Ik wil in 2D zien. Ik heb hem gezien in 3D in de bios, maar ik kreeg een beetje hoofdpijn van dat 3D kijken met zo'n brilletjequote:
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:31 schreef GeorgeM het volgende:
Floor Jansen is bij Johnny en in het ‘ja/nee’ spel zegt ze dat het Songfestival niks voor haar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@NailQueenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in 2D staat ie op hbomax.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil in 2D zien. Ik heb hem gezien in 3D in de bios, maar ik kreeg een beetje hoofdpijn van dat 3D kijken met zo'n brilletje
Gelukkig heb ik daar abo opquote:
QFTquote:Op woensdag 20 april 2022 21:52 schreef Strani het volgende:
Zolang ik zelf lol heb aan het ESF maakt het me eigenlijk niet veel uit of anderen in mijn omgeving het wel of niet leuk vinden.
Zo ja, dan heb je een leuke overeenkomst. Zo nee, dan zijn er vast wel andere dingen die je gemeen hebt om het over te hebben.
quote:Op woensdag 20 april 2022 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]Van mij hoeft het ook niet zo hoor. Vind het heel erg over de top. Haar nieuwe nummer ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Precies.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:52 schreef Strani het volgende:
Zolang ik zelf lol heb aan het ESF maakt het me eigenlijk niet veel uit of anderen in mijn omgeving het wel of niet leuk vinden.
Laat me gewoon proberen iemand over te halen. Ik ben nog nooit zo ver gekomenquote:Op woensdag 20 april 2022 21:52 schreef Strani het volgende:
Zo ja, dan heb je een leuke overeenkomst. Zo nee, dan zijn er vast wel andere dingen die je gemeen hebt om het over te hebben.
Nee, dit kan nietquote:Op woensdag 20 april 2022 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
Hebben jullie die top lijst van wiwi gezien?Ierland bovenaan.
Zal vast niet te maken met dat William in de jury zat in Ierland.
![]()
![]()
Hoop voor je dat ze uiteindelijk toch wel een beetje met de tijd mee willen.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Had vanavond een vergadering in de kerk, na afloop hadden we nog even een leuke discussie over vrouwen in het ambt en evolutie versus schepping. Toch altijd oppassen wat je zegt dan
De dubbele agenda druipt elk jaar van die jury af. Suzan die Litouwen ook een 2 geeft, dat neem je toch niet serieus.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
![]()
Ik zal Suzan eens een 2 geven.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
De dubbele agenda druipt elk jaar van die jury af. Suzan die Litouwen ook een 2 geeft, dat neem je toch niet serieus.
Het is maar goed dat mijn opa niet heeft geweten dat een vrouwelijke pastoor zijn uitvaartdienst deed, want dat zou echt een dikke rel hebben opgeleverd.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoop voor je dat uiteindelijk toch wel een beetje met de tijd mee willen.![]()
(Dat is toch ook wel een van de redenen dat de Katholieke kerk leeg liep. En nu zijn er naar verhouding onder de jongeren meer 'hardliners' over.)
De NSF's zijn toch wel vrij massaal weer bekeken hoor. Zeker Dan Remo.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:23 schreef Andromache het volgende:
Nou ik kom me ook maar weer eens melden. Pas gisteren alle liedjes geluisterd.Privé is het een beetje druk. Maar had de indruk dat we hier sowieso een beetje een post-Olympische dip hadden?
En Israël staat ergens 12de. Dat kan ik niet serieus nemen.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
![]()
Bedoel je bij ESF?quote:Op woensdag 20 april 2022 17:10 schreef Andromache het volgende:
Wordt er nog ergens gemeet tijdens de uitzendingen?
Morgen en overmorgen staat de vrouw in het ambt op de agenda van de synode en ik verwacht dat ze dit keer niet gaan uitstellen tot de volgende synodecyclus over 2 jaar, hoogstens tot een volgende vergaderweek in mei of juni.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoop voor je dat ze uiteindelijk toch wel een beetje met de tijd mee willen.![]()
(Dat is toch ook wel een van de redenen dat de Katholieke kerk leeg liep. En nu zijn er naar verhouding onder de jongeren meer 'hardliners' over.)
Dit vind ik ook een van de ergste dingen ever.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:13 schreef NailQueen het volgende:
(Bovendien kan ik slecht tegen mensen die al een mening klaar hebben zonder zich ergens in te verdiepen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De cijfers die Suzanne tot nu toe gaf kwam ik toevallig tegen vandaag:quote:Op woensdag 20 april 2022 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
De dubbele agenda druipt elk jaar van die jury af. Suzan die Litouwen ook een 2 geeft, dat neem je toch niet serieus.
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik heb juist het idee dat het in elk geval binnen mijn leeftijdsgroep wel vrij geaccepteerd wordt en er niet veel op gehaat wordt. Als ik er stomme opmerkingen over hoor zijn het toch meestal de mensen die 20/30/40 jaar ouder zijn dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan, het mag. Maar ik neem je niet bepaald serieus als je dergelijke nummers een 2 of 3 geeft. Dat zou alleen kunnen bij een slechte productie imo. (En dat is dit jaar bij geen enkel liedje imo) (Misschien had Slovenië nog wel een tikje meer aandacht mogen geven daaraan, maar da's dan ook weer de charme)quote:Op woensdag 20 april 2022 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De cijfers die Suzanne tot nu toe gaf kwam ik toevallig tegen vandaag:
Germany: 7,5
North Macedonia: 7,5
Israel: 6,5
Austria: 6
Belgium: 6
Croatia: 6
Denmark: 6
Ireland: 5
San Marino: 4,5
Armenia: 4
France: 3
Portugal: 3
Romania: 3
Georgia: 2
Latvia: 2
Lithuania: 2
Tsja
Dit.quote:Op woensdag 20 april 2022 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat het in elk geval binnen mijn leeftijdsgroep wel vrij geaccepteerd wordt en er niet veel op gehaat wordt. Als ik er stomme opmerkingen over hoor zijn het toch meestal de mensen die 20/30/40 jaar ouder zijn dan ik.
Juist het hele middelbare school-bandje vibe maakt het dat de Sloveense inzending niet té gelikt moet zijn qua muzikale productie in mijn ogen. En het is ook niet té amateuristisch. Precies goedquote:Op woensdag 20 april 2022 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het kan, het mag. Maar ik neem je niet bepaald serieus als je dergelijke nummers een 2 of 3 geeft. Dat zou alleen kunnen bij een slechte productie imo. (En dat is dit jaar bij geen enkel liedje imo) (Misschien had Slovenië nog wel een tikje meer aandacht mogen geven daaraan, maar da's dan ook weer de charme)
Ze hebben de enige plek in Nederland gevonden waar mensen niet de hele tijd op hun telefoon aan het kijken zijnquote:
Grappig, haar nieuwe single klinkt alsof het voor het songfestival is geschreven. Wouter Hardy schreef er trouwens aan mee.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:31 schreef GeorgeM het volgende:
Floor Jansen is bij Johnny en in het ‘ja/nee’ spel zegt ze dat het Songfestival niks voor haar is.
Zo ervaar ik het ook. Bij jongeren heb je eerder dat ze het niet kijken, maar ook niet echt een mening over hebben als ze niet positief zijn. Juist rond en boven mijn leeftijd heb je al die mensen die de voorspelbare dingen erover zeggen zonder dat ze er iets over wetenquote:Op woensdag 20 april 2022 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat het in elk geval binnen mijn leeftijdsgroep wel vrij geaccepteerd wordt en er niet veel op gehaat wordt. Als ik er stomme opmerkingen over hoor zijn het toch meestal de mensen die 20/30/40 jaar ouder zijn dan ik.
Dat een liedje er goed bij past hoeft natuurlijk niet ter betekenen dat diegene dan ook het festival zelf wil meemakenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Grappig, haar nieuwe single klinkt alsof het voor het songfestival is geschreven. Wouter Hardy schreef er trouwens aan mee.
Nee, maar het nummer klinkt wel alsof iemand een songfestivalliedje voor haar heeft geschreven, vind ik. En dat is in dit geval geen compliment.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat een liedje er goed bij past hoeft natuurlijk niet ter betekenen dat diegene dan ook het festival zelf wil meemaken
Dat snap ik. Maar artiesten maken nog wel eens gekke keuzes als het op samenwerkingen aankomt.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, maar het nummer klinkt wel alsof iemand een songfestivalliedje voor haar heeft geschreven, vind ik. En dat is in dit geval geen compliment.
Is de Sahara 40 jaar?quote:Op donderdag 21 april 2022 08:14 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen aan één ieder. Vandaag vieren we het 40 jarig bestaan van ondergetekende!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 april 2022 08:14 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen aan één ieder. Vandaag vieren we het 40 jarig bestaan van ondergetekende!
Is het op donderdag erger met de trein dan op andere dagen?quote:Op donderdag 21 april 2022 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Op donderdag naar kantoor met de trein, ik blijf het horror vinden
quote:
Ik heb daar ook nog nooit van gehoord als 21-jarige, is niet vreemdquote:Op donderdag 21 april 2022 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net iets gelezen wat heel populair is onder tieners, maar ik had er nog nooit van gehoord. Snus.
quote:Op donderdag 21 april 2022 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Op donderdag naar kantoor met de trein, ik blijf het horror vinden
Reizenquote:
Geen idee, zoveel reis ik niet meer op andere dagen, heb wel van vroeger uit dat dinsdag en donderdag altijd van de meest bezette kantoordagen zijn in werkend Nederland. Veel parttimers of mensen die 36 uur werken kiezen vaak de maandag, woensdag of vrijdag als verlofdag.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het op donderdag erger met de trein dan op andere dagen?
Ik vond het ook drukker op de weg vanmorgen, vooral met vrachtwagens.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Reizen![]()
Het was op de weg ook druk. Drukker dan voor dat pandemie-gebeuren, volgens mij.
Ik heb er drie kwartier over gedaan om op kantoor te komen. Drukte, tractoren en werkzaamheden
Ik zou terug naar huis gaan dan hoor. Je hebt je best gedaan.quote:
Ik heb van 1 tot 2 een meeting en daarna rij ik mooi weer naar huis. Het is hier saai. En dan rij ik buiten de spits. Slinger thuis de laptop wel weer aanquote:Op donderdag 21 april 2022 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het ook drukker op de weg vanmorgen, vooral met vrachtwagens.
Happy Fred_Birthday!quote:Op donderdag 21 april 2022 08:14 schreef Fred_B het volgende:
Is lopen een optie?quote:
Dat is al helemaal vervelend, dan kun je ook niet uitstappen en dan stuk naar je kantoor lopen.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:33 schreef Momo het volgende:
Ik ben er uit inmiddels op mijn werk. Eruit kon niet want we stonden tussen perrons op een brug.
Als jij daar voldoening uithaaltquote:Op woensdag 20 april 2022 22:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laat me gewoon proberen iemand over te halen. Ik ben nog nooit zo ver gekomen
Goh goeie vraag, misschien in de herfst weer!quote:Op donderdag 21 april 2022 11:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer kom jij nou eens een keer naar Nederland?
Kom je dan met sinterklaas mee naar Nederland?quote:Op donderdag 21 april 2022 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Goh goeie vraag, misschien in de herfst weer!
Is wel zo goedkoop dus dat zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 21 april 2022 12:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kom je dan met sinterklaas mee naar Nederland?
Kan je wel makkelijk beslissingen nemen.quote:Op donderdag 21 april 2022 13:02 schreef Arizona het volgende:
Zit ik dan in mijn uppie in de vergaderruimte
Doe maar. Het mag van mij!quote:Op donderdag 21 april 2022 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben echt heel erg verkouden en zou het liefst terug in bed kruipen.
Dat is een tekenquote:Op donderdag 21 april 2022 14:28 schreef Arizona het volgende:
Mijn computer doet niets meer. Zelfs een taak annuleren niet
Ik zou nu eigenlijk naar huis gaan, maar onze nieuwe stagiair zit nu bij mij op de kamer en ik vind het zo lomp om hem dan meteen te nokkenquote:
Helaas op kantoor vandaag, dus terug in bed kruipen, gaat niet zo makkelijk.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doe maar. Het mag van mij!
(Inderdaad heel makkelijk om beslissingen te nemen)
Dat is niet handig.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:28 schreef Arizona het volgende:
Mijn computer doet niets meer. Zelfs een taak annuleren niet
En dit inderdaad.quote:
Dan maar eerst naar een andere collega sturen. Zodat jij daarna weg kan.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou nu eigenlijk naar huis gaan, maar onze nieuwe stagiair zit nu bij mij op de kamer en ik vind het zo lomp om hem dan meteen te nokken![]()
Het is een internationale student die vreselijk zijn best doet en lekkere snoepjes had meegenomenquote:Op donderdag 21 april 2022 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maar eerst naar een andere collega sturen. Zodat jij daarna weg kan.
Lekker even een dag geen mailtjes ontvangen.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:52 schreef Mandy040986 het volgende:
Bij mij op het werk zeiden ze vanochtend dat ze ‘even de mail moesten overzetten’ ivm een andere provider. Ze zijn nu nog bezig.
En nu heb jij die lekkere snoepjes allemaal opgegeten?quote:Op donderdag 21 april 2022 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is een internationale student die vreselijk zijn best doet en lekkere snoepjes had meegenomen
Tijd voor een lekkere-snoepjes-break dusquote:Op donderdag 21 april 2022 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is een internationale student die vreselijk zijn best doet en lekkere snoepjes had meegenomen
Dat wel. Het is wel lekker rustig.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker even een dag geen mailtjes ontvangen.
Heb je hem al kennis laten maken met stroopwafel en drop?quote:Op donderdag 21 april 2022 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |