De cijfers die Suzanne tot nu toe gaf kwam ik toevallig tegen vandaag:quote:Op woensdag 20 april 2022 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
De dubbele agenda druipt elk jaar van die jury af. Suzan die Litouwen ook een 2 geeft, dat neem je toch niet serieus.
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik heb juist het idee dat het in elk geval binnen mijn leeftijdsgroep wel vrij geaccepteerd wordt en er niet veel op gehaat wordt. Als ik er stomme opmerkingen over hoor zijn het toch meestal de mensen die 20/30/40 jaar ouder zijn dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan, het mag. Maar ik neem je niet bepaald serieus als je dergelijke nummers een 2 of 3 geeft. Dat zou alleen kunnen bij een slechte productie imo. (En dat is dit jaar bij geen enkel liedje imo) (Misschien had Slovenië nog wel een tikje meer aandacht mogen geven daaraan, maar da's dan ook weer de charme)quote:Op woensdag 20 april 2022 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De cijfers die Suzanne tot nu toe gaf kwam ik toevallig tegen vandaag:
Germany: 7,5
North Macedonia: 7,5
Israel: 6,5
Austria: 6
Belgium: 6
Croatia: 6
Denmark: 6
Ireland: 5
San Marino: 4,5
Armenia: 4
France: 3
Portugal: 3
Romania: 3
Georgia: 2
Latvia: 2
Lithuania: 2
Tsja
Dit.quote:Op woensdag 20 april 2022 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat het in elk geval binnen mijn leeftijdsgroep wel vrij geaccepteerd wordt en er niet veel op gehaat wordt. Als ik er stomme opmerkingen over hoor zijn het toch meestal de mensen die 20/30/40 jaar ouder zijn dan ik.
Juist het hele middelbare school-bandje vibe maakt het dat de Sloveense inzending niet té gelikt moet zijn qua muzikale productie in mijn ogen. En het is ook niet té amateuristisch. Precies goedquote:Op woensdag 20 april 2022 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het kan, het mag. Maar ik neem je niet bepaald serieus als je dergelijke nummers een 2 of 3 geeft. Dat zou alleen kunnen bij een slechte productie imo. (En dat is dit jaar bij geen enkel liedje imo) (Misschien had Slovenië nog wel een tikje meer aandacht mogen geven daaraan, maar da's dan ook weer de charme)
Ze hebben de enige plek in Nederland gevonden waar mensen niet de hele tijd op hun telefoon aan het kijken zijnquote:
Grappig, haar nieuwe single klinkt alsof het voor het songfestival is geschreven. Wouter Hardy schreef er trouwens aan mee.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:31 schreef GeorgeM het volgende:
Floor Jansen is bij Johnny en in het ‘ja/nee’ spel zegt ze dat het Songfestival niks voor haar is.
Zo ervaar ik het ook. Bij jongeren heb je eerder dat ze het niet kijken, maar ook niet echt een mening over hebben als ze niet positief zijn. Juist rond en boven mijn leeftijd heb je al die mensen die de voorspelbare dingen erover zeggen zonder dat ze er iets over wetenquote:Op woensdag 20 april 2022 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat het in elk geval binnen mijn leeftijdsgroep wel vrij geaccepteerd wordt en er niet veel op gehaat wordt. Als ik er stomme opmerkingen over hoor zijn het toch meestal de mensen die 20/30/40 jaar ouder zijn dan ik.
Dat een liedje er goed bij past hoeft natuurlijk niet ter betekenen dat diegene dan ook het festival zelf wil meemakenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Grappig, haar nieuwe single klinkt alsof het voor het songfestival is geschreven. Wouter Hardy schreef er trouwens aan mee.
Nee, maar het nummer klinkt wel alsof iemand een songfestivalliedje voor haar heeft geschreven, vind ik. En dat is in dit geval geen compliment.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat een liedje er goed bij past hoeft natuurlijk niet ter betekenen dat diegene dan ook het festival zelf wil meemaken
Dat snap ik. Maar artiesten maken nog wel eens gekke keuzes als het op samenwerkingen aankomt.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, maar het nummer klinkt wel alsof iemand een songfestivalliedje voor haar heeft geschreven, vind ik. En dat is in dit geval geen compliment.
Is de Sahara 40 jaar?quote:Op donderdag 21 april 2022 08:14 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen aan één ieder. Vandaag vieren we het 40 jarig bestaan van ondergetekende!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 april 2022 08:14 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen aan één ieder. Vandaag vieren we het 40 jarig bestaan van ondergetekende!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |