Die werkt dan weer niet voor mij. Maar het sneeuwt in Spanjequote:Op woensdag 20 april 2022 19:36 schreef chufi het volgende:
Ik zie een Spaanse live stream https://www.rtve.es/play/(...)ias-capitulo-5/5391/
interview nu met die jongen uit Estonia
Ja dat ook.... Ik gebruik een VPNquote:Op woensdag 20 april 2022 19:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die werkt dan weer niet voor mij. Maar het sneeuwt in Spanje
Jij woont toch ook in Spanje ?quote:
Ik woon gewoon in Nederland hoorquote:Op woensdag 20 april 2022 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Spanje ?
Met een VPN zie ik het nu ook
Vanwege je interesse voor Spanje dacht ik dat je daar ook woonde.quote:
Nee, maar mn ex en mn dochter ... Ik spreek en versta het ook vloeiendquote:Op woensdag 20 april 2022 20:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Vanwege je interesse voor Spanje dacht ik dat je daar ook woonde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb weer even jullie hulp nodig. Niets ernstigs hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik heb weer even jullie hulp nodig. Niets ernstigs hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Helaas weet ze dat alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap je nu mijn frustratie?quote:Op woensdag 20 april 2022 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe kan ze het dan bagger vinden.
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:31 schreef GeorgeM het volgende:
Floor Janssen is bij Johnny en in het ‘ja/nee’ spel zegt ze dat het Songfestival niks voor haar is.
Vanochtend op radio 2 liet ze de deur vrij ver openstaan op de vraag van Jeroen.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:31 schreef GeorgeM het volgende:
Floor Janssen is bij Johnny en in het ‘ja/nee’ spel zegt ze dat het Songfestival niks voor haar is.
Dat is wel apart danquote:Op woensdag 20 april 2022 20:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Vanochtend op radio 2 liet ze de deur vrij ver openstaan op de vraag van Jeroen.
Ik heb weer even jullie hulp nodig. Niets ernstigs hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]Goeie wel. Ik weet niet of ze dat rauwe stemgeluid kan waarderen, maar stuur hem voor de zekerheid door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke dan en is het een aanraderrrrquote:Op woensdag 20 april 2022 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had geen zin om aan een serie te beginnen, dus een film opgezet.
Ik heb Dune gekeken.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Welke dan en is het een aanraderrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |