Is het op donderdag erger met de trein dan op andere dagen?quote:Op donderdag 21 april 2022 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Op donderdag naar kantoor met de trein, ik blijf het horror vinden
quote:
Ik heb daar ook nog nooit van gehoord als 21-jarige, is niet vreemdquote:Op donderdag 21 april 2022 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net iets gelezen wat heel populair is onder tieners, maar ik had er nog nooit van gehoord. Snus.
quote:Op donderdag 21 april 2022 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Op donderdag naar kantoor met de trein, ik blijf het horror vinden
Reizenquote:
Geen idee, zoveel reis ik niet meer op andere dagen, heb wel van vroeger uit dat dinsdag en donderdag altijd van de meest bezette kantoordagen zijn in werkend Nederland. Veel parttimers of mensen die 36 uur werken kiezen vaak de maandag, woensdag of vrijdag als verlofdag.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het op donderdag erger met de trein dan op andere dagen?
Ik vond het ook drukker op de weg vanmorgen, vooral met vrachtwagens.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Reizen![]()
Het was op de weg ook druk. Drukker dan voor dat pandemie-gebeuren, volgens mij.
Ik heb er drie kwartier over gedaan om op kantoor te komen. Drukte, tractoren en werkzaamheden
Ik zou terug naar huis gaan dan hoor. Je hebt je best gedaan.quote:
Ik heb van 1 tot 2 een meeting en daarna rij ik mooi weer naar huis. Het is hier saai. En dan rij ik buiten de spits. Slinger thuis de laptop wel weer aanquote:Op donderdag 21 april 2022 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het ook drukker op de weg vanmorgen, vooral met vrachtwagens.
Happy Fred_Birthday!quote:Op donderdag 21 april 2022 08:14 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen aan één ieder. Vandaag vieren we het 40 jarig bestaan van ondergetekende!
Is lopen een optie?quote:
Dat is al helemaal vervelend, dan kun je ook niet uitstappen en dan stuk naar je kantoor lopen.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:33 schreef Momo het volgende:
Ik ben er uit inmiddels op mijn werk. Eruit kon niet want we stonden tussen perrons op een brug.
Als jij daar voldoening uithaaltquote:Op woensdag 20 april 2022 22:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laat me gewoon proberen iemand over te halen. Ik ben nog nooit zo ver gekomen
Goh goeie vraag, misschien in de herfst weer!quote:Op donderdag 21 april 2022 11:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer kom jij nou eens een keer naar Nederland?
Kom je dan met sinterklaas mee naar Nederland?quote:Op donderdag 21 april 2022 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Goh goeie vraag, misschien in de herfst weer!
Is wel zo goedkoop dus dat zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 21 april 2022 12:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kom je dan met sinterklaas mee naar Nederland?
Kan je wel makkelijk beslissingen nemen.quote:Op donderdag 21 april 2022 13:02 schreef Arizona het volgende:
Zit ik dan in mijn uppie in de vergaderruimte
Doe maar. Het mag van mij!quote:Op donderdag 21 april 2022 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben echt heel erg verkouden en zou het liefst terug in bed kruipen.
Dat is een tekenquote:Op donderdag 21 april 2022 14:28 schreef Arizona het volgende:
Mijn computer doet niets meer. Zelfs een taak annuleren niet
Ik zou nu eigenlijk naar huis gaan, maar onze nieuwe stagiair zit nu bij mij op de kamer en ik vind het zo lomp om hem dan meteen te nokkenquote:
Helaas op kantoor vandaag, dus terug in bed kruipen, gaat niet zo makkelijk.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doe maar. Het mag van mij!
(Inderdaad heel makkelijk om beslissingen te nemen)
Dat is niet handig.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:28 schreef Arizona het volgende:
Mijn computer doet niets meer. Zelfs een taak annuleren niet
En dit inderdaad.quote:
Dan maar eerst naar een andere collega sturen. Zodat jij daarna weg kan.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou nu eigenlijk naar huis gaan, maar onze nieuwe stagiair zit nu bij mij op de kamer en ik vind het zo lomp om hem dan meteen te nokken![]()
Het is een internationale student die vreselijk zijn best doet en lekkere snoepjes had meegenomenquote:Op donderdag 21 april 2022 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maar eerst naar een andere collega sturen. Zodat jij daarna weg kan.
Lekker even een dag geen mailtjes ontvangen.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:52 schreef Mandy040986 het volgende:
Bij mij op het werk zeiden ze vanochtend dat ze ‘even de mail moesten overzetten’ ivm een andere provider. Ze zijn nu nog bezig.
En nu heb jij die lekkere snoepjes allemaal opgegeten?quote:Op donderdag 21 april 2022 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is een internationale student die vreselijk zijn best doet en lekkere snoepjes had meegenomen
Tijd voor een lekkere-snoepjes-break dusquote:Op donderdag 21 april 2022 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is een internationale student die vreselijk zijn best doet en lekkere snoepjes had meegenomen
Dat wel. Het is wel lekker rustig.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker even een dag geen mailtjes ontvangen.
Heb je hem al kennis laten maken met stroopwafel en drop?quote:Op donderdag 21 april 2022 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |