Op kanaal 39 (geloof ik) in mijn KPN-pakket heb ik njam!, een zender met (bijna) alleen maar Belgische kookprogramma'squote:Op woensdag 20 april 2022 16:46 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik een kookprogramma kijk met een Vlaamse kok voelt het alsof je voor de gek wordt gehoudenGroentjes, klopperke, ietskes, dikke merci. Kan er niet aan wennen omdat alles schattig klinkt
Zouden alle roterende huizen vervloekt zijn?quote:Op woensdag 20 april 2022 16:47 schreef H_T het volgende:
Deze baas woont al jaren in een roterend (tiny) house
[ afbeelding ]
Bij een huis in Almere zou ik dat zeker niet uitsluiten, ook al is het nieuwbouwquote:Op woensdag 20 april 2022 16:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zouden alle roterende huizen vervloekt zijn?
Ohja volgens mij had/heeft 24Kitchen daar ook weleens wat programma's vanquote:Op woensdag 20 april 2022 16:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Op kanaal 39 (geloof ik) in mijn KPN-pakket heb ik njam!, een zender met (bijna) alleen maar Belgische kookprogramma's
24Kitchen zit keurig op 24, ik heb gewoon de keus uit twee kookkanalenquote:Op woensdag 20 april 2022 16:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja volgens mij had/heeft 24Kitchen daar ook weleens wat programma's van
Hier ook.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:53 schreef H_T het volgende:
[..]
24Kitchen zit keurig op 24, ik heb gewoon de keus uit twee kookkanalen
Wat een luxequote:Op woensdag 20 april 2022 16:53 schreef H_T het volgende:
[..]
24Kitchen zit keurig op 24, ik heb gewoon de keus uit twee kookkanalen
Groot gelijk, lekker van genietenquote:Op woensdag 20 april 2022 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja enorm blij mee, ik zat nog even te dubben maar toen dacht ik "fuck, we zijn er toch en het gaat toch al veel geld kosten"
De finale kijken we sowieso al niet in de zaal, dus die tickets sparen we weer uit
In het slechtste geval heb je er misschien een paar sterke mannen/vrouwen/anders voor nodig, maar dan moet het wel lukken!quote:Op woensdag 20 april 2022 16:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:hamlapjes, attractiekenner, wat denk jij?
Kunnen we niet gewoon concluderen dat Almere in z'n geheel behoorlijk vervloekt is?quote:Op woensdag 20 april 2022 16:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij een huis in Almere zou ik dat zeker niet uitsluiten, ook al is het nieuwbouw
Netflixquote:Op woensdag 20 april 2022 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom is er niks leuks op tv vanavond?
quote:
Zolang je er geen aandelen van hebt danquote:219,67 USD −128,94 (-36,99%)
Komt omdat ze accountdeling willen aanpakken.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Zolang je er geen aandelen van hebt dan
Dat is juist een gevolg van de cijfers die ze naar buiten hebben gebracht.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt omdat ze accountdeling willen aanpakken.
quote:Voor het eerst in ruim tien jaar tijd heeft Netflix te maken met een dalend abonneebestand. In het eerste kwartaal van dit jaar nam het aantal wereldwijd met 200.000 af. Netflix was juist uitgegaan van een groei van 2,5 miljoen abonnees gedurende die periode. Sinds 2011 nam het aantal abonnees alleen maar toe.
https://nos.nl/artikel/24(...)st-in-tien-jaar-tijd
https://nos.nl/artikel/24(...)delen-mogelijk-taboe
Dat vind ik zo lastig aan series. Vaak wil ik er wel een kijken, maar dan zit er weer een jaar tussen de seizoenen en ben je de helft kwijt. Dus dan denk ik: "laat ik een serie terugkijken die al gestopt is", maar heb ik er ook geen zin in, omdat de eerste aflevering al zo oud is.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:05 schreef Em31 het volgende:
Er is ook een nieuw seizoen van Russian Doll zag ik, alleen die eerste is zo lang geleden voor mijn gevoel, heb echt geen idee meer. Wel dat het goed was
Het zal vast niks te maken hebben met de hoeveelheid aan extra Netflix-achtige diensten die er nu zijn.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is juist een gevolg van de cijfers die ze naar buiten hebben gebracht.
En nu zijn ze aan het denken over maatregelen om accounts te delen lastiger te maken en reclame.
[..]
Dat zie je al in die stationsnamen he. Almere Muziekwijk, Almere Oostvaarders, Almere Vagevuur, Almere Centrum...quote:Op woensdag 20 april 2022 17:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon concluderen dat Almere in z'n geheel behoorlijk vervloekt is?
Je gaat nu wel héél makkelijk voorbij aan 'BN'ers in het ziekenhuis: leren van de helden'quote:Op woensdag 20 april 2022 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij de ene serie is zo'n pauze ook wat vervelender dan bij de anderquote:Op woensdag 20 april 2022 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat vind ik zo lastig aan series. Vaak wil ik er wel een kijken, maar dan zit er weer een jaar tussen de seizoenen en ben je de helft kwijt. Dus dan denk ik: "laat ik een serie terugkijken die al gestopt is", maar heb ik er ook geen zin in, omdat de eerste aflevering al zo oud is.
DIT HUIS, DIT VERVLOEKTE HUISquote:Op woensdag 20 april 2022 16:47 schreef H_T het volgende:
Deze baas woont al jaren in een roterend (tiny) house
[ afbeelding ]
Dat heb je net gezien in de NCRV-gids?quote:Op woensdag 20 april 2022 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vara-gids....quote:Op woensdag 20 april 2022 18:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat heb je net gezien in de NCRV-gids?
Ben je stiekem 80?
Dit jaquote:Op woensdag 20 april 2022 18:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij de ene serie is zo'n pauze ook wat vervelender dan bij de anderBij formuleseries als CSI en House kan je best aardig een losse aflevering kijken zonder dat je precies weet wat er op de achtergrond is gebeurd. Zit er meer doorlopend verhaal in, dan wordt het lastiger.
Ik heb vaak ook weinig zin om aan een nieuwe serie te beginnen en kijk in plaats daarvan dan maar voor de zoveelste keer een aflevering van een serie die ik al ken
Ik van het weekend nog, en het was er zowaar een met een goede beoordeling op imdbquote:Op woensdag 20 april 2022 18:26 schreef Guanabana het volgende:
Mensen kijken echt amper nog films hè?
Daar staat HBO Max niet in. Dat heb je toch ?quote:
Ja, dat heb ik inderdaad. Maar nog niks van gekeken.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Daar staat HBO Max niet in. Dat heb je toch ?
Drie HBO Max tips van mij.
Julia: En het is niet Meryl Streep
Five days
Minx
Na het weekend wordt het weer koeler volgens de voorspellingquote:Op woensdag 20 april 2022 18:21 schreef Guanabana het volgende:
Sorry ik ben chaggo en on edge omdat ik hier net heb moeten koken in een huis dat alweer 24 graden is.
Ja dat heb ik tegenwoordig ook inderdaad, deze is zelfs 3 jaar geleden.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat vind ik zo lastig aan series. Vaak wil ik er wel een kijken, maar dan zit er weer een jaar tussen de seizoenen en ben je de helft kwijt. Dus dan denk ik: "laat ik een serie terugkijken die al gestopt is", maar heb ik er ook geen zin in, omdat de eerste aflevering al zo oud is.
Dan zijn we in Parijs, daar is het geloof ik weer warmerquote:Op woensdag 20 april 2022 18:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Na het weekend wordt het weer koeler volgens de voorspelling
Toevallig kijk ik deze week twee filmsquote:Op woensdag 20 april 2022 18:26 schreef Guanabana het volgende:
Mensen kijken echt amper nog films hè?
Beh, 24 graden in huis vind ik ook geen feest.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:21 schreef Guanabana het volgende:
Sorry ik ben chaggo en on edge omdat ik hier net heb moeten koken in een huis dat alweer 24 graden is.
Daar moet ik ook nog naar toe.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toevallig kijk ik deze week twee films![]()
Ik ga vrijdag naar de bios, naar The secrets of Dumbledore.
En met New Mexico wil ik dit weekend thuis The Batman kijken op HBO.
Ik ben nu compleet inspiratieloos qua series. Heb net Bridgerton seizoen 2 afgekeken. Met New Mexico kijk ik nog The Last Kingdom. Vrij aardig maar ook niet meer dan dat. Maar voor mezelf zoek ik weer wat nieuws, alleen nog niets tegengekomen waarvan ik denk, JA!quote:Op woensdag 20 april 2022 18:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik tegenwoordig ook inderdaad, deze is zelfs 3 jaar geleden.maar steeds vaker dat ik eerdere seizoenen leuk vond, maar dan maar niet kan beginnen aan het nieuwe seizoen. Krijg je toch als het aanbod zo groot is denk ik, maar wel jammer.
Ja ik zag Elite weer verschijnen, maar geloof dat ik nu maar stop. Weer allemaal nieuwe mensen volgens mijquote:Op woensdag 20 april 2022 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben nu compleet inspiratieloos qua series. Heb net Bridgerton seizoen 2 afgekeken. Met New Mexico kijk ik nog The Last Kingdom. Vrij aardig maar ook niet meer dan dat. Maar voor mezelf zoek ik weer wat nieuws, alleen nog niets tegengekomen waarvan ik denk, JA!
Heb een aflevering van Elite gekeken maar ik zit er nog niet echt lekker in.
Oja, The Secrets of Dumbledore. Na de vorige film ben ik helemaal uit die reeks, vond daar niet zo gek veel aan.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toevallig kijk ik deze week twee films![]()
Ik ga vrijdag naar de bios, naar The secrets of Dumbledore.
En met New Mexico wil ik dit weekend thuis The Batman kijken op HBO.
Ik heb ook HBO dus volgens mij kan ik hem ook al heel snel gewoon thuis kijkenquote:Op woensdag 20 april 2022 18:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja, The Secrets of Dumbledore. Na de vorige film ben ik helemaal uit die reeks, vond daar niet zo gek veel aan.
Ik kijk 'm wel als hij op HBO komt.
Voorlopig ben ik nog bezig aan alle Star Wars kijken. De eerste drie waren wel oke, nu ben ik bij de tweede trilogie, de eerste film daarvan (Phantom Menace) viel me niet mee
Leuk dan tochquote:Op woensdag 20 april 2022 19:00 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ook HBO dus volgens mij kan ik hem ook al heel snel gewoon thuis kijken. Maar vriendin en ik hebben de traditie dat we iedere Harry Potterfilm, of alles wat daar ook maar mee te maken heeft, samen in de bios kijken
Mij ook niet echt, waar ben ik aan begonnenquote:Op woensdag 20 april 2022 19:00 schreef Arizona het volgende:
Star Wars trekt mij dan totaal weer niet.
Dat lijkt me wel wat, maar ik ben er nog niet aan begonnenquote:Op woensdag 20 april 2022 18:56 schreef Guanabana het volgende:
Kijken jullie Het Jaar van Fortuyn, gewoon op NPO? Is best wel oke. Wel grappig om sommige personages te zien.
Ik heb laatst geprobeerd al die Marvel-films te kijken. Ik kwam er gewoon niet doorheen. Wat een bagger. Alleen Guardians of the Galaxy vond ik goed, en Deadpool. Maar die films steken juist de draak met het genre.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja, The Secrets of Dumbledore. Na de vorige film ben ik helemaal uit die reeks, vond daar niet zo gek veel aan.
Ik kijk 'm wel als hij op HBO komt.
Voorlopig ben ik nog bezig aan alle Star Wars kijken. De eerste drie waren wel oke, nu ben ik bij de tweede trilogie, de eerste film daarvan (Phantom Menace) viel me niet mee
Huftersquote:Op woensdag 20 april 2022 18:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beh, 24 graden in huis vind ik ook geen feest.
Ik heb de hele dag al koppijn en ik verwijt dat de eikenprocessierupsbestrijders. Die vannacht om 3:30 hun lawaaiige werkzaamheden vlakbij ons huis uitvoerden.
Ik vond het een erg goede serie. Zat goed in elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:56 schreef Guanabana het volgende:
Kijken jullie Het Jaar van Fortuyn, gewoon op NPO? Is best wel oke. Wel grappig om sommige personages te zien.
Ik keek het al voordat het een hype was, dus ik kan dit niet beantwoorden.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:01 schreef Em31 het volgende:
Vonden jullie Euphoria trouwens de hype waard? Misschien kwam het omdat ik zowat al van heel seizoen 2 wist wat er ging gebeuren, maar zo geweldig vond ik het nou ook weer niet.
Ja! Ik vond het een geweldige serie!quote:Op woensdag 20 april 2022 19:01 schreef Em31 het volgende:
Vonden jullie Euphoria trouwens de hype waard? Misschien kwam het omdat ik zowat al van heel seizoen 2 wist wat er ging gebeuren, maar zo geweldig vond ik het nou ook weer niet.
Dat heb ik twee jaar geleden ook gedaan ja, toen je twee maanden gratis Disney+ kon krijgen. Heb er een aantal overgeslagen, maar dat was inderdaad ook een hele klusquote:Op woensdag 20 april 2022 19:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb laatst geprobeerd al die Marvel-films te kijken. Ik kwam er gewoon niet doorheen. Wat een bagger. Alleen Guardians of the Galaxy vond ik goed, en Deadpool. Maar die films steken juist de draak met het genre.
Allemaal doodmaken die loedersquote:Op woensdag 20 april 2022 19:02 schreef H_T het volgende:
[..]
HuftersDie rupsen dat ze bestaan en die werklui dat ze op zo'n onmogelijk tijdstip herrie gaan maken
Is het koefnoen gehalte lager dan ik op basis van de fragmenten had verwacht ?quote:Op woensdag 20 april 2022 18:56 schreef Guanabana het volgende:
Denk dat het door mezelf kwam dan, want seizoen 1 vond ik wel leukerquote:Op woensdag 20 april 2022 19:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja! Ik vond het een geweldige serie!
Tja, enerzijds kan je het vergelijken met Koefnoen, mensen moeten op de personages lijken en het is soms soort van grappig qua toon.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is het koefnoen gehalte lager dan ik op basis van de fragmenten had verwacht ?
Dan wil ik het wel een kans geven.
Maar om even serieus te antwoorden:quote:Op woensdag 20 april 2022 19:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk dat het door mezelf kwam dan, want seizoen 1 vond ik wel leuker
Vond Zendaya wel heel goed. Met alles rond Rue haar verslaving
Ja die aflevering was wel echt heel goed.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar om even serieus te antwoorden:
Ik vond seizoen 1 heel erg goed, heb 'm drie keer gezien (! ), van seizoen 2 vond ik vooral sommige afleveringen erg goed (die aflevering waar Zendaya thuis flipt tegen haar moeder en zusje en wegvlucht
![]()
en delen van die toneelafleveringen zaten goed in elkaar), maar vond sommige verhaallijnen ook weer een beetje mwe
(Zoals heel dat Cassie/Nate/Maddy gedoe).
Ze is ook goed in parfumreclamesquote:Op woensdag 20 april 2022 19:09 schreef Guanabana het volgende:
Zendaya is ook sick goed ja. Ze kan ook gewoon alles. Ze won een Emmy voor seizoen 1, ik denk/hoop ook voor seizoen 2.
Ik vond ook de Rue-verhaallijn het meest interessant, maar vond de verhaallijnen rondom Nate en ook Cal ook zeker niet vervelendquote:Op woensdag 20 april 2022 19:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja die aflevering was wel echt heel goed.maar inderdaad, veel met Nate vond ik ook wat minder boeiend.
Ik vond Loreen erg goed, nummer staat nog steeds als een huis.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:01 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht al, wie gaat vandaag vervelend zijn.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vond Loreen erg goed, nummer staat nog steeds als een huis.
Dit doet me een beetje pijn.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb laatst geprobeerd al die Marvel-films te kijken. Ik kwam er gewoon niet doorheen. Wat een bagger. Alleen Guardians of the Galaxy vond ik goed, en Deadpool. Maar die films steken juist de draak met het genre.
Het is een schande om deze grap NIET te maken in ESF.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht al, wie gaat vandaag vervelend zijn.
Die werkt dan weer niet voor mij. Maar het sneeuwt in Spanjequote:Op woensdag 20 april 2022 19:36 schreef chufi het volgende:
Ik zie een Spaanse live stream https://www.rtve.es/play/(...)ias-capitulo-5/5391/
interview nu met die jongen uit Estonia
Ja dat ook.... Ik gebruik een VPNquote:Op woensdag 20 april 2022 19:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die werkt dan weer niet voor mij. Maar het sneeuwt in Spanje
Jij woont toch ook in Spanje ?quote:
Ik woon gewoon in Nederland hoorquote:Op woensdag 20 april 2022 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Spanje ?
Met een VPN zie ik het nu ook
Vanwege je interesse voor Spanje dacht ik dat je daar ook woonde.quote:
Nee, maar mn ex en mn dochter ... Ik spreek en versta het ook vloeiendquote:Op woensdag 20 april 2022 20:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Vanwege je interesse voor Spanje dacht ik dat je daar ook woonde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb weer even jullie hulp nodig. Niets ernstigs hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik heb weer even jullie hulp nodig. Niets ernstigs hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Helaas weet ze dat alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap je nu mijn frustratie?quote:Op woensdag 20 april 2022 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe kan ze het dan bagger vinden.
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:31 schreef GeorgeM het volgende:
Floor Janssen is bij Johnny en in het ‘ja/nee’ spel zegt ze dat het Songfestival niks voor haar is.
Vanochtend op radio 2 liet ze de deur vrij ver openstaan op de vraag van Jeroen.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:31 schreef GeorgeM het volgende:
Floor Janssen is bij Johnny en in het ‘ja/nee’ spel zegt ze dat het Songfestival niks voor haar is.
Dat is wel apart danquote:Op woensdag 20 april 2022 20:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Vanochtend op radio 2 liet ze de deur vrij ver openstaan op de vraag van Jeroen.
Ik heb weer even jullie hulp nodig. Niets ernstigs hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]Goeie wel. Ik weet niet of ze dat rauwe stemgeluid kan waarderen, maar stuur hem voor de zekerheid door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke dan en is het een aanraderrrrquote:Op woensdag 20 april 2022 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had geen zin om aan een serie te beginnen, dus een film opgezet.
Ik heb Dune gekeken.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Welke dan en is het een aanraderrrr
Wat het wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |