abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 20 april 2022 @ 12:19:47 #226
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204489602
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 09:58 schreef H_T het volgende:
In de luren gelegd ;(
Liever de luren, dan ingelegd in het zuur. :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 20 april 2022 @ 12:30:09 #227
39237 crew  H_T
2733
pi_204489692
quote:
De tandjes :X
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2022 12:19 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Liever de luren, dan ingelegd in het zuur. :)
Misschien is het leven van een augurk juist wel heerlijk! Al heb je dan wel behoorlijk wat potgenoten om je ruimte mee te delen. En je komt steeds meer droog te staan.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_204490371
Goedemiddag!

Niet alleen huren zijn duur, treinkaartjes ook. Wil met mam en dochter gaan shoppen in Utrecht in de vakantie. We zijn dan alleen aan treinkaartjes al bijna 150 euro kwijt. :wtf:
pi_204490415
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 09:34 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MIJN WEEK IS OOK NOG NIET DOOR DE MIDDEN HOOR! :(

En ik moet morgen ook nog weer naar kantoor, alweer voor de tweede dag deze week ;( . Ik vind het wel gezellig op kantoor als mijn favo collegaatje er ook is :') maar verder heeft het voor mij ook niet zoveel toegevoegde waarde. Morgen ga ik alleen maar omdat ik een meeting heb die de andere twee liever fysiek willen doen.
pi_204490455
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 13:47 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!

Niet alleen huren zijn duur, treinkaartjes ook. Wil met mam en dochter gaan shoppen in Utrecht in de vakantie. We zijn dan alleen aan treinkaartjes al bijna 150 euro kwijt. :wtf:
Groepsticket een optie? Of heeft je dochter toevallig dalvoordeel waar jullie ook van kunnen profiteren?
  woensdag 20 april 2022 @ 14:01:09 #231
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204490468
quote:
Goedemiddag!

Ondanks de hoge benzineprijzen is de auto nog steeds goedkoper dan de trein. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 20 april 2022 @ 14:04:11 #232
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_204490488
quote:
Goedemiddag!

Misschien loont het om een dalvoordeel abonnement af te sluiten?
https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten/2
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 20 april 2022 @ 14:04:54 #233
39237 crew  H_T
2733
pi_204490497
quote:
Goedemiddag!

Als je buiten de spits kan reizen kan dat goedkoper :Y Heeft een van jullie al een OV-chipkaart dan kan een van jullie bijvoorbeeld NS Flex Dal Voordeel nemen (maandelijks opzegbaar) en de andere twee aanhaken via een samenreisticket, dan hebben jullie allemaal 40% korting :) En ik denk dat het ook wel moet lukken om een dagje Spoorwegmuseum te boeken voor 34 euro p.p. en vervolgens het museum niet te bezoeken :+

Mijn tripje Nijmegen deed ik via NS Flex Weekend Vrij, maar daar heb je alleen wat aan als je in het weekend of op een feestdag reist.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_204490505
Yes *O* We hebben kaartjes voor de eerste halve finale via de resale-site van de ticketorganisatie *O*

Wel fucking 250 EUR per stuk maar we gaan S10 live zien O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 20 april 2022 @ 14:06:57 #235
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_204490511
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:06 schreef TheVulture het volgende:
Yes *O* We hebben kaartjes voor de eerste halve finale via de resale-site van de ticketorganisatie *O*

Wat gaat TV _O_
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 20 april 2022 @ 14:07:06 #236
39237 crew  H_T
2733
pi_204490513
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:06 schreef TheVulture het volgende:

Netjes, gefeliciteerd! ^O^ Ga je ook nog proberen een hotel te scoren in Turijn?
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_204490527
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:06 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Wat gaat TV _O_
Ja enorm blij mee, ik zat nog even te dubben maar toen dacht ik "fuck, we zijn er toch en het gaat toch al veel geld kosten" _O-

De finale kijken we sowieso al niet in de zaal, dus die tickets sparen we weer uit :+
pi_204490535
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:07 schreef H_T het volgende:

[..]
Netjes, gefeliciteerd! ^O^ Ga je ook nog proberen een hotel te scoren in Turijn?
Die hebben we al, al was het niet degene die ik vorig jaar al had geboekt. Die gooide me er een paar maanden geleden ineens uit, dus ook dat hotel werd ineens twee keer zo duur omdat zo ongeveer alles al vol zat :')
pi_204490551
quote:
Wij zijn twee weken geleden ingeloot voor het zelf bouwen op een vrije kavel. Uitgerekend op het moment dat de bouwprijzen al skyhigh waren begint nu ook nog eens de hypotheekrente als een malle op te lopen :')
  woensdag 20 april 2022 @ 14:12:32 #240
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204490561
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Wij zijn twee weken geleden ingeloot voor het zelf bouwen op een vrije kavel. Uitgerekend op het moment dat de bouwprijzen al skyhigh waren begint nu ook nog eens de hypotheekrente als een malle op te lopen :')
Eigen vrijstaande woning is wel heel gaaf! Maar is het nog financieel haalbaar nu? Je eerste woning?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 20 april 2022 @ 14:13:18 #241
39237 crew  H_T
2733
pi_204490565
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die hebben we al, al was het niet degene die ik vorig jaar al had geboekt. Die gooide me er een paar maanden geleden ineens uit, dus ook dat hotel werd ineens twee keer zo duur omdat zo ongeveer alles al vol zat :')
Oh dat scheelt :) En nu een extra show meepakken scheelt weer reiskosten voor als je volgend jaar alleen die show zou willen zien O-)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_204490579
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Eigen vrijstaande woning is wel heel gaaf! Maar is het nog financieel haalbaar nu? Je eerste woning?
Nee we zitten al in een eigen woning en daar zit al flink wat overwaarde op (al is het de vraag of dat nu ook niet ineens anders wordt :') )

Financieel leek het allemaal prima haalbaar, en dat zal waarschijnlijk nog steeds wel zo zijn... maar die stijgende rentes zorgen wel voor wat extra stress :P
pi_204490670
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:04 schreef H_T het volgende:

[..]
Als je buiten de spits kan reizen kan dat goedkoper :Y Heeft een van jullie al een OV-chipkaart dan kan een van jullie bijvoorbeeld NS Flex Dal Voordeel nemen (maandelijks opzegbaar) en de andere twee aanhaken via een samenreisticket, dan hebben jullie allemaal 40% korting :) En ik denk dat het ook wel moet lukken om een dagje Spoorwegmuseum te boeken voor 34 euro p.p. en vervolgens het museum niet te bezoeken :+

Mijn tripje Nijmegen deed ik via NS Flex Weekend Vrij, maar daar heb je alleen wat aan als je in het weekend of op een feestdag reist.
Bedankt voor de tips :) . Ik had al gekeken naar goedkope treinkaartjes maar die zijn momenteel niet te vinden. Normaliter gingen we altijd met een HEMA-kaartje of iets van Spoordeelwinkel :{ .

Ik vind het vreselijk ingewikkeld allemaal :@
Ik heb een OV chipkaart met NS Flex en heb meteen maar Flex Dal Voordeel genomen, want ik ga vrijdag ook in de daluren met de trein en dan heb ik het er al uit :+

Maar mijn dochter en moeder hebben een OV chipkaart zonder abonnement. Volgens mij is het dan het minst omslachtig als ik voor hun papieren kaartjes erbij haal :@ .
pi_204490689
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Leuk, gefeliciteerd *O* . Over hypotheekrentes:

Wij hebben net deze week een offerte opgevraagd om een deel van onze hypotheek over te sluiten. Volgend jaar loopt de rentevaste periode af. De boete valt nu dus nog mee en de rente is nog steeds laag, ik vrees wel voor de rente van volgend jaar ;( Het gaat ons netto toch ruim 100 euro in de maand schelen, altijd meegenomen in deze dure tijden en geeft weer wat zekerheid voor langere tijd.
pi_204490708
Oh nice, dochter kan heen nog wel met een jongeren dagkaart met de trein. Is tot EN MET 18 jaar.

Terug reizen we waarschijnlijk wel in de spits. Ik zie ons niet tot na half 7 in Utrecht rondstruinen, zeker mijn mams niet :)
  woensdag 20 april 2022 @ 14:36:57 #246
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204490720
Hier wordt de huur 90 euro per maand duurder per 1 juli. Grr..mijn huur is al sinds 2018 al met bijna 500 euro gestegen. Al ben ik wel verhuisd in de tussentijd, maar de huurprijzen van beide woningen waren ongeveer hetzelfde.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 20 april 2022 @ 14:39:48 #247
39237 crew  H_T
2733
pi_204490732
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:34 schreef Arizona het volgende:
Oh nice, dochter kan heen nog wel met een jongeren dagkaart met de trein. Is tot EN MET 18 jaar.

Terug reizen we waarschijnlijk wel in de spits. Ik zie ons niet tot na half 7 in Utrecht rondstruinen, zeker mijn mams niet :)
Rond zessen hapje eten in de buurt van het station en je stapt na half 7 in ;) Dan zit je ook met een gevulde maag in de trein op de terugweg :) Papieren kaartje lijkt me in dit geval inderdaad simpeler dan samenreiskorting regelen op de kaarten van anderen
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_204490737
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:36 schreef Momo het volgende:
Hier wordt de huur 90 euro per maand duurder per 1 juli. Grr..mijn huur is al sinds 2018 al met bijna 500 euro gestegen. Al ben ik wel verhuisd in de tussentijd, maar de huurprijzen van beide woningen waren ongeveer hetzelfde.
Belachelijk he. Wat dat betreft hebben kopers het zoveel makkelijker. Wij betalen nog net zoveel hypotheek als toen we ons huis in 2013 kochten (ok niet helemaal waar, 2 jaar geleden hypotheek opgehoogd ivm de verbouwing :+ ) en straks dus zelfs nog 100 euro per maand minder.
En de huren blijven maar stijgen... Ik las wel dat ze de "regel" wilden loslaten dat de huren meestijgen met de inflatie, maar dat er een max percentage aan stijging komt.

En dan hebben wij nog best een hoge hypotheek. Als je ziet hoe weinig mensen betalen, die al langere tijd geleden een huis hebben gekocht... Een paar centen voor een prachtig ruime 2/1 kapper. Daar kun je geen garagebox meer voor huren.
pi_204490745
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:39 schreef H_T het volgende:

[..]
Rond zessen hapje eten in de buurt van het station en je stapt na half 7 in ;) Dan zit je ook met een gevulde maag in de trein op de terugweg :) Papieren kaartje lijkt me in dit geval inderdaad simpeler dan samenreiskorting regelen op de kaarten van anderen
Gaat hem zeer waarschijnlijk écht niet worden
SPOILER
  woensdag 20 april 2022 @ 14:49:38 #250
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204490773
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:41 schreef Arizona het volgende:

[..]
Belachelijk he. Wat dat betreft hebben kopers het zoveel makkelijker. Wij betalen nog net zoveel hypotheek als toen we ons huis in 2013 kochten (ok niet helemaal waar, 2 jaar geleden hypotheek opgehoogd ivm de verbouwing :+ ) en straks dus zelfs nog 100 euro per maand minder.
En de huren blijven maar stijgen... Ik las wel dat ze de "regel" wilden loslaten dat de huren meestijgen met de inflatie, maar dat er een max percentage aan stijging komt.

En dan hebben wij nog best een hoge hypotheek. Als je ziet hoe weinig mensen betalen, die al langere tijd geleden een huis hebben gekocht... Een paar centen voor een prachtig ruime 2/1 kapper. Daar kun je geen garagebox meer voor huren.
Ik ben wat dat betreft echt net 2 jaar te laat afgestudeerd. Rond 2016 had je nog woningen voor 2-2,5 ton ergens in de randstad die niet 40 m2 zijn of helemaal uit elkaar vallen van ellende. Maak me serieus zorgen hoe dit door gaat in de komende jaren, want een auto en vakanties heb ik al uit mijn hoofd gezet maar denk dat ik ook echt op het bugdet moet gaan letten voor eten enzo.

Het wel redelijk krom, een alleenstaande collega van mij die al 10 jaar eerder begon met werken die in veel lagere schaal zit heeft bijvoorbeeld echt wel een mooie woning die voor mij nu zo ver weg zou zijn. Niet het maandbedrag zelf maar wel dat ze mij nooit een hypotheek als dat gaan geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')