LEVE ZAAGMANS ONZE GROTE VRIENDquote:Op woensdag 20 april 2022 09:25 schreef Strani het volgende:
GOEDEMORGEN BESTE MENSEN DE WEEK IS WEER DOOR MIDDEN.
Dat gaat vanzelf over.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:29 schreef AgnesGru het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag de eerste volledige dag dat we zonnepanelen hebben, dus ik zit nu om de haverklap de app te checken hoe het met de opbrengst gaat
Leeeeeeeet the sun shiiiiiiiiinequote:Op woensdag 20 april 2022 09:29 schreef AgnesGru het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag de eerste volledige dag dat we zonnepanelen hebben, dus ik zit nu om de haverklap de app te checken hoe het met de opbrengst gaat
quote:Op woensdag 20 april 2022 00:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
DAT BEPAAL IK HELEMAAL ZELF WEL, DESALNIETTEMIN EEN GOEDE MORGENquote:Op woensdag 20 april 2022 09:25 schreef Strani het volgende:
GOEDEMORGEN BESTE MENSEN DE WEEK IS WEER DOOR MIDDEN.
quote:Op woensdag 20 april 2022 09:51 schreef Yesse het volgende:
En we zijn weer op kantoor hoor.Zeurende collega'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat hebben we afgelopen twee jaar toch enorm gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
MIJN WERKWEEK IS OOK NOG HELEMAAL NIET DOORMIDDEN WANT IK HEB DEZE WEEK NU EEN DAG GEWERKT MAAR HEB ER NOG BIJNA DRIE VOOR DE BOEGquote:Op woensdag 20 april 2022 09:55 schreef Cee het volgende:
[..]
DAT BEPAAL IK HELEMAAL ZELF WEL, DESALNIETTEMIN EEN GOEDE MORGEN
quote:Op woensdag 20 april 2022 09:51 schreef Yesse het volgende:
En we zijn weer op kantoor hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op woensdag 20 april 2022 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeurende collega'sDat hebben we afgelopen twee jaar toch enorm gemist.
Verschrikkelijk. Ik heb sowieso het kantoor niet gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik meerwaarde haal uit het werken op kantoor behalve mijn wekelijkse ritje naar kantoor. Wij werken (nu nog) met vaste werkdagen per team. Dus ik zie elke week ongeveer dezelfde mensen
. Terwijl ik meer heb aan contact met mensen uit andere teams. Dus zou liever zien dat de dagen losgelaten werden en je zo wat diverser publiek ziet.
quote:Op woensdag 20 april 2022 09:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]Jep. Gelukkig is zeiken ook altijd wel fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
https://neurovision.squarespace.com/quote:Do you live in London, and would like to be paid £10 to watch Eurovision videos?
We are a team of neuroscientists at UCL. We are conducting an experiment to look at neurophysiological responses to eurovision songs. We are paying £10 to people who will participant in our experiment.
The experiment takes 1 hour and is running from from April 25th - 28th, at the UCL Psychology Department in Bloomsbury, London. To take part, find a free slot from the menu. Enter in your name and email and we will book a slot for you!
At your chosen time, please come to the psychology department at 26 Bedford Way, WC1E 0AP. Wait in reception for an experimenter to meet you. The experiment will take under an hour. You will be watching videos in a cubicle while you make judgements and wear sensor that will measure your neurophysiological responses, such as heart rate, using the same technology as a fitness tracker.
Ik denk dat een paar uur in een ijsbad nog niet genoeg is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nare ervaring, maar het klinkt alsof hij nog even moet afkoelen.
Liever de luren, dan ingelegd in het zuur.quote:
De tandjesquote:Op woensdag 20 april 2022 12:06 schreef Momo het volgende:
https://www.funda.nl/huur(...)-verbeekstraat-12-d/
https://www.funda.nl/huur(...)39150-kerkstraat-27/
https://www.funda.nl/huur/den-haag/huis-88132594-denneweg-76/
https://www.funda.nl/huur(...)n-der-palmstraat-84/
https://www.funda.nl/huur(...)laardingerdijk-35-a/
Huurprijzen worden er ook niet beter op in de regio
Misschien is het leven van een augurk juist wel heerlijk! Al heb je dan wel behoorlijk wat potgenoten om je ruimte mee te delen. En je komt steeds meer droog te staan.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Liever de luren, dan ingelegd in het zuur.
quote:Op woensdag 20 april 2022 09:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MIJN WEEK IS OOK NOG NIET DOOR DE MIDDEN HOOR!![]()
En ik moet morgen ook nog weer naar kantoor, alweer voor de tweede dag deze week. Ik vind het wel gezellig op kantoor als mijn favo collegaatje er ook is
maar verder heeft het voor mij ook niet zoveel toegevoegde waarde. Morgen ga ik alleen maar omdat ik een meeting heb die de andere twee liever fysiek willen doen.
Groepsticket een optie? Of heeft je dochter toevallig dalvoordeel waar jullie ook van kunnen profiteren?quote:Op woensdag 20 april 2022 13:47 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
Niet alleen huren zijn duur, treinkaartjes ook. Wil met mam en dochter gaan shoppen in Utrecht in de vakantie. We zijn dan alleen aan treinkaartjes al bijna 150 euro kwijt.
Ondanks de hoge benzineprijzen is de auto nog steeds goedkoper dan de trein.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:47 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
Niet alleen huren zijn duur, treinkaartjes ook. Wil met mam en dochter gaan shoppen in Utrecht in de vakantie. We zijn dan alleen aan treinkaartjes al bijna 150 euro kwijt.
Misschien loont het om een dalvoordeel abonnement af te sluiten?quote:Op woensdag 20 april 2022 13:47 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
Als je buiten de spits kan reizen kan dat goedkoperquote:Op woensdag 20 april 2022 13:47 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
Wat gaat TVquote:Op woensdag 20 april 2022 14:06 schreef TheVulture het volgende:
YesWe hebben kaartjes voor de eerste halve finale via de resale-site van de ticketorganisatie
Wel fucking 250 EUR per stuk maar we gaan S10 live zien
Netjes, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 april 2022 14:06 schreef TheVulture het volgende:
YesWe hebben kaartjes voor de eerste halve finale via de resale-site van de ticketorganisatie
Wel fucking 250 EUR per stuk maar we gaan S10 live zien
Ja enorm blij mee, ik zat nog even te dubben maar toen dacht ik "fuck, we zijn er toch en het gaat toch al veel geld kosten"quote:
Die hebben we al, al was het niet degene die ik vorig jaar al had geboekt. Die gooide me er een paar maanden geleden ineens uit, dus ook dat hotel werd ineens twee keer zo duur omdat zo ongeveer alles al vol zatquote:Op woensdag 20 april 2022 14:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Netjes, gefeliciteerd!Ga je ook nog proberen een hotel te scoren in Turijn?
Wij zijn twee weken geleden ingeloot voor het zelf bouwen op een vrije kavel. Uitgerekend op het moment dat de bouwprijzen al skyhigh waren begint nu ook nog eens de hypotheekrente als een malle op te lopenquote:Op woensdag 20 april 2022 12:06 schreef Momo het volgende:
https://www.funda.nl/huur(...)-verbeekstraat-12-d/
https://www.funda.nl/huur(...)39150-kerkstraat-27/
https://www.funda.nl/huur/den-haag/huis-88132594-denneweg-76/
https://www.funda.nl/huur(...)n-der-palmstraat-84/
https://www.funda.nl/huur(...)laardingerdijk-35-a/
Huurprijzen worden er ook niet beter op in de regio
Eigen vrijstaande woning is wel heel gaaf! Maar is het nog financieel haalbaar nu? Je eerste woning?quote:Op woensdag 20 april 2022 14:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij zijn twee weken geleden ingeloot voor het zelf bouwen op een vrije kavel. Uitgerekend op het moment dat de bouwprijzen al skyhigh waren begint nu ook nog eens de hypotheekrente als een malle op te lopen
Oh dat scheeltquote:Op woensdag 20 april 2022 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hebben we al, al was het niet degene die ik vorig jaar al had geboekt. Die gooide me er een paar maanden geleden ineens uit, dus ook dat hotel werd ineens twee keer zo duur omdat zo ongeveer alles al vol zat
Nee we zitten al in een eigen woning en daar zit al flink wat overwaarde op (al is het de vraag of dat nu ook niet ineens anders wordtquote:Op woensdag 20 april 2022 14:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Eigen vrijstaande woning is wel heel gaaf! Maar is het nog financieel haalbaar nu? Je eerste woning?
Bedankt voor de tipsquote:Op woensdag 20 april 2022 14:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je buiten de spits kan reizen kan dat goedkoperHeeft een van jullie al een OV-chipkaart dan kan een van jullie bijvoorbeeld NS Flex Dal Voordeel nemen (maandelijks opzegbaar) en de andere twee aanhaken via een samenreisticket, dan hebben jullie allemaal 40% korting
En ik denk dat het ook wel moet lukken om een dagje Spoorwegmuseum te boeken voor 34 euro p.p. en vervolgens het museum niet te bezoeken
Mijn tripje Nijmegen deed ik via NS Flex Weekend Vrij, maar daar heb je alleen wat aan als je in het weekend of op een feestdag reist.
Leuk, gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 april 2022 14:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij zijn twee weken geleden ingeloot voor het zelf bouwen op een vrije kavel. Uitgerekend op het moment dat de bouwprijzen al skyhigh waren begint nu ook nog eens de hypotheekrente als een malle op te lopen
Rond zessen hapje eten in de buurt van het station en je stapt na half 7 inquote:Op woensdag 20 april 2022 14:34 schreef Arizona het volgende:
Oh nice, dochter kan heen nog wel met een jongeren dagkaart met de trein. Is tot EN MET 18 jaar.
Terug reizen we waarschijnlijk wel in de spits. Ik zie ons niet tot na half 7 in Utrecht rondstruinen, zeker mijn mams niet
Belachelijk he. Wat dat betreft hebben kopers het zoveel makkelijker. Wij betalen nog net zoveel hypotheek als toen we ons huis in 2013 kochten (ok niet helemaal waar, 2 jaar geleden hypotheek opgehoogd ivm de verbouwingquote:Op woensdag 20 april 2022 14:36 schreef Momo het volgende:
Hier wordt de huur 90 euro per maand duurder per 1 juli. Grr..mijn huur is al sinds 2018 al met bijna 500 euro gestegen. Al ben ik wel verhuisd in de tussentijd, maar de huurprijzen van beide woningen waren ongeveer hetzelfde.
Gaat hem zeer waarschijnlijk écht niet wordenquote:Op woensdag 20 april 2022 14:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Rond zessen hapje eten in de buurt van het station en je stapt na half 7 inDan zit je ook met een gevulde maag in de trein op de terugweg
Papieren kaartje lijkt me in dit geval inderdaad simpeler dan samenreiskorting regelen op de kaarten van anderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wat dat betreft echt net 2 jaar te laat afgestudeerd. Rond 2016 had je nog woningen voor 2-2,5 ton ergens in de randstad die niet 40 m2 zijn of helemaal uit elkaar vallen van ellende. Maak me serieus zorgen hoe dit door gaat in de komende jaren, want een auto en vakanties heb ik al uit mijn hoofd gezet maar denk dat ik ook echt op het bugdet moet gaan letten voor eten enzo.quote:Op woensdag 20 april 2022 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Belachelijk he. Wat dat betreft hebben kopers het zoveel makkelijker. Wij betalen nog net zoveel hypotheek als toen we ons huis in 2013 kochten (ok niet helemaal waar, 2 jaar geleden hypotheek opgehoogd ivm de verbouwing) en straks dus zelfs nog 100 euro per maand minder.
En de huren blijven maar stijgen... Ik las wel dat ze de "regel" wilden loslaten dat de huren meestijgen met de inflatie, maar dat er een max percentage aan stijging komt.
En dan hebben wij nog best een hoge hypotheek. Als je ziet hoe weinig mensen betalen, die al langere tijd geleden een huis hebben gekocht... Een paar centen voor een prachtig ruime 2/1 kapper. Daar kun je geen garagebox meer voor huren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |