LEVE ZAAGMANS ONZE GROTE VRIENDquote:Op woensdag 20 april 2022 09:25 schreef Strani het volgende:
GOEDEMORGEN BESTE MENSEN DE WEEK IS WEER DOOR MIDDEN.
Dat gaat vanzelf over.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:29 schreef AgnesGru het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag de eerste volledige dag dat we zonnepanelen hebben, dus ik zit nu om de haverklap de app te checken hoe het met de opbrengst gaat
Leeeeeeeet the sun shiiiiiiiiinequote:Op woensdag 20 april 2022 09:29 schreef AgnesGru het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag de eerste volledige dag dat we zonnepanelen hebben, dus ik zit nu om de haverklap de app te checken hoe het met de opbrengst gaat
quote:Op woensdag 20 april 2022 00:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
DAT BEPAAL IK HELEMAAL ZELF WEL, DESALNIETTEMIN EEN GOEDE MORGENquote:Op woensdag 20 april 2022 09:25 schreef Strani het volgende:
GOEDEMORGEN BESTE MENSEN DE WEEK IS WEER DOOR MIDDEN.
quote:Op woensdag 20 april 2022 09:51 schreef Yesse het volgende:
En we zijn weer op kantoor hoor.Zeurende collega'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat hebben we afgelopen twee jaar toch enorm gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
MIJN WERKWEEK IS OOK NOG HELEMAAL NIET DOORMIDDEN WANT IK HEB DEZE WEEK NU EEN DAG GEWERKT MAAR HEB ER NOG BIJNA DRIE VOOR DE BOEGquote:Op woensdag 20 april 2022 09:55 schreef Cee het volgende:
[..]
DAT BEPAAL IK HELEMAAL ZELF WEL, DESALNIETTEMIN EEN GOEDE MORGEN
quote:Op woensdag 20 april 2022 09:51 schreef Yesse het volgende:
En we zijn weer op kantoor hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op woensdag 20 april 2022 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeurende collega'sDat hebben we afgelopen twee jaar toch enorm gemist.
Verschrikkelijk. Ik heb sowieso het kantoor niet gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik meerwaarde haal uit het werken op kantoor behalve mijn wekelijkse ritje naar kantoor. Wij werken (nu nog) met vaste werkdagen per team. Dus ik zie elke week ongeveer dezelfde mensen
. Terwijl ik meer heb aan contact met mensen uit andere teams. Dus zou liever zien dat de dagen losgelaten werden en je zo wat diverser publiek ziet.
quote:Op woensdag 20 april 2022 09:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]Jep. Gelukkig is zeiken ook altijd wel fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
https://neurovision.squarespace.com/quote:Do you live in London, and would like to be paid £10 to watch Eurovision videos?
We are a team of neuroscientists at UCL. We are conducting an experiment to look at neurophysiological responses to eurovision songs. We are paying £10 to people who will participant in our experiment.
The experiment takes 1 hour and is running from from April 25th - 28th, at the UCL Psychology Department in Bloomsbury, London. To take part, find a free slot from the menu. Enter in your name and email and we will book a slot for you!
At your chosen time, please come to the psychology department at 26 Bedford Way, WC1E 0AP. Wait in reception for an experimenter to meet you. The experiment will take under an hour. You will be watching videos in a cubicle while you make judgements and wear sensor that will measure your neurophysiological responses, such as heart rate, using the same technology as a fitness tracker.
Ik denk dat een paar uur in een ijsbad nog niet genoeg is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nare ervaring, maar het klinkt alsof hij nog even moet afkoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |