Ohhhh dat publiekquote:Op maandag 18 april 2022 21:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Even luisteren of we horen waar het misging
Je ziet op deze video ook dat de mannen niets doen dat ook maar een beetje interessant is als ze weten dat ze niet in beeld zijnquote:Op maandag 18 april 2022 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ohhhh dat publiek
Die staging was echt wel zo matig hè.![]()
Verder hoorde ik met m'n ondergetrainde oor ook niks raars. Robbed!
Beetje rondlopen, even de socials checken.quote:Op maandag 18 april 2022 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Je ziet op deze video ook dat de mannen niets doen dat ook maar een beetje interessant is als ze weten dat ze niet in beeld zijn
Vroeger liepen mensen nog gewoon de park te checken, zoals het hoordequote:Op maandag 18 april 2022 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Beetje rondlopen, even de socials checken.
Met een hendig sjieke slip er naartoe.quote:Op maandag 18 april 2022 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Vroeger liepen mensen nog gewoon de park te checken, zoals het hoorde
Ik vond het wel een goede staging hoor. Paste volledig bij het nummer. Beetje kitscherig, maar ja, dat is het nummer ook.quote:Op maandag 18 april 2022 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ohhhh dat publiek
Die staging was echt wel zo matig hè.![]()
Verder hoorde ik met m'n ondergetrainde oor ook niks raars. Robbed!
Je weet zellufquote:Op maandag 18 april 2022 21:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met een hendig sjieke slip er naartoe.
Wauw, dat is ook wel echt kinderachtig.quote:Op maandag 18 april 2022 21:45 schreef Em31 het volgende:
We hadden het trouwens van de week over de Italiaanse jury die vaak geen punten geeft aan andere kanshebbers, maar dacht dat ze dat vorig jaar niet gedaan hadden, maar was wel zo. Zag vandaag een tweet dat ze Zwitserland op plek 23/24 hadden gezet.![]()
Ik heb de preview van Who's Your Daddy aangeschaft, alleen nog niet gespeeld. Dat lijkt me wel het soort chaos dat erg leuk is om live op de bank te doenquote:Op maandag 18 april 2022 21:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Life is Strange: True Colors aan het downloaden voor zowel de xbox als de pc
SPOILER: UitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dat blijven ze inderdaad helaas doen jaquote:Op maandag 18 april 2022 21:45 schreef Em31 het volgende:
We hadden het trouwens van de week over de Italiaanse jury die vaak geen punten geeft aan andere kanshebbers, maar dacht dat ze dat vorig jaar niet gedaan hadden, maar was wel zo. Zag vandaag een tweet dat ze Zwitserland op plek 23/24 hadden gezet.![]()
Kan, maar wat een vocalist is Ochmanquote:Op maandag 18 april 2022 21:57 schreef H_T het volgende:
Ik heb nu de playlist van dit jaar op staan en River is niet bepaald mijn nummer
quote:Op maandag 18 april 2022 21:57 schreef H_T het volgende:
Ik heb nu de playlist van dit jaar op staan en River is niet bepaald mijn nummer
Ik kan ook niet uitleggen waar het hem in zit. Ik hoor liever bijvoorbeeld Estlandquote:
Ah mijn allereerste Slovenië-metgezelquote:Op maandag 18 april 2022 20:34 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Servië (ik zit hier thuis constant BITI ZDRAVA te zingen), Litouwen, Slovenië, Georgië, Frankrijk, Armenië, Portugal, het VK en natuurlijk onze S10.
Wat zijn jouw favorieten?
Zie ze straks 0 punten aan Zweden geven, wel een paar aan Oekraïne anders is het echt wel lullig en denkt men dat ze pro-Rusland zijn.quote:Op maandag 18 april 2022 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat blijven ze inderdaad helaas doen ja
En als je nou Polen tegenover Australië en Azerbeidzjan zet? Dat zijn toch meer de nummers in hetzelfde genre.quote:Op maandag 18 april 2022 22:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan ook niet uitleggen waar het hem in zit. Ik hoor liever bijvoorbeeld Estland
Nou ja daar kan ik het dan weer roerend mee eens zijn HaaTeetje.quote:Op maandag 18 april 2022 22:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan ook niet uitleggen waar het hem in zit. Ik hoor liever bijvoorbeeld Estland
Ik heb echt het idee dat Italië de Eurojury keihard gaat winnen; ben benieuwd wat dat betekent voor de jury's straks.quote:Op maandag 18 april 2022 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Zie ze straks 0 punten aan Zweden geven, wel een paar aan Oekraïne anders is het echt wel lullig en denkt men dat ze pro-Rusland zijn.
(Ik vergeet steeds ook dat Italië hoog staat bij de bookies, omdat ik telkens vergeet dat Brividi bestaat).
Liever Polen dan Australiëquote:Op maandag 18 april 2022 22:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En als je nou Polen tegenover Australië en Azerbeidzjan zet? Dat zijn toch meer de nummers in hetzelfde genre.
Ciao Ciao zet ik regelmatig op, Brividi praktisch nooitquote:Op maandag 18 april 2022 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
(Ik vergeet steeds ook dat Italië hoog staat bij de bookies, omdat ik telkens vergeet dat Brividi bestaat).
Lekker op het paard richting de ondergaande zonquote:Op maandag 18 april 2022 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou ja daar kan ik het dan weer roerend mee eens zijn HaaTeetje.
Vind Brividi ook gewoon geen verdiende winnaar.quote:Op maandag 18 april 2022 22:24 schreef Cee het volgende:
Ik heb totaal geen zin in Italië 2023 (in 2021 had ik wel heel veel zin in Italië 2022 maar ik vind het allemaal zo warrig en anders en eigenwijs).
Ik vind het vooral heel fijn voor de Polen dat ze weer eens iets sturen wat echt iets kan doen (en uberhaupt de finale haalt). Ze kijken massaal naar het ESF en doen het al jaren goed op het JESF, ik gun ze wel weer echt minstens de finale deze keer.quote:Op maandag 18 april 2022 22:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond Polen eerst ook mwa bij de eerste keren luisteren, nu staat hij denk ik wel net/net niet in mijn top 10. Dus het kan verkeren.
Jaaaaa Slovenië. Ja ik ben er enorm bang voor helaas.quote:Op maandag 18 april 2022 22:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah mijn allereerste Slovenië-metgezelKunnen we tenminste samen in een hoekje gaan zitten huilen als het niet kwalificeert in mei
het nummer van Azerbeidzjan heeft niks om aan vast te houden vind ik. En Australië is vast een hele aardige jongen en ik wens ze het beste maar het nummer vind ik steeds klagender overkomen, ik hou het niet meer vol om af te luisteren.quote:Op maandag 18 april 2022 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Liever Polen dan AustraliëAzerbeidzjan kan ik me niet voor de geest halen en heb ik vandaag nog niet langs horen komen, dus daar maken ze ook nog kans
Ja, Brividi voelt niet echt als een deelnemer voor mij of zo? Misschien ook omdat ze niet op een pre-party waren. Ik zou het ook niet echt een leuke winnaar vinden denk ikquote:Op maandag 18 april 2022 22:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind Brividi ook gewoon geen verdiende winnaar.
Vind het nummer ook nogal onzichtbaar nu, maar dat kan ook liggen aan mijn eigen (luister)bubbelMaar ook omdat ze niet op preparties zijn geweest (toch?).
Dat zou tweede of beter zijnquote:Op maandag 18 april 2022 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar ach, als de staging en de vocals straks goedkomen in Turijn zou dit wel eens een beste resultaat voor Polen kunnen worden.
Had ik ook met de eerste keer luisteren. Ik had vooral het idee dat ze teveel verschillende dingen in het nummer wilde proppen. Fantastische zanger maar het nummer zelf is niet mijn favoriet. Het groeit wel lichtjes bij me.quote:Op maandag 18 april 2022 21:57 schreef H_T het volgende:
Waar ging het mis?quote:Op maandag 18 april 2022 21:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Even luisteren of we horen waar het misging
Heb je Silence In My Head van LPS al eens gehoord? Die heb ik de afgelopen dagen grijsgedraaid op Spotify, ontzettend fijn nummerquote:Op maandag 18 april 2022 22:27 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Jaaaaa Slovenië. Ja ik ben er enorm bang voor helaas.
Haha dat heb ik ook ja. Maar dat komt ook wel omdat ik hem zelf nooit luister.quote:Op maandag 18 april 2022 22:28 schreef molloot200 het volgende:
Ja, Brividi voelt niet echt als een deelnemer voor mij of zo?
In dat geval moet Sam Rydergod winnenquote:Op maandag 18 april 2022 22:28 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoop altijd het meest op nieuwe winnaars of landen die allang niet hebben gewonnen als winnaar.
Ik heb een paar optreden van ze gezien en zo doen ze altijd. Het zijn zangers en meer ook nietquote:Op maandag 18 april 2022 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Je ziet op deze video ook dat de mannen niets doen dat ook maar een beetje interessant is als ze weten dat ze niet in beeld zijn
Oeh nee nog niet, ga ik straks eens even opzetten! Dank voor de tip!quote:Op maandag 18 april 2022 22:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je Silence In My Head van LPS al eens gehoord? Die heb ik de afgelopen dagen grijsgedraaid op Spotify, ontzettend fijn nummer
Circles is dan wel weer toepasselijk op het huidige podiumquote:Op maandag 18 april 2022 22:31 schreef H_T het volgende:
Circles kwam net langs en daar had ik vrijwel meteen genoeg vanTerwijl we ook dit hadden kunnen hebben:
Is Superman een beter nummer? Absoluut niet. Maar ik ben wel veel benieuwder naar hoe dat op het ESF-podium eruit had gezien en hoe het ontvangen werd dan Circles
Ja, ik heb echt geen idee wat ik qua resultaat voor het VK moet verwachten. Aan de ene kant wordt het nu ontzettend opgehyped en gun je Sam alles in de wereld, aan de andere kant zijn er ontzettend veel betere nummers.quote:Op maandag 18 april 2022 22:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
In dat geval moet Sam Rydergod winnenzou ik nog blij mee zijn ook, voor hem, niet omdat het nu per se het allerbeste is wat erbij zit.
Superman had wel in de categorie gevallen "wat gebeurt er als wij Snollebollekes naar het ESF sturen?"quote:Op maandag 18 april 2022 22:31 schreef H_T het volgende:
Circles kwam net langs en daar had ik vrijwel meteen genoeg vanTerwijl we ook dit hadden kunnen hebben:
Is Superman een beter nummer? Absoluut niet. Maar ik ben wel veel benieuwder naar hoe dat op het ESF-podium eruit had gezien en hoe het ontvangen werd dan Circles
Ja weet het ook nietquote:Op maandag 18 april 2022 22:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar ging het mis?![]()
Dit klinkt bijna net zo als op de audio. Het enige verschil met de televote finale is dat ze geen hoge noot doen aan het eind. Maar voor de rest is het vlekkeloos.
Ik ookquote:Op maandag 18 april 2022 22:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En toch vermoed ik op een 2014-staging-verrassingsscenario.
Ik denk ook zeker dat het beter is voor het land en het ESF dat het niet Superman is gewordenquote:Op maandag 18 april 2022 22:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Superman had wel in de categorie gevallen "wat gebeurt er als wij Snollebollekes naar het ESF sturen?"
En als Anouk ons niet had gered had men dat nog serieus als een optie voor Nederland gezien misschien ook
Karsuquote:Op maandag 18 april 2022 22:38 schreef molloot200 het volgende:
Wat dat betreft ook heel benieuwd wat er nou allemaal in werd gestuurd in die 400+ inzendingen bij het Nederlandse selectiecommité. Hebben ze ook naar van die vreselijke carnavalskrakers moeten luisteren? Was Dries de enige kansloze uitgerangeerde artiest of zat er meer bij? Zijn er ook "grote" namen geweest die wat in hebben gestuurd, denk aan een Suzan & Freek, Karsu, Rolf Sanchez, Maan, Emma Heesters?
Wanneer stuurt Floor Jansen nou eens wat in?
Dat zie ik ook wel gebeuren ja. En Italië staat altijd wel hoog bij de bookmakers. Plus dat dit dan wel weer een soort kwaliteitsliedje is waar de jury's meestal wel dol op zijn. Zelf vind ik Brividi niet heel geweldig.quote:Op maandag 18 april 2022 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Zie ze straks 0 punten aan Zweden geven, wel een paar aan Oekraïne anders is het echt wel lullig en denkt men dat ze pro-Rusland zijn.
Ik bestel voor 5 dagen altijd en aan die 35 euro kom je dan echt wel als je niet naar een gewone supermarkt gaat of echt een grote voorraad van spullen.quote:Op maandag 18 april 2022 23:10 schreef H_T het volgende:
Ik heb net voor het eerst een bestelling bij Picnic geplaatstAls ik nog langer had gewacht zou ik geen gratis cadeautjes meer krijgen, dus ik moest wel
Alleen ben ik naar verwachting drie avonden de hort op deze week, dus is het vooral lang houdbaar blikvoer geworden en weinig vers. Eens kijken of het bevalt
En of ik in m'n eentje een beetje makkelijk aan het minimumbestelbedrag kom
Met een beetje vooruit denken en handig plannen moet het ook wel te doen zijnquote:Op maandag 18 april 2022 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik bestel voor 5 dagen altijd en aan die 35 euro kom je dan echt wel als je niet naar een gewone supermarkt gaat of echt een grote voorraad van spullen.
Ik heb altijd een paar standaard dingen in huis zoals pastasaus, rijst, pasta, alles voor pannekoeken, dan bedenk ik een aantal dingen vers voor picnic. Soms heb ik ook gewoon zin in een pasta of iets. Meestal is vlees-groente wel nog 5 dagen goed, dus je hoeft het niet meteen de eerste dag te eten.quote:Op maandag 18 april 2022 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Met een beetje vooruit denken en handig plannen moet het ook wel te doen zijnMaar ik vind het ook wel wat hebben om op de dag zelf te bepalen wat ik wil weten (ook al heb ik dan vaak geen idee). Ik ga kijken wat me het beste bevalt
Ik weet nog dat je zo'n klein blikje tomatenpuree voor 9 cent kon kopen, nu is dat 35. Daar 'schrok' ik wel van laatstquote:Op maandag 18 april 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
Prijsstijgingen zijn trouwens wel echt te zien voor bepaalde producten. 1 jaar geleden nog 3,15, nu 4,05 .
Voor jou sla ik een heel legioen ESF-hooligans in elkaarquote:Op maandag 18 april 2022 19:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat gedrag lijkt me wel bij ‘m passen ja
Ja de prijsstijgingen gaan super hard. Ik betaald een paar maanden geleden voor koffiepads van Perla nog 3,79 nu 4,39quote:Op maandag 18 april 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
Prijsstijgingen zijn trouwens wel echt te zien voor bepaalde producten. 1 jaar geleden nog 3,15, nu 4,05 .
O dat is minder, wel lekker dat je vandaag het maandag gevoel heb dan heb je vrijdag het donderdag gevoel. Als je dan maar zaterdag niet het vrijdaggevoel hebt en naar je werk gaatquote:Op dinsdag 19 april 2022 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
KeelpijnSlecht geslapen.
Vandaag op kantoor, maandaggevoel.
Scheelt dat ik op vrijdag altijd thuis werk, dus dan zou ik er alleen erg vroeg uit zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, wel lekker dat je vandaag het maandag gevoel heb dan heb je vrijdag het donderdag gevoel. Als je dan maar zaterdag niet het vrijdaggevoel hebt en naar je werk gaat
Dat scheelt alweer.quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Scheelt dat ik op vrijdag altijd thuis werk, dus dan zou ik er alleen erg vroeg uit zijn inderdaad.
Ik heb de donderdag en vrijdag vrij gepakt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt alweer.
Volgende week weer zo gebroken week. Dan is woensdag weer een vrije dag
Dan heb je misschien donderdag het maandag gevoel
O dat doe je goed toch, lekker lang weekend. ALs je dan dit weer heb krijg je weer het vakantie gevoelquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de donderdag en vrijdag vrij gepakt.
Precies. Even lekker gaan genieten. Stukje fietsen, genieten van de zonquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat doe je goed toch, lekker lang weekend. ALs je dan dit weer heb krijg je weer het vakantie gevoel
Sterkte. Ik ben ook op kantoor. Totaal geen zin inquote:Op dinsdag 19 april 2022 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
KeelpijnSlecht geslapen.
Vandaag op kantoor, maandaggevoel.
Jij ook sterkte.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sterkte. Ik ben ook op kantoor. Totaal geen zin in![]()
Ik had helemaal een vakantiegevoel na deze mooie paasdagen
Hey Koenquote:
En iemand had mijn muis uitgezet, en de muziekboxen, en het ergste: aan mijn stoel gezeten.quote:
Morgen Koen! Thuis of op kantoor?quote:
Hoe durven ze.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
En iemand had mijn muis uitgezet, en de muziekboxen, en het ergste: aan mijn stoel gezeten.
Kom zo af en toe even neuzen hier.quote:
Altijd welkom hoorquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom zo af en toe even neuzen hier.
Dan weer tijden niet en dan weer even kijken
OPHEF! @Cyan9quote:
Dank jequote:
en sommigen kom je overal wel tegenquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je
Het is vaak moeilijk in een bestaande SC te komen. Vaak zijn het groepjes die al langere tijd met elkaar kletsen betsen en dan komt er ineens zo vreemde snuiter binnen![]()
Dus ik hobbel altijd van hier naar daar en pak af en toe een andere om eens te kijken hoe het daar is.
Hier is het altijd wel gemoedelijk wat ik zo lees.
Ja dat is waar, zijn altijd wel een of twee mensen die je van een andere SC kentquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:26 schreef Strani het volgende:
Jeetje ik post eens een tijdje bijna niet mee en direct is dit topic verworden tot discussies over zéér twijfelachtige seksuele neigingen. Tijd dat ik weer eens kom kijken hoor.
Hee Strani! Ik durf het haast niet toe te geven maar ik heb je zowaar gemistquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:26 schreef Strani het volgende:
Jeetje ik post eens een tijdje bijna niet mee en direct is dit topic verworden tot discussies over zéér twijfelachtige seksuele neigingen. Tijd dat ik weer eens kom kijken hoor.
Awwwquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hee Strani! Ik durf het haast niet toe te geven maar ik heb je zowaar gemist
Maar Luctor weet niet wie dat zijn, dus we moeten toch wat.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja joh ik wist niet wat ik zag. Vroeger ging het hier nog gewoon over Verka en Serhat en zo.
Goed punt. Straks nog maar een topic uit R&P bespreken dan. Voor Luctor.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar Luctor weet niet wie dat zijn, dus we moeten toch wat.
Belachelijkste dat ik ooit heb gelezen.quote:De CDA'ers in de denktank vinden dat een minimumleeftijd een optie is. Welke leeftijd dat is, is nog niet bedacht. Maar je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen dat kinderen tot hun achttiende geen patatje meer mogen kopen, zegt zorgdeskundige Adelaar, een van de auteurs van het rapport.
Ik had ook door dat je er wat minder was, maar of ik je nou echt gemist heb, dat durf ik ook weer niet te zeggenquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:26 schreef Strani het volgende:
Gelukkig eten we hier gewoon friet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:28 schreef Guanabana het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[..]
Belachelijkste dat ik ooit heb gelezen.
Als ik had moeten gokken wel partij met dit idee zou komen zou ik ook CDA gegokt hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:28 schreef Guanabana het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[..]
Kinderen die af en toe ergens plezier uit halen brrrr kan nietquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:28 schreef Guanabana het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[..]
Streng christelijk lijkt me ongezonder dan af en toe een patatje.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:38 schreef Momo het volgende:
Aantal neven en nichten van mij zijn ook streng christelijk die mogen ook echt onder geen bedwing koek, snoep of zoiets als patat hebben. Die krijgen wortels mee naar een kinderfeestje.... Zie wel een verband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |