abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 april 2022 @ 22:13:26 #1
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
  zondag 17 april 2022 @ 22:13:54 #2
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_204470537
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 17 april 2022 @ 22:15:27 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_204470547
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 22:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Is er zoveel geveegd in dit topic dat het al bijna 24 uur open is? :')
Nee. De Moskow was heel belangrijk voor zowel de hele Zwarte Zee vloot, als voor amfibische landingen op Odessa, als voor de organisatie van troepen in de Donbass. Tot Rusland nieuwe plannen bedacht heeft, is het even rustig daar, en hier dus ook.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_204470548
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 22:12 schreef Sheffield het volgende:
Wat steekt er überhaupt achter dit ultimatum? Tot nu toe (probeert) Rusland overal overheen te walsen, waarom dan in dit geval een ultimatum?
Ze willen het complex leegroven zeker.
pi_204470733
quote:
7s.gif Op zondag 17 april 2022 22:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Nee. De Moskow was heel belangrijk voor zowel de hele Zwarte Zee vloot, als voor amfibische landingen op Odessa, als voor de organisatie van troepen in de Donbass. Tot Rusland nieuwe plannen bedacht heeft, is het even rustig daar, en hier dus ook.
Tnx :*
pi_204470876
Het lijkt erop dat de Oekraïners vooruitgang boeken rond Kharkiv.

twitter
pi_204471144
quote:
Ja die eerste zag ik al een paar keer voorbijkomen. Dat is natuurlijk je reinste propoganda.
Je laat geen kinderen achter op een plek waar je laatste leger zich heeft teruggetrokken in de bunker van een staalfabriek.
Vakman pur sang
pi_204471148
quote:
Er zijn dagen dat ik geen peuter meeneem naar het front.
pi_204471155
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja die eerste zag ik al een paar keer voorbijkomen. Dat is natuurlijk je reinste propoganda.
Je laat geen kinderen achter op een plek waar je laatste leger zich heeft teruggetrokken in de bunker van een staalfabriek.
Zielig liedje erbij en iedereen met een IQ < 90 trapt erin.
pi_204471164
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 23:18 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Er zijn dagen dat ik geen peuter meeneem naar het front.
Ja fuck sta ik aan het front, godomme kind vergeten naar kinderdagverblijf te brengen. Eurg mondays.
Vakman pur sang
pi_204471172
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja fuck sta ik aan het front, godomme kind vergeten naar kinderdagverblijf te brengen. Eurg mondays.
Gelukkig zitten mijn Pippi Langkous vlechtjes wel goed.
pi_204471202
twitter
pi_204471289

Deze foto op de liveblog van de nos vond ik wel indrukwekkend, de Oekrainse vlag tussen een verwoest gebouw in Marioepol.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204471309
quote:

[..]
Haar vader en moeder zijn er ook. Die zitten in het leger.
Ik denk niet dat ze van te voren wisten dat ze de stad niet meer uit zouden kunnen. Er zitten nog steeds families.
https://www-radiosvoboda-(...)r_hl=nl&_x_tr_pto=sc

quote:
Het zijn vliegende vliegtuigen. Dat is waar de haven is, de fabrieken - onze militaire overblijfselen, dus nu wordt er actief gevochten" , zegt een buurtbewoner, die ik bij de schuilkelder ontmoet.

"Het engste geluid is nu het geluid van een vliegtuig. Vannacht zijn de bommen weer geworpen ', zegt buurtbewoner Kateryna, die ik ontmoet bij een van de verkoolde hoogbouw.
Het lijkt erop dat de geluiden van geweerschoten de bewoners al bekend zijn - ze bewegen zich rustig door de straten, kinderen spelen op de binnenplaatsen.

"Schade. Het was een heel mooie stad en wat er nog van over is..." - zeggen de bewoners.
Ze krijgen al hun nepnieuws van de Russen, denken dat heel Oekraïne zo gevaarlijk is:
quote:
In de ogen van de mensen zie ik een zekere wanhoop. Ze staan in tientallen rijen, dragen tassen van bus naar bus, leggen honderden kilometers te voet af, melden zich aan voor een reis naar Rusland - maar niet uit groot verlangen. Het enige waar ze naar op zoek zijn, is veiligheid, stabiliteit en vrede. Veel van degenen die denken dat de Oekraïense autoriteiten hen hebben verlaten, worden voortdurend benadrukt door Russische propaganda.

[ Bericht 9% gewijzigd door la_perle_rouge op 18-04-2022 00:16:07 ]
pi_204471383
Onbevestigde berichten dat Shoigu zou zijn overleden.
zie email 27 oktober
pi_204471394
quote:

[..]
Cursusje Engels zou niet misstaan. Dat kind zit daar al 50 dagen.

Wat ook niet gek is want die fabriek schijnt een enorm ondergronds gangenstelsel te hebben, wat natuurlijk relatief veilig is.
zie email 27 oktober
pi_204471397
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Er zitten nog veel meer kinderen. Ze konden immers de stad niet uit, de veilige corridors werden beschoten, bussen werden beschoten. Doordat ze geen nieuws meer van buiten krijgen denken ze dat het overal onveilig is. De Russen vertellen hun dat, ze krijgen alleen Russisch nieuws en propaganda. De soldaten hebben sporadisch contact.

quote:
Je weet nooit waar je een kogel moet vangen. Hier op onze aangrenzende erven gingen de bewoners de tuin in, lieten de kinderen spelen - alsof alles al stil was. En hier komt een granaat aan en doodt zes mensen ter plaatse", zei een vrouw die ik onderweg tegenkom.

Hij [Boychenko ! De burgemeester] vluchtte en verliet zijn stad toen het net begon. Heeft geen "groene corridor" georganiseerd. En voor wat hij de "held van Oekraïne" krijgt? Als we het iets eerder hadden ontdekt , hadden we tijd gehad om te vertrekken', voegde de vrouw eraan toe. "Heel snel hebben ze allemaal "de roeden opgevouwen", er was geen gang georganiseerd ", zegt Serhiy uit Mariupol.

" Ze lieten me gewoon de stad niet uit. Ze beweerden dat het onze beveiliging was. Maar welke zekerheid is er als er mensen overlijden? "- zeggen de lokale bevolking.

Bewoners voegen er echter aan toe dat volgens hun informatie de directeur van het stadswaterbedrijf en de loco-burgemeester Mykhailo Kohut in Mariupol zijn gebleven . "Dit zijn degenen die lijken te zijn achtergelaten. Anderen zijn al lang gevlucht."

Boychenko zelf had eerder benadrukt dat hij de stad had verlaten om op afstand te kunnen werken.
Bron: https://www-radiosvoboda-(...)r_hl=nl&_x_tr_pto=sc , Victoria Roshchina
pi_204471468
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 23:57 schreef trein2000 het volgende:
Het maakt in Rusland niet zoveel uit of je aan het front staat of niet, de kans dat je sneuvelt, een "ongeluk" of "een hartaanval" krijgt blijft levensgroot.
pi_204471472
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 00:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het maakt in Rusland niet zoveel uit of je aan het front staat of niet, de kans dat je sneuvelt blijft levensgroot.
En toch zijn dat soort acties levensgevaarlijk voor Putin. Als z’n inner circle en masse het idee heeft dat zij de volgende kunnen zijn dan neemt de kans op Von Stauffenbergjes aanzienlijk toe.
zie email 27 oktober
pi_204471475
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 23:57 schreef trein2000 het volgende:
Goed nieuws als het waar is.
pi_204471476
Heb overigens een velletje van 6 van die "Warship" postzegels gekocht via eBay, bij een verkoper uit Oekraïne waar ik een maand of 4 terug al eens wat bijzondere Sovjet computerchips en -parts heb gekocht.

Wel gek dat je 4 maand later ineens tegen een heel andere realiteit aan kijkt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 29% gewijzigd door TheFreshPrince op 18-04-2022 00:31:03 ]
pi_204471484
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 00:21 schreef trein2000 het volgende:

[..]
En toch zijn dat soort acties levensgevaarlijk voor Putin. Als z’n inner circle en masse het idee heeft dat zij de volgende kunnen zijn dan neemt de kans op Von Stauffenbergjes aanzienlijk toe.
pi_204471486
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 23:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Cursusje Engels zou niet misstaan. Dat kind zit daar al 50 dagen.

Wat ook niet gek is want die fabriek schijnt een enorm ondergronds gangenstelsel te hebben, wat natuurlijk relatief veilig is.
Precies. Maar de poetintrollen doen niet aan feiten.
pi_204471489
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 00:22 schreef HiZ het volgende:

[..]
Goed nieuws als het waar is.
Nog beter als de Turken hem uit zee hebben gevist en hem morgen kunnen tonen op teevee
pi_204471494
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 00:24 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Precies. Het maakt overigens weinig uit hoe de ratten in het Kremlin kreperen;dat ze dood gaan is al genoeg voor onrust in het Koninkrijk van de Russische leugen.
pi_204471498
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 22:11 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens. Het leger in Rusland is verwaarloosd, en dat vooral door corruptie.

Aan de andere kant, slechts 200.000 militairen op de been brengen, op een bevolking van 145 miljoen, is erg matig. Met 145 miljoen inwoners moet een miljoen soldaten ook geen probleem zijn. Dat is ook nog maar 0,69% van de bevolking.
theoretisch moet dat mogelijk zijn.

In Rusland hebben ze er het geld alleen niet voor of voor over gehad. En als corrupte politici dan ook nog stevig gaat lopen scheppen uit die kas om privejets en jachten te kopen dan implodeert alles.
pi_204471504
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 00:29 schreef Beathoven het volgende:

[..]
theoretisch moet dat mogelijk zijn.

In Rusland hebben ze er het geld alleen niet voor of voor over gehad. En als corrupte politici dan ook nog stevig gaat lopen scheppen uit die kas om privejets en jachten te kopen dan implodeert alles.
Een flink deel van het Russische budget gaat op aan het leger. Het geld is er dus wel. Alleen verdwijnt het door corruptie naar allerlei personen die weinig tot niets toevoegen.
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 00:31:41 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204471505
quote:
13s.gif Op maandag 18 april 2022 00:00 schreef Za het volgende:

[..]
[..]
[..]
Wat moet men met al deze loze tweets, dan kan men ook naar Twitter gaan.

Ga toch weg ermee.
Is gewoon NWS

Als je er niks mee kunt dan doe je er niks mee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204471509
twitter

Als dit de Moskva is, dan stormde het niet zo heel hard. En dan zou er nadat de foto is gemaakt een ontploffing hebben plaatsgevonden?
De foto is gemaakt van een schip er niet ver vandaan, als er een forse ontploffing plaats heeft, krijgt dat schip toch ook een tik?
Steeds meer raadsels rond dat schip en de aldan niet geredde bemanning.

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 18-04-2022 01:05:43 ]
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 00:34:53 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204471512
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 00:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Als dit de Moskva is, dan stormde het niet zo heel hard. En dan zou er nadat de foto is gemaakt een ontploffing hebben plaatsgevonden?
De foto is gemaakt van een schip er niet ver vandaan, als er een forse ontploffing plaats heeft. Krijgt dat schip toch ook een tik?
Steeds meer raadsels rond dat schip en deval dan niet geredde bemanning.
Waarom zou er nog een ontploffing moeten hebben plaatsgevonden na deze foto?
pi_204471535
quote:
[ twitter ]
De foto is gemaakt van een schip er niet ver vandaan, als er een forse ontploffing plaats heeft. Krijgt dat schip toch ook een tik?
Heb je nog hoop dat je vlaggeschip veilig is Igor?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204471539
Totaal speculatief, maar al zou ik in de fake news industrie zitten, dan zou ik het schip zo tonen (scheef liggend, brand op de brug)

Maar dan zou je ook verwachten dat de meeste mensen op het schip iig niet zouden verzuipen, de zee valt wel mee.

Het moet een foto door een Rus zijn, zou ik denken tenminste

Ik weet niet of deze foto klopt
pi_204471548
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 00:34 schreef sp3c het volgende:

[..]
Waarom zou er nog een ontploffing moeten hebben plaatsgevonden na deze foto?
Omdat dat heel vaak werd gezegd, dat zoe de oorzaak zijn, daarom waren er ook zo weinig mensen gered, ik heb geen idee.
twitter

Van enkele opvarenden hebben journalisten uitgezocht dat ze bij de gebeurtenis overleden zijn. Of die film met al die opvarenden recent is en of dit werkelijk de bemanning was of dat de bemanning inderdaad verdronken is, het is allemaal nog steeds vaag.

Ik zeg ook « als dit de Moskva is », al schijnt men het daar wel over eens te zijn.
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 00:45:55 #37
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204471552
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 00:44 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Omdat dat heel vaak werd gezegd, dat zoe de oorzaak zijn, daarom waren er ook zo weinig mensen gered, ik heb geen idee. [ twitter ]
Van enkele opvarenden hebben journalisten uitgezocht dat ze bij de gebeurtenis overleden zijn. Of die film met al die opvarenden recent is en of dit werkelijk de bemanning was of dat de bemanning inderdaad verdronken is, het is allemaal nog steeds vaag.
Kan toch voor die foto genomen is zijn gebeurt, denk niet dat hier nog veel volk aan boord is

Total loss
  maandag 18 april 2022 @ 00:52:39 #38
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204471573
Rook en vuur is sowieso het ergste voor zo’n schip. Erger dan gewoon een gat in de romp. Je moet alle bedrading en electrische systemen vervangen. Of het nou gezonken is of niet het is sowieso niet meer inzetbaar de komende jaren.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_204471583
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 00:45 schreef sp3c het volgende:

[..]
Kan toch voor die foto genomen is zijn gebeurt, denk niet dat hier nog veel volk aan boord is

Total loss
Mij lijkt het ook leeg. Anyway, hier een hele discussie, wel Moskva, niet waar, wat zie je op de foto’s. Allemaal deskundologen die het roerend of totaal niet met elkaar eens zijn.
twitter

Oryx is over het algemeen wel betrouwbaar.
  maandag 18 april 2022 @ 01:00:15 #40
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204471594
twitter
pi_204471601
quote:
[ twitter ]
Geen storm inderdaad.

twitter
pi_204471612
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 01:03 schreef polderturk het volgende:

[..]
Geen storm inderdaad.

[ twitter ]
Ja, een van de grappigste antwoorden vond ik »kan je alsjeblieft ook een cirkel om de storm tekenen? Ik kan hem niet vinden. »
pi_204471660
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 00:56 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Mij lijkt het ook leeg. Anyway, hier een hele discussie, wel Moskva, niet waar, wat zie je op de foto’s. Allemaal deskundologen die het roerend of totaal niet met elkaar eens zijn. [ twitter ]
Huh die tweet is verwijderd :?

Hier nog wel:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204471673
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204471679
Sergei Shoigu heeft een hartaanval gehad?
Wie gelooft dat nou?
Of vriendje Putin heeft hem door de fsb om laten leggen.. dat is de makkelijkste en meest betrouwbare methode om iemand niet (meer) te laten klikken”. Of hij leeft nog en gaat dan ineens vervoerd worden naar Rusland.
In ieder geval is het een gevalletje wat niet helemaal klopt.
pi_204471685
quote:
15s.gif Op maandag 18 april 2022 01:38 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Weer een oorlogsmisdadiger minder zou ik zeggen.
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 02:27:56 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204471747
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 00:56 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Mij lijkt het ook leeg. Anyway, hier een hele discussie, wel Moskva, niet waar, wat zie je op de foto’s. Allemaal deskundologen die het roerend of totaal niet met elkaar eens zijn. [ twitter ]
Ik zie een schip dat probeert te zinken

Ben verder ook geen expert maar de foto's lijken me redelijk consistent met een schip dat is geraakt door ssm's

Zie ook
https://marineschepen.nl/(...)onbekend-160422.html

Als je die dan weg probeert te slepen is de kans aanwezig dat het zinkt

Denk nog steeds dat de drones als spotter hebben gediend voor de raketten die hun eigen radar niet aan hebben gehad aan de ene kant en dat het schip al dan niet voor anker zo dicht bij de kust lag dat het niet meer kon reageren aan de andere kant

Gevolg is brand, explosies, stroomuitval en heel veel water naar binnen waarna het is gezonken

Risico van het vak

[ Bericht 6% gewijzigd door sp3c op 18-04-2022 02:35:53 ]
pi_204471761
quote:
[ twitter ]
[ twitter ]
Binnenkort weer een openbare zitting waar agenten al klaar staan met spuitjes voor overstuurde moeders? ;(
pi_204471805
twitter
pi_204471817
Informatief draadje wel.

Een greep daaruit:

twitter

De containers van de reddingsboten ontbreken dus de bemanning heeft het schip verlaten ....

twitter

... en er ligt een bergingsboot achter de Moskva dat aan het blussen is ...
twitter

twitter

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 18-04-2022 05:04:07 ]
pi_204471945
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 00:25 schreef HiZ het volgende:

[..]
Precies. Maar de poetintrollen doen niet aan feiten.
De mensen die consequent Putain schrijven anders ook niet.
Wat een ongelofelijke dijenkletser is dat. :')
Go hard or go home
pi_204471990
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 08:15:21 #53
5428 crew  miss_sly
pi_204472025
quote:
Russische krant: veertig bemanningsleden Moskva omgekomen
De krant Novaja Gazeta Europe meldt dat er zo'n veertig bemanningsleden van het gezonken Russische oorlogsschip Moskva om het leven zijn gekomen. Vele anderen zouden gewond zijn geraakt.

Novaja Gazeta Europe baseert zich op de moeder van een militair die het wel overleefde. Zijn naam is uit veiligheidsoverwegingen niet gepubliceerd, maar de krant schrijft documenten gezien te hebben waaruit op te maken valt dat hij inderdaad werkte op het Russische oorlogsschip.

"Hij belde mij en huilde om wat hij had gezien", zei de moeder tegen de krant. "Het was vreselijk." Veel gewonden zouden ledematen zijn kwijtgeraakt. De militair zei ook dat het vlaggenschip van de Russische Zwarte Zeevloot geraakt is door drie raketten die vanuit Oekraïens grondgebied waren afgevuurd.

Vanuit Russische zijde is nog niets naar buiten gebracht over slachtoffers. Rusland zegt dat het schip in slecht weer is gezonken na een brand aan boord, waardoor er munitie is ontploft. Een Oekraïense overheidsfunctionaris meldde eergisteren dat in ieder geval de kapitein van het schip, Anton Kuprin, aan boord is omgekomen "bij een explosie en de daaropvolgende brand".

Novaja Gazeta Europe werd vorige maand opgericht. De Russische krant Novaja Gazeta stopte vorige maand voorlopig uit vrees voor maatregelen vanuit de Russische overheid. Verschillende journalisten van de Russische krant werken nu vanuit het buitenland. De hoofdredacteur zei begin april te hopen dat er op termijn weer vanuit Moskou gewerkt kan worden.
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-60829018
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204472081
Heftige stormen hebben ze daar.
pi_204472092

Best heftig wat nukes kunnen doen. Laat staan die tszar bommen die Rusland ontwikkeld hebben.
pi_204472096
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 08:34 schreef quirina het volgende:

Best heftig wat nukes kunnen doen. Laat staan die tszar bommen die Rusland ontwikkeld hebben.
Dan heb je nog niet gezien wat 'wij' (het westen) met Rusland gaan doen, als Putin en zijn handlangers dan van plan zijn.

Arm, arm Moskou..
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 08:36:15 #58
5428 crew  miss_sly
pi_204472104
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 08:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dan heb je nog niet gezien wat 'wij' (het westen) met Rusland gaan doen, als Putin en zijn handlangers dan van plan zijn.

Arm, arm Moskou..
Arme, arme wereld, bedoel je.
pi_204472129
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 08:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Arme, arme wereld, bedoel je.
Nee. Dat is dan weer een overschatting van kernwapens. Het is verschrikkelijk, maar er is nog geen kernwapen op de markt die heel Amsterdam kan vernielen. Laat staan de wereld.
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 08:42:06 #60
236264 crew  capricia
pi_204472131
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 08:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Arm, arm Moskou..
Ik ben daar niet zo van. Die burgers zijn ook onschuldig en leven gewoon hun leven. Beter gooit niemand zoiets. Het geeft alleen maar verdriet en haat. :{
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204472134
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 08:42 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik ben daar niet zo van. Die burgers zijn ook onschuldig en leven gewoon hun leven. Beter gooit niemand zoiets. Het geeft alleen maar verdriet en haat. :{
Nee hehe. Nogal wiedes.
pi_204472148
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 07:42 schreef Noek het volgende:

[..]
De mensen die consequent Putain schrijven anders ook niet.
Wat een ongelofelijke dijenkletser is dat. :')
Ze zouden de hoeren van de wereld niet op die manier moeten beledigen.
pi_204472149
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 23:40 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Haar vader en moeder zijn er ook. Die zitten in het leger.
Ik denk niet dat ze van te voren wisten dat ze de stad niet meer uit zouden kunnen. Er zitten nog steeds families.
https://www-radiosvoboda-(...)r_hl=nl&_x_tr_pto=sc
[..]
Ze krijgen al hun nepnieuws van de Russen, denken dat heel Oekraïne zo gevaarlijk is:
[..]

Tis maar wat je gelooft.
Vakman pur sang
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 08:49:36 #64
5428 crew  miss_sly
pi_204472155
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 08:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nee. Dat is dan weer een overschatting van kernwapens. Het is verschrikkelijk, maar er is nog geen kernwapen op de markt die heel Amsterdam kan vernielen. Laat staan de wereld.
Het westen gebruikt geen nuke tenzij Rusland ze gebruikt. Je hebt het dus sowieso over minstens een plek in het westen waar ook een nuke terechtkomt. Plus Moskou. Vele onschuldige burgers aan beide kanten worden onnoemelijk geraakt dan. Met alle gevolgen van dien.
pi_204472170
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 08:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het westen gebruikt geen nuke tenzij Rusland ze gebruikt. Je hebt het dus sowieso over minstens een plek in het westen waar ook een nuke terechtkomt. Plus Moskou. Vele onschuldige burgers aan beide kanten worden onnoemelijk geraakt dan. Met alle gevolgen van dien.
Dat wel. Maar het is nog steeds geen 'arme wereld'. Gewoon arm Moskou + arm ander stad in het westen.
pi_204472171
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 08:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je kan er meerdere tegelijk afvuren hè. Niemand is gebonden aan "eentje".
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204472173
quote:

[..]
Deze hele oorlog geeft verdriet en haat. Ik denk dat de Oekraïners de Russen nog nooit zo gehaat hebben als nu.
Nog 100.000 mensen in Marioepol aanwezig, veel burgers daarbij, die niet wegkunnen en willekeurig beschoten en gebombardeerd.
Aanvallen op Charkiv, waar mensen al weken in de metrostations bivakkeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Oekraïense Ministerie van Defensie zegt in een laatste update dat Russische troepen in het offensief zijn gegaan in de provincie Cherson. Rusland had grote delen van de provincie eerder in handen gekregen, maar begin deze maand wist het Oekraïense leger daar verschillende plaatsen te heroveren.

Ook zouden veel steden in Oekraïne vandaag beschoten zijn, waaronder ook Lviv in het westen van het land.

Volgens het ministerie concentreren de Russen hun aanvallen daarnaast nu vooral op de steden Kreminna, Roebizjne, Lyman en Popasna in de provincie Loehansk. Tot nu toe zijn recente pogingen om verschillende steden in dat gebied te veroveren zonder succes geweest, meldt het ministerie op Facebook.

"Op het grondgebied van de regio Donetsk en Luhansk hebben de verdedigers van Oekraïne de afgelopen dag tien tanks vernietigd." Ook zijn volgens de regering vijftien Russische pantservoertuigen verwoest. Oekraïne beweert dat het zaterdag één vliegtuig en drie helikopters heeft aangevallen.
Bron: https://nos.nl/liveblog/2(...)oert-lokale-politici
pi_204472175
quote:

[..]
Die burgers zouden ook wat anders kunnen doen dan gewoon hun leven te leiden terwijl een oorlogsmisdadiger en zijn handlangers op grote schaal moorden, verkrachten en vernietigen. Ze zijn niet onschuldig.

En nee, ik bagatelliseer niet hoeveel moed er nodig is om in opstand te komen tegen mensen die elke soort van zelfstandig denken met fysiek geweld beantwoorden. Maar kiezen voor je eigen veiligheid terwijl jouw staat wordt gebruikt voor dit soort terreur maakt wel een eind aan je claim op onschuld.
pi_204472188
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 08:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Je kan er meerdere tegelijk afvuren hè. Niemand is gebonden aan "eentje".
Als in theorie elke kernwapen ter wereld gebruikt gaat worden, dan blijft er weinig meer van deze aarde over nee.

Maar zo werkt dat natuurlijk niet. Als er duidelijke signalen zijn dat Putin echt van plan is gebruik te maken van deze kernwapens, dan zal Rusland direct op de knieën gedwongen worden.

Die angst voor kernwapens is nogal irrationeel.
pi_204472200
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 08:55 schreef HiZ het volgende:

[..]
Die burgers zouden ook wat anders kunnen doen dan gewoon hun leven te leiden terwijl een oorlogsmisdadiger en zijn handlangers op grote schaal moorden, verkrachten en vernietigen. Ze zijn niet onschuldig.

En nee, ik bagatelliseer niet hoeveel moed er nodig is om in opstand te komen tegen mensen die elke soort van zelfstandig denken met fysiek geweld beantwoorden. Maar kiezen voor je eigen veiligheid terwijl jouw staat wordt gebruikt voor dit soort terreur maakt wel een eind aan je claim op onschuld.
Dit dus. Het Poetin regime is al meer dan twintig jaar aan de macht, zonder massale steun in alle lagen en leeftijdsgroepen van de Russische bevolking was dat nooit mogelijk geweest. De Russische bevolking is honderd procent medeschuldig en medeplichtig en dient wat mij betreft derhalve dan ook niet ontzien te worden met sancties.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204472201
quote:

[..]

Het is natuurlijk makkelijk praten als je nog nooit onder terreur van je eigen overheid hebt geleefd. Buitenissige en bizarre straffen voor wat in Nederland niet eens een overtreding is. Zelfs familieleden, (zogenaamde) vrienden en vertrouwelingen kunnen ineens zwaar gestraft en gedood worden. Ook mensen op hoge posities worden van de ene op de andere dag weggewerkt, na één verkeerde opmerking of blik.
Alles dankzij één man, een man waar heel de wereld bang voor is, de mensen dichtbij hem nog het allermeest.
pi_204472203
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Als in theorie elke kernwapen ter wereld gebruikt gaat worden, dan blijft er weinig meer van deze aarde over nee.

Maar zo werkt dat natuurlijk niet. Als er duidelijke signalen zijn dat Putin echt van plan is gebruik te maken van deze kernwapens, dan zal Rusland direct op de knieën gedwongen worden.

Het gebrek aan angst voor kernwapens is juist irrationeel.

Het zijn wapens die nooit, niet eens, nooit, gebruikt mogen worden.

Dit hele gesprek moet niet gevoerd worden, het genormaliseer ervan.

Het wordt een grote moordpartij op superschaal en het is bovendien een betere garantie tegen WO3 dan de VN Veiligheidsraad
pi_204472222
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:04 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Dit dus. Het Poetin regime is al meer dan twintig jaar aan de macht, zonder massale steun in alle lagen en leeftijdsgroepen van de Russische bevolking was dat nooit mogelijk geweest. De Russische bevolking is honderd procent medeschuldig en medeplichtig en dient wat mij betreft derhalve dan ook niet ontzien te worden met sancties.
Als Poetin echt steeds eerlijk was herkozen, zou hij niet zo benauwd zijn voor democratieën. Dan had hij Oekraïne met rust gelaten. Maar een succesvolle democratie in de buurt, vol mensen die Russisch spreken, dat kon hij niet hebben.
De Russische burgers, letterlijk stemvee, zouden eens op ideeën kunnen komen.
pi_204472224
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:04 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Het gebrek aan angst voor kernwapens is juist irrationeel.

Het zijn wapens die nooit, niet eens, nooit, gebruikt mogen worden.

Dit hele gesprek moet niet gevoerd worden, het genormaliseer ervan.

Het wordt een grote moordpartij op superschaal en het is bovendien een betere garantie tegen WO3 dan de VN Veiligheidsraad
De kans dat het gebruikt gaat worden is nihil. Juist vanwege het: 'als ik het gebruik, dan mijn tegenstander ook'.

Daarom is de angst irraitoneel.
pi_204472241
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:04 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Het is natuurlijk makkelijk praten als je nog nooit onder terreur van je eigen overheid hebt geleefd. Buitenissige en bizarre straffen voor wat in Nederland niet eens een overtreding is. Zelfs familieleden, (zogenaamde) vrienden en vertrouwelingen kunnen ineens zwaar gestraft en gedood worden. Ook mensen op hoge posities worden van de ene op de andere dag weggewerkt, na één verkeerde opmerking of blik.
Alles dankzij één man, een man waar heel de wereld bang voor is, de mensen dichtbij hem nog het allermeest.
Ja, allemaal waar. Maar je maakt een keuze. En als je eenmaal gekozen hebt, heb je geen aanspraak meer op onschuld.
pi_204472245
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Mwah met die gek daar weet je het nooit.

Al ben ik minder bang dat ie ze inzet dan pak weg een week geleden.

Bang is mss ook het verkeerde woord, het is niet dat ik er anders door ga leven. Het is eerder een besef dat het kan gebeuren.

Ik heb meer last van het besef dat wij hier echt goed hebben en dat het in andere delen van de wereld zo'n puinhoop is.

Zo twijfel ik als enorme voetbalfan en VVD'er of ik het WK wel moet volgen...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | &lt;a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://mdj-stek.nl&lt;/a&gt;
pi_204472267
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]
De kans dat het gebruikt gaat worden is nihil. Juist vanwege het: 'als ik het gebruik, dan mijn tegenstander ook'.

Hitler had de bom zeker gegooid, en Poetin wellicht ook als ie niet anders kan.

Ik ben er helemaal voor Oekraïne te helpen zoals nu gebeurt, maar ik ben niet naïef over sommige scenario's
pi_204472270
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:17 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Hitler had de bom zeker gegooid, en Poetin wellicht ook als ie niet anders kan.

Ik ben er helemaal voor Oekraïne te helpen zoals nu gebeurt, maar ik ben niet naïef over sommige scenario's
Ah oke.
pi_204472272
quote:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ouders van opvarenden van dat schip niet alleen, 20.000 gedoode en 60.000 gewonde soldaten, https://www.minusrus.com/en , er moeten zo langzamerhand toch vragen oprijzen over die speciale militaire operatie en bevrijding van een broedervolk.
twitter
pi_204472283
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je vergeet kennelijk dat Poetin zelf bij de eerste gelegenheid begon over nucleaire wapens. En dat hij de leider is van een land dat de inzet van tactische nucleaire wapens kennelijk had gepland in een conflict met het Westen.

Tenslotte, een dictator is die er niet voor terugschrikt extreem grof geweld te gebruiken.

Tot 23 februari waren er mensen die met jouw logica verklaarden waarom deze oorlog er nooit zou komen.
pi_204472285
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:20 schreef HiZ het volgende:

[..]
Je vergeet kennelijk dat Poetin zelf bij de eerste gelegenheid begon over nucleaire wapens. En dat hij de leider is van een land dat de inzet van tactische nucleaire wapens kennelijk had gepland in een conflict met het Westen.

Tenslotte, een dictator is die er niet voor terugschrikt extreem grof geweld te gebruiken.

Tot 23 februari waren er mensen die met jouw logica verklaarden waarom deze oorlog er nooit zou komen.
Je vergeet kennelijk dat dat bluf is.
  maandag 18 april 2022 @ 09:21:40 #82
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_204472291
Ik weet niet of 1 nuke 100 nukes gaat triggeren.

Hoe ik het lees zou zo’n ding op die fabriek praktisch nut kunnen hebben. Een logische reactie zou volgens mij dan eerder zijn dat het westen meteen stopt met Russisch gas. Ook landen als China moeten dan reageren.

Hiermee tref je Rusland ook harder dan ook iets (wat eigenlijk?) platgooien.
pi_204472299
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:18 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ouders van opvarenden van dat schip niet alleen, 20.000 gedoode en 60.000 gewonde soldaten, https://www.minusrus.com/en , er moeten zo langzamerhand toch vragen oprijzen over die speciale militaire operatie en bevrijding van een broedervolk.
[ twitter ]
Dat sentiment kan twee kanten op: woede tegen Poetin gericht of tegen Oekraïne gericht... ik ben bang het laatste.
pi_204472311
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:13 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Mwah met die gek daar weet je het nooit.

Al ben ik minder bang dat ie ze inzet dan pak weg een week geleden.

Bang is mss ook het verkeerde woord, het is niet dat ik er anders door ga leven. Het is eerder een besef dat het kan gebeuren.

Ik heb meer last van het besef dat wij hier echt goed hebben en dat het in andere delen van de wereld zo'n puinhoop is.

Zo twijfel ik als enorme voetbalfan en VVD'er of ik het WK wel moet volgen...
Ja, interessant hoe tegenstrijdig het allemaal is he. Ik vind het nog wat absurdistischer als je denkt over Eurovisie, waarbij je een Europees feestje gaat bouwen in Parijs waar zelfs de Oekraïne mee gaat doen.
pi_204472313
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het is deels bluf maar niet volledig. Het is onderdeel van de Russische oorlogsdoctrine.
pi_204472327
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik vergeet niks. Niet de bluf en niet de bereidheid tot extreem en dodelijk geweld.
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 09:26:59 #87
5428 crew  miss_sly
pi_204472329
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:04 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Met sancties, eens. Al was het maar om de mensen die uit angst zwijgen duidelijk te maken dat dat ook consequenties heeft en dat wel hun mond open doen en in opstand komen the right thing is.
Maar een nuke op Moskou is wel weer een graadje heftiger.
pi_204472332
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Het is deels bluf maar niet volledig. Het is onderdeel van de Russische oorlogsdoctrine.
Exact.
pi_204472346
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:04 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Dat is inderdaad precies hoe dat mechanisme van angst, wat door zulke staten gebruikt wordt, functioneert.

Maar waar de burgers van de DDR, Tsjechië, Slowakije, Polen, Hongarije, Roemenië, de Baltische staten enz. enz. enz. in 1990 die regimes bij het grof vuil gezet hebben haalde de ene helft van de Russische bevolking hun schouders op en de andere helft kon niet wachten tot ze hun land weer in een dictatuur, die zijn Europese buren met kernwapens en genocide bedreigt, kon veranderen.

Reagan's woorden uit 1983 zijn anno 2022 actueler dan ooit; Rusland is een "evil empire".
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204472349
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Met sancties, eens. Al was het maar om de mensen die uit angst zwijgen duidelijk te maken dat dat ook consequenties heeft en dat wel hun mond open doen en in opstand komen the right thing is.
Maar een nuke op Moskou is wel weer een graadje heftiger.
Ik ben geen fan van atoombommen op Moskou. Maar ik wil wel dat er een absolute garantie is dat die stad in as opgaat als Poetin één atoombom op 'ons' afschiet.

Het Russische regime moet 100% zeker weten dat er grenzen zijn aan wat hun fanatisme kan bereiken.
pi_204472355
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dat hoor ik vaker maar ik hoor ook weer dat het alleen gebruikt zou worden bij een existentiële dreiging voor de Staat. Als het echt een 'gewoon' wapen voor de Russen zou zijj hadden ze hem allang een keer gebruikt.
pi_204472366
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dat sentiment kan twee kanten op: woede tegen Poetin gericht of tegen Oekraïne gericht... ik ben bang het laatste.
Voor dat laatste hoef je niet bang te zijn als je je realiseert dat het toch niet meer erger kan worden dan nu. Woede op Oekraïne gericht? Als wat jouw land nu in Oekraïne uithaalt plaats heeft terwijl je niet eens kwaad bent op Oekraïners, wat wil je er dan aan toevoegen als je wel kwaad bent?
Je moet eens weten hoe kwaad Oekraïne en een groot deel van de wereld nu op Rusland is.
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 09:34:08 #93
5428 crew  miss_sly
pi_204472371
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:13 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ja, allemaal waar. Maar je maakt een keuze. En als je eenmaal gekozen hebt, heb je geen aanspraak meer op onschuld.
Dat vind ik te simpel. Voor veel mensen zal de keuze om niets te zeggen en zo onopvallend mogelijk hun leven te leiden in een land als Rusland zelfbehoud zijn. Angst. De overtuiging dat ze toch niet echt iets kunnen doen. En vergeet de propaganda niet. Stel je voor dat iemand jou nu zou vertellen dat alles waarvan jij aanneemt dat het waar is helemaal niet waar is; draai je dan als een blad aan de boom om? Natuurlijk niet.

Een omslag in Rusland kan nog best, maar ook dat heeft tijd nodig.
pi_204472374
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2007 01:00 schreef HiZ het volgende:

Welke soevereiniteit, dit land is al niet meer soeverein sinds de 18e eeuw. Nederland dat zich druk maakt over verlies van soevereiniteit is als een hoer die zich zorgen maakt over het verliezen van haar maagdelijkheid.
Ah dus Nederland mag Poetin sowieso aanvallen want we zijn geen soeverein land.
Vakman pur sang
pi_204472376
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:32 schreef Confetti het volgende:

[..]
Dat hoor ik vaker maar ik hoor ook weer dat het alleen gebruikt zou worden bij een existentiële dreiging voor de Staat. Als het echt een 'gewoon' wapen voor de Russen zou zijj hadden ze hem allang een keer gebruikt.
Het is natuurlijk geen "gewoon" wapen, de Russen weten dat er allerlei mogelijke consequenties aan hangen, maar ze houden de optie wel open en zijn actief op zoek naar scenario's waar het in hun ogen zou kunnen daar waar de westerse landen met nukes het echt alleen hebben voor MAD doeleinden.

Overigens verwacht ik wel dat Rusland zich aan een bepaalde escalatieladder houdt, en dus dat ze eerst zullen overgaan op andere "vieze" bommen voordat ze iets met een kernwapen doen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ronald-Koeman op 18-04-2022 09:43:19 ]
pi_204472380
quote:

[..]
Ga voor de grap eens zoeken naar de plannen die het Warschaupact had voor een oorlog in Europa. Dan krijg je een vrij precies beeld hoeveel lager de Russische drempel is voor gebruik.

Wat de Russen van dag tot dag zeggen over wanneer ze die dingen gaan gebruiken is meer lawaai in de propaganda oorlog.

Maar dat het laatste bluf is poetst het eerste niet weg.
pi_204472388
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:33 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Voor dat laatste hoef je niet bang te zijn als je je realiseert dat het toch niet meer erger kan worden dan nu. Woede op Oekraïne gericht? Als wat jouw land nu in Oekraïne uithaalt plaats heeft terwijl je niet eens kwaad bent op Oekraïners, wat wil je er dan aan toevoegen als je wel kwaad bent?
Je moet eens weten hoe kwaad Oekraïne en een groot deel van de wereld nu op Rusland is.
Een groot deel van de Russen wordt gehersenspoeld door de media aldaar en juist op het moment dat ze niks meer hebben is nationalisme nog altijd daar. Oekraïeners zijn overgenomen door nazi's en m'n zonen zijn gestorven voor het grotere goed wat Rusland heet.
pi_204472391
quote:

[..]

Wat een totale onzin man.
pi_204472403
quote:

[..]
Ga voor de grap eens zoeken naar de plannen die het Warschaupact had voor een oorlog in Europa. Dan krijg je een vrij precies beeld hoeveel lager de Russische drempel is voor gebruik.

Wat de Russen van dag tot dag zeggen over wanneer ze die dingen gaan gebruiken is meer lawaai in de propaganda oorlog.

Maar dat het laatste bluf is poetst het eerste niet weg.
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat vind ik te simpel. Voor veel mensen zal de keuze om niets te zeggen en zo onopvallend mogelijk hun leven te leiden in een land als Rusland zelfbehoud zijn. Angst. De overtuiging dat ze toch niet echt iets kunnen doen. En vergeet de propaganda niet. Stel je voor dat iemand jou nu zou vertellen dat alles waarvan jij aanneemt dat het waar is helemaal niet waar is; draai je dan als een blad aan de boom om? Natuurlijk niet.

Een omslag in Rusland kan nog best, maar ook dat heeft tijd nodig.
Jij kunt het simpel vinden, maar er is toch echt geen enkele manier waarop je je onschuld houdt als je kiest voor een houding tegenover een fout regime.

Zodra je weet dat je je kop onder het maaiveld houdt omdat je bang bent is 'ich habe es nicht gewusst' geen optie meer.
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 09:42:52 #100
236264 crew  capricia
pi_204472411
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:13 schreef HiZ het volgende:

[..]
Wouw.
Burgers horen gewoon ontzien te worden in een oorlog. Dat het niet altijd gebeurt is een ander verhaal. Maar doelbewust een atoombom op miljoenen (Moskou heeft 12/13 miljoen inwoners) nietsvermoedende burgers gooien is een oorlogsmisdaad. Dan ben je geen haar beter dan het regime waartegen je strijdt. :r
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')