Precies. Het maakt overigens weinig uit hoe de ratten in het Kremlin kreperen;dat ze dood gaan is al genoeg voor onrust in het Koninkrijk van de Russische leugen.quote:
theoretisch moet dat mogelijk zijn.quote:Op zondag 17 april 2022 22:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Het leger in Rusland is verwaarloosd, en dat vooral door corruptie.
Aan de andere kant, slechts 200.000 militairen op de been brengen, op een bevolking van 145 miljoen, is erg matig. Met 145 miljoen inwoners moet een miljoen soldaten ook geen probleem zijn. Dat is ook nog maar 0,69% van de bevolking.
Een flink deel van het Russische budget gaat op aan het leger. Het geld is er dus wel. Alleen verdwijnt het door corruptie naar allerlei personen die weinig tot niets toevoegen.quote:Op maandag 18 april 2022 00:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
theoretisch moet dat mogelijk zijn.
In Rusland hebben ze er het geld alleen niet voor of voor over gehad. En als corrupte politici dan ook nog stevig gaat lopen scheppen uit die kas om privejets en jachten te kopen dan implodeert alles.
Is gewoon NWSquote:Op maandag 18 april 2022 00:00 schreef Za het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat moet men met al deze loze tweets, dan kan men ook naar Twitter gaan.
Ga toch weg ermee.
Waarom zou er nog een ontploffing moeten hebben plaatsgevonden na deze foto?quote:Op maandag 18 april 2022 00:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Als dit de Moskva is, dan stormde het niet zo heel hard. En dan zou er nadat de foto is gemaakt een ontploffing hebben plaatsgevonden?
De foto is gemaakt van een schip er niet ver vandaan, als er een forse ontploffing plaats heeft. Krijgt dat schip toch ook een tik?
Steeds meer raadsels rond dat schip en deval dan niet geredde bemanning.
Heb je nog hoop dat je vlaggeschip veilig is Igor?quote:Op maandag 18 april 2022 00:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Als dit de Moskva is, dan stormde het niet zo heel hard. En dan zou er nadat de foto is gemaakt een ontploffing hebben plaatsgevonden?
De foto is gemaakt van een schip er niet ver vandaan, als er een forse ontploffing plaats heeft. Krijgt dat schip toch ook een tik?
Omdat dat heel vaak werd gezegd, dat zoe de oorzaak zijn, daarom waren er ook zo weinig mensen gered, ik heb geen idee.quote:Op maandag 18 april 2022 00:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Waarom zou er nog een ontploffing moeten hebben plaatsgevonden na deze foto?
Kan toch voor die foto genomen is zijn gebeurt, denk niet dat hier nog veel volk aan boord isquote:Op maandag 18 april 2022 00:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Omdat dat heel vaak werd gezegd, dat zoe de oorzaak zijn, daarom waren er ook zo weinig mensen gered, ik heb geen idee. [ twitter ]
Van enkele opvarenden hebben journalisten uitgezocht dat ze bij de gebeurtenis overleden zijn. Of die film met al die opvarenden recent is en of dit werkelijk de bemanning was of dat de bemanning inderdaad verdronken is, het is allemaal nog steeds vaag.
Mij lijkt het ook leeg. Anyway, hier een hele discussie, wel Moskva, niet waar, wat zie je op de foto’s. Allemaal deskundologen die het roerend of totaal niet met elkaar eens zijn.quote:Op maandag 18 april 2022 00:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kan toch voor die foto genomen is zijn gebeurt, denk niet dat hier nog veel volk aan boord is
Total loss
Geen storm inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2022 00:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Ja, een van de grappigste antwoorden vond ik »kan je alsjeblieft ook een cirkel om de storm tekenen? Ik kan hem niet vinden. »quote:
Huh die tweet is verwijderdquote:Op maandag 18 april 2022 00:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook leeg. Anyway, hier een hele discussie, wel Moskva, niet waar, wat zie je op de foto’s. Allemaal deskundologen die het roerend of totaal niet met elkaar eens zijn. [ twitter ]
Oryx is over het algemeen wel betrouwbaar.
Ik zie een schip dat probeert te zinkenquote:Op maandag 18 april 2022 00:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook leeg. Anyway, hier een hele discussie, wel Moskva, niet waar, wat zie je op de foto’s. Allemaal deskundologen die het roerend of totaal niet met elkaar eens zijn. [ twitter ]
Oryx is over het algemeen wel betrouwbaar.
Binnenkort weer een openbare zitting waar agenten al klaar staan met spuitjes voor overstuurde moeders?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |