Ze hadden nu w.s. expres b&b's bij elkaar gezocht die in het wat 'hogere' segment zitten.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:04 schreef BasEnAad het volgende:
Het is wel een beetje een rijkemensenshow geworden zeg.
En een gastvrouw met een stemgeluid wat je ook nog eens hoofdpijn bezorgtquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
¤225 betalen voor een claustrofobisch bed, claustrofobische wc, claustrofobische douche en aan moeten kijken tegen gore industrie. Jaja
Zijn vaak wat semi-vermogende mensen waar de partner zich verveelt en maar een B&B start toch?quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:04 schreef BasEnAad het volgende:
Van mij mogen ze alles doen. Ze doen niks kwaad en worden er volgens mij wel gelukkig van. Ik vind gewoon zo'n volwassen paar dat in alle ijver bezig is met kussenslopen combineren met lampen, en een gestyleerd ontbijt neerzetten zo kneuterig. Beetje zoals een klein kind dat heel blij met een kleurplaat komt aanzetten.quote:Op zaterdag 16 april 2022 14:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je komt nog steeds niet verder dan te vertellen wat mensen niet moeten doen.
Wat zouden ze wél moeten doen, om jou te gerieven?
Je hebt dus liever dat er geen aandacht aan je eten besteed wordt?quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Van mij mogen ze alles doen. Ze doen niks kwaad en worden er volgens mij wel gelukkig van. Ik vind gewoon zo'n volwassen paar dat in alle ijver bezig is met kussenslopen combineren met lampen, en een gestyleerd ontbijt neerzetten zo kneuterig. Beetje zoals een klein kind dat heel blij met een kleurplaat komt aanzetten.
Ik merk dat het lastig is onder woorden te brengen waar de schoen wilt wringen, dus ik laat het hierbij.quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je hebt dus liever dat er geen aandacht aan je eten besteed wordt?
Je lijkt me een merkwaardige jongen.
Er is je gevraagd hoe jij het dan wel wil zien. Jammer dat je daarop geen antwoord geeft.quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik merk dat het lastig is onder woorden te brengen waar de schoen wilt wringen, dus ik laat het hierbij.
Een bed kan niet claustrofobisch zijn want kent geen angst.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
¤225 betalen voor een claustrofobisch bed, claustrofobische wc, claustrofobische douche en aan moeten kijken tegen gore industrie. Jaja
Dat valt wel op ja.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:04 schreef BasEnAad het volgende:
De wat 'gewonere' en betaalbare B&B's durven niet meer denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:04 schreef BasEnAad het volgende:
Vooral jammer dat jij het blijkbaar gewoon niet snapt.quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Er is je gevraagd hoe jij het dan wel wil zien. Jammer dat je daarop geen antwoord geeft.
Het ligt inderdaad aan iedereen behalve aan Quotidien. Okequote:Op zaterdag 16 april 2022 21:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Vooral jammer dat jij het blijkbaar gewoon niet snapt.
Hou je bek. Je snapt wat ik bedoel pannenkoek.quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Een bed kan niet claustrofobisch zijn want kent geen angst.
Een wc kan niet claustrofobisch zijn want kent geen angst.
Een douche kan niet claustrofobisch zijn want kent geen angst.
Dus wat lul je nou.
Valt op zich wel mee, maar ik heb het nou een keer of vijf uitgelegd en als je het dan nog steeds niet begrijpt ben je gewoon een beetje dom. Om Maxima te citeren. Daar kan ik verder ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad aan iedereen behalve aan Quotidien. Oke
Valt wel mee toch? Als je de hotelprijzen nu zo na corona ziet dan schrik je je ook een hoedje… lijkt wel alsof ze overal 50 % bovenop hebben gedaan ofzo.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:04 schreef BasEnAad het volgende:
Het ging me meer om de deelnemers, niet zozeer de prijzen. Ik kijk niet zo vaak, maar in mijn herinnering was het programma wat kneuteriger en sympathieker. We kijken nu echt naar volgevreten volk dat 5 'suites' verhuurt in een enorme villa. Of zelfs 6 kamers, letterlijk in een kasteel. Zou me niet verbazen dat die types gewoon personeel hebben als de camera er niet bij is, het zijn gewoon bedrijven.quote:Op zondag 17 april 2022 06:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Als je de hotelprijzen nu zo na corona ziet dan schrik je je ook een hoedje… lijkt wel alsof ze overal 50 % bovenop hebben gedaan ofzo.
En weer ligt het aan een ander.quote:Op zondag 17 april 2022 01:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee, maar ik heb het nou een keer of vijf uitgelegd en als je het dan nog steeds niet begrijpt ben je gewoon een beetje dom. Om Maxima te citeren. Daar kan ik verder ook niks aan doen.
Vind je dit nu zelf een sterk argument? Of is het iets wat je erin gooit als je het oneens bent met iemand. Niveautje hoor.quote:
Kom op dan!!!!!quote:Op zondag 17 april 2022 12:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Bed & breakfast komt pas weer over een week of zo hou toch jullie kop eens
ook met kamers van rond de 70 euro. Dit was allemaal wel erg prijzig voor ergens waar je in principe alleen gaat slapen en ontbijten. Maar ja, dat is mijn mening. Ik zou aan een goed bed, wel eigen sanitair (!) en afhankelijk van locatie ook ontbijt meer dan genoeg hebben. Een vriend van me heeft een B&B op de Leidsegracht. Die vraagt echt niet meer dan 100 euro. Toplocatie, het appartementje is eenvoudig maar heeft alles wat je nodig hebt en is schoon en netjes.quote:Op zondag 17 april 2022 10:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het ging me meer om de deelnemers, niet zozeer de prijzen. Ik kijk niet zo vaak, maar in mijn herinnering was het programma wat kneuteriger en sympathieker. We kijken nu echt naar volgevreten volk dat 5 'suites' verhuurt in een enorme villa. Of zelfs 6 kamers, letterlijk in een kasteel. Zou me niet verbazen dat die types gewoon personeel hebben als de camera er niet bij is, het zijn gewoon bedrijven.
Eens. De kamers van afgelopen aflevering (muv de boten) waren kamers die je boekt als je wat te vieren hebt.quote:Op zondag 17 april 2022 20:08 schreef Ole het volgende:
[..]
ook met kamers van rond de 70 euro. Dit was allemaal wel erg prijzig voor ergens waar je in principe alleen gaat slapen en ontbijten. Maar ja, dat is mijn mening. Ik zou aan een goed bed, wel eigen sanitair (!) en afhankelijk van locatie ook ontbijt meer dan genoeg hebben. Een vriend van me heeft een B&B op de Leidsegracht. Die vraagt echt niet meer dan 100 euro. Toplocatie, het appartementje is eenvoudig maar heeft alles wat je nodig hebt en is schoon en netjes.
Keukentje, WIFI, TV en goed bed. Op toplocatie!
Vergelijkbaar om bij een sterrenrestaurant te gaan eten. Is voor de gemiddelde Nederlander ook maar een enkele keer te doen!quote:Op zondag 17 april 2022 21:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Eens. De kamers van afgelopen aflevering (muv de boten) waren kamers die je boekt als je wat te vieren hebt.
Hey mijn vriendin zit ook op fokquote:
Daarom een elektrische. Die pak je er veel sneller bij dan een hout gestookte.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey mijn vriendin zit ook op fokdie zei exact hetzelfde.
Ja dat is het risico. Uiteindelijk is bestellen toch makkelijker en heb ik er na 3x geen zin meer in.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daarom een elektrische. Die pak je er veel sneller bij dan een hout gestookte.
[ afbeelding ]
Is wel zo, maar een houtoven maakt wel de beste pizza's. Maar het is idd een moeite VS opbrengst afweging.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daarom een elektrische. Die pak je er veel sneller bij dan een hout gestookte.
[ afbeelding ]
Oke, vermoed dat er best wat gelegenheid stelletjes bij hun boeken.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:09 schreef monkyyy het volgende:
Dat bubbelbad hoort thuis in een bordeel.
Dat bed ook. Om de handboeien aan vast te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:09 schreef monkyyy het volgende:
Die verlichting aan de dakrand ook.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:09 schreef monkyyy het volgende:
Voor een uurtjequote:Op vrijdag 22 april 2022 21:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Oke, vermoed dat er best wat gelegenheid stelletjes bij hun boeken.
Die werd dus aangekondigd, maar werd niet uitgezonden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:34 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Alea en Tim runnen een bed and breakfast met drie kamers in een statig huis dat in 1859 is gebouwd voor de directeur van de gevangenis in het Drentse Veenhuizen. Het is een prachtig pand dat het jonge stel helemaal naar eigen smaak heeft kunnen inrichten.
Ze laten het in deze aflevering dan ook graag zien aan de kijkers én aan collega's Dinie en Ton en Jenny en Fokke.
Die laatsten hebben het geboortehuis van Fokke in Friesland omgetoverd tot een pension. Er is immers plaats genoeg nu de kinderen allemaal zijn uitgevlogen.
Dinie en Ton hebben van een boerderij in de polder van Flevoland een bed and breakfast gemaakt. Ze hebben flink verbouwd en zijn tevreden met het eindresultaat.
Denk je serieus dat het vlecht was?quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:24 schreef Nielojram75 het volgende:
Niemand mag in de buurt komen van de paarden, maar die merrie had een gevlochten staart….
Worden ook steeds slimmer die peerten..Beetje hun eigen staart vlechten..
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fokke warmt graag restjes van de dag daarvoor op.
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:44 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het goed verstond, maar deed-ie er nou mayonaise door?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zou ik nooit van mijn leven 135 euro voor een B&B betalen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nasi met mayoquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:44 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het goed verstond, maar deed-ie er nou mayonaise door?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:08 schreef golfer het volgende:
Zou die vrouw uit Veenhuizen misschien zwanger zijn?En ¤250 voor die strontboot twee weken geleden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zou ik nooit van mijn leven 135 euro voor een B&B betalen.U MAD?
Ook niet. Sowieso nooit een B&B als je voor hetzelfde bedrag of minder lekker in een goed hotel kan slapen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
En ¤250 voor die strontboot twee weken geleden?
Is anders heel gebruikelijk in veel Aziatische landen, daar eten ze geen broodjes kaas als ontbijtquote:
Ik zou een fijn B&B verkiezen boven een hotel. Dat stukje persoonlijke aandacht wat je bij een hotel toch wel mist vind ik fijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook niet. Sowieso nooit een B&B als je voor hetzelfde bedrag of minder lekker in een goed hotel kan slapen.
Ligt eraan waar. Op zich kies ik zelf liever voor hotel. Maar snap je wel hoor!quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zou een fijn B&B verkiezen boven een hotel. Dat stukje persoonlijke aandacht wat je bij een hotel toch wel mist vind ik fijn.
Ja de verbouwde schaftkeet was wel erg minimaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:02 schreef JanGroen het volgende:
Wat een armoe in die pipowagen. Klaptafeltje waar je je knieën niet onder kwijt kan en een emmer letterlijk naast het bed voor de “nachtelijke hoge nood”, want de badkamer is buiten.
Nog even en we kunnen daklozen ook met QR betalen!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:05 schreef Szura het volgende:
Betalen met QR-code, zoiets zag ik laatst zelfs op de rommelmarkt
niks.quote:
Dat is waar. Ik heb niks o zak. Zal binnenkort pinnen on weer wat op zak te hebben. Soms toch nog handig.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:16 schreef Ole het volgende:
[..]
niks.
Maar daklozen krijgen minder nu omdat bijna niemand meer cash op zak heeft
Ja. En hebben nog een huis in Spanje en elk 3 bedrijven gekocht/te runnen.quote:
Welke waren dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. En hebben nog een huis in Spanje en elk 3 bedrijven gekocht/te runnen.
Poen zat.
De brallers uit Sint Pancras.quote:
En dus nog een mini en een porche cayenne.quote:
Ja mij ook, maar ik weet ook niet waarvanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:04 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Aha. Marcel komt me bekend voor, maar geen idee waarom/waarvan.
Hij heeft meerdere bedrijven onder M. Becker Beheer BV.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:04 schreef Sodemieters het volgende:
Aha. Marcel komt me bekend voor, maar geen idee waarom/waarvan.
Dat ontbijt met een lijst en zelf je zooi maar bakken vond ik echt armoedig voor een b&bquote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:02 schreef JanGroen het volgende:
Ik moest erg hard lachen om de "regionale producten" bij het ene ontbijt, te beginnen met de Griekse yoghurt (moet natuurlijk yoghurt Griekse stijl zijn).
En een bed van 190 cm is natuurlijk wel te gek voor woorden. Die Rob (geloof ik) lag met z'n onderbenen buitenboord omdat het bed te kort was. Dan blijft er van de Bed & Breakfast alleen maar Breakfast over.
Tot slot de zelfbediening voor laatste ontbijt. Lekker makkelijk voor de eigenaren, maar wel een beetje goedkoop voor de gasten. Zelf uit gaan vogelen hoe de oven werkt, waar alles staat. Niet echt service voor die prijs.
Met 2 is zat.....quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:48 schreef JanGroen het volgende:
Wat vind ik dat vies om met 6 man in een hot tube te gaan zitten van 2 meter doorsnede.
Dat viel nogal opquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:24 schreef JanGroen het volgende:
Die vrouw van de sportschooleigemaar zag er op het eerste gezicht nog wel ok uit, maar als je een tweede keer keek klopte het totaalplaatje inderdaad niet: ze zag er onnatuurlijk jonger uit dan ze daadwerkelijk was. Gevalletje hulp van de dokter gehad.
Viel toch wel weer mee ?quote:
Dat denk ik ook. Is vast voor de show.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:08 schreef JanGroen het volgende:
Ik heb altijd moeite met het geloven dat het ontbijt altijd zo is. Je gaat toch niet met een hele keuzelijst bij je gasten langs om vervolgens de volgende ochtend een uur te gaan koken voor het ontbijt?
Ja daarom. Of dat er van alles op tafel gezet wordt. Wat doen ze met de rest? Staat dat de volgende dag weer bij andere gasten opnieuw op de ontbijttafel? Je kan nooit alles in voorraad hebben. Wat niet op gaat kun je weg gooien.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me dan af hoe dat dan gaat bij normale reserveringen. Ik kan me voorstellen dat mensen er vanuit gaan dat zij ook zo'n ontbijt krijgen.
Volgens de website hebben ze altijd een keuzelijst, wat de daadwerkelijke keuzes zijn is natuurlijk vraag.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:08 schreef JanGroen het volgende:
Ik heb altijd moeite met het geloven dat het ontbijt altijd zo is. Je gaat toch niet met een hele keuzelijst bij je gasten langs om vervolgens de volgende ochtend een uur te gaan koken voor het ontbijt?
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 23 mei 2022 14:37 schreef -0- het volgende:
[..]
Volgens de website hebben ze altijd een keuzelijst, wat de daadwerkelijke keuzes zijn is natuurlijk vraag.
https://bnbvillaanna.nl/duurzaamheid
Vind het idee van een keuzelijst top, er wordt enorm veel verspild bij de andere ontbijten.
Oh dacht juist dat meneer erg verbaasd reageerde. En bij dit programma is dat zelden degene die schoonmaakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:05 schreef JanGroen het volgende:
Bij de tweede B&B zaten er achter de kookplaat kunststof schrootjes. Deze waren door de warmte al een beetje vervormd.
Toen dit als opmerking bij de verbeterpunten genoemd werd, reageerde mevrouw erg verbaasd. “Ze had het nog niet gezien”. Wie maakt er dan schoon?
Mocht je interesse hebben, hij staat nu te koopquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wow, dat "hotel" in Prinsenbeel joh!
Maar het is niet zoals een B&B zou moeten wat mij betreft
Jezus, wat een bedragquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mocht je interesse hebben, hij staat nu te koop
https://www.funda.nl/koop(...)-schutsestraat-24-a/
Staat bij mij om de hoek; een jaar of 10 geleden gebouwd door een projectontwikkelaar. Die ging tijdens de bouw failliet en vervolgens heeft het járen staan verpauperen, met water in de kelder en op de oprit. Daardoor moest het weer voor tonnen gerenoveerd worden en hebben deze 2 heren er wel een waar paleisje van gemaakt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wow, dat "hotel" in Prinsenbeel joh!
Maar het is niet zoals een B&B zou moeten wat mij betreft
Dank voor de infoquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:15 schreef Japepk het volgende:
[..]
Staat bij mij om de hoek; een jaar of 10 geleden gebouwd door een projectontwikkelaar. Die ging tijdens de bouw failliet en vervolgens heeft het járen staan verpauperen, met water in de kelder en op de oprit. Daardoor moest het weer voor tonnen gerenoveerd worden en hebben deze 2 heren er wel een waar paleisje van gemaakt.
Herken je iets op afbeelding 9?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mocht je interesse hebben, hij staat nu te koop
https://www.funda.nl/koop(...)-schutsestraat-24-a/
Het schilderij dat ze gekocht hebbenquote:
Is inderdaad wel even wennen.quote:
Nee, braaf getrouwde grefo'squote:
Ze moeten allebei nog uit de kast komen.quote:
Even voor de kijkers bewijzen dat het geen homostel wasquote:Op maandag 6 maart 2023 23:01 schreef CocoinColorado het volgende:
Viel me op dat die donkerharige man elke keer z'n fotolijstje meenam.
En dan gezellie die vrouw verwijten dat ze haar borstkanker gebruikt als excuus.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bed & Breakfast is ideaal om met een drankje te kijken
Kruiken ging ik eigenlijk van uit. Maar werd niet echt benoemd.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:30 schreef Blues het volgende:
Wat waren dat nou voor beestjes op dat bed, washandjes?
Kruiken, volgens mij.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:30 schreef Blues het volgende:
Wat waren dat nou voor beestjes op dat bed, washandjes?
Ja hoor. Prima. Ik moest gewoon even terugkijkend mijn ergenissen kwijt over die mensen.quote:
Snap jij nou waarom mensen met kanker altijd willen vermelden dat ze kanker hebben?quote:Op maandag 13 maart 2023 23:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan gezellie die vrouw verwijten dat ze haar borstkanker gebruikt als excuus.
Omdat dat namelijk best heftig is. Maar als je geen inlevingsvermogen hebt dan snap je dat niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Snap jij nou waarom mensen met kanker altijd willen vermelden dat ze kanker hebben?
Tuurlijk wel. Maar je bent niet je kanker en ik begrijp niet waarom je dat onderdeel van je identiteit maakt. Het maakt je meteen een slachtoffer. Waarom zou je meteen die persoon met kanker willen zijn ten overstaande van iedereen?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:10 schreef Document1 het volgende:
[..]
Omdat dat namelijk best heftig is. Maar als je geen inlevingsvermogen hebt dan snap je dat niet.
Daar heb je best een punt maar er wordt hier natuurlijk ook gewoon naar gevraagd en een emo moment gepakt voor de views.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar je bent niet je kanker en ik begrijp niet waarom je dat onderdeel van je identiteit maakt. Het maakt je meteen een slachtoffer. Waarom zou je meteen die persoon met kanker willen zijn ten overstaande van iedereen?
Echt, vreselijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:48 schreef Dutch_view het volgende:
Erg vermoeiend dat theater, veels te kleine bedden en als klap op de vuurpijl ook nog een walgelijk rollenspel spelen![]()
Haha absurd ja, dat bed! Dat hebben wij als logeerbed, het is een bedbank en er liggen 2 matrassen op naast elkaar. Die heameus lagen er in de lengte op en dan heb je dus een spleet bij de billen. Wat erg, dit kan je je gasten niet aandoen. En dan overal die gore lappen en vodden. En dan buitenom kakken. Al kreeg ik geld toe.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:48 schreef Dutch_view het volgende:
Erg vermoeiend dat theater, veels te kleine bedden en als klap op de vuurpijl ook nog een walgelijk rollenspel spelen![]()
Ja, vreselijk! Dat bed was zo'n uitklapbed wat heeeeel onhandig ligt met meestal een vreselijk matras.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:48 schreef Dutch_view het volgende:
Dat je uberhaupt het lef hebt om zo'n bedrag te vragen voor een nacht in een uitklapbed, mens is knettergek.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:38 schreef CocoinColorado het volgende:
[..]
Ja, vreselijk! Dat bed was zo'n uitklapbed wat heeeeel onhandig ligt met meestal een vreselijk matras.
En dan ook nog buitenom naar de wc en douche moeten voor 135 euro. Belachelijk.
Wat een ongelooflijk k*twijf, die ene uit Hoogland. Irritante opmerkingen en zogenaamd vriendelijk, maar niet heus.quote:Op maandag 29 mei 2023 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Zouden die B&B eigenaren zich beseffen dat de beoogde promotie van hun slaaphutten averechts kan werken?
Wat een irritante figuren soms en zeker vandaag.
Daar wil je nog geen minuut bij in de buurt zijn…
Als je van kleinschalig houdt en je zoekt iets omdat je op familiebezoek gaat, een cursus hebt of gewoon lekker de rust wilt opzoeken, dan snap ik het zeker.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:10 schreef ZanneG het volgende:
Ik verbaas mij ook over de prijzen die sommigen vragen, die kamer vol oude meuk en stof op de plekken die je niet direct ziet en het ergste is dat je als op de camping naar buiten moet voor sanitair.
Dat is prima op de camping maar dan betaal je daar ook naar, maar hier betaal je 120 euro ofzo per nacht en dan moet dat sanitair verderop in het weiland ook nog met de andere gasten gedeeld worden.
Ik vraag mij echt af wie boekt zoiets nou?
Een B&B voor een nachtje in in de stad die je bezoekt dat snap ik nog wel, maar in een weiland waar verder niks te doen is. Ga je daar echt voor een nachtje heen?
Ik ook en die eis maakt het geen B&B, maar eerder een pension.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:50 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond deze keer alle verblijven goed. Bij die omgebouwde paardenstal waarbij de eis is dat je voor minimaal zoveel nachten moet verblijven vond ik dan weer die 110 % iets teveel.
Ik zou er niet echte willen slapen. Geen enkel bed leek me echt fijn. Maar wel geschikt voor het doel.quote:
Als je als popartiest met weinig inkomen om de hoek een gig hebt en te beroerd (lees dronken) bent om naar huis te rijden zonder chauffeur, prima locatie.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik zou er niet echte willen slapen. Geen enkel bed leek me echt fijn. Maar wel geschikt voor het doel.
Dit vooral.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
Als je als popartiest met weinig inkomen om de hoek een gig hebt en te beroerd (lees dronken) bent om naar huis te rijden zonder chauffeur, prima locatie.
Een jeugdboerderij of ludiek hostellquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit vooral.
Ik zou niet in of uit die bedjes komen vrees ik
Met opgedrongen smaak en cursus en gedweep van de eigenaar over emotie klodderen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:37 schreef golfer het volgende:
Tilburg vond ik rommelig en vies en overvol.
Klokkenmakershuis was echt een soort hotelkamer.
Persoonlijk vond ik de kunstemakers b&b het leukste. Maar dat was dus gewoon een heel huis.
Ik weet niet of het dezelfde was, maar ik vond deze terug:quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Die B&B in Egmond, is die niet al eens eerder bij het programma aan bod geweest, toen nog bij de vorige eigenaren?
Ja, die inderdaad, van de dame met de grote bril.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dezelfde was, maar ik vond deze terug:
https://www.bedandbreakfa(...)reakfast-omroep-max/
Tja.. een boot..quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:30 schreef golfer het volgende:
Op die boot was het wel afzien en kruipdoor,sluipdoor.
Omdat teevee!quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:16 schreef Firuze60 het volgende:
Wat ik dan weer niet snap is dat je op een uurtje afstand van je eigen huis in een ander huis wil overnachten voor meer dan 100 piek. Waarom?
Ok, de rest zal dan wel buitenlandse toeristen zijn als gasten. Lekker cellofaan ingepakt ontbijtje ook.quote:
Dat is inclusief in je nakie lopen en gebruik van de welness.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:22 schreef Remco het volgende:
157 euro per nacht is toch ontzettend duur voor die kamer?
Publieke omroep mag/wil geen reclame maken voor de betreffende B&B?quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:44 schreef Remco het volgende:
Vind het raar dat ze altijd zo om de daadwerkelijke plaats waar de B&B staat heenpraten('boven het midden van Overijssel' vandaag vond ik wel heel ver gevonden) zal vast wel een stukje privacy zijn maar bij na het uitje weet je het vaak exact.
De naambordjes van de B&B's zijn altijd geblurred dus dat zal de reden wel zijn.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Publieke omroep mag/wil geen reclame maken voor de betreffende B&B?
11 kamers. Maar inderdaad meer een soort hotel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:43 schreef derLudolf het volgende:
B&B met 12? kamers? Dat noem ik een hotel
Is het niet bijna altijd een bijverdienste?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:50 schreef spapaars het volgende:
Die B&B boot moet een hobby zijn.
1 slaapkamer voor volwassenen, en 1 met 2 losse bedden meer bedoeld voor kinderen.
Dan moet je wel elke dag gasten hebben om daarvan te kunnen leven.
Herhaling toch?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:09 schreef Remco het volgende:
Wel leuk een keer wat meer kritischer deelnemers. Volgensmij vind dat oudere stel de andere 3 helemaal niets.
Ik vond die kapitein wel een beetje een engnek. Halfnaakt in bed, slaapt kennelijk met een zwembroek aan. Kreeg rare vibes bij die vent.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:49 schreef lily het volgende:
De boot was idd mooi. Ik houd daar erg van.
Dat gezeur vaak over de afstand in bed bij twee losse matrassen
Hoewel het wel vervelend is als de twee boxsprings niet aan elkaar zitten![]()
Met uitzicht op een industrieterrein in Purmerend. Vreselijk.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:06 schreef Firuze60 het volgende:
Gisteravond een leuke aflevering. Prachtige boot!Dat het allemaal uit kan voor die prijs, inclusief personeel. De B&B van de chefkok vond ik niet echt geweldig of je moet van een culinair ontbijt houden.
Geheel gladgeschoren zonnebank lichaam.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:24 schreef Aventura het volgende:
Ik vond die kapitein wel een beetje een engnek. Halfnaakt in bed, slaapt kennelijk met een zwembroek aan. Kreeg rare vibes bij die vent.
Beetje rare vibes kreeg ik ook bij die man, ook overal spiegels in de slaaphokken, kan om de ruimte groter te doen lijken. Maar goed, rondkomen van alleen hun B&B kan nooit met zo'n duur schip.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Geheel gladgeschoren zonnebank lichaam.
Prince de lignac maar dan ietsje minder geldquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Beetje rare vibes kreeg ik ook bij die man, ook overal spiegels in de slaaphokken, kan om de ruimte groter te doen lijken. Maar goed, rondkomen van alleen hun B&B kan nooit met zo'n duur schip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Heb even voor je zitten zoeken, want herken dit ook wel, je hoort een soort reclame tune. Misschien proberen contact te zoeken met omroep Max en dan met de producer van het programma.quote:Op zondag 15 september 2024 14:45 schreef uitloopkast het volgende:
Weet iemand welke piano muziek vaak gebruikt wordt bij dat 'beoordelingsmoment'? Het was me ooit een keer gelukt dit via Shazam te vinden maar nu pakt ie 'm steeds niet.
Is het deze?quote:Op zondag 15 september 2024 14:45 schreef uitloopkast het volgende:
Weet iemand welke piano muziek vaak gebruikt wordt bij dat 'beoordelingsmoment'? Het was me ooit een keer gelukt dit via Shazam te vinden maar nu pakt ie 'm steeds niet.
Haha, wat goed, ik wil het nu ook weten. Straks is het gepingeld door Ilja Gortquote:Op zondag 15 september 2024 21:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Is het deze?
Concerto Nr. 3 in F majeur, Op. 8, RV 293, "L'autunno" I. Allegro van Antonio Vivald
Oh dit is het intro hoor ik nu.
Ook mooi maar niet wat je zoekt
Inmiddels via contactformulier op site van Max gevraagd![]()
Want nu wil ik ook weten.
Heb de 3 stukken uit het Wordbestand voor jullie geupload. Wij komen er niet uit, hebben een aantal niet gevonden en die we geluisterd hebben is niet wat er bedoeld wordt. Tis een soort pingel-pianomuziek als ik denk dat er bedoeld wordt door @uitloopkastquote:Geachte mevrouw Blues,
Dank u voor uw bericht.
Hierbij sturen wij u het logboeken met de muziek uit Bed en Breakfast toe. Wat wij u doorgeven is de titel van het muzieknummer en de uitvoerende artiest. Wij mogen geen informatie verstrekken met betrekking tot de dragers, (lp/cd) en de uitgeverij van de muziek (platenmaatschappij). Dit is voor ons niet toegestaan door het Commissariaat voor de Media die deze regels bepaalt.
Wij gaan ervan uit dat u met de onderstaande informatie verder komt.
Met vriendelijke groet,
Liesbeth Boeschoten
Publieksservice en Ledenadministratie
Kapsters?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net eentje gezien en weet niet of hij nieuw is, maar ik zag net 2 vrouwen (moeder en dochter?) uit Baflo in Groningen en mèn... De oudere vrouw stond totaal niet open voor tips en deed gewoon bitchy
Ja die eerste iddquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:52 schreef Dutch_view het volgende:
Die oudere Groningse kapster vond ik erg stug overkomen.
De b&b in Drenthe wel de mooiste
Jaquote:
Oh vandaarquote:
Stug? Ik vond haar gewoon asociaal. Ze vroegen om tips en kregen die en ze deed daar heel vreemd over. Dat met die kachel op de kamer, 'oh dat is niet nodig want er is vloerverwarming' op een hele vervelende toon vond ik. Ze maakte voor mij iig geen goede reclame voor hun B&B.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:52 schreef Dutch_view het volgende:
Die oudere Groningse kapster vond ik erg stug overkomen.
De b&b in Drenthe wel de mooiste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |