Dat is inclusief in je nakie lopen en gebruik van de welness.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:22 schreef Remco het volgende:
157 euro per nacht is toch ontzettend duur voor die kamer?
Publieke omroep mag/wil geen reclame maken voor de betreffende B&B?quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:44 schreef Remco het volgende:
Vind het raar dat ze altijd zo om de daadwerkelijke plaats waar de B&B staat heenpraten('boven het midden van Overijssel' vandaag vond ik wel heel ver gevonden) zal vast wel een stukje privacy zijn maar bij na het uitje weet je het vaak exact.
De naambordjes van de B&B's zijn altijd geblurred dus dat zal de reden wel zijn.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Publieke omroep mag/wil geen reclame maken voor de betreffende B&B?
11 kamers. Maar inderdaad meer een soort hotel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:43 schreef derLudolf het volgende:
B&B met 12? kamers? Dat noem ik een hotel
Is het niet bijna altijd een bijverdienste?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:50 schreef spapaars het volgende:
Die B&B boot moet een hobby zijn.
1 slaapkamer voor volwassenen, en 1 met 2 losse bedden meer bedoeld voor kinderen.
Dan moet je wel elke dag gasten hebben om daarvan te kunnen leven.
Herhaling toch?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:09 schreef Remco het volgende:
Wel leuk een keer wat meer kritischer deelnemers. Volgensmij vind dat oudere stel de andere 3 helemaal niets.
Ik vond die kapitein wel een beetje een engnek. Halfnaakt in bed, slaapt kennelijk met een zwembroek aan. Kreeg rare vibes bij die vent.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:49 schreef lily het volgende:
De boot was idd mooi. Ik houd daar erg van.
Dat gezeur vaak over de afstand in bed bij twee losse matrassen
Hoewel het wel vervelend is als de twee boxsprings niet aan elkaar zitten![]()
Met uitzicht op een industrieterrein in Purmerend. Vreselijk.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:06 schreef Firuze60 het volgende:
Gisteravond een leuke aflevering. Prachtige boot!Dat het allemaal uit kan voor die prijs, inclusief personeel. De B&B van de chefkok vond ik niet echt geweldig of je moet van een culinair ontbijt houden.
Geheel gladgeschoren zonnebank lichaam.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:24 schreef Aventura het volgende:
Ik vond die kapitein wel een beetje een engnek. Halfnaakt in bed, slaapt kennelijk met een zwembroek aan. Kreeg rare vibes bij die vent.
Beetje rare vibes kreeg ik ook bij die man, ook overal spiegels in de slaaphokken, kan om de ruimte groter te doen lijken. Maar goed, rondkomen van alleen hun B&B kan nooit met zo'n duur schip.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Geheel gladgeschoren zonnebank lichaam.
Prince de lignac maar dan ietsje minder geldquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Beetje rare vibes kreeg ik ook bij die man, ook overal spiegels in de slaaphokken, kan om de ruimte groter te doen lijken. Maar goed, rondkomen van alleen hun B&B kan nooit met zo'n duur schip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Heb even voor je zitten zoeken, want herken dit ook wel, je hoort een soort reclame tune. Misschien proberen contact te zoeken met omroep Max en dan met de producer van het programma.quote:Op zondag 15 september 2024 14:45 schreef uitloopkast het volgende:
Weet iemand welke piano muziek vaak gebruikt wordt bij dat 'beoordelingsmoment'? Het was me ooit een keer gelukt dit via Shazam te vinden maar nu pakt ie 'm steeds niet.
Is het deze?quote:Op zondag 15 september 2024 14:45 schreef uitloopkast het volgende:
Weet iemand welke piano muziek vaak gebruikt wordt bij dat 'beoordelingsmoment'? Het was me ooit een keer gelukt dit via Shazam te vinden maar nu pakt ie 'm steeds niet.
Haha, wat goed, ik wil het nu ook weten. Straks is het gepingeld door Ilja Gortquote:Op zondag 15 september 2024 21:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Is het deze?
Concerto Nr. 3 in F majeur, Op. 8, RV 293, "L'autunno" I. Allegro van Antonio Vivald
Oh dit is het intro hoor ik nu.
Ook mooi maar niet wat je zoekt
Inmiddels via contactformulier op site van Max gevraagd![]()
Want nu wil ik ook weten.
Heb de 3 stukken uit het Wordbestand voor jullie geupload. Wij komen er niet uit, hebben een aantal niet gevonden en die we geluisterd hebben is niet wat er bedoeld wordt. Tis een soort pingel-pianomuziek als ik denk dat er bedoeld wordt door @uitloopkastquote:Geachte mevrouw Blues,
Dank u voor uw bericht.
Hierbij sturen wij u het logboeken met de muziek uit Bed en Breakfast toe. Wat wij u doorgeven is de titel van het muzieknummer en de uitvoerende artiest. Wij mogen geen informatie verstrekken met betrekking tot de dragers, (lp/cd) en de uitgeverij van de muziek (platenmaatschappij). Dit is voor ons niet toegestaan door het Commissariaat voor de Media die deze regels bepaalt.
Wij gaan ervan uit dat u met de onderstaande informatie verder komt.
Met vriendelijke groet,
Liesbeth Boeschoten
Publieksservice en Ledenadministratie
Kapsters?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net eentje gezien en weet niet of hij nieuw is, maar ik zag net 2 vrouwen (moeder en dochter?) uit Baflo in Groningen en mèn... De oudere vrouw stond totaal niet open voor tips en deed gewoon bitchy
Ja die eerste iddquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:52 schreef Dutch_view het volgende:
Die oudere Groningse kapster vond ik erg stug overkomen.
De b&b in Drenthe wel de mooiste
Jaquote:
Oh vandaarquote:
Stug? Ik vond haar gewoon asociaal. Ze vroegen om tips en kregen die en ze deed daar heel vreemd over. Dat met die kachel op de kamer, 'oh dat is niet nodig want er is vloerverwarming' op een hele vervelende toon vond ik. Ze maakte voor mij iig geen goede reclame voor hun B&B.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:52 schreef Dutch_view het volgende:
Die oudere Groningse kapster vond ik erg stug overkomen.
De b&b in Drenthe wel de mooiste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |