Nee, braaf getrouwde grefo'squote:
Ze moeten allebei nog uit de kast komen.quote:
Even voor de kijkers bewijzen dat het geen homostel wasquote:Op maandag 6 maart 2023 23:01 schreef CocoinColorado het volgende:
Viel me op dat die donkerharige man elke keer z'n fotolijstje meenam.
En dan gezellie die vrouw verwijten dat ze haar borstkanker gebruikt als excuus.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bed & Breakfast is ideaal om met een drankje te kijken
Kruiken ging ik eigenlijk van uit. Maar werd niet echt benoemd.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:30 schreef Blues het volgende:
Wat waren dat nou voor beestjes op dat bed, washandjes?
Kruiken, volgens mij.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:30 schreef Blues het volgende:
Wat waren dat nou voor beestjes op dat bed, washandjes?
Ja hoor. Prima. Ik moest gewoon even terugkijkend mijn ergenissen kwijt over die mensen.quote:
Snap jij nou waarom mensen met kanker altijd willen vermelden dat ze kanker hebben?quote:Op maandag 13 maart 2023 23:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan gezellie die vrouw verwijten dat ze haar borstkanker gebruikt als excuus.
Omdat dat namelijk best heftig is. Maar als je geen inlevingsvermogen hebt dan snap je dat niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Snap jij nou waarom mensen met kanker altijd willen vermelden dat ze kanker hebben?
Tuurlijk wel. Maar je bent niet je kanker en ik begrijp niet waarom je dat onderdeel van je identiteit maakt. Het maakt je meteen een slachtoffer. Waarom zou je meteen die persoon met kanker willen zijn ten overstaande van iedereen?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:10 schreef Document1 het volgende:
[..]
Omdat dat namelijk best heftig is. Maar als je geen inlevingsvermogen hebt dan snap je dat niet.
Daar heb je best een punt maar er wordt hier natuurlijk ook gewoon naar gevraagd en een emo moment gepakt voor de views.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar je bent niet je kanker en ik begrijp niet waarom je dat onderdeel van je identiteit maakt. Het maakt je meteen een slachtoffer. Waarom zou je meteen die persoon met kanker willen zijn ten overstaande van iedereen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |