Ja hoor. Prima. Ik moest gewoon even terugkijkend mijn ergenissen kwijt over die mensen.quote:
Snap jij nou waarom mensen met kanker altijd willen vermelden dat ze kanker hebben?quote:Op maandag 13 maart 2023 23:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan gezellie die vrouw verwijten dat ze haar borstkanker gebruikt als excuus.
Omdat dat namelijk best heftig is. Maar als je geen inlevingsvermogen hebt dan snap je dat niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Snap jij nou waarom mensen met kanker altijd willen vermelden dat ze kanker hebben?
Tuurlijk wel. Maar je bent niet je kanker en ik begrijp niet waarom je dat onderdeel van je identiteit maakt. Het maakt je meteen een slachtoffer. Waarom zou je meteen die persoon met kanker willen zijn ten overstaande van iedereen?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:10 schreef Document1 het volgende:
[..]
Omdat dat namelijk best heftig is. Maar als je geen inlevingsvermogen hebt dan snap je dat niet.
Daar heb je best een punt maar er wordt hier natuurlijk ook gewoon naar gevraagd en een emo moment gepakt voor de views.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar je bent niet je kanker en ik begrijp niet waarom je dat onderdeel van je identiteit maakt. Het maakt je meteen een slachtoffer. Waarom zou je meteen die persoon met kanker willen zijn ten overstaande van iedereen?
Echt, vreselijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:48 schreef Dutch_view het volgende:
Erg vermoeiend dat theater, veels te kleine bedden en als klap op de vuurpijl ook nog een walgelijk rollenspel spelen![]()
Haha absurd ja, dat bed! Dat hebben wij als logeerbed, het is een bedbank en er liggen 2 matrassen op naast elkaar. Die heameus lagen er in de lengte op en dan heb je dus een spleet bij de billen. Wat erg, dit kan je je gasten niet aandoen. En dan overal die gore lappen en vodden. En dan buitenom kakken. Al kreeg ik geld toe.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:48 schreef Dutch_view het volgende:
Erg vermoeiend dat theater, veels te kleine bedden en als klap op de vuurpijl ook nog een walgelijk rollenspel spelen![]()
Ja, vreselijk! Dat bed was zo'n uitklapbed wat heeeeel onhandig ligt met meestal een vreselijk matras.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:48 schreef Dutch_view het volgende:
Dat je uberhaupt het lef hebt om zo'n bedrag te vragen voor een nacht in een uitklapbed, mens is knettergek.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:38 schreef CocoinColorado het volgende:
[..]
Ja, vreselijk! Dat bed was zo'n uitklapbed wat heeeeel onhandig ligt met meestal een vreselijk matras.
En dan ook nog buitenom naar de wc en douche moeten voor 135 euro. Belachelijk.
Wat een ongelooflijk k*twijf, die ene uit Hoogland. Irritante opmerkingen en zogenaamd vriendelijk, maar niet heus.quote:Op maandag 29 mei 2023 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Zouden die B&B eigenaren zich beseffen dat de beoogde promotie van hun slaaphutten averechts kan werken?
Wat een irritante figuren soms en zeker vandaag.
Daar wil je nog geen minuut bij in de buurt zijn…
Als je van kleinschalig houdt en je zoekt iets omdat je op familiebezoek gaat, een cursus hebt of gewoon lekker de rust wilt opzoeken, dan snap ik het zeker.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:10 schreef ZanneG het volgende:
Ik verbaas mij ook over de prijzen die sommigen vragen, die kamer vol oude meuk en stof op de plekken die je niet direct ziet en het ergste is dat je als op de camping naar buiten moet voor sanitair.
Dat is prima op de camping maar dan betaal je daar ook naar, maar hier betaal je 120 euro ofzo per nacht en dan moet dat sanitair verderop in het weiland ook nog met de andere gasten gedeeld worden.
Ik vraag mij echt af wie boekt zoiets nou?
Een B&B voor een nachtje in in de stad die je bezoekt dat snap ik nog wel, maar in een weiland waar verder niks te doen is. Ga je daar echt voor een nachtje heen?
Ik ook en die eis maakt het geen B&B, maar eerder een pension.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:50 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond deze keer alle verblijven goed. Bij die omgebouwde paardenstal waarbij de eis is dat je voor minimaal zoveel nachten moet verblijven vond ik dan weer die 110 % iets teveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |