Ik zou er niet echte willen slapen. Geen enkel bed leek me echt fijn. Maar wel geschikt voor het doel.quote:
Als je als popartiest met weinig inkomen om de hoek een gig hebt en te beroerd (lees dronken) bent om naar huis te rijden zonder chauffeur, prima locatie.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik zou er niet echte willen slapen. Geen enkel bed leek me echt fijn. Maar wel geschikt voor het doel.
Dit vooral.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
Als je als popartiest met weinig inkomen om de hoek een gig hebt en te beroerd (lees dronken) bent om naar huis te rijden zonder chauffeur, prima locatie.
Een jeugdboerderij of ludiek hostellquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit vooral.
Ik zou niet in of uit die bedjes komen vrees ik
Met opgedrongen smaak en cursus en gedweep van de eigenaar over emotie klodderen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:37 schreef golfer het volgende:
Tilburg vond ik rommelig en vies en overvol.
Klokkenmakershuis was echt een soort hotelkamer.
Persoonlijk vond ik de kunstemakers b&b het leukste. Maar dat was dus gewoon een heel huis.
Ik weet niet of het dezelfde was, maar ik vond deze terug:quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Die B&B in Egmond, is die niet al eens eerder bij het programma aan bod geweest, toen nog bij de vorige eigenaren?
Ja, die inderdaad, van de dame met de grote bril.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dezelfde was, maar ik vond deze terug:
https://www.bedandbreakfa(...)reakfast-omroep-max/
Tja.. een boot..quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:30 schreef golfer het volgende:
Op die boot was het wel afzien en kruipdoor,sluipdoor.
Omdat teevee!quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:16 schreef Firuze60 het volgende:
Wat ik dan weer niet snap is dat je op een uurtje afstand van je eigen huis in een ander huis wil overnachten voor meer dan 100 piek. Waarom?
Ok, de rest zal dan wel buitenlandse toeristen zijn als gasten. Lekker cellofaan ingepakt ontbijtje ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |