Die laatste natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2022 19:38 schreef Meke het volgende:
Dankzij de verwarring nu wel twee taarten dus iedereen kan pakken wat 'ie het liefst heeft!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op woensdag 6 april 2022 19:46 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb zo'n tof shirtje besteld en nu is hij binnen
Dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2022 19:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Deze
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kleur is volgens mij helemaal hip deze zomer
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 6 april 2022 19:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Deze
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Hier binnen valt het ernstig mee, maar ook de boomtakken die ik vanuit mijn raam kan zien houden zich aardig koestquote:
Dat is voor mij jaren terug ook een drempel geweest om te beginnen, maar na een tijdje is het echt niet awkward meer. Vergelijk het met een eerste werkdag en de rest van je loopbaan bij dat bedrijf. De eerste dag voel je je onwennig daarna voel je je meestal op je plek.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:18 schreef Guanabana het volgende:
Oke misschien domme vraag of iets, maar hoe weet je wat je moet doen in een sportschool? Heb je dan daar iemand die de eerste keer een rondje met je doet om alles uit te leggen en een routine uit te stippelen?
Of doe je gewoon even dit apparaat, en dan even rennen en dan weer dat, nav een schema dat je hebt opgezocht oid?
Ik heb ooit eeuwen geleden weleens een abonnement gehad op de BasicFit of iets vergelijkbaars, daar ben ik toen 2x geweest en daarna niet meer gegaan omdat ik het awkward vond en niet leuk.
Nu zit ik heel vaak te denken dat ik toch eigenlijk wel moet sporten, maar het hele naar de sportschool gaan lijkt me op alle fronten gewoon zo erg?Dat daar ook andere mensen zijn bijvoorbeeld die jou bezig zien. Dat je je huis moet verlaten om ergens anders op een apparaat te gaan, etc.
Maar ik moet wel iets doen, want mijn conditie is 0,0. Gisteren ging ik sporten met behulp van zo'n workout-video op Youtube (lees: 10 minuten hulpeloos spartelen, daarna moe. Nu spierpijn).
Thanksquote:
In mijn ervaring zijn sportscholen die niet zijn aangesloten bij een keten een stuk fijner om te starten, vaak zijn daar mensen in dienst die precies weten wat kan aansluiten bij je doelen, en die rekening houden met eventuele bijzonderheden. Een programma maken is grotendeels trial & error, soms duurt het even voor dat je een schema hebt waar je je goed bij voelt.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:18 schreef Guanabana het volgende:
Oke misschien domme vraag of iets, maar hoe weet je wat je moet doen in een sportschool? Heb je dan daar iemand die de eerste keer een rondje met je doet om alles uit te leggen en een routine uit te stippelen?
Of doe je gewoon even dit apparaat, en dan even rennen en dan weer dat, nav een schema dat je hebt opgezocht oid?
Ik heb ooit eeuwen geleden weleens een abonnement gehad op de BasicFit of iets vergelijkbaars, daar ben ik toen 2x geweest en daarna niet meer gegaan omdat ik het awkward vond en niet leuk.
Nu zit ik heel vaak te denken dat ik toch eigenlijk wel moet sporten, maar het hele naar de sportschool gaan lijkt me op alle fronten gewoon zo erg?Dat daar ook andere mensen zijn bijvoorbeeld die jou bezig zien. Dat je je huis moet verlaten om ergens anders op een apparaat te gaan, etc.
Maar ik moet wel iets doen, want mijn conditie is 0,0. Gisteren ging ik sporten met behulp van zo'n workout-video op Youtube (lees: 10 minuten hulpeloos spartelen, daarna moe. Nu spierpijn).
Het idee is dat je hier gewoon water drinkt, zonder enige toevoegingen. De geur/smaak is vrij subtiel, je moet niet al te hoge verwachtingen hebben, het is absoluut geen vervanger voor frisdrank of iets dergelijks. Maar het heeft er bij mij in ieder geval wel voor gezorgd dat ik meer (water) drink op een dag, dus wat mij betreft is het een goede aanschaf geweest.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
MIddels geurringen ja. Mijn dochter wil ook zo'n fles.
Ik vind het maar een vreemd concept. Als ik water met een smaakje wil, koop ik....water met een smaakje (spa touch maar dan het cheape huismerk)
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:58 schreef Meke het volgende:
Heeft er iemand misschien nog ¤ 150 over voor een arme schooier die mooie schoenen heeft gezien?Ik vind ze zo moooooiii maar zo duuuurrr
![]()
Mooi roze is niet lelijkquote:Op woensdag 6 april 2022 20:52 schreef Meke het volgende:
Dit was trouwens m'n verjaardagscadeau aan mezelf! Ze waren uitverkocht op ZalandoHad al een paar keer zo'n mail met 'hij is er weer'! Maar was steeds te laat. En vandaag was ik ineens op tijd
![]()
![]()
[..]
Heb je al een idee wat je gaat bestellen?quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 00:00 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd @:Meke!![]()
quote:Op woensdag 6 april 2022 00:00 schreef BillDauterive het volgende:
Gefeliciteerd @:Meke !!
Wat een feest zeg.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 07:10 schreef Yesse het volgende:
Nog meer felicitaties maar dan van mij voor @:Meke
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 08:25 schreef MMF93 het volgende:
Gefeliciteerd @:Meke![]()
. Hele fijne dag vandaag!!!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 09:15 schreef Meridiaan het volgende:
Gefeliciteerd Meke!
En wat balen MMF93Beterschap
quote:Op woensdag 6 april 2022 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gefeliciteerd @:Meke
Beterschap @:MMF93
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 11:21 schreef Mandy040986 het volgende:
Als je het echt uitspreekt als Meek, dan was Cake to Meke een geniale TT geweest natuurlijk.
En:
Proficiat @:Meke
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 13:56 schreef NailQueen het volgende:
Gefeliciteerd @:Meke
Dat wordt trakteren zaterdag!
(geintje)
quote:
quote:
quote:
quote:
Dankjulliewel lieffiesquote:Op woensdag 6 april 2022 19:20 schreef Koen66 het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:meke![]()
![]()
*snijdt de taart aan en zingt lang zal ze leven
Nee hoor, het is gewoon Meekuhquote:Op woensdag 6 april 2022 10:49 schreef Dave het volgende:
Ik neem aan dat de TT als rijm bedoeld is, en dat ik je naam al die tijd al verkeerd "uitspreek".
quote:Op woensdag 6 april 2022 07:45 schreef Cee het volgende:
Even gecheckt of @:Meke nog een verjaardag deelt met een interessant bekend persoon en het blijkt Paul Rudd te zijn en daarmee wint ze het meteen van iedereen.
Ik heb twee keer droog weer gehad bij het fietsenquote:Op woensdag 6 april 2022 16:20 schreef zorro28 het volgende:
Je hebt het weer niet echt mee, het komt hier met bakken uit de hemel
Neequote:Op woensdag 6 april 2022 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al een idee wat je gaat bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |