Ik heb me met Hex goed vermaakt jaquote:Op woensdag 6 april 2022 18:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is Hex het doorlezen waard ? Ik was erin begonnen maar na de eerste paar hoofdstukken wist ik nog steeds niet wat ik aan het lezen was.
Dus maar weggelegd en aan een Jo Nesbų boek begonnen.
MIddels geurringen ja. Mijn dochter wil ook zo'n fles.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens de reclame waar ik mee dood wordt gegooid op Youtube geeft het je water een smaakje
quote:Op woensdag 6 april 2022 18:53 schreef NailQueen het volgende:
Met de naam NailQueen zijn mijn nagels voor zaterdag tiptop in orde
Alleen wel een kleine verzoek om niet te kijken naar die ene nagel die bij de afwas is verpest
Aan de gellak, kun je meteen alles doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Duurde ff voordat ik zag wat er stondquote:Op woensdag 6 april 2022 19:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Aan de gellak, kun je meteen alles doen
Zo'n ring is natuurlijk wel milieuvriendelijker te vervoeren dan liters pre-fab water met een smaakje. Spa Touch is een soort limonadesiroop toch? Dan zal het verschil wel meevallen, of die ringen moeten heel veel langer meegaan.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
MIddels geurringen ja. Mijn dochter wil ook zo'n fles.
Ik vind het maar een vreemd concept. Als ik water met een smaakje wil, koop ik....water met een smaakje (spa touch maar dan het cheape huismerk)
Wat dacht je wat er stond?quote:Op woensdag 6 april 2022 19:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Duurde ff voordat ik zag wat er stond
Ik las iets van gellak, als 1 woord, ik dacht wat is datquote:
Of bommeldingquote:
Voor begeleiding moet je inderdaad niet bij de BasicFit zijn (daar sport ik nuquote:Op woensdag 6 april 2022 19:18 schreef Guanabana het volgende:
Oke misschien domme vraag of iets, maar hoe weet je wat je moet doen in een sportschool? Heb je dan daar iemand die de eerste keer een rondje met je doet om alles uit te leggen en een routine uit te stippelen?
Of doe je gewoon even dit apparaat, en dan even rennen en dan weer dat, nav een schema dat je hebt opgezocht oid?
Ik heb ooit eeuwen geleden weleens een abonnement gehad op de BasicFit of iets vergelijkbaars, daar ben ik toen 2x geweest en daarna niet meer gegaan omdat ik het awkward vond en niet leuk.
Nu zit ik heel vaak te denken dat ik toch eigenlijk wel moet sporten, maar het hele naar de sportschool gaan lijkt me op alle fronten gewoon zo erg?Dat daar ook andere mensen zijn bijvoorbeeld die jou bezig zien. Dat je je huis moet verlaten om ergens anders op een apparaat te gaan, etc.
Maar ik moet wel iets doen, want mijn conditie is 0,0. Gisteren ging ik sporten met behulp van zo'n workout-video op Youtube (lees: 10 minuten hulpeloos spartelen, daarna moe. Nu spierpijn).
Koen wou al een taart gaan aansnijden die er nog niet was.quote:
JA SORRY IK HAD HET DE HELE DAG DRUK MET JARIG ZIJNquote:Op woensdag 6 april 2022 19:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zou godbetert een keertje tijd worden! [ afbeelding ]
Meke!Hoe is je verjaardag?
Nee die komt eraan, was nog even wat verwarring over dus daarom wat vertraagdquote:Op woensdag 6 april 2022 19:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Koen wou al een taart gaan aansnijden die er nog niet was.
LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA!quote:Op woensdag 6 april 2022 19:33 schreef Meke het volgende:
[..]
JA SORRY IK HAD HET DE HELE DAG DRUK MET JARIG ZIJN![]()
en werken
Maar leuk! Ik heb m'n collega's net als jullie behandeld dus had vandaag compleet spontaan een heel versierd bureau en alles![]()
IN DE GLOOORRRRRRIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 6 april 2022 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA!
Kom op jongens, allemaal meezingen!
Moet ik nog aanschaffen. Vergeet ik altijdquote:Op woensdag 6 april 2022 19:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Aan de gellak, kun je meteen alles doen
OH WAT ZIJN WE BLIJ. OH WAT ZIJN WE BLIJ. NIET OMDAT ZE JARIG IS MAAR OM DE VRETERIJ.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
IN DE GLOOORRRRRRIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IN DE GLOOOOORIIIIIIAAAAAAquote:Op woensdag 6 april 2022 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA!
Kom op jongens, allemaal meezingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |