Dan loopt Limburg ten minste niet meer onder.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beetje kuilen graven langs de Moezel
De Moezel komt uit in de Rijn en die komt niet door Limburgquote:Op woensdag 6 april 2022 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan loopt Limburg ten minste niet meer onder.
Details.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
De Moezel komt uit in de Rijn en die komt niet door Limburg
Dat hebben wij al jaren.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:07 schreef H_T het volgende:
Zanger Blof begrijpt teksten zelf ook niet altijd
Meeslepen snap ik ergens wel, maar ik heb zelfs een handdoekenservice in mijn abbo zitten, niks handiger dan dat. Hoef alleen maar sportkleding mee te nemen en m'n slippers en douchegelquote:Op woensdag 6 april 2022 15:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Energieverbruik-technisch zou dat een goed idee zijn![]()
Maar ik douche echt veel liever thuis![]()
Hoef ik ook niet zoveel mee te slepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
En jij als mede Zeeuw zou het toch beter moeten begrijpen.quote:
The Wirequote:Op woensdag 6 april 2022 15:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik had The Wire nog nooit gezien, dus daar ben ik aan begonnen.
Ik kleed me thuis al om in mijn sportkleding. Ik neem nu alleen een handdoek, bidon en oortjes meequote:Op woensdag 6 april 2022 17:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Meeslepen snap ik ergens wel, maar ik heb zelfs een handdoekenservice in mijn abbo zitten, niks handiger dan dat. Hoef alleen maar sportkleding mee te nemen en m'n slippers en douchegel
Heerlijk, sporten met een weekendtas.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kleed me thuis al om in mijn sportkleding. Ik neem nu alleen een handdoek, bidon en oortjes mee
Anders wordt het daar bovenop: nog een handdoek, gewone kleding, ondergoed, sokken, slippers, shampoo, cremespoeling, douchegel, deo, bodymilk*, gezichtscreme* haarborstel...
* heb een gevoelige huid die meestal trekkerig voelt na het douchen![]()
quote:Op woensdag 6 april 2022 17:43 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja ok, dan snap ik het. Ik ga daar in normale kleren naartoe en dan kleed ik me daar omquote:Op woensdag 6 april 2022 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kleed me thuis al om in mijn sportkleding. Ik neem nu alleen een handdoek, bidon en oortjes mee
Anders wordt het daar bovenop: nog een handdoek, gewone kleding, ondergoed, sokken, slippers, shampoo, cremespoeling, douchegel, deo, bodymilk*, gezichtscreme* haarborstel...
Ik kan niet zonder die spullen douchenquote:
Hier was het ook superrustig op de sportschool. Volgens mij zijn de goede voornemens van januari om (meer) te sporten bij veel mensen weer verdwenenquote:Op woensdag 6 april 2022 18:11 schreef Cyan9 het volgende:
Ook net weer terug van het sporten, super druk op de parkeerplaats, maar 99% van de mensen gingen naar het zwembad. Heerlijk die rust na de ingang.
Is Hex het doorlezen waard ? Ik was erin begonnen maar na de eerste paar hoofdstukken wist ik nog steeds niet wat ik aan het lezen was.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nog niet in begonnen, ben nog bezig met de laatste loodjes van het boek dat ik tijdens ons weekendje weg heb gelezen. (Orakel van Thomas Olde Heuvelt. Ik vond Hex erg leuk, deze iets minder, maar ik wil die laatste bladzijden nog wel lezen) . Daarna begin ik met De Bange Mens
Sokken én slippersquote:Op woensdag 6 april 2022 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb alleen m'n air up fles, deo, en oortjes mee, ik heb bijna geen tas nodig. M'n huissleutels laat ik altijd in de auto liggen.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder die spullen douchen![]()
Nu heb ik gewoon een hippe tote bag mee naar de sportschool, anders mag ik haast een rolkoffer mee![]()
(En dan laat ik mijn scrub, parfum en make up nog thuis)
Dat zou heel goed kunnen, al is het bij de mijne altijd wel rustig. Het formaat sportschool past nog steeds niet helemaal bij het dorp.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier was het ook superrustig op de sportschool. Volgens mij zijn de goede voornemens van januari om (meer) te sporten bij veel mensen weer verdwenen
Mensen zijn gewoontedieren. Dat is erg vervelend voor ons als we iets willen veranderenquote:Op woensdag 6 april 2022 18:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier was het ook superrustig op de sportschool. Volgens mij zijn de goede voornemens van januari om (meer) te sporten bij veel mensen weer verdwenen
Weer iets geleerd vandaag. Nu weet ik wat een Air up® drinkfles is.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb alleen m'n air up fles, deo, en oortjes mee, ik heb bijna geen tas nodig. M'n huissleutels laat ik altijd in de auto liggen.
Volgens de reclame waar ik mee dood wordt gegooid op Youtube geeft het je water een smaakjequote:Op woensdag 6 april 2022 18:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Weer iets geleerd vandaag. Nu weet ik wat een Air up® drinkfles is.
De meerwaarde tov een "gewone" fles zie ik alleen nog niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest dit googelen.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:12 schreef Arizona het volgende:
Nu heb ik gewoon een hippe tote bag mee naar de sportschool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |