Ik word hier blij van.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:29 schreef coinchantal het volgende:
Wil iemand mijn kitsche nieuwe lamp zien? Ik kon het niet laten om hem te kopen.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:29 schreef coinchantal het volgende:
Wil iemand mijn kitsche nieuwe lamp zien? Ik kon het niet laten om hem te kopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha ik lig dubbelquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word hier blij van.![]()
Vooral omdat het weer ruimte vrijmaakt voor nieuwe items in de kringloop.![]()
Je zal het niet geloven maar hij is echt helemaal schoon en geen vlekken.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou dat hout knalblauw schilderen en een fluogele nieuwe kap maken. Zoiets, dan wordt het leuke kitsch. Ik stel me zo voor dat er rook en stof van decennia lang in zo’n kap woont, sorry
Wow, wat geweldig.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:29 schreef coinchantal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oililyquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Afgelopen zaterdag iig een handtas gescoord bij een veel te dure kringloop. Tas was opmerkelijk genoeg wel redelijk geprijsd want ¤7,50 en van Oilily![]()
Schrok me echt te pletter daar van de prijzen, schandalig![]()
Aan de overkant was er nog een kringloop maar nog bezig met verbouwen.
Een Arcopalschaal wat geen Arcopal is voor ¤1 en een mes van Wűsthof voor ¤0,50
Mooi! Dit soort lampvoeten zijn er in vele soorten en maten. Veel ervan zijn gemaakt door leerlingen op de vroegere ambachtsschool, later LTS.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:51 schreef brother52 het volgende:
De twijfel duurde niet lang![]()
[ afbeelding ]
Moet er alleen nog even nieuwe bedrading en zwarte fitting aan vast klooien en dan een grote ledlamp erin proppen.
Wat tofquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:42 schreef brother52 het volgende:
Vanavond weer de leukste avond van het jaar gehad in de kringloopwinkel waar ik vrijwilligerswerk doe. (de Groene Sluis in Lelystad)
Elk jaar wordt de winst uitgekeerd aan goede doelen in en om Lelystad en dit jaar hebben we ondanks dat we 2 lockdowns hebben gehad en dat de aanloop van klanten nog steeds minder is dan 2 jaar geleden toch nog 50k weg mogen geven aan 30 organisaties.
Ik ken ook iemand met zo'n lampvoetquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:51 schreef brother52 het volgende:
De twijfel duurde niet lang![]()
[ afbeelding ]
Moet er alleen nog even nieuwe bedrading en zwarte fitting aan vast klooien en dan een grote ledlamp erin proppen.
Moet een beetje aan mezelf denken jaren geleden. Wilde een Billy van huiskamer naar keuken. Bleef schuin klem zitten tussen de deurpost en de koelkastquote:Op zaterdag 16 april 2022 09:00 schreef coinchantal het volgende:
Nou het heeft heel wat voeten in aarde gehad deze kast. Kon die eerst niet bezorgd worden omdat de straat was afgesloten met blokken en dit nog maanden ging duren. Vonden we eindelijk iemand die er over ging die ze ook tijdelijk weer weg kon halen met een machine. Bij binnen komst bleek de gang te smal te zijn om te kunnen draaien om in de woonkamer te komen. Uiteindelijk een kennis gebeld want ja ik kan geen kast voor mijn voordeur houden in de gang. Heel wat bier verder is hij in de woonkamer! Geniet mee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pareltje hèquote:
Mooie kastquote:Op zaterdag 16 april 2022 09:00 schreef coinchantal het volgende:
Nou het heeft heel wat voeten in aarde gehad deze kast. Kon die eerst niet bezorgd worden omdat de straat was afgesloten met blokken en dit nog maanden ging duren. Vonden we eindelijk iemand die er over ging die ze ook tijdelijk weer weg kon halen met een machine. Bij binnen komst bleek de gang te smal te zijn om te kunnen draaien om in de woonkamer te komen. Uiteindelijk een kennis gebeld want ja ik kan geen kast voor mijn voordeur houden in de gang. Heel wat bier verder is hij in de woonkamer! Geniet mee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof, hoerenhondjes!quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:22 schreef coinchantal het volgende:
De lokale kringloop had een markt voor de deur met dingen uit hun eigen loods. Ik kom het niet laten om weer wat dingen mee te nemen,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yesquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:45 schreef brother52 het volgende:
Ik heb een nieuwe platenspeler![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets hadden mijn ouders vroeger. Maar dan met 2 boxen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:45 schreef brother52 het volgende:
Ik heb een nieuwe platenspeler![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hadden het zaterdag nog over je, en over je Art Deco vondstenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Zoiets hadden mijn ouders vroeger. Maar dan met 2 boxen.
Geen probleem hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:54 schreef brother52 het volgende:
Ik moest nog even overtuigd worden dat ik hem echt nodig had worden dat is zaterdag prima gelukt
Ik heb zondag op de rommelmarkt nog best wat leuke Art Deco dingen gezien, maar niet tegen leuke prijzenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We hadden het zaterdag nog over je, en over je Art Deco vondsten
Waar, waar?quote:Op woensdag 6 april 2022 10:55 schreef StevenHyde het volgende:
Er stond hier bij de kringloop een doos met dominostenen, bruggetjes en een machine die de steentjes voor je neerzet voor 2,5 euro. Het kind in mij wilde em direct aanschaffen, maar ik heb me ingehouden (tot nu toe)
Zouden wij ook moeten doen, eigenlijk.quote:
Ik vind gewoon niks. Of ik kijk met m'n neus of er ligt gewoon niks leuks. Ben misschien ook wel een beetje kieskeurig want m'n huis is al aardig vol.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zouden wij ook moeten doen, eigenlijk.
1 van de boeken was deze set https://www.amazon.com/Ca(...)-Patch/dp/1849492050 . Lekker Brits
Daar heb ik dus ook last van, een vol huis. Ben de laatste jaren best streng geworden voor mezelfquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind gewoon niks. Of ik kijk met m'n neus of er ligt gewoon niks leuks. Ben misschien ook wel een beetje kieskeurig want m'n huis is al aardig vol.
Die jurkquote:Op zondag 24 juli 2022 20:36 schreef margaretha_01 het volgende:
Ooh, ik heb op Marktplaats deze mooie linnen jurk en een wollen bermuda broek gevonden. Ben er super blij mee! De jurk kan nu al aan, en met de broek is het nog even wachten tot de herfst!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Action heeft regelmatig geurkaarsen in een bruine apothekerspotquote:Op maandag 25 juli 2022 15:05 schreef Myraela het volgende:
Ik merk dat ik aan het hamsteren ben voor m'n nieuwe huis.Maar ook wel kritischer geworden. Ik merk vooral dat ik aan het afknappen ben op sommige ketens. Rataplan was ik nooit echt fan van, maar Opnieuw&Co begint ook steeds prijziger te worden. Terecht overigens hoor, als ze het verkopen dan doen ze het blijkbaar goed.
Maar ik ga dus liever naar de iets kleinere zaakjes, liefst met meer rommel en chaos, dan kan ik lekker snuffelen.
Vandaag naar 4 kringlopen geweest, maar slechts bij eentje in Krimpen a/d IJssel iets gekocht. Twee apothekerspotten en een glazen kandelaar voor bij elkaar 2.20 euro. Ik zoek eigenlijk meer van de bruine apothekerspotten, maar kon deze toch ook niet laten staan.
[ afbeelding ]
Ik spaar ook oude apothekerspotten maar dan die zonder kunstsof sluiting maar met een geslepen 'deksel'. Van 6 cm hoog tot 30 cm. Bruin en wit glas. Gebruik ze voor kruiden enzo. Heb er stuk of 20 inmiddels.quote:Op maandag 25 juli 2022 15:05 schreef Myraela het volgende:
Ik merk dat ik aan het hamsteren ben voor m'n nieuwe huis.Maar ook wel kritischer geworden. Ik merk vooral dat ik aan het afknappen ben op sommige ketens. Rataplan was ik nooit echt fan van, maar Opnieuw&Co begint ook steeds prijziger te worden. Terecht overigens hoor, als ze het verkopen dan doen ze het blijkbaar goed.
Maar ik ga dus liever naar de iets kleinere zaakjes, liefst met meer rommel en chaos, dan kan ik lekker snuffelen.
Vandaag naar 4 kringlopen geweest, maar slechts bij eentje in Krimpen a/d IJssel iets gekocht. Twee apothekerspotten en een glazen kandelaar voor bij elkaar 2.20 euro. Ik zoek eigenlijk meer van de bruine apothekerspotten, maar kon deze toch ook niet laten staan.
[ afbeelding ]
Dat van die kleding begrijp ik niet zo hoor. Een T-shirt van de Primark voor ¤4 willen verkopen terwijl het nieuw maar ¤3 wasquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier in Duitsland een aantal kringloopwinkels bezocht, ik ben niet heel enthousiast deze keer. Eerste kringloopwinkel was echt erger dan de overpriced ketens in Nederland, gelukkig wel een fijne boekenafdeling waar ik ¤9 voor 7 boeken betaalde. Tweede was een uitdragerij , wel van Emmaus, maar met alleen maar duur vintage spul dat grotendeels voorzien was van een sticker waarop ‘Ebay’ of ‘Reserviert’ stond. Volgende was wel leuk, sympathieke prijzen, behulpzaam personeel en daar vonden we 2 vazen, naast 2 paar schoenen voor mij en nog een paar boeken. Vandaag weer een rondje gedaan en bij de eerste werden we na een rondje boekenafdeling aangesproken dat we toch echt een mondkpaje op moesten doen. Juist ja, dat gaan we dus niet doen, dus dan maar alleen de boeken afgerekend en weer verder. In de laatste kocht Symph zowaar 2 broeken, dus dat maakte het tot een redelijk geslaagde ronde, maar verder was het daar ook helemaal niks, met damesbloesjes van C&A voor ¤12 enzo.
Leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag vond ik een Ikea Tjusig kapstok https://www.ikea.com/nl/nl/p/tjusig-hanger-wit-60291708/ nieuw in de verpakking, die ging uiteraard mee naar huis, want die had ik al op het oog voor het nieuwe huis voor de hoeden en petten en tassen
Da’s leuk scoren zo, heb je ook foto’s?quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:46 schreef Jentin het volgende:
De plaatselijke kringloop heeft zomersale: alle zomerkleding 2,- en alle kinderkleding 1,- Ze hebben altijd een apart rek met “merkkleding”: daar hangt dan Vila en Vero Moda. In het gewone rek scoorde ik drie rokken van King Louie, Gerry Weber en Sissy Boy voor 2,- per stuk en een toffe broek van Betty Barclay. Allemaal in nieuwstaat. En voor m’n dochter een heel toffe jas van Z8 voor 1,-. Blij met m’n buit.
Aparte definitie van merkkleding.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:46 schreef Jentin het volgende:
De plaatselijke kringloop heeft zomersale: alle zomerkleding 2,- en alle kinderkleding 1,- Ze hebben altijd een apart rek met “merkkleding”: daar hangt dan Vila en Vero Moda. In het gewone rek scoorde ik drie rokken van King Louie, Gerry Weber en Sissy Boy voor 2,- per stuk en een toffe broek van Betty Barclay. Allemaal in nieuwstaat. En voor m’n dochter een heel toffe jas van Z8 voor 1,-. Blij met m’n buit.
Ja behoorlijkquote:Op maandag 22 augustus 2022 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aparte definitie van merkkleding.
Postimgquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:16 schreef Jentin het volgende:
Ja, ik ben wel blij met die inschattingFoto’s ga ik een poging toe doen. Zo’n gedoe altijd
Heerlijk, ik mis een goeie rommelmarkt. Wat was de buit?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:31 schreef Mariposas het volgende:
Telt de rommelmarkt ook een beetje voor dit topic? Vandaag naar de rommelmarkt in Hattem geweest en leuk gescoord. Echt de leukste rommelmarkt wat mij betreft. Zo fijn nadat het twee jaar niet door kon gaan.
Chique hoorquote:Op zaterdag 10 september 2022 17:22 schreef cafca het volgende:
Ik koop nooit tweedehands schoenen, maar vond vandaag een paar nieuwe handgemaakte Italiaanse schoenen in mijn maat én mijn stijl, voor een tientje
[ afbeelding ]
Oh, ik koop eigenlijk alleen nog maar tweedehands schoenen (en kleren trouwens ook). Maar in de kringloop ben ik nog nooit noemenswaardige tegen gekomen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 17:22 schreef cafca het volgende:
Ik koop nooit tweedehands schoenen, maar vond vandaag een paar nieuwe handgemaakte Italiaanse schoenen in mijn maat én mijn stijl, voor een tientje
[ afbeelding ]
Kijk, dat zijn de leuke vondsten, die jammer genoeg steeds schaarser worden dankzij google lens e.d.quote:Op maandag 12 september 2022 21:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hoppa, vandaag een pareltje gekochtIk liep de kringloopwinkel in en herkende daar gelijk een stoel van Hans J. Wegner. Niet de bekende Wishbone-stoel, maar toch een echte Wegner. Gewoon ook aan de onderkant gemerkt en alles. Prijs: 35 euro, op Whoppa staat dezelfde goedkoopste voor 495.
Overigens is dit een commerciële Kringloop en hebben ze iemand in dienst die dit soort dingen normaal gesproken controleert. Deze glipte er dus blijkbaar tussendoor en dan heb ik er ook geen moeite mee om hem zelf maar mee te nemen.
Ik hou de stoel trouwens vooralsnog zelf. Staat waanzinnig mooi in de kamer.
Foto!!!!quote:Op maandag 12 september 2022 21:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hoppa, vandaag een pareltje gekochtIk liep de kringloopwinkel in en herkende daar gelijk een stoel van Hans J. Wegner. Niet de bekende Wishbone-stoel, maar toch een echte Wegner. Gewoon ook aan de onderkant gemerkt en alles. Prijs: 35 euro, op Whoppa staat dezelfde goedkoopste voor 495.
Overigens is dit een commerciële Kringloop en hebben ze iemand in dienst die dit soort dingen normaal gesproken controleert. Deze glipte er dus blijkbaar tussendoor en dan heb ik er ook geen moeite mee om hem zelf maar mee te nemen.
Ik hou de stoel trouwens vooralsnog zelf. Staat waanzinnig mooi in de kamer.
Ik vind hier echt nooit zulke vondstenquote:Op dinsdag 13 september 2022 10:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de leuke vondsten, die jammer genoeg steeds schaarser worden dankzij google lens e.d.
Oeh die tasquote:Op zondag 25 september 2022 14:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jaja, we vonden onlangs dus ook nog een W-Germanyvaas. Ik vond ¤12,50 te duur, Symph niet
Mooi man! Volgens mij was dat een best dure radio destijds.quote:Op donderdag 29 september 2022 16:55 schreef -Hakuna- het volgende:
Deze Sony radio uit 1973 op de kop getikt, jeugd sentiment. Mijn vader had destijds deze radio gehad en als kind is hij mij altijd bijgebleven. Radio heb ik bij thuiskomst helemaal uit elkaar gehaald en schoongemaakt, opnieuw enkele delen gesoldeerd en voorzien van nieuwe afdicht rubbers bij de knoppen.![]()
Klinkt anno 2022 nog steeds strak en helder. Met ingebouwd timer (ouderwetse kookwekker principe) Verder geen krakende af haperende knoppen en schakelaars. Kortom prefect.![]()
Dubbele toonregeling laag/hoog
Loudness knop zoals die veel op jaren 70 en 80 versterkers zat.
Veldsterke meter, was een rariteit op radio's in die tijd.
Antenne heeft een drukknop functie die nog geheel werkt, ook de antenne is nog geheel intact zonder knikken of schade.
[ afbeelding ]
Ja, de tas is de vondst van het jaar, hij heeft allerlei vakjes en vakken ook een padded vak voor m’n tablet. Heel handig omdat ik vanaf volgende week steeds vanalles (waaronder m’n tablet)mee moet nemen naar het nieuwe huis.quote:
Wat houdt dat in?quote:Op donderdag 29 september 2022 17:21 schreef Doedezemaar het volgende:
(…)
Zaterdag is het weer nationale kringloopdaggaat er nog iemand op pad daarvoor?
Veel kringloopwinkels maken het een beetje feestelijk, met soms wat hapjes en drankjes en entertainment. Rataplan organiseerde de ronde van Rataplan, een feestelijke bustour langs verschillende vestigingen, maar dat is dit jaar uitgesteld naar november.quote:
Toevallig bij twee kringloopwinkels geweest. En voor 1.50 euro een energiemetertje gekocht, zodat ik lan kijken wat mn koelkast nou eigenlijk verbruikt.quote:Op donderdag 29 september 2022 17:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, de tas is de vondst van het jaar, hij heeft allerlei vakjes en vakken ook een padded vak voor m’n tablet. Heel handig omdat ik vanaf volgende week steeds vanalles (waaronder m’n tablet)mee moet nemen naar het nieuwe huis.
Zaterdag is het weer nationale kringloopdaggaat er nog iemand op pad daarvoor?
Echt oude games staan op diskettes. Of cassettebandjes.quote:Op zondag 2 oktober 2022 10:02 schreef mschol het volgende:
ik scoor soms nog wel eens oude games
maar de echt oude games in jewelcase/cd doosje zijn nergens meer te vinden helaas.
kan ook, maar daar kan menigeen niks meer mee. overigens net zo onvindbaar in originele vormquote:Op zondag 2 oktober 2022 12:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Echt oude games staan op diskettes. Of cassettebandjes.
Games uit 2019 zijn tegenwoordig al oud.quote:Op zondag 2 oktober 2022 12:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Echt oude games staan op diskettes. Of cassettebandjes.
Is nog steeds te koop bij lampen toppers.nl- klassieke-lampenquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:29 schreef coinchantal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie bovenstaande post, het is geen oude kap, kwam het toevallig tegen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou dat hout knalblauw schilderen en een fluogele nieuwe kap maken. Zoiets, dan wordt het leuke kitsch. Ik stel me zo voor dat er rook en stof van decennia lang in zo’n kap woont, sorry
Oh wat schattigquote:Op donderdag 17 november 2022 14:21 schreef Poppejans het volgende:
Deze geborduurde kussentjes vandaag gescoord in de plaatselijke Woord en Daad winkel voor maar 3,50 per stuk
[ link | afbeelding ]
Mooi doorgevoerd thema, maar moet er niet an denken om daar in te moeten wonen.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph ging wat spullen afgeven bij de kringloop bij het oude huis, komt hij thuis met 2 orchideeën die we maar tot leven moesten gaan wekken. Ok, mij is het nog nooit gelukt, maar ik steek er wel een paar ‘bloeiende’ plastic takken in en zet ze wel neer. Heel lief, ik ga die mensen missen
In het kader van een beetje doorslaan qua verzamelen: https://binnenstebuiten.k(...)interieur-roosendaal
Hij heeft wel mooie spullen staan (die salontafel lijkt heel erg op de mijne, bijvoorbeeld), maar een beetje te ver doorgevoerd iddquote:Op donderdag 22 december 2022 09:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Mooi doorgevoerd thema, maar moet er niet an denken om daar in te moeten wonen.
Mooi zeg. Daar zou ik ook best 35 euro voor over hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vorig weekend naar wat Franse kringlopen geweest. Echt een hele andere wereld, vond het supertof.Bij eentje stond servies bijvoorbeeld gewoon buiten in de regen, want ze hadden niet meer ruimte binnen. De andere was zo belachelijk groot. Ze hadden alleen al enorme hal voor de meubels en huisraad, maar weer een andere hal voor kleding of kinderspullen. En zelfs een heel stuk voor bouwmaterialen en auto-onderdelen. Echt goed om te zien dat ze zoveel willen hergebruiken.
En nog een mazzeltje, want ik was in Frankrijk voor een weekendje weg en een antiekmarkt. En op die antiekmarkt stond ik met een prachtige vaas in m'n handen, maar vond ik met 80 euro echt te duur. En toen stond die dus bij een kringloop op de terugweg voor 35 euro.Dat is alsnog best een bedrag, maar vond ik wel eerlijk.
Niet de beste foto zo in het donker voor m'n groeilamp, maar ach.
[ afbeelding ]
Mooi setje! Niet gemerkt ergens?quote:Op zondag 5 februari 2023 17:13 schreef Myraela het volgende:
Omg, ik vond deze stoelen bij de kringloop.Ik weet het niet zeker, want geen idee hoe je dat herkent. Maar het lijkt er verdacht veel op dat dit Louis van Teeffelen zijn die opnieuw zijn bekleed.
[ afbeelding ]
Dat zijn op het oog idd van Teeffelen stoelen. Deze zijn wel tig keer gekopieerd.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:13 schreef Myraela het volgende:
Omg, ik vond deze stoelen bij de kringloop.Ik weet het niet zeker, want geen idee hoe je dat herkent. Maar het lijkt er verdacht veel op dat dit Louis van Teeffelen zijn die opnieuw zijn bekleed.
[ afbeelding ]
Mooie vondst. Model Stockholm zou het om gaan, ze lijken er echt enorm op dus best kans dat ze echt zijn.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:41 schreef Myraela het volgende:
Ik kon zo snel nergens een merk vinden. Er zit alleen een merkje op van de stoffeerder, die ook de hele bodem meegepakt heeft. Voor de rest ziet alles er wel heel goed uit. Maar morgen met daglicht nog maar eens verder kijken.
In ieder geval echt prachtig.Ze trokken van een afstandje al m'n aandacht, maar toen stonden andere mensen erbij te twijfelen.
Leuk, van onze lokale held!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag weer een item voor mijn collectie keramiek van Henk Potters gevonden [ link | afbeelding ]
Ik hoop dat de volgende vondst geen kruis is, maar 1 van zijn andere ontwerpen
Als ik nou eens wist waar de andere 2 items gebleven waren
Yup, die man heeft heel fraaie dingen gemaakt, de eerste keer dat ik iets tegenkwam nam ik het direct mee omdat het me aansprak en gelukkig zat er een stickertje achterop zodat ik wat kon opzoeken. En zo ontstaat er een verzameling.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Leuk, van onze lokale held!
(pottenbakkerij Potters)
Heeft zeker mooie dingen gemaakt, zijn vrouw ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, die man heeft heel fraaie dingen gemaakt, de eerste keer dat ik iets tegenkwam nam ik het direct mee omdat het me aansprak en gelukkig zat er een stickertje achterop zodat ik wat kon opzoeken. En zo ontstaat er een verzameling.
799USD op Etsyquote:Op maandag 27 februari 2023 16:36 schreef Mubassie het volgende:
Ik houd wel van "handelen" en kwam in een kringloop/antiekzaak dit prachtige porseleinen beeld tegen.
Ofja, je vind 'm spuuglelijk of erg mooi. Ik houd helemaal niet van beelden, laat staan van paarden, maar deze vind ik wel 'iets' hebben. Hij is echt prachtig gemaakt en ook zeer gedetailleerd.
Gelimiteerde oplage van 1500 stuks uit 1980. Van AK Kaiser Germany door Wolfgang Gawantka. "Capitano" Classic prancing horse. De naam van het beeld. In mint conditie.
35cm hoog.
Gokje gewaagd en 75¤ voor betaald.
Wellicht later eens in het buitenland aanbieden o.i.d.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die had ik gezien inderdaad. Nu ben ik echt een digibeet en weet bij God niet hoe Etsy werkt. Volgens mij rekenen zij ook commissie.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:50 schreef Inbox het volgende:
[..]
799USD op Etsy
Ik zou 'm daar gelijk opzetten alleen dan voor 50-100 USD minder. De geinteresseerde in dat beeldje, zal dan de jouwe kopen ipv de andere.
Prachtig.quote:
En al die vazen heb je wel nodig?quote:Op zondag 5 maart 2023 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Prachtig.
Ik laat dergelijke dingen altijd staan, zeker in Duitsland kom je het heel veel tegen, ik heb het echt niet nodig.
Soortgelijks op een veiling in Stockholm. https://www.xn--vadrdenvr(...)er-figurin-maestoso/quote:Op maandag 27 februari 2023 16:36 schreef Mubassie het volgende:
Ik houd wel van "handelen" en kwam in een kringloop/antiekzaak dit prachtige porseleinen beeld tegen.
Ofja, je vind 'm spuuglelijk of erg mooi. Ik houd helemaal niet van beelden, laat staan van paarden, maar deze vind ik wel 'iets' hebben. Hij is echt prachtig gemaakt en ook zeer gedetailleerd.
Gelimiteerde oplage van 1500 stuks uit 1980. Van AK Kaiser Germany door Wolfgang Gawantka. "Capitano" Classic prancing horse. De naam van het beeld. In mint conditie.
35cm hoog.
Gokje gewaagd en 75¤ voor betaald.
Wellicht later eens in het buitenland aanbieden o.i.d.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iquote:Op zondag 5 maart 2023 15:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Soortgelijks op een veiling in Stockholm. https://www.xn--vadrdenvr(...)er-figurin-maestoso/
Dat is 'maar' 130 euro.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Soortgelijks op een veiling in Stockholm. https://www.xn--vadrdenvr(...)er-figurin-maestoso/
Ik kwam vandaag een Flippo album tegen. Echt verrrre van compleet (zulke fanatieke chips-eters waren we nietquote:Op maandag 27 februari 2023 16:42 schreef StevenHyde het volgende:
Tijdje terug zag ik wat volle flippo albums bij de kringloop. Waren 1 euro per stuk. Nu spijt dat ik ze niet heb gekocht, want zijn er niet meer :S
Haha wat lief. Nee hoeft niet hoor, maar wel erg aardig. Was geinig geweest om te hebben uit nostalgisch ookpunt maar geen mustquote:Op zondag 5 maart 2023 18:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag een Flippo album tegen. Echt verrrre van compleet (zulke fanatieke chips-eters waren we niet) maar ik wil hem best naar je opsturen. (Of wil je alleen echt volle albums?)
Binnenkort zijn ze er waarschijnlijk niet meer vanwege de witwaswet.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er nog leuke kringloopwinkels in Groningen centrum?
quote:Kringloopwinkels zien niets in de nieuwe wet waardoor mensen zich moeten legitimeren als ze spullen komen brengen. Ad Vogels van de kringloopwinkel in Schijndel: "Alles waar een stekker aan zit, fietsen en sieraden moeten we registreren.” Hij is bang voor lange wachtrijen en denkt dat mensen straks bruikbare spullen naar de milieustraat zullen brengen of zelfs zullen dumpen.
Auto’s rijden af en aan bij de kringloopwinkel in Schijndel. Op een drukke dag komen er 150 gulle gevers langs die soms aanhangwagens vol met spullen afleveren. Nu kun je dat nog gewoon neerzetten bij het inzamelpunt, maar als er een nieuwe wet ingaat moet je je straks eerst je identiteitsbewijs laten zien.
"Straks moet je eerst een hele doos doorspitten, terwijl mensen moeten wachten. Dat is geen doen.” Hij haalt een paar sieraden uit een tas. “Zouden dit zilveren oorbellen zijn of niet? Je weet het niet en dus zou je bijna alles moeten controleren. Daar ben je uren mee bezig.”
De nieuwe wet verplicht kringloopwinkels om veel spullen te registreren, om witwaspraktijken en heling tegen te gaan. Maar dat probleem ga je volgens Vogels niet oplossen bij de kringloop. “Wij betalen niks voor de spullen die hier binnenkomen, dus niemand wordt hier rijker van. Welke dief gaat er nou stelen en het dan weggeven? Dat zou een mooie Robin Hood zijn”, lacht hij.
Ook bezoekers begrijpen weinig van het voorstel. “De kracht is juist dat je even snel langs de kringloop rijdt en het dan kwijt bent", zegt Pleun Stapelbroek. "Maar als ik in de rij moet gaan staan, doe ik dat straks misschien niet meer."
Directeur Vogels: “We weten allemaal dat duurzaamheid hoog op de agenda staat. Dit gaat helemaal tegen de stroom in. Zo zullen spullen weer in de grijze kliko's gegooid worden. Mensen zullen vaker naar de milieustraat rijden, omdat ze hier uren in de rij moeten staan.”
Pleun verwacht ook meer dumpingen. “Dat gebeurt hier in Schijndel bij de vuilnisbakken al en er zullen dan wel meer dumpplekken komen."
Gemeenten zijn nu nog vrij om te handhaven op de registratieplicht. Dat betekent dat nog niet overal gecontroleerd wordt. De branchevereniging van de kringloopwinkels gaat met het ministerie praten om het plan van tafel te krijgen. Daar heeft Ad Vogels alle vertrouwen in. “Ik ga er echt vanuit dat dit niet doorgaat, want dit is gewoon een lachertje.”
https://www.omroepbrabant(...)in-de-wachtrij-staan
Dat hoorde ik op de radio ja. Daar vinden ze wel weer een oplossing op.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Binnenkort zijn ze er waarschijnlijk niet meer vanwege de witwaswet.
Kringloopwinkels tegen legitimeren: 'Mensen gaan niet in de wachtrij staan'
[..]
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:14 schreef Nober het volgende:
De nieuwe wet verplicht kringloopwinkels om veel spullen te registreren, om witwaspraktijken en heling tegen te gaan. Maar dat probleem ga je volgens Vogels niet oplossen bij de kringloop. “Wij betalen niks voor de spullen die hier binnenkomen, dus niemand wordt hier rijker van. Welke dief gaat er nou stelen en het dan weggeven? Dat zou een mooie Robin Hood zijn”, lacht hij.
Zelf ik vind 'm mooi. Nouja, ik kijk naar de details, hoe het gemaakt is. Hoe gedetailleerdheid het allemaal is en zie op die de manier de schoonheid er wel van in.quote:
Jezus, het was een grapje mods, dat snappen jullie toch ook wel hoop ik?quote:
Eentje van Fohr, nice! Die kom je niet zo heel vaak tegen. Het meeste is van Scheurich en Bay wat ik zie.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Eindelijk een grote bloempot voor de monstera gevonden en hij is nog W-Germany ook![]()
[ link | afbeelding ]
Er staat niks op de bodem, gelukkig maar, anders was hij vast nog duurder dan die ¤7,50 geweest, want het was bij Rataplan. Waar ik lampjes van Ikea zag die daar nieuw ¤4,99 kosten en bij Rataplan gebruikt een sticker met ¤7,50 hadden
We hebben een expertquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Eentje van Fohr, nice! Die kom je niet zo heel vaak tegen. Het meeste is van Scheurich en Bay wat ik zie.
Valt mee hoor, gewoon even inzoomen op het stickertje.quote:
Nou, het was niet allemaal zo goedkoop. Ze hadden ook een klein ovaal theekastje staan voor 160 euro, of een set eetkamerstoelen die misschien wel echt vintage of een bepaald merk waren voor 950 euro. Maar blijkbaar vonden ze deze zelf gewoon niet mooi.quote:Op zondag 2 april 2023 15:17 schreef margaretha_01 het volgende:
@:myraela wat een prachtige kast - en dat voor maar ¤100!
Ik ben telkens weer verbaasd als ik Nederlandse kringloop prijzen voorbij zie komen; hier in Oostenrijk is tweedehands en al helemaal vintage shoppen ontzettend duur!
quote:Op woensdag 5 april 2023 15:57 schreef margaretha_01 het volgende:
Oooh, ik heb vandaag mijn vintage burberry jas van marktplaats binnen gekregen! Hij ziet er nog zo mooi uit!![]()
Echt bizar dat het uit jas uit de jaren 80/90 is en dus al 30/40 jaar oud is! Da's nog eens kwaliteit! (Of hij is nooit gedragen, maar dat betwijfel ik!)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Inbox op 05-04-2023 21:11:12 ]
Mooie vondst!quote:Op woensdag 5 april 2023 20:34 schreef Mubassie het volgende:
Eindelijk eens een parel gevonden in de kringloop, en dat voor 10¤![]()
[ afbeelding ]
Een echte space age vloerlamp.
Niet mijn eigen foto, maar exact deze is het. Alleen zitten er bij mij wat deukjes in de bollen.
Ga deze uitdeuken, opknappen en voorzien van een nieuwe bekabeling.
Leuk!
Ik heb deze nog in het paars op zolder staanquote:Op woensdag 5 april 2023 20:34 schreef Mubassie het volgende:
[ afbeelding ]
Niet mijn eigen foto, maar exact deze is het. Alleen zitten er bij mij wat deukjes in de bollen.
Leuk!
Niemansland is leuk, maar niet in het centrum.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er nog leuke kringloopwinkels in Groningen centrum?
Dat is eigenlijk toch wel het leukste aan de kringloop!quote:Op woensdag 5 april 2023 21:00 schreef Inbox het volgende:
Je wordt nog weleens verrast met dingen waar je niet naar op zoek bent.
Oh wow! Supervet.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:34 schreef Mubassie het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk!
Behoorlijk matig daar in Groningen-centrum. Je hebt die curiosazaak en voor de rest zijn de tweedehandswinkels alleen kleding.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niemansland is leuk, maar niet in het centrum.
Succes en veel plezier!quote:Op zaterdag 8 april 2023 08:36 schreef Mubassie het volgende:
Vandaag weer rondje kringlopen, op zoek naar mooie dingen.
Laatste tijd is mijn oog vooral gevallen op lampen uit de 60s 70s 80s. Dus daar ga ik vooral naar op zoek.
Straks eerst 2 oude architecten lampen ophalen en dan door naar de eerste kringloop.
Mocht ik iets moois vinden dan post ik het.
quote:Op donderdag 6 april 2023 10:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Behoorlijk matig daar in Groningen-centrum. Je hebt die curiosazaak en voor de rest zijn de tweedehandswinkels alleen kleding.
Leuk!quote:Op maandag 10 april 2023 14:27 schreef Mubassie het volgende:
Vandaag weer een mooie lamp gescoord op de lokale rommelmarkt bij een ik denk onwetende verkoper.
Een 70's kooilamp van emaille en met een bakkelieten fitting.
30¤ betaald, met iets meer moeite had hij makkelijk 150 kunnen krijgen.
En een oude propaanfles voor 6¤ welke als decoratie in bepaalde settings niet misstaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies wat ik dacht, maar de verkoper vertelde me dat hij de lamp in de 70s gekocht had in een winkel.quote:Op maandag 10 april 2023 15:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Leuk!
Maar bakeliet uit de 70's? Ik zou die lamp eerder 60's schatten, ook gezien het emaille.
Overjarige voorraad indertijd waarschijnlijkquote:Op maandag 10 april 2023 16:15 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht, maar de verkoper vertelde me dat hij de lamp in de 70s gekocht had in een winkel.
Ah ja goed mogelijkquote:Op maandag 10 april 2023 17:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Overjarige voorraad indertijd waarschijnlijk
Alex de Beus?quote:
Js, dat zal ‘m zijn. Hij was oud en zat een beetje wezenloos voor zich uit te kijken, zonder imposante verentooi maar met een sneue pruik op.quote:
Bekend figuur in Den Helder. Heeft jarenlang gezworven, hij heeft een paar jaar hier illegaal in een hutje gewoond. Inmiddels heeft ie wel een woning. Heb hem ook wel eens op de kofferbakmarkt bij de Helderse Vallei gezien.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Js, dat zal ‘m zijn. Hij was oud en zat een beetje wezenloos voor zich uit te kijken, zonder imposante verentooi maar met een sneue pruik op.
Helaas. Hier was een rommelmarkt met de nadruk op rommel. Lokale dorpsbewoners die hun ouwe spullen verkochten (voornamelijk speelgoed en kleding) en een hoop handelaren met veel te hoge prijzen.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Het kofferbakmarktseizoen hier in de regio is nu wel echt begonnen, in het hoogseizoen volgens mij zowat dagelijks. Gisteren even de ene in Julianadorp bezocht, was niet veel soeps, veel handelaren en uiteraard ook de typische kettingrokende verkreukelde oudere dames waarvan je je echt afvraagt waarom ze daar zitten, want volgens mij koopt niemand wat bij ze. Hoogtepunt was de Indiaan, een bejaarde met Kluk-klukpruik die allerlei items met afbeeldingen van Indianen verkocht en voor ¤2 mocht je met hem op de foto.
Ach ja, het was mooi weer en nog gezellige gesprekjes gehad, dat hoort er ook bij. Binnenkort maar eens op een andere dag eentje bezoeken, keuze zat.
Heeft iemand nog wat leuks gescoord of gezien?
Alleen op Marktplaatsquote:Op maandag 29 mei 2023 13:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft iemand nog wat leuks gescoord of gezien?
That’s the spirit.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb mijn stiefmoeder net gevraagd de rest van de stapel Kellogg's borden te kopen. Ze zijn gewoon te leuk.
De 12 lelijke grote borden die ik heb doe ik dan wel richting Het Stoofje 😎
Ik heb er ook nog ergens een beker van.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
That’s the spirit.
Volgens mij komt het Kellogg’s servies van Xenos, ik kom het regelmatig bij de kringloop tegen
King Louie, die ken ik voornamelijk uit het junglebook...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
De buit van vandaag
[ link | afbeelding ]
De W-Germanyvaas was ¤1 en komt naast z’n 2 broertjes met ander decor in de kast te staan. Score![]()
En verder vond ik afgelopen weken 3 jurkjes van King Louie (ja, echt bizar, opeens kom ik ze overal tegen), een spijkerbroek van Garcia en een jurkje van Desigual.
Pics please!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:42 schreef Ole het volgende:
No spam intended https://www.gideonitaliaander.nl/opkoper-partijhandelaar/
Moest even wennen maar goed gescoord afgelopen week. bh zeker in mijn maat voor 10 euro. Was altijd minstens 70 kwijt. Verkoper zei komt van winkels als Hunkemöller. Zit alleen in Amsterdam denk ik. Hoop meuk maar ook topspullen dus. Meteen meerdere gekocht
Heel leuk! En jij zit ook in een FB-groep.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:32 schreef Poppejans het volgende:
Kringloop pareltjes van vandaag
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Klopt!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel leuk! En jij zit ook in een FB-groep.De schilpad was me daar ook al opgevallen, grappig ding.
Niemansland in Groningenquote:Op zondag 30 juli 2023 20:03 schreef Discombobulate het volgende:
Weet iemand nog een goede kringloop in het Noorden?
Ik ga soms wel eens kijken, maar er zijn plekken waar alles gewoon stuk voor stuk troep is.
Leuk zeg dat Nijntje huisquote:Op zondag 23 juli 2023 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Score van gisteren
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn collectie spullen van Nijntje is weer aardig uitgebreid![]()
En verder beleefde ik nog een avontuur in een kleedhokje: ik zat vast in een jumpsuit![]()
Het was er eentje zonder sluiting die je open kon doen, het was even puzzelen maar ik kreeg ‘m na een beetje proberen prima aan, hij stond me ook erg leuk, maar toen hij uit moest kreeg ik ‘m niet meer via dezelfde weg uit. Na eerst de slappe lach en toen nog een heleboel keer proberen lukte het uiteindelijk door mijn schouders zowat in te klappen, maar ik voel het nog wel bij m’n sleutelbeenderen. Een aardige mevrouw bood haar hulp al aan, want aan mijn lieftallige echtgenoot heb je niet zo veel in zo’n situatie. Niet gekocht dus, want je zal maar nodig moeten plassen… Ik ben heel flexibel, maar dat ding is echt alleen voor slangenmensen.
Kijk even of dit je verder helptquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:35 schreef Inbox het volgende:
Echt of nep?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Kringloop de Boedelmarkt in Annen vind ik altijd wel aardig. Niet de allergoedkoopste, maar heeft vaak wel interessante dingen.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:03 schreef Discombobulate het volgende:
Weet iemand nog een goede kringloop in het Noorden?
Ik ga soms wel eens kijken, maar er zijn plekken waar alles gewoon stuk voor stuk troep is.
Alleen op te halen, verzenden is jammergenoeg geen optie. Zal de kopers helaas beperken maar ach..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:48 schreef Inbox het volgende:
Heel superlelijk vind ik 'm niet. Denk wel dat ie mooier is als het hout een wat donkere tint krijgt en wat meer glans. Vind het hout nu te licht. Alleen, hoe ga je dat verzenden?
Die zonnenbril zat in een etui en oogt behoorlijk echt dus ik heb gewoon de gok genomen dat het een echte zou kunnen zijn. De aankoopprijs was 1,50 euro dus de gok waard.
Dat verzenden is wel heel betaalbaar te doen via cheapcargo.nl trouwens, maar dan moet je wel een goede doos ervoor hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:59 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Alleen op te halen, verzenden is jammergenoeg geen optie. Zal de kopers helaas beperken maar ach..
FairyTale van Stephen King is volgens mij vrij recent boek. Dat je er goedkoop eraan bent gekomenquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Uitgebreid kringloopwinkels bezocht afgelopen week, hier het grootste deel van de buit
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De spannende boeken zijn als altijd voor Symph, de Engelse voor mij.
Eindelijk weer eens een vintage jurk![]()
Verder nog wat schoenen en wat handige dingen zoals een Tupperware waterflesje en wat bakjes voor in de koelkast. En dit https://www.ikea.com/nl/n(...)vakken-wit-00280208/
Ja, da’s inderdaad de nieuwste, dit najaar komt de volgende. Was ¤1 of ¤1,50. Ik ben geen fan, maar mijn man wel, hij heeft er al veel gelezen en er staan er nog veel meer ongelezen in de kast. Als ze uit zijn gaan ze naar een ruilboekenkastje en soms weer terug naar de kringloopwinkel.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
FairyTale van Stephen King is volgens mij vrij recent boek. Dat je er goedkoop eraan bent gekomen
Well done. Oscar Wildequote:Op zondag 6 augustus 2023 11:17 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Pas ook nog een paar Engelse boeken gekocht. Niet de nieuwste, maar voor 0,15 cent per bladzijde kon ik ze niet laten liggen
Die Fitz Hansen is een mooie vondst. Vind de Egg van hun geweldig. Volgens mij ook een ontwerp van Arne Jacobsen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou, soms zit het mee, zeg maar...
Een Swedese met voetenbank in hele mooie staat én een originele Fritz Hansen bij de kringloop gevonden. Totaal 47,50.
Geluksvogelquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou, soms zit het mee, zeg maar...
Een Swedese met voetenbank in hele mooie staat én een originele Fritz Hansen bij de kringloop gevonden. Totaal 47,50.
Oh dat heb ik even gemist, daar kan ik ook niet bepaald enthousiast van worden...quote:Op maandag 27 november 2023 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
He ja, Noppes en Rataplan willen gaan fuseren. Ik heb een grondige hekel aan dergelijke grote ketens en nu gaat Rataplan (de minst erge) samen met een die ik echt verfoei. Why?
Die zou ik ook meegenomen hebben.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:12 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Jurkje van afgelopen week
[ link | afbeelding ]
Heb je nog wat gescoord?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:39 schreef Donna het volgende:
Vanmiddag maar even een kringloopje doen, denk ik.
Gewoon plek máken, zo doe ik hetquote:Op dinsdag 16 april 2024 10:25 schreef LeNeHe het volgende:
Die schoentjes zijn cute!en de krukjes ook heel leuk!
Ik wil ook weer eens naar de kringloop, maar eigenlijk heb ik niks nodig en staat ons huis vol genoeg
Ik kijk meestal bij de boeken en spiek dan ook bij de andere dingenquote:Op dinsdag 16 april 2024 10:25 schreef LeNeHe het volgende:
Die schoentjes zijn cute!en de krukjes ook heel leuk!
Ik wil ook weer eens naar de kringloop, maar eigenlijk heb ik niks nodig en staat ons huis vol genoeg
Dat was ook altijd mijn idee, helaas werkt dat niet altijd even goed!quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:54 schreef Domnivoor het volgende:
Als ik iets koop, doe ik meteen iets vergelijkbaars (of iets van hetzelfde formaat) weg.
Vandaag weer 2 wii-games meegesleeptquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:04 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat was ook altijd mijn idee, helaas werkt dat niet altijd even goed!
Zo ben ik gek op het verzamelen van PS1,2 en 2 games... maar als ik zoiets koop doe ik nooit wat weg. Onlangs wel m'n hobbiehok opgeruimd en toch idd weer 2 dozen kunnen lozen dus er is weer ruimte voor meer!
Lekker dan! Op naar nog veel meer. Tis de kunst om ze zo goedkoop mogelijk te krijgen. Zo had ik voor een jaar of 2 geleden 13 ps3 spellen voor 13 euro. Heb er maar 15 van gemaakt toen. Lolquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vandaag weer 2 wii-games meegesleept
Top zeg. Hier ook nooit console games gezien bij de kringloop. Is wel echt iets wat ik zou kopen ook denk ik.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vandaag weer 2 wii-games meegesleept
Even verwarmen met een föhn zodat de lijmlaag weer zacht wordt en dan voorzichtig eraf halen?quote:Op zondag 5 mei 2024 10:02 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voor mij een echte schat!
Alleen beetje balen dat de kringlooppipo's aldaar er een prijsje hebben opgeplakt waarmee ik het doosje enorm beschadig als ik het eraf haal
Ooit was daar FHF voor en anders wellicht in een lokale facebookgroep hulp vragen voor een paar knaken?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb bij de eerste dure kringloop als het goed is wel een bank gekocht.
Ligt er vooral aan of ik hulp kan regelen om het naar boven te tillen.
Gaat lastig worden aangezien ik niemand hier ken in Roosendaal.
overbuurman gaat proberen maandagochtend wat te regelen. Lukt het niet dan heeft het niet zo mogen zijn en wacht ik gewoon totdat ik iets anders tegenkomquote:Op zondag 5 mei 2024 11:35 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ooit was daar FHF voor en anders wellicht in een lokale facebookgroep hulp vragen voor een paar knaken?
Met een föhn proberen. Anders wat nagellakremoverquote:Op zondag 5 mei 2024 10:02 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voor mij een echte schat!
Alleen beetje balen dat de kringlooppipo's aldaar er een prijsje hebben opgeplakt waarmee ik het doosje enorm beschadig als ik het eraf haal
quote:Op zondag 5 mei 2024 12:10 schreef F_r het volgende:
Mijn dochter heeft bedacht dat ze de ah hamsters spaart onze toch op de vrijmarkt bestond dus uit hamsterjacht dat is goed gelukt kan ik wel zeggen
[ afbeelding ]
Daar verdien je nog opquote:Op maandag 6 mei 2024 15:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ link | afbeelding ]
ON-Kringloopiaans bedrag betaald (109 euro) voor deze stoel. Een Vitra Bellini. Maar op slag verliefd en een prijs die ik wel terugverdien mocht ik deze ooit verkopen.
Welke heb je ontdekt?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Vandaag een toffe kringloop ontdekt. Normaal ging ik naar zo’n grote van een keten waar je de hoofdprijs betaalt vaak.
Deze was echt weer heerlijk ouderwets snuffelen![]()
Een notenkraker (had ik nog niet, niet dat ik ooit noten kraak, maar mocht het een keer voorkomen dan heb ik een notenkraker. Ha!)
Twee wijnglazen die ik absoluut niet nodig heb maar ze zijn tof. Een schaaltje speciaal voor mijn Teckel als ze een keertje natvoer krijgt. En een theeglas voor een vriend als hij hier is, hij drinkt altijd sinaasappelthee nl.
Dit alles bij elkaar voor wel ¤1,90![]()
[ link | afbeelding ]
Kringloop zoals kringloop bedoeld is
Ideaalquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Op marktplaats vorige week vier grote balkonbakken weten te scoren voor een euro per stuk. En het mooie was dat de verkoper letterlijk om de hoek woonde
En die gaat sluiten. Vanaf juli 50% korting.quote:Wij zijn geen gewone kringloopwinkel maar gespecialiseerd in brocante, sixties, seventies en vinyl. Daarnaast hebben we nog veel aparte spullen. In tegenstelling tot de meeste kringloopwinkels, die vaak spullen krijgen, houden wij ons voornamelijk bezig met het kopen van verzamelingen of bijzondere dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |