Nou, het was niet allemaal zo goedkoop. Ze hadden ook een klein ovaal theekastje staan voor 160 euro, of een set eetkamerstoelen die misschien wel echt vintage of een bepaald merk waren voor 950 euro. Maar blijkbaar vonden ze deze zelf gewoon niet mooi.quote:Op zondag 2 april 2023 15:17 schreef margaretha_01 het volgende:
@:myraela wat een prachtige kast - en dat voor maar ¤100!
Ik ben telkens weer verbaasd als ik Nederlandse kringloop prijzen voorbij zie komen; hier in Oostenrijk is tweedehands en al helemaal vintage shoppen ontzettend duur!
quote:Op woensdag 5 april 2023 15:57 schreef margaretha_01 het volgende:
Oooh, ik heb vandaag mijn vintage burberry jas van marktplaats binnen gekregen! Hij ziet er nog zo mooi uit!![]()
Echt bizar dat het uit jas uit de jaren 80/90 is en dus al 30/40 jaar oud is! Da's nog eens kwaliteit! (Of hij is nooit gedragen, maar dat betwijfel ik!)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Inbox op 05-04-2023 21:11:12 ]
Mooie vondst!quote:Op woensdag 5 april 2023 20:34 schreef Mubassie het volgende:
Eindelijk eens een parel gevonden in de kringloop, en dat voor 10¤![]()
[ afbeelding ]
Een echte space age vloerlamp.
Niet mijn eigen foto, maar exact deze is het. Alleen zitten er bij mij wat deukjes in de bollen.
Ga deze uitdeuken, opknappen en voorzien van een nieuwe bekabeling.
Leuk!
Ik heb deze nog in het paars op zolder staanquote:Op woensdag 5 april 2023 20:34 schreef Mubassie het volgende:
[ afbeelding ]
Niet mijn eigen foto, maar exact deze is het. Alleen zitten er bij mij wat deukjes in de bollen.
Leuk!
Niemansland is leuk, maar niet in het centrum.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er nog leuke kringloopwinkels in Groningen centrum?
Dat is eigenlijk toch wel het leukste aan de kringloop!quote:Op woensdag 5 april 2023 21:00 schreef Inbox het volgende:
Je wordt nog weleens verrast met dingen waar je niet naar op zoek bent.
Oh wow! Supervet.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:34 schreef Mubassie het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk!
Behoorlijk matig daar in Groningen-centrum. Je hebt die curiosazaak en voor de rest zijn de tweedehandswinkels alleen kleding.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niemansland is leuk, maar niet in het centrum.
Succes en veel plezier!quote:Op zaterdag 8 april 2023 08:36 schreef Mubassie het volgende:
Vandaag weer rondje kringlopen, op zoek naar mooie dingen.
Laatste tijd is mijn oog vooral gevallen op lampen uit de 60s 70s 80s. Dus daar ga ik vooral naar op zoek.
Straks eerst 2 oude architecten lampen ophalen en dan door naar de eerste kringloop.
Mocht ik iets moois vinden dan post ik het.
quote:Op donderdag 6 april 2023 10:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Behoorlijk matig daar in Groningen-centrum. Je hebt die curiosazaak en voor de rest zijn de tweedehandswinkels alleen kleding.
Leuk!quote:Op maandag 10 april 2023 14:27 schreef Mubassie het volgende:
Vandaag weer een mooie lamp gescoord op de lokale rommelmarkt bij een ik denk onwetende verkoper.
Een 70's kooilamp van emaille en met een bakkelieten fitting.
30¤ betaald, met iets meer moeite had hij makkelijk 150 kunnen krijgen.
En een oude propaanfles voor 6¤ welke als decoratie in bepaalde settings niet misstaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies wat ik dacht, maar de verkoper vertelde me dat hij de lamp in de 70s gekocht had in een winkel.quote:Op maandag 10 april 2023 15:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Leuk!
Maar bakeliet uit de 70's? Ik zou die lamp eerder 60's schatten, ook gezien het emaille.
Overjarige voorraad indertijd waarschijnlijkquote:Op maandag 10 april 2023 16:15 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht, maar de verkoper vertelde me dat hij de lamp in de 70s gekocht had in een winkel.
Ah ja goed mogelijkquote:Op maandag 10 april 2023 17:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Overjarige voorraad indertijd waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |