abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209265809
Ik vond weer eens een werkje van Henk Potters

We krijgen echt een heel stichtelijk toilet op deze manier, als ik tenminste de eerdere vondsten ooit nog terug ga vinden. Ik heb ze met de verhuizing te goed opgeborgen denk ik.
Verder vond ik een spijkerbroek die paste, echt heel fijn. En we waren bij een kringloopwinkel waar ze altijd de hoofdprijs vragen voor W-Germany, maar van de vraagprijs van ¤150 voor een grote vaas sloeg ik echt helemaal steil achterover. Kleding en boeken zijn daar altijd wel heel vriendelijk geprijsd, dus ik kom er nog wel eens, maar het blijft toch elke keer weer schrikken bij een sticker met ¤25 op een klein onbeduidend vaasje. Ze hebben er altijd een ruime collectie W-Germany staan, ik snap wel waarom dat zo is.
pi_209326867
Het kofferbakmarktseizoen hier in de regio is nu wel echt begonnen, in het hoogseizoen volgens mij zowat dagelijks. Gisteren even de ene in Julianadorp bezocht, was niet veel soeps, veel handelaren en uiteraard ook de typische kettingrokende verkreukelde oudere dames waarvan je je echt afvraagt waarom ze daar zitten, want volgens mij koopt niemand wat bij ze. Hoogtepunt was de Indiaan, een bejaarde met Kluk-klukpruik die allerlei items met afbeeldingen van Indianen verkocht en voor ¤2 mocht je met hem op de foto.
Ach ja, het was mooi weer en nog gezellige gesprekjes gehad, dat hoort er ook bij. Binnenkort maar eens op een andere dag eentje bezoeken, keuze zat.

Heeft iemand nog wat leuks gescoord of gezien?
  maandag 29 mei 2023 @ 13:30:01 #203
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_209326906
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2023 13:24 schreef Doedezemaar het volgende:
de Indiaan
Alex de Beus?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_209327029
quote:
6s.gif Op maandag 29 mei 2023 13:30 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Alex de Beus?
Js, dat zal ‘m zijn. Hij was oud en zat een beetje wezenloos voor zich uit te kijken, zonder imposante verentooi maar met een sneue pruik op.
  maandag 29 mei 2023 @ 14:27:46 #205
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_209327449
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2023 13:42 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Js, dat zal ‘m zijn. Hij was oud en zat een beetje wezenloos voor zich uit te kijken, zonder imposante verentooi maar met een sneue pruik op.
Bekend figuur in Den Helder. Heeft jarenlang gezworven, hij heeft een paar jaar hier illegaal in een hutje gewoond. Inmiddels heeft ie wel een woning. Heb hem ook wel eens op de kofferbakmarkt bij de Helderse Vallei gezien.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_209330882
quote:
Het kofferbakmarktseizoen hier in de regio is nu wel echt begonnen, in het hoogseizoen volgens mij zowat dagelijks. Gisteren even de ene in Julianadorp bezocht, was niet veel soeps, veel handelaren en uiteraard ook de typische kettingrokende verkreukelde oudere dames waarvan je je echt afvraagt waarom ze daar zitten, want volgens mij koopt niemand wat bij ze. Hoogtepunt was de Indiaan, een bejaarde met Kluk-klukpruik die allerlei items met afbeeldingen van Indianen verkocht en voor ¤2 mocht je met hem op de foto.
Ach ja, het was mooi weer en nog gezellige gesprekjes gehad, dat hoort er ook bij. Binnenkort maar eens op een andere dag eentje bezoeken, keuze zat.

Helaas. Hier was een rommelmarkt met de nadruk op rommel. Lokale dorpsbewoners die hun ouwe spullen verkochten (voornamelijk speelgoed en kleding) en een hoop handelaren met veel te hoge prijzen.
pi_209333788
quote:
Alleen op Marktplaats :P
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_209333796
Rot op met je MP link FOK!
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_209389660
Kijk hoe tof. En nog compleet en netjes ook O+ alleen de doos is wat gehavend.
pi_209391132
Die is gaaf
pi_209449344
Happy *O* @HetStoofje. Kringloopwinkel zoals het ooit bedoeld was.

De schaaltjes van Emsa, 3 voor een eurootje, geweldig _O_
pi_209450019
Ik heb mijn stiefmoeder net gevraagd de rest van de stapel Kellogg's borden te kopen. Ze zijn gewoon te leuk.

De 12 lelijke grote borden die ik heb doe ik dan wel richting Het Stoofje 😎
pi_209450039
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 09:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb mijn stiefmoeder net gevraagd de rest van de stapel Kellogg's borden te kopen. Ze zijn gewoon te leuk.

De 12 lelijke grote borden die ik heb doe ik dan wel richting Het Stoofje 😎
That’s the spirit.
Volgens mij komt het Kellogg’s servies van Xenos, ik kom het regelmatig bij de kringloop tegen
pi_209450068
Ik zag pas ergens op instagram dat iemand een halve muur vol had gehangen met van die vintage rieten onderzetters, vond ik wel een creatief idee
  vrijdag 9 juni 2023 @ 11:53:12 #215
62419 CherryLips
chocoholic
pi_209451352
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 09:36 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
That’s the spirit.
Volgens mij komt het Kellogg’s servies van Xenos, ik kom het regelmatig bij de kringloop tegen
Ik heb er ook nog ergens een beker van.
Tap tap tap
pi_209630100
De buit van vandaag

De W-Germanyvaas was ¤1 en komt naast z’n 2 broertjes met ander decor in de kast te staan. Score *O*
En verder vond ik afgelopen weken 3 jurkjes van King Louie (ja, echt bizar, opeens kom ik ze overal tegen), een spijkerbroek van Garcia en een jurkje van Desigual.
pi_209634195
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
De buit van vandaag
[ link | afbeelding ]
De W-Germanyvaas was ¤1 en komt naast z’n 2 broertjes met ander decor in de kast te staan. Score *O*
En verder vond ik afgelopen weken 3 jurkjes van King Louie (ja, echt bizar, opeens kom ik ze overal tegen), een spijkerbroek van Garcia en een jurkje van Desigual.
King Louie, die ken ik voornamelijk uit het junglebook... ;)
pi_209634259
Over boeken gesproken, ik vond van de week dit collectors item bij de kringloop :)

Moderator / Miss SHO zaterdag 24 juni 2023 @ 20:42:29 #219
22592 crew  Ole
pi_209635542
No spam intended https://www.gideonitaliaander.nl/opkoper-partijhandelaar/

Moest even wennen maar goed gescoord afgelopen week. bh zeker in mijn maat voor 10 euro. Was altijd minstens 70 kwijt. Verkoper zei komt van winkels als Hunkemöller. Zit alleen in Amsterdam denk ik. Hoop meuk maar ook topspullen dus. Meteen meerdere gekocht
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_209639232
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 20:42 schreef Ole het volgende:
No spam intended https://www.gideonitaliaander.nl/opkoper-partijhandelaar/

Moest even wennen maar goed gescoord afgelopen week. bh zeker in mijn maat voor 10 euro. Was altijd minstens 70 kwijt. Verkoper zei komt van winkels als Hunkemöller. Zit alleen in Amsterdam denk ik. Hoop meuk maar ook topspullen dus. Meteen meerdere gekocht
Pics please! :+
pi_209890576
Deze mensen houden ook wel van een kringloopwinkel en een rommelmarkt. Ik vind het zo gaaf gedaan allemaal https://binnenstebuiten.k(...)tm_source=linkin.bio

Ik kocht deze week weer een paar jurkjes. Ben mijn kledingkast een beetje aan het uitmesten dus er was weer wat ruimte. Inmiddels 2 boekenruilkastjes in de buurt ontdekt, dus we kunnen onze gelezen boeken weer kwijt en bij 1 vond ik voor Symph nog een boek van Stephen King https://www.bol.com/nl/nl(...)PEAQYASABEgJNxfD_BwE, deel 1 van de trilogie heeft hij al, nu start onze speurtocht naar deel 2
pi_209892011
Voor 4.50 euro een JBL koptelefoon gekocht ter vervaning van mn door een hapgrage hond gesneuvelde koptelefoon. Prima ding voor die 4.50 euro. Geen last meer van hinderlijk geruis tijdens het fietsen.

Alleen, dat kussen of hoe dat ding ook heet. Tijdens het schoonmaken (niet nodig optisch, maar toch) iets te fanatiek geboend en dus het PU-leer ervan beschadigd met het schuursponsje :(
pi_209907067
Kringloop pareltjes van vandaag

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_209908023
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 19:32 schreef Poppejans het volgende:
Kringloop pareltjes van vandaag

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Heel leuk! En jij zit ook in een FB-groep. :D De schilpad was me daar ook al opgevallen, grappig ding.
pi_209909486
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 20:43 schreef Myraela het volgende:

[..]
Heel leuk! En jij zit ook in een FB-groep. :D De schilpad was me daar ook al opgevallen, grappig ding.
Klopt! :D
Altijd leuk andermans vondsten te zien
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')