Alex de Beus?quote:
Js, dat zal ‘m zijn. Hij was oud en zat een beetje wezenloos voor zich uit te kijken, zonder imposante verentooi maar met een sneue pruik op.quote:
Bekend figuur in Den Helder. Heeft jarenlang gezworven, hij heeft een paar jaar hier illegaal in een hutje gewoond. Inmiddels heeft ie wel een woning. Heb hem ook wel eens op de kofferbakmarkt bij de Helderse Vallei gezien.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Js, dat zal ‘m zijn. Hij was oud en zat een beetje wezenloos voor zich uit te kijken, zonder imposante verentooi maar met een sneue pruik op.
Helaas. Hier was een rommelmarkt met de nadruk op rommel. Lokale dorpsbewoners die hun ouwe spullen verkochten (voornamelijk speelgoed en kleding) en een hoop handelaren met veel te hoge prijzen.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Het kofferbakmarktseizoen hier in de regio is nu wel echt begonnen, in het hoogseizoen volgens mij zowat dagelijks. Gisteren even de ene in Julianadorp bezocht, was niet veel soeps, veel handelaren en uiteraard ook de typische kettingrokende verkreukelde oudere dames waarvan je je echt afvraagt waarom ze daar zitten, want volgens mij koopt niemand wat bij ze. Hoogtepunt was de Indiaan, een bejaarde met Kluk-klukpruik die allerlei items met afbeeldingen van Indianen verkocht en voor ¤2 mocht je met hem op de foto.
Ach ja, het was mooi weer en nog gezellige gesprekjes gehad, dat hoort er ook bij. Binnenkort maar eens op een andere dag eentje bezoeken, keuze zat.
Heeft iemand nog wat leuks gescoord of gezien?
Alleen op Marktplaatsquote:Op maandag 29 mei 2023 13:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft iemand nog wat leuks gescoord of gezien?
That’s the spirit.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb mijn stiefmoeder net gevraagd de rest van de stapel Kellogg's borden te kopen. Ze zijn gewoon te leuk.
De 12 lelijke grote borden die ik heb doe ik dan wel richting Het Stoofje 😎
Ik heb er ook nog ergens een beker van.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
That’s the spirit.
Volgens mij komt het Kellogg’s servies van Xenos, ik kom het regelmatig bij de kringloop tegen
King Louie, die ken ik voornamelijk uit het junglebook...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
De buit van vandaag
[ link | afbeelding ]
De W-Germanyvaas was ¤1 en komt naast z’n 2 broertjes met ander decor in de kast te staan. Score![]()
En verder vond ik afgelopen weken 3 jurkjes van King Louie (ja, echt bizar, opeens kom ik ze overal tegen), een spijkerbroek van Garcia en een jurkje van Desigual.
Pics please!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:42 schreef Ole het volgende:
No spam intended https://www.gideonitaliaander.nl/opkoper-partijhandelaar/
Moest even wennen maar goed gescoord afgelopen week. bh zeker in mijn maat voor 10 euro. Was altijd minstens 70 kwijt. Verkoper zei komt van winkels als Hunkemöller. Zit alleen in Amsterdam denk ik. Hoop meuk maar ook topspullen dus. Meteen meerdere gekocht
Heel leuk! En jij zit ook in een FB-groep.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:32 schreef Poppejans het volgende:
Kringloop pareltjes van vandaag
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Klopt!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel leuk! En jij zit ook in een FB-groep.De schilpad was me daar ook al opgevallen, grappig ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |