abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209265809
Ik vond weer eens een werkje van Henk Potters

We krijgen echt een heel stichtelijk toilet op deze manier, als ik tenminste de eerdere vondsten ooit nog terug ga vinden. Ik heb ze met de verhuizing te goed opgeborgen denk ik.
Verder vond ik een spijkerbroek die paste, echt heel fijn. En we waren bij een kringloopwinkel waar ze altijd de hoofdprijs vragen voor W-Germany, maar van de vraagprijs van ¤150 voor een grote vaas sloeg ik echt helemaal steil achterover. Kleding en boeken zijn daar altijd wel heel vriendelijk geprijsd, dus ik kom er nog wel eens, maar het blijft toch elke keer weer schrikken bij een sticker met ¤25 op een klein onbeduidend vaasje. Ze hebben er altijd een ruime collectie W-Germany staan, ik snap wel waarom dat zo is.
pi_209326867
Het kofferbakmarktseizoen hier in de regio is nu wel echt begonnen, in het hoogseizoen volgens mij zowat dagelijks. Gisteren even de ene in Julianadorp bezocht, was niet veel soeps, veel handelaren en uiteraard ook de typische kettingrokende verkreukelde oudere dames waarvan je je echt afvraagt waarom ze daar zitten, want volgens mij koopt niemand wat bij ze. Hoogtepunt was de Indiaan, een bejaarde met Kluk-klukpruik die allerlei items met afbeeldingen van Indianen verkocht en voor ¤2 mocht je met hem op de foto.
Ach ja, het was mooi weer en nog gezellige gesprekjes gehad, dat hoort er ook bij. Binnenkort maar eens op een andere dag eentje bezoeken, keuze zat.

Heeft iemand nog wat leuks gescoord of gezien?
  maandag 29 mei 2023 @ 13:30:01 #203
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_209326906
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2023 13:24 schreef Doedezemaar het volgende:
de Indiaan
Alex de Beus?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_209327029
quote:
6s.gif Op maandag 29 mei 2023 13:30 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Alex de Beus?
Js, dat zal ‘m zijn. Hij was oud en zat een beetje wezenloos voor zich uit te kijken, zonder imposante verentooi maar met een sneue pruik op.
  maandag 29 mei 2023 @ 14:27:46 #205
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_209327449
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2023 13:42 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Js, dat zal ‘m zijn. Hij was oud en zat een beetje wezenloos voor zich uit te kijken, zonder imposante verentooi maar met een sneue pruik op.
Bekend figuur in Den Helder. Heeft jarenlang gezworven, hij heeft een paar jaar hier illegaal in een hutje gewoond. Inmiddels heeft ie wel een woning. Heb hem ook wel eens op de kofferbakmarkt bij de Helderse Vallei gezien.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_209330882
quote:
Het kofferbakmarktseizoen hier in de regio is nu wel echt begonnen, in het hoogseizoen volgens mij zowat dagelijks. Gisteren even de ene in Julianadorp bezocht, was niet veel soeps, veel handelaren en uiteraard ook de typische kettingrokende verkreukelde oudere dames waarvan je je echt afvraagt waarom ze daar zitten, want volgens mij koopt niemand wat bij ze. Hoogtepunt was de Indiaan, een bejaarde met Kluk-klukpruik die allerlei items met afbeeldingen van Indianen verkocht en voor ¤2 mocht je met hem op de foto.
Ach ja, het was mooi weer en nog gezellige gesprekjes gehad, dat hoort er ook bij. Binnenkort maar eens op een andere dag eentje bezoeken, keuze zat.

Helaas. Hier was een rommelmarkt met de nadruk op rommel. Lokale dorpsbewoners die hun ouwe spullen verkochten (voornamelijk speelgoed en kleding) en een hoop handelaren met veel te hoge prijzen.
pi_209333788
quote:
Alleen op Marktplaats :P
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_209333796
Rot op met je MP link FOK!
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_209389660
Kijk hoe tof. En nog compleet en netjes ook O+ alleen de doos is wat gehavend.
pi_209391132
Die is gaaf
pi_209449344
Happy *O* @HetStoofje. Kringloopwinkel zoals het ooit bedoeld was.

De schaaltjes van Emsa, 3 voor een eurootje, geweldig _O_
pi_209450019
Ik heb mijn stiefmoeder net gevraagd de rest van de stapel Kellogg's borden te kopen. Ze zijn gewoon te leuk.

De 12 lelijke grote borden die ik heb doe ik dan wel richting Het Stoofje 😎
pi_209450039
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 09:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb mijn stiefmoeder net gevraagd de rest van de stapel Kellogg's borden te kopen. Ze zijn gewoon te leuk.

De 12 lelijke grote borden die ik heb doe ik dan wel richting Het Stoofje 😎
That’s the spirit.
Volgens mij komt het Kellogg’s servies van Xenos, ik kom het regelmatig bij de kringloop tegen
pi_209450068
Ik zag pas ergens op instagram dat iemand een halve muur vol had gehangen met van die vintage rieten onderzetters, vond ik wel een creatief idee
  vrijdag 9 juni 2023 @ 11:53:12 #215
62419 CherryLips
chocoholic
pi_209451352
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 09:36 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
That’s the spirit.
Volgens mij komt het Kellogg’s servies van Xenos, ik kom het regelmatig bij de kringloop tegen
Ik heb er ook nog ergens een beker van.
Tap tap tap
pi_209630100
De buit van vandaag

De W-Germanyvaas was ¤1 en komt naast z’n 2 broertjes met ander decor in de kast te staan. Score *O*
En verder vond ik afgelopen weken 3 jurkjes van King Louie (ja, echt bizar, opeens kom ik ze overal tegen), een spijkerbroek van Garcia en een jurkje van Desigual.
pi_209634195
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
De buit van vandaag
[ link | afbeelding ]
De W-Germanyvaas was ¤1 en komt naast z’n 2 broertjes met ander decor in de kast te staan. Score *O*
En verder vond ik afgelopen weken 3 jurkjes van King Louie (ja, echt bizar, opeens kom ik ze overal tegen), een spijkerbroek van Garcia en een jurkje van Desigual.
King Louie, die ken ik voornamelijk uit het junglebook... ;)
pi_209634259
Over boeken gesproken, ik vond van de week dit collectors item bij de kringloop :)

Moderator / Miss SHO zaterdag 24 juni 2023 @ 20:42:29 #219
22592 crew  Ole
pi_209635542
No spam intended https://www.gideonitaliaander.nl/opkoper-partijhandelaar/

Moest even wennen maar goed gescoord afgelopen week. bh zeker in mijn maat voor 10 euro. Was altijd minstens 70 kwijt. Verkoper zei komt van winkels als Hunkemöller. Zit alleen in Amsterdam denk ik. Hoop meuk maar ook topspullen dus. Meteen meerdere gekocht
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_209639232
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 20:42 schreef Ole het volgende:
No spam intended https://www.gideonitaliaander.nl/opkoper-partijhandelaar/

Moest even wennen maar goed gescoord afgelopen week. bh zeker in mijn maat voor 10 euro. Was altijd minstens 70 kwijt. Verkoper zei komt van winkels als Hunkemöller. Zit alleen in Amsterdam denk ik. Hoop meuk maar ook topspullen dus. Meteen meerdere gekocht
Pics please! :+
pi_209890576
Deze mensen houden ook wel van een kringloopwinkel en een rommelmarkt. Ik vind het zo gaaf gedaan allemaal https://binnenstebuiten.k(...)tm_source=linkin.bio

Ik kocht deze week weer een paar jurkjes. Ben mijn kledingkast een beetje aan het uitmesten dus er was weer wat ruimte. Inmiddels 2 boekenruilkastjes in de buurt ontdekt, dus we kunnen onze gelezen boeken weer kwijt en bij 1 vond ik voor Symph nog een boek van Stephen King https://www.bol.com/nl/nl(...)PEAQYASABEgJNxfD_BwE, deel 1 van de trilogie heeft hij al, nu start onze speurtocht naar deel 2
pi_209892011
Voor 4.50 euro een JBL koptelefoon gekocht ter vervaning van mn door een hapgrage hond gesneuvelde koptelefoon. Prima ding voor die 4.50 euro. Geen last meer van hinderlijk geruis tijdens het fietsen.

Alleen, dat kussen of hoe dat ding ook heet. Tijdens het schoonmaken (niet nodig optisch, maar toch) iets te fanatiek geboend en dus het PU-leer ervan beschadigd met het schuursponsje :(
pi_209907067
Kringloop pareltjes van vandaag

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_209908023
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 19:32 schreef Poppejans het volgende:
Kringloop pareltjes van vandaag

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Heel leuk! En jij zit ook in een FB-groep. :D De schilpad was me daar ook al opgevallen, grappig ding.
pi_209909486
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 20:43 schreef Myraela het volgende:

[..]
Heel leuk! En jij zit ook in een FB-groep. :D De schilpad was me daar ook al opgevallen, grappig ding.
Klopt! :D
Altijd leuk andermans vondsten te zien
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_210008000
Score van gisteren

Mijn collectie spullen van Nijntje is weer aardig uitgebreid O+

En verder beleefde ik nog een avontuur in een kleedhokje: ik zat vast in een jumpsuit _O-
Het was er eentje zonder sluiting die je open kon doen, het was even puzzelen maar ik kreeg ‘m na een beetje proberen prima aan, hij stond me ook erg leuk, maar toen hij uit moest kreeg ik ‘m niet meer via dezelfde weg uit. Na eerst de slappe lach en toen nog een heleboel keer proberen lukte het uiteindelijk door mijn schouders zowat in te klappen, maar ik voel het nog wel bij m’n sleutelbeenderen. Een aardige mevrouw bood haar hulp al aan, want aan mijn lieftallige echtgenoot heb je niet zo veel in zo’n situatie. Niet gekocht dus, want je zal maar nodig moeten plassen… Ik ben heel flexibel, maar dat ding is echt alleen voor slangenmensen.
pi_210099170
Weet iemand nog een goede kringloop in het Noorden?

Ik ga soms wel eens kijken, maar er zijn plekken waar alles gewoon stuk voor stuk troep is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 30 juli 2023 @ 23:41:55 #229
277627 Seven.
We are Borg.
pi_210101987
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 20:03 schreef Discombobulate het volgende:

Ik ga soms wel eens kijken, maar er zijn plekken waar alles gewoon stuk voor stuk troep is.
Niemansland in Groningen :) .
Resistance is futile.
pi_210121082
Echt of nep?

[ Bericht 21% gewijzigd door Inbox op 01-08-2023 17:42:52 ]
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 17:42:09 #231
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_210121142
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2023 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Score van gisteren
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn collectie spullen van Nijntje is weer aardig uitgebreid O+

En verder beleefde ik nog een avontuur in een kleedhokje: ik zat vast in een jumpsuit _O-
Het was er eentje zonder sluiting die je open kon doen, het was even puzzelen maar ik kreeg ‘m na een beetje proberen prima aan, hij stond me ook erg leuk, maar toen hij uit moest kreeg ik ‘m niet meer via dezelfde weg uit. Na eerst de slappe lach en toen nog een heleboel keer proberen lukte het uiteindelijk door mijn schouders zowat in te klappen, maar ik voel het nog wel bij m’n sleutelbeenderen. Een aardige mevrouw bood haar hulp al aan, want aan mijn lieftallige echtgenoot heb je niet zo veel in zo’n situatie. Niet gekocht dus, want je zal maar nodig moeten plassen… Ik ben heel flexibel, maar dat ding is echt alleen voor slangenmensen.
Leuk zeg dat Nijntje huis
pi_210121812
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 17:35 schreef Inbox het volgende:
Echt of nep?

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Kijk even of dit je verder helpt
pi_210129645
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 20:03 schreef Discombobulate het volgende:

Kringloop de Boedelmarkt in Annen vind ik altijd wel aardig. Niet de allergoedkoopste, maar heeft vaak wel interessante dingen.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 19:36:31 #234
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_210136475
Vorige week 2 "mooie" aanwinsten.

Deze oude poef in echt leder in uitmuntende staat. 25¤

En mooi van lelijkheid, deze oude kasteelzetel. Ook nog in super staat. 15¤
Daar hoop ik een mooie prijs voor te krijgen op Catawiki. Advies van Catawiki was om met een startprijs van 120¤ te openen.
pi_210137436
Heel superlelijk vind ik 'm niet. Denk wel dat ie mooier is als het hout een wat donkere tint krijgt en wat meer glans. Vind het hout nu te licht. Alleen, hoe ga je dat verzenden?

Die zonnenbril zat in een etui en oogt behoorlijk echt dus ik heb gewoon de gok genomen dat het een echte zou kunnen zijn. De aankoopprijs was 1,50 euro dus de gok waard.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 20:59:09 #236
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_210137629
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 20:48 schreef Inbox het volgende:
Heel superlelijk vind ik 'm niet. Denk wel dat ie mooier is als het hout een wat donkere tint krijgt en wat meer glans. Vind het hout nu te licht. Alleen, hoe ga je dat verzenden?

Die zonnenbril zat in een etui en oogt behoorlijk echt dus ik heb gewoon de gok genomen dat het een echte zou kunnen zijn. De aankoopprijs was 1,50 euro dus de gok waard.
Alleen op te halen, verzenden is jammergenoeg geen optie. Zal de kopers helaas beperken maar ach..
pi_210138319
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 20:59 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Alleen op te halen, verzenden is jammergenoeg geen optie. Zal de kopers helaas beperken maar ach..
Dat verzenden is wel heel betaalbaar te doen via cheapcargo.nl trouwens, maar dan moet je wel een goede doos ervoor hebben.
pi_210179946
Uitgebreid kringloopwinkels bezocht afgelopen week, hier het grootste deel van de buit

De spannende boeken zijn als altijd voor Symph, de Engelse voor mij.
Eindelijk weer eens een vintage jurk O+
Verder nog wat schoenen en wat handige dingen zoals een Tupperware waterflesje en wat bakjes voor in de koelkast. En dit https://www.ikea.com/nl/n(...)vakken-wit-00280208/
  Moderator zondag 6 augustus 2023 @ 10:37:46 #239
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210180161
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 10:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Uitgebreid kringloopwinkels bezocht afgelopen week, hier het grootste deel van de buit

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

De spannende boeken zijn als altijd voor Symph, de Engelse voor mij.
Eindelijk weer eens een vintage jurk O+
Verder nog wat schoenen en wat handige dingen zoals een Tupperware waterflesje en wat bakjes voor in de koelkast. En dit https://www.ikea.com/nl/n(...)vakken-wit-00280208/
FairyTale van Stephen King is volgens mij vrij recent boek. Dat je er goedkoop eraan bent gekomen :o
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210180207
Die heb ik net uit, was wel tof.
pi_210180284
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 10:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
FairyTale van Stephen King is volgens mij vrij recent boek. Dat je er goedkoop eraan bent gekomen :o
Ja, da’s inderdaad de nieuwste, dit najaar komt de volgende. Was ¤1 of ¤1,50. Ik ben geen fan, maar mijn man wel, hij heeft er al veel gelezen en er staan er nog veel meer ongelezen in de kast. Als ze uit zijn gaan ze naar een ruilboekenkastje en soms weer terug naar de kringloopwinkel.
Gisteren ook in een kringloopwinkel geweest waar ze voor de meeste boeken ¤2,50 vragen, daar slaan we de boekenafdeling dus over.
pi_210180579

Pas ook nog een paar Engelse boeken gekocht. Niet de nieuwste, maar voor 0,15 cent per bladzijde kon ik ze niet laten liggen ;)
pi_210180795
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 11:17 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Pas ook nog een paar Engelse boeken gekocht. Niet de nieuwste, maar voor 0,15 cent per bladzijde kon ik ze niet laten liggen ;)
Well done. Oscar Wilde O+
pi_210215827

We gingen een uitgebreide ronde doen. Een mand voor de oogst uit de moestuin, 2 pyrex ovenschaaltjes, een vintage laken, een Dala paardje en een stapel boeken. En voor Symph nog een outdoorbroek en verrekijkertje (staan niet op de foto)
pi_210306476

Nou, soms zit het mee, zeg maar...
Een Swedese met voetenbank in hele mooie staat én een originele Fritz Hansen bij de kringloop gevonden. Totaal 47,50.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 16 augustus 2023 @ 16:58:52 #246
20720 brother52
Dus..........
pi_210306623
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 16:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ link | afbeelding ]

Een Swedese met voetenbank in hele mooie staat én een originele Fritz Hansen bij de kringloop gevonden. Totaal 47,50.
Die Fitz Hansen is een mooie vondst. Vind de Egg van hun geweldig. Volgens mij ook een ontwerp van Arne Jacobsen.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_210307041
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 16:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ link | afbeelding ]

Geluksvogel O+
Ik was al heel blij met mijn Dålapaardje (helaas geen vintage exemplaar, maar goed), maar jij scoort echt de betere Scandinavische dingen
pi_211112122

Niet direct mijn smaak, maar wel een mooi stukje Deens Design gevonden. Het is een Stouby. Als je de juiste variant treft kan die flink in prijs oplopen, maar dat is deze helaas niet.

Hij was ook niet in de allerbeste staat, maar ik heb het leer goed schoon kunnen maken en het hout in de meubelline gezet en hij ziet er weer glanzend mooi uit ^O^

Voor 17,50 gekocht. Gaat weer fijn een poosje in de kamer staan ^O^
pi_211115031
Wij vonden eindelijk weer eens een betaalbaar W-Germanyvaasje, en een paar laarsjes en een stapel boeken
pi_211119998

spijkerbroeken koop ik er en t-shirts

Playstion3 en spelletjes

[ Bericht 27% gewijzigd door Karzai op 29-10-2023 11:52:09 ]
pi_211145417
Het vaasje van afgelopen week
  Admin dinsdag 31 oktober 2023 @ 13:39:26 #252
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_211145456
Weet iemand nog een toffe kringloop in Dordrecht en omstreken, hier is alles "Opnieuw en Co"en het is regelrecht bocht wat er staat.
Jammer, was voorheen een leuke zaak.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_211147394
Ik vond Opnieuw en Co altijd wel tof, eigenlijk. Het wisselt natuurlijk wat er staat, maar de doorloop was lekker snel dus tenminste altijd nieuwe spullen. Al hebben ze de prijzen wel flink omhoog gegooid.
pi_211313394
Gisteren hadden we een afspraak vlakbij de kringloopwinkels in Alkmaar, dus daar weer eens een rondje gedaan. Best aardig gescoord: wat kleding voor beiden, een paar boeken van Thomas Ross voor Symph, een paar laarsjes voor mij, een reserve kaasdoos van Mepal Modula en 2 theemokken van de Pacificlijn van Royal Doulton O+
pi_211447680
He ja, Noppes en Rataplan willen gaan fuseren. Ik heb een grondige hekel aan dergelijke grote ketens en nu gaat Rataplan (de minst erge) samen met een die ik echt verfoei. Why?
  Moderator/colorchick vrijdag 9 februari 2024 @ 10:39:10 #256
382129 crew  Donna
pi_212356927
Vanmiddag maar even een kringloopje doen, denk ik.
pi_212367621
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2023 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
He ja, Noppes en Rataplan willen gaan fuseren. Ik heb een grondige hekel aan dergelijke grote ketens en nu gaat Rataplan (de minst erge) samen met een die ik echt verfoei. Why?
Oh dat heb ik even gemist, daar kan ik ook niet bepaald enthousiast van worden...
Koop zelf sowieso het liefst bij goede doelen/kerkelijke kringloopwinkels; ik vind de inbreng daar vrijwel altijd toffer en de prijzen liggen er sowieso een stuk lager nog.
pi_212367642
Score van begin deze week bij de goede doelenwinkel (+ een ontzettend leuk merkloos zomerjurkje dat nu in de wasmachine zit)

Bordjes waren een euro per stuk en grote Fisher Price hond ook wel één hele euro :D (hij mist alleen een rode halsband zag ik na googlen)

Vandaag een rondje langs relatief onbekende kringloopwinkels

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppejans1.4 op 10-02-2024 09:21:54 ]
pi_212367745

Ik ben gek op meubels in Scandinavische stijl. Deze week deze spijlenstoel voor 17,50 meegenomen. Niet gemerkt, maar in hele goede staat.
pi_212374383
Prachtige stoel! :D
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_212387974
Jurkje van afgelopen week

pi_212388495
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 16:12 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Jurkje van afgelopen week

[ link | afbeelding ]
Die zou ik ook meegenomen hebben.
Wij vonden de afgelopen tijd vooral Dick Bruna: boekje Eegje Egel en deze
en naast dat Engelse boek voor mij vond Symph nog een paar boeken van Tess Gerritsen.

Eens kijken of we in de voorjaarsvakantie puf hebben voor een uitgebreid kringlooprondje ergens wat verder weg
pi_212388530
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 10:39 schreef Donna het volgende:
Vanmiddag maar even een kringloopje doen, denk ik.
Heb je nog wat gescoord?
  Moderator/colorchick zondag 11 februari 2024 @ 16:57:54 #264
382129 crew  Donna
pi_212388822
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2024 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Heb je nog wat gescoord?
Had geen zin meer :D
pi_213106232
Deze schreeuwden mijn naam
(ja ik weet hoe sommige mensen over gedragen schoenen denken)

4 euro

pi_213107050
Heel tof, ik heb ze even gegoogled en bescheiden hakje ook, helemaal goed
pi_213218874

2 krukjes gekocht vandaag, 2,50 per stuk
  maandag 15 april 2024 @ 18:01:54 #268
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_213219333
Mooie koop. Die bloemetjes schaal hebben wij ook. Gekocht wat jaren terug in de kringloopwinkel
pi_213225454
Die schoentjes zijn cute! O+ en de krukjes ook heel leuk!

Ik wil ook weer eens naar de kringloop, maar eigenlijk heb ik niks nodig en staat ons huis vol genoeg :')
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_213227814
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 10:25 schreef LeNeHe het volgende:

Ik wil ook weer eens naar de kringloop, maar eigenlijk heb ik niks nodig en staat ons huis vol genoeg :')
Gewoon plek máken, zo doe ik het :D
Ik ga zelden met een doel naar de kringloop want veelal kan ik juist dat wat ik zoek dan toch niet vinden
pi_213227850
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 10:25 schreef LeNeHe het volgende:

Ik kijk meestal bij de boeken en spiek dan ook bij de andere dingen :P
Tap tap tap
  dinsdag 16 april 2024 @ 14:54:49 #272
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_213227878
Als ik iets koop, doe ik meteen iets vergelijkbaars (of iets van hetzelfde formaat) weg.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_213227983
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 april 2024 14:54 schreef Domnivoor het volgende:
Als ik iets koop, doe ik meteen iets vergelijkbaars (of iets van hetzelfde formaat) weg.
Dat was ook altijd mijn idee, helaas werkt dat niet altijd even goed! :+

Zo ben ik gek op het verzamelen van PS1,2 en 2 games... maar als ik zoiets koop doe ik nooit wat weg. Onlangs wel m'n hobbiehok opgeruimd en toch idd weer 2 dozen kunnen lozen dus er is weer ruimte voor meer! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_213228134
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 15:04 schreef Chandler het volgende:

[..]
Dat was ook altijd mijn idee, helaas werkt dat niet altijd even goed! :+

Zo ben ik gek op het verzamelen van PS1,2 en 2 games... maar als ik zoiets koop doe ik nooit wat weg. Onlangs wel m'n hobbiehok opgeruimd en toch idd weer 2 dozen kunnen lozen dus er is weer ruimte voor meer! :Y
Vandaag weer 2 wii-games meegesleept :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213228332
Ik heb hier eigenlijk nooit games zien staan :D
Tap tap tap
pi_213229699
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Lekker dan! Op naar nog veel meer. Tis de kunst om ze zo goedkoop mogelijk te krijgen. Zo had ik voor een jaar of 2 geleden 13 ps3 spellen voor 13 euro. Heb er maar 15 van gemaakt toen. Lol
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 16 april 2024 @ 18:38:57 #277
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_213229947
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Top zeg. Hier ook nooit console games gezien bij de kringloop. Is wel echt iets wat ik zou kopen ook denk ik.
  dinsdag 16 april 2024 @ 22:17:53 #278
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_213232474
Bauhaus stijl jaren 60 bureaulamp gescoord O+
Een echt oudje en megagroot ook.
Gisteren de bedrading en fitting vervangen en een schoonmaakbeurt gegeven.

25¤

pi_213344548
Mensen nog leuke dingen gekocht op de vrijmarkt?
pi_213345141
Ik ben in Engeland een paar tweedehandszaakjes binnengelopen en ben vijf boeken rijker tot nu toe. Ook leuke mooie kleding gezien maar niet in mijn maat helaas.
Tap tap tap
pi_213349530
Geen plaatjes wel beschrijving! :)

Gisteren weinig moois gezien op de vrijmarkten hier in Groningen maar heb wel een paar PS2 spelletjes gescoord voor 3 euro per stuk.. Een kinzo bovenfrees voor 7,5 (2x gebruikt, ken de voormalige eigenaar goed) en een potje met intieme vragen voor 2 euro.

Thuis gescheckt wat de prijzen van de spelletjes deden online en bleek dat 2 voor 3.5 te halen zijn online (zonder boekje, in ok staat en ik heb als nieuw staat + boekje) en het andere spelletje zo'n 17 euro (ok staat, wel boekje).

Ach leuk voor de collectie...

Nu vanavond maar eens tijd maken voor die intieme vragen! :Y
Like trump...
pi_213414754
Vandaag een toffe kringloop ontdekt. Normaal ging ik naar zo’n grote van een keten waar je de hoofdprijs betaalt vaak.

Deze was echt weer heerlijk ouderwets snuffelen O+

Een notenkraker (had ik nog niet, niet dat ik ooit noten kraak, maar mocht het een keer voorkomen dan heb ik een notenkraker. Ha!)

Twee wijnglazen die ik absoluut niet nodig heb maar ze zijn tof. Een schaaltje speciaal voor mijn Teckel als ze een keertje natvoer krijgt. En een theeglas voor een vriend als hij hier is, hij drinkt altijd sinaasappelthee nl.

Dit alles bij elkaar voor wel ¤1,90 _O_

Kringloop zoals kringloop bedoeld is O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2024 13:19:41 ]
pi_213419360
Heb bij de eerste dure kringloop als het goed is wel een bank gekocht.

Ligt er vooral aan of ik hulp kan regelen om het naar boven te tillen.

Gaat lastig worden aangezien ik niemand hier ken in Roosendaal.
pi_213426108

Voor mij een echte schat!
Alleen beetje balen dat de kringlooppipo's aldaar er een prijsje hebben opgeplakt waarmee ik het doosje enorm beschadig als ik het eraf haal
pi_213426914
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 10:02 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Alleen beetje balen dat de kringlooppipo's aldaar er een prijsje hebben opgeplakt waarmee ik het doosje enorm beschadig als ik het eraf haal
Even verwarmen met een föhn zodat de lijmlaag weer zacht wordt en dan voorzichtig eraf halen?
pi_213426919
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 19:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb bij de eerste dure kringloop als het goed is wel een bank gekocht.

Ligt er vooral aan of ik hulp kan regelen om het naar boven te tillen.

Gaat lastig worden aangezien ik niemand hier ken in Roosendaal.
Ooit was daar FHF voor en anders wellicht in een lokale facebookgroep hulp vragen voor een paar knaken?
pi_213427136
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 11:35 schreef Inbox het volgende:

[..]
Ooit was daar FHF voor en anders wellicht in een lokale facebookgroep hulp vragen voor een paar knaken?
overbuurman gaat proberen maandagochtend wat te regelen. Lukt het niet dan heeft het niet zo mogen zijn en wacht ik gewoon totdat ik iets anders tegenkom ;)

We gingen overigens kijken voor een bank voor overbuurman, die was helaas al verkocht.

Tnx voor het meedenken iig!
pi_213427199
Mijn dochter heeft bedacht dat ze de ah hamsters spaart onze tocht op de vrijmarkt bestond dus uit hamsterjacht dat is goed gelukt kan ik wel zeggen

[ Bericht 13% gewijzigd door F_r op 05-05-2024 15:50:19 ]
pi_213427218
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 10:02 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Met een föhn proberen. Anders wat nagellakremover
pi_213427635
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 12:10 schreef F_r het volgende:
Mijn dochter heeft bedacht dat ze de ah hamsters spaart onze toch op de vrijmarkt bestond dus uit hamsterjacht dat is goed gelukt kan ik wel zeggen

[ afbeelding ]
:o _O-
  maandag 6 mei 2024 @ 15:19:12 #291
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_213441033

ON-Kringloopiaans bedrag betaald (109 euro) voor deze stoel. Een Vitra Bellini. Maar op slag verliefd en een prijs die ik wel terugverdien mocht ik deze ooit verkopen.
pi_213629425
Vorige week wat dingen gescoord, zowaar weer eens W-Germany, al is het maar een schaaltje van Jasba, is inmiddels al in gebruik als bloempotje

En vandaag kocht Symph een (knalroze) rugzak en ik een tasje van Susan Bijl
  maandag 20 mei 2024 @ 17:51:55 #293
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_213629574
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 15:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ link | afbeelding ]

ON-Kringloopiaans bedrag betaald (109 euro) voor deze stoel. Een Vitra Bellini. Maar op slag verliefd en een prijs die ik wel terugverdien mocht ik deze ooit verkopen.
Daar verdien je nog op ^O^
Gelukje dat deze niet gefilterd is
pi_213681263
Vandaag bij een garage sales in heiligerlee en scheemda weer wat mooie dingen gevonden.

Switch spel rollercoaster tycoon voor maar 13 euro
2 spade, 2 hooivork en 1 ander ding voor 14 euro
Makita multitool 10v voor 15 euro
2 kaarsjes voor 50ct
2 schattige ronde tafeltjes voor naast de bank voor 5 euro.

En 7x mini arrow tangen. Voor maar 9 euro normaal 70 (zaten nog aan het label)

Dus mooie score
Like trump...
pi_213766641
Glasbakvondst

zondag 2 juni 2024 @ 19:20:44 #296
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213768310
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 13:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Vandaag een toffe kringloop ontdekt. Normaal ging ik naar zo’n grote van een keten waar je de hoofdprijs betaalt vaak.

Deze was echt weer heerlijk ouderwets snuffelen O+

Een notenkraker (had ik nog niet, niet dat ik ooit noten kraak, maar mocht het een keer voorkomen dan heb ik een notenkraker. Ha!)

Twee wijnglazen die ik absoluut niet nodig heb maar ze zijn tof. Een schaaltje speciaal voor mijn Teckel als ze een keertje natvoer krijgt. En een theeglas voor een vriend als hij hier is, hij drinkt altijd sinaasappelthee nl.

Dit alles bij elkaar voor wel ¤1,90 _O_

[ link | afbeelding ]

Kringloop zoals kringloop bedoeld is O+
Welke heb je ontdekt?
Spoilers!
pi_213838750
Vandaag was er in het mooie noorden weer een garagesale waar we langs zijn geweest en wat heb ik gescoord.

Ledlamp voor aan het plafond, 5 euro
Ledlamp voor aan de muur, 5 euro
Antieke lamp, 3 euro
Ledstraler met sensor, 2.50
20 PS2 spellen, 30 euro
2x Gameboy spelletjes, 2 euro
10x 9v batterij, 3 euro
1 oud engels doppensetje, 2 euro

Gelijk de PS2 spelletjes aan mijn lijstje toegevoegd en nu heb ik 116 PS2 spelletjes, maar ik heb er nog heel veel te gaan! ;7 verder gaan die gameboy spelletjes morgen op marktplaats omdat ik die heb gekocht voor de doorverkoop.. gekocht voor 2, verwachte verkoop 60 voor beide. Dus kan ik weer investeren in meer PS1 & PS2 spelletjes!!

Mooie dag al werkte het weer niet altijd mee!
Like trump...
pi_213839044
Op marktplaats vorige week vier grote balkonbakken weten te scoren voor een euro per stuk. En het mooie was dat de verkoper letterlijk om de hoek woonde :')
Tap tap tap
pi_213843661
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Op marktplaats vorige week vier grote balkonbakken weten te scoren voor een euro per stuk. En het mooie was dat de verkoper letterlijk om de hoek woonde :')
Ideaal

Hier vond ik vorige week weer eens een W-Germanyvaas en een geweldig kookboek
pi_214083464
Bij het sluiten van de markt.. of het topic:
Tip voor iedereen in het noorden van het land, in het lief'lijke Annen zit een hele mooie kringloopwinkel; de Boedelmarkt
quote:
Wij zijn geen gewone kringloopwinkel maar gespecialiseerd in brocante, sixties, seventies en vinyl. Daarnaast hebben we nog veel aparte spullen. In tegenstelling tot de meeste kringloopwinkels, die vaak spullen krijgen, houden wij ons voornamelijk bezig met het kopen van verzamelingen of bijzondere dingen.
En die gaat sluiten. Vanaf juli 50% korting.

Ik reed er vandaag toevallig langs en ben er even binnen geweest, inderdaad geen rommel, mooi spul. Is dan ook niet spotgoedkoop. Maar voor buitenkansjes met 50% korting de moeite van een bezoekje waard als je in de buurt bent.
PS: de korting geldt geloof ik niet voor de platenverzameling, maar dat is niet mijn ding dus daar heb ik niet echt op gelet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')