abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210008000
Score van gisteren

Mijn collectie spullen van Nijntje is weer aardig uitgebreid O+

En verder beleefde ik nog een avontuur in een kleedhokje: ik zat vast in een jumpsuit _O-
Het was er eentje zonder sluiting die je open kon doen, het was even puzzelen maar ik kreeg ‘m na een beetje proberen prima aan, hij stond me ook erg leuk, maar toen hij uit moest kreeg ik ‘m niet meer via dezelfde weg uit. Na eerst de slappe lach en toen nog een heleboel keer proberen lukte het uiteindelijk door mijn schouders zowat in te klappen, maar ik voel het nog wel bij m’n sleutelbeenderen. Een aardige mevrouw bood haar hulp al aan, want aan mijn lieftallige echtgenoot heb je niet zo veel in zo’n situatie. Niet gekocht dus, want je zal maar nodig moeten plassen… Ik ben heel flexibel, maar dat ding is echt alleen voor slangenmensen.
pi_210099170
Weet iemand nog een goede kringloop in het Noorden?

Ik ga soms wel eens kijken, maar er zijn plekken waar alles gewoon stuk voor stuk troep is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 30 juli 2023 @ 23:41:55 #229
277627 Seven.
We are Borg.
pi_210101987
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 20:03 schreef Discombobulate het volgende:

Ik ga soms wel eens kijken, maar er zijn plekken waar alles gewoon stuk voor stuk troep is.
Niemansland in Groningen :) .
Resistance is futile.
pi_210121082
Echt of nep?

[ Bericht 21% gewijzigd door Inbox op 01-08-2023 17:42:52 ]
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 17:42:09 #231
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_210121142
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2023 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Score van gisteren
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn collectie spullen van Nijntje is weer aardig uitgebreid O+

En verder beleefde ik nog een avontuur in een kleedhokje: ik zat vast in een jumpsuit _O-
Het was er eentje zonder sluiting die je open kon doen, het was even puzzelen maar ik kreeg ‘m na een beetje proberen prima aan, hij stond me ook erg leuk, maar toen hij uit moest kreeg ik ‘m niet meer via dezelfde weg uit. Na eerst de slappe lach en toen nog een heleboel keer proberen lukte het uiteindelijk door mijn schouders zowat in te klappen, maar ik voel het nog wel bij m’n sleutelbeenderen. Een aardige mevrouw bood haar hulp al aan, want aan mijn lieftallige echtgenoot heb je niet zo veel in zo’n situatie. Niet gekocht dus, want je zal maar nodig moeten plassen… Ik ben heel flexibel, maar dat ding is echt alleen voor slangenmensen.
Leuk zeg dat Nijntje huis
pi_210121812
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 17:35 schreef Inbox het volgende:
Echt of nep?

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Kijk even of dit je verder helpt
pi_210129645
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 20:03 schreef Discombobulate het volgende:

Kringloop de Boedelmarkt in Annen vind ik altijd wel aardig. Niet de allergoedkoopste, maar heeft vaak wel interessante dingen.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 19:36:31 #234
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_210136475
Vorige week 2 "mooie" aanwinsten.

Deze oude poef in echt leder in uitmuntende staat. 25€

En mooi van lelijkheid, deze oude kasteelzetel. Ook nog in super staat. 15€
Daar hoop ik een mooie prijs voor te krijgen op Catawiki. Advies van Catawiki was om met een startprijs van 120€ te openen.
pi_210137436
Heel superlelijk vind ik 'm niet. Denk wel dat ie mooier is als het hout een wat donkere tint krijgt en wat meer glans. Vind het hout nu te licht. Alleen, hoe ga je dat verzenden?

Die zonnenbril zat in een etui en oogt behoorlijk echt dus ik heb gewoon de gok genomen dat het een echte zou kunnen zijn. De aankoopprijs was 1,50 euro dus de gok waard.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 20:59:09 #236
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_210137629
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 20:48 schreef Inbox het volgende:
Heel superlelijk vind ik 'm niet. Denk wel dat ie mooier is als het hout een wat donkere tint krijgt en wat meer glans. Vind het hout nu te licht. Alleen, hoe ga je dat verzenden?

Die zonnenbril zat in een etui en oogt behoorlijk echt dus ik heb gewoon de gok genomen dat het een echte zou kunnen zijn. De aankoopprijs was 1,50 euro dus de gok waard.
Alleen op te halen, verzenden is jammergenoeg geen optie. Zal de kopers helaas beperken maar ach..
pi_210138319
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 20:59 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Alleen op te halen, verzenden is jammergenoeg geen optie. Zal de kopers helaas beperken maar ach..
Dat verzenden is wel heel betaalbaar te doen via cheapcargo.nl trouwens, maar dan moet je wel een goede doos ervoor hebben.
pi_210179946
Uitgebreid kringloopwinkels bezocht afgelopen week, hier het grootste deel van de buit

De spannende boeken zijn als altijd voor Symph, de Engelse voor mij.
Eindelijk weer eens een vintage jurk O+
Verder nog wat schoenen en wat handige dingen zoals een Tupperware waterflesje en wat bakjes voor in de koelkast. En dit https://www.ikea.com/nl/n(...)vakken-wit-00280208/
  Moderator zondag 6 augustus 2023 @ 10:37:46 #239
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210180161
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 10:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Uitgebreid kringloopwinkels bezocht afgelopen week, hier het grootste deel van de buit

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

De spannende boeken zijn als altijd voor Symph, de Engelse voor mij.
Eindelijk weer eens een vintage jurk O+
Verder nog wat schoenen en wat handige dingen zoals een Tupperware waterflesje en wat bakjes voor in de koelkast. En dit https://www.ikea.com/nl/n(...)vakken-wit-00280208/
FairyTale van Stephen King is volgens mij vrij recent boek. Dat je er goedkoop eraan bent gekomen :o
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210180207
Die heb ik net uit, was wel tof.
pi_210180284
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 10:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
FairyTale van Stephen King is volgens mij vrij recent boek. Dat je er goedkoop eraan bent gekomen :o
Ja, da’s inderdaad de nieuwste, dit najaar komt de volgende. Was €1 of €1,50. Ik ben geen fan, maar mijn man wel, hij heeft er al veel gelezen en er staan er nog veel meer ongelezen in de kast. Als ze uit zijn gaan ze naar een ruilboekenkastje en soms weer terug naar de kringloopwinkel.
Gisteren ook in een kringloopwinkel geweest waar ze voor de meeste boeken €2,50 vragen, daar slaan we de boekenafdeling dus over.
pi_210180579

Pas ook nog een paar Engelse boeken gekocht. Niet de nieuwste, maar voor 0,15 cent per bladzijde kon ik ze niet laten liggen ;)
pi_210180795
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 11:17 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Pas ook nog een paar Engelse boeken gekocht. Niet de nieuwste, maar voor 0,15 cent per bladzijde kon ik ze niet laten liggen ;)
Well done. Oscar Wilde O+
pi_210215827

We gingen een uitgebreide ronde doen. Een mand voor de oogst uit de moestuin, 2 pyrex ovenschaaltjes, een vintage laken, een Dala paardje en een stapel boeken. En voor Symph nog een outdoorbroek en verrekijkertje (staan niet op de foto)
pi_210306476

Nou, soms zit het mee, zeg maar...
Een Swedese met voetenbank in hele mooie staat én een originele Fritz Hansen bij de kringloop gevonden. Totaal 47,50.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 16 augustus 2023 @ 16:58:52 #246
20720 brother52
Dus..........
pi_210306623
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 16:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ link | afbeelding ]

Een Swedese met voetenbank in hele mooie staat én een originele Fritz Hansen bij de kringloop gevonden. Totaal 47,50.
Die Fitz Hansen is een mooie vondst. Vind de Egg van hun geweldig. Volgens mij ook een ontwerp van Arne Jacobsen.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_210307041
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 16:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ link | afbeelding ]

Geluksvogel O+
Ik was al heel blij met mijn Dålapaardje (helaas geen vintage exemplaar, maar goed), maar jij scoort echt de betere Scandinavische dingen
pi_211112122

Niet direct mijn smaak, maar wel een mooi stukje Deens Design gevonden. Het is een Stouby. Als je de juiste variant treft kan die flink in prijs oplopen, maar dat is deze helaas niet.

Hij was ook niet in de allerbeste staat, maar ik heb het leer goed schoon kunnen maken en het hout in de meubelline gezet en hij ziet er weer glanzend mooi uit ^O^

Voor 17,50 gekocht. Gaat weer fijn een poosje in de kamer staan ^O^
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_211115031
Wij vonden eindelijk weer eens een betaalbaar W-Germanyvaasje, en een paar laarsjes en een stapel boeken
pi_211119998

spijkerbroeken koop ik er en t-shirts

Playstion3 en spelletjes

[ Bericht 27% gewijzigd door Karzai op 29-10-2023 11:52:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')