Niemansland in Groningenquote:Op zondag 30 juli 2023 20:03 schreef Discombobulate het volgende:
Weet iemand nog een goede kringloop in het Noorden?
Ik ga soms wel eens kijken, maar er zijn plekken waar alles gewoon stuk voor stuk troep is.
Leuk zeg dat Nijntje huisquote:Op zondag 23 juli 2023 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Score van gisteren
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn collectie spullen van Nijntje is weer aardig uitgebreid![]()
En verder beleefde ik nog een avontuur in een kleedhokje: ik zat vast in een jumpsuit![]()
Het was er eentje zonder sluiting die je open kon doen, het was even puzzelen maar ik kreeg ‘m na een beetje proberen prima aan, hij stond me ook erg leuk, maar toen hij uit moest kreeg ik ‘m niet meer via dezelfde weg uit. Na eerst de slappe lach en toen nog een heleboel keer proberen lukte het uiteindelijk door mijn schouders zowat in te klappen, maar ik voel het nog wel bij m’n sleutelbeenderen. Een aardige mevrouw bood haar hulp al aan, want aan mijn lieftallige echtgenoot heb je niet zo veel in zo’n situatie. Niet gekocht dus, want je zal maar nodig moeten plassen… Ik ben heel flexibel, maar dat ding is echt alleen voor slangenmensen.
Kijk even of dit je verder helptquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:35 schreef Inbox het volgende:
Echt of nep?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Kringloop de Boedelmarkt in Annen vind ik altijd wel aardig. Niet de allergoedkoopste, maar heeft vaak wel interessante dingen.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:03 schreef Discombobulate het volgende:
Weet iemand nog een goede kringloop in het Noorden?
Ik ga soms wel eens kijken, maar er zijn plekken waar alles gewoon stuk voor stuk troep is.
Alleen op te halen, verzenden is jammergenoeg geen optie. Zal de kopers helaas beperken maar ach..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:48 schreef Inbox het volgende:
Heel superlelijk vind ik 'm niet. Denk wel dat ie mooier is als het hout een wat donkere tint krijgt en wat meer glans. Vind het hout nu te licht. Alleen, hoe ga je dat verzenden?
Die zonnenbril zat in een etui en oogt behoorlijk echt dus ik heb gewoon de gok genomen dat het een echte zou kunnen zijn. De aankoopprijs was 1,50 euro dus de gok waard.
Dat verzenden is wel heel betaalbaar te doen via cheapcargo.nl trouwens, maar dan moet je wel een goede doos ervoor hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:59 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Alleen op te halen, verzenden is jammergenoeg geen optie. Zal de kopers helaas beperken maar ach..
FairyTale van Stephen King is volgens mij vrij recent boek. Dat je er goedkoop eraan bent gekomenquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Uitgebreid kringloopwinkels bezocht afgelopen week, hier het grootste deel van de buit
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De spannende boeken zijn als altijd voor Symph, de Engelse voor mij.
Eindelijk weer eens een vintage jurk![]()
Verder nog wat schoenen en wat handige dingen zoals een Tupperware waterflesje en wat bakjes voor in de koelkast. En dit https://www.ikea.com/nl/n(...)vakken-wit-00280208/
Ja, da’s inderdaad de nieuwste, dit najaar komt de volgende. Was €1 of €1,50. Ik ben geen fan, maar mijn man wel, hij heeft er al veel gelezen en er staan er nog veel meer ongelezen in de kast. Als ze uit zijn gaan ze naar een ruilboekenkastje en soms weer terug naar de kringloopwinkel.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
FairyTale van Stephen King is volgens mij vrij recent boek. Dat je er goedkoop eraan bent gekomen
Well done. Oscar Wildequote:Op zondag 6 augustus 2023 11:17 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Pas ook nog een paar Engelse boeken gekocht. Niet de nieuwste, maar voor 0,15 cent per bladzijde kon ik ze niet laten liggen
Die Fitz Hansen is een mooie vondst. Vind de Egg van hun geweldig. Volgens mij ook een ontwerp van Arne Jacobsen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou, soms zit het mee, zeg maar...
Een Swedese met voetenbank in hele mooie staat én een originele Fritz Hansen bij de kringloop gevonden. Totaal 47,50.
Geluksvogelquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nou, soms zit het mee, zeg maar...
Een Swedese met voetenbank in hele mooie staat én een originele Fritz Hansen bij de kringloop gevonden. Totaal 47,50.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |