abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207183169
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph ging wat spullen afgeven bij de kringloop bij het oude huis, komt hij thuis met 2 orchideeën die we maar tot leven moesten gaan wekken. Ok, mij is het nog nooit gelukt, maar ik steek er wel een paar ‘bloeiende’ plastic takken in en zet ze wel neer. Heel lief, ik ga die mensen missen

In het kader van een beetje doorslaan qua verzamelen: https://binnenstebuiten.k(...)interieur-roosendaal
Mooi doorgevoerd thema, maar moet er niet an denken om daar in te moeten wonen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_207184163
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 09:05 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Mooi doorgevoerd thema, maar moet er niet an denken om daar in te moeten wonen.
Hij heeft wel mooie spullen staan (die salontafel lijkt heel erg op de mijne, bijvoorbeeld), maar een beetje te ver doorgevoerd idd
pi_207184499
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 19:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vorig weekend naar wat Franse kringlopen geweest. Echt een hele andere wereld, vond het supertof. :D Bij eentje stond servies bijvoorbeeld gewoon buiten in de regen, want ze hadden niet meer ruimte binnen. De andere was zo belachelijk groot. Ze hadden alleen al enorme hal voor de meubels en huisraad, maar weer een andere hal voor kleding of kinderspullen. En zelfs een heel stuk voor bouwmaterialen en auto-onderdelen. Echt goed om te zien dat ze zoveel willen hergebruiken.

En nog een mazzeltje, want ik was in Frankrijk voor een weekendje weg en een antiekmarkt. En op die antiekmarkt stond ik met een prachtige vaas in m'n handen, maar vond ik met 80 euro echt te duur. En toen stond die dus bij een kringloop op de terugweg voor 35 euro. O+ Dat is alsnog best een bedrag, maar vond ik wel eerlijk.

Niet de beste foto zo in het donker voor m'n groeilamp, maar ach. :D

[ afbeelding ]
Mooi zeg. Daar zou ik ook best 35 euro voor over hebben.
pi_207257061
upload photos

Sexy stoeltje, gevonden voor 7,50.
pi_207747212
Fraai stoeltje, zit hij ook lekker?
Wij kochten deze week weer een boeken en handige spullen van Ikea: Symph vond het laatste boek voor zijn colelctie boeken van Mo Hayder, ik kocht o.a. Ik ben fan van de website van Karin en van de oven (na meer dan een jaar zonder oven).
pi_207868601
Omg, ik vond deze stoelen bij de kringloop. O+ Ik weet het niet zeker, want geen idee hoe je dat herkent. Maar het lijkt er verdacht veel op dat dit Louis van Teeffelen zijn die opnieuw zijn bekleed. O+

pi_207869607
quote:
14s.gif Op zondag 5 februari 2023 17:13 schreef Myraela het volgende:
Omg, ik vond deze stoelen bij de kringloop. O+ Ik weet het niet zeker, want geen idee hoe je dat herkent. Maar het lijkt er verdacht veel op dat dit Louis van Teeffelen zijn die opnieuw zijn bekleed. O+

[ afbeelding ]
Mooi setje! Niet gemerkt ergens?
  zondag 5 februari 2023 @ 18:34:51 #133
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_207869673
quote:
14s.gif Op zondag 5 februari 2023 17:13 schreef Myraela het volgende:

[ afbeelding ]
Dat zijn op het oog idd van Teeffelen stoelen. Deze zijn wel tig keer gekopieerd.

Zouden ergens gemerkt moeten zijn, veelal onderkant zitting.
Maar aan de verbindingen en afwerking kun je het vaak ook al zien.

Succes
pi_207869758
Ik kon zo snel nergens een merk vinden. Er zit alleen een merkje op van de stoffeerder, die ook de hele bodem meegepakt heeft. Voor de rest ziet alles er wel heel goed uit. Maar morgen met daglicht nog maar eens verder kijken.

In ieder geval echt prachtig. O+ Ze trokken van een afstandje al m'n aandacht, maar toen stonden andere mensen erbij te twijfelen.
pi_207870550
Jammer voor de twijfelaars *O*

Ik heb in Engeland een stapel boeken bij de kringloop gekocht, zo leuk is dat. En de kleding ziet er daar ook altijd prima uit.
Tap tap tap
  zondag 5 februari 2023 @ 19:45:14 #136
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207870600
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 18:41 schreef Myraela het volgende:
Ik kon zo snel nergens een merk vinden. Er zit alleen een merkje op van de stoffeerder, die ook de hele bodem meegepakt heeft. Voor de rest ziet alles er wel heel goed uit. Maar morgen met daglicht nog maar eens verder kijken.

In ieder geval echt prachtig. O+ Ze trokken van een afstandje al m'n aandacht, maar toen stonden andere mensen erbij te twijfelen.
Mooie vondst. Model Stockholm zou het om gaan, ze lijken er echt enorm op dus best kans dat ze echt zijn.
Resistance is futile.
pi_208036153
Spiegel voor de gang gekocht, lijkt op deze, maar dan minder mooi hout, het lijkt meer op donker eiken https://www.etsy.com/nl/l(...)=nla_listing_details. We gaan ‘m eerst zo ophangen en misschien dat ik ‘m tzt nog goudkleurig ga spuiten. Voor ¤3 *O*
Ik ging eigenlijk op zoek naar grote bloempotten voor binnen en buiten, maar ik vrees dat ik uiteindelijk bij de Action uit ga komen -O-
pi_208044630
Vandaag weer een item voor mijn collectie keramiek van Henk Potters gevonden
Ik hoop dat de volgende vondst geen kruis is, maar 1 van zijn andere ontwerpen
Als ik nou eens wist waar de andere 2 items gebleven waren :X
pi_208044775
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 12:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag weer een item voor mijn collectie keramiek van Henk Potters gevonden [ link | afbeelding ]
Ik hoop dat de volgende vondst geen kruis is, maar 1 van zijn andere ontwerpen
Als ik nou eens wist waar de andere 2 items gebleven waren :X
Leuk, van onze lokale held!
(pottenbakkerij Potters :) )
pi_208044898
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 12:47 schreef cafca het volgende:

[..]
Leuk, van onze lokale held!
(pottenbakkerij Potters :) )
Yup, die man heeft heel fraaie dingen gemaakt, de eerste keer dat ik iets tegenkwam nam ik het direct mee omdat het me aansprak en gelukkig zat er een stickertje achterop zodat ik wat kon opzoeken. En zo ontstaat er een verzameling.
pi_208046184
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Yup, die man heeft heel fraaie dingen gemaakt, de eerste keer dat ik iets tegenkwam nam ik het direct mee omdat het me aansprak en gelukkig zat er een stickertje achterop zodat ik wat kon opzoeken. En zo ontstaat er een verzameling.
Heeft zeker mooie dingen gemaakt, zijn vrouw ook.
  maandag 27 februari 2023 @ 16:36:59 #142
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_208167482
Ik houd wel van "handelen" en kwam in een kringloop/antiekzaak dit prachtige porseleinen beeld tegen.

Ofja, je vind 'm spuuglelijk of erg mooi. Ik houd helemaal niet van beelden, laat staan van paarden, maar deze vind ik wel 'iets' hebben. Hij is echt prachtig gemaakt en ook zeer gedetailleerd.

Gelimiteerde oplage van 1500 stuks uit 1980. Van AK Kaiser Germany door Wolfgang Gawantka. "Capitano" Classic prancing horse. De naam van het beeld. In mint conditie.
35cm hoog.

Gokje gewaagd en 75¤ voor betaald.
Wellicht later eens in het buitenland aanbieden o.i.d.

maandag 27 februari 2023 @ 16:42:06 #143
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_208167541
Tijdje terug zag ik wat volle flippo albums bij de kringloop. Waren 1 euro per stuk. Nu spijt dat ik ze niet heb gekocht, want zijn er niet meer :S
pi_208167650
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:36 schreef Mubassie het volgende:
Ik houd wel van "handelen" en kwam in een kringloop/antiekzaak dit prachtige porseleinen beeld tegen.

Ofja, je vind 'm spuuglelijk of erg mooi. Ik houd helemaal niet van beelden, laat staan van paarden, maar deze vind ik wel 'iets' hebben. Hij is echt prachtig gemaakt en ook zeer gedetailleerd.

Gelimiteerde oplage van 1500 stuks uit 1980. Van AK Kaiser Germany door Wolfgang Gawantka. "Capitano" Classic prancing horse. De naam van het beeld. In mint conditie.
35cm hoog.

Gokje gewaagd en 75¤ voor betaald.
Wellicht later eens in het buitenland aanbieden o.i.d.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
799USD op Etsy :D

Ik zou 'm daar gelijk opzetten alleen dan voor 50-100 USD minder. De geinteresseerde in dat beeldje, zal dan de jouwe kopen ipv de andere.
  maandag 27 februari 2023 @ 16:59:55 #145
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_208167761
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:50 schreef Inbox het volgende:

[..]
799USD op Etsy :D

Ik zou 'm daar gelijk opzetten alleen dan voor 50-100 USD minder. De geinteresseerde in dat beeldje, zal dan de jouwe kopen ipv de andere.
Die had ik gezien inderdaad. Nu ben ik echt een digibeet en weet bij God niet hoe Etsy werkt. Volgens mij rekenen zij ook commissie.
Ik weet ook niet hoe lang deze al te koop staat.

Ik ga nog even wat meer info zoeken. Zag 'm ook al ergens voor ik meen in de 700¤ verkocht staan. Was wel in 2020.
pi_208168897
Prijzen op Etsy moet je zo'n beetje door 2 of 3 delen om op een reële prijs uit te komen, maar dan maak je nog steeds winst ;)
pi_208232763
Verliefd. O+

pi_208233051
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 11:50 schreef Myraela het volgende:
Verliefd. O+

[ afbeelding ]
Ik ook O+
pi_208234221
Aah, dat paard vind ik persoonlijk echt verschrikkelijk, maar zou gaaf zijn als je er echt mooi geld mee zou kunnen verdienen!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_208249985
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 11:50 schreef Myraela het volgende:
Verliefd. O+

[ afbeelding ]
Prachtig.
Ik laat dergelijke dingen altijd staan, zeker in Duitsland kom je het heel veel tegen, ik heb het echt niet nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')