Dat is een leuke poging tot gaslighting. Woke gedachtegoed bestaat natuurlijk wel degelijk en het wordt op Amerikaanse scholen ook gebruikt om kinderen mee te indoctrineren. Dat een weldenkende politieke partij zoals de Republikeinen hier tegen zijn is ook niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:55 schreef The_End het volgende:
[..]
'woke indoctrinatie' is gecreeerd door de republikeinen om iets te hebben om tegen aan te kunnen schoppen. Het bestaat helemaal niet in het echte leven. Hier komt het ook alleen in BNW voor.
"kwaliteitskranten"quote:"We hebben onze uiterste best gedaan om dit onder het tapijt te moffelen maar helaas we ontkomen er niet aan".
Als 'woke' echt is en blijkbaar heel slecht en immoreel is en kinderen geindoctrineerd worden daarmee in het onderwijs in public schools waarom klaagt DeSantis de verantwoordelijken daarvoor dan niet aan ipv van een vaag wetje uit te vaardigen waarbij hij ouders aanspoort leerkrachten in de gaten te houden op wat ze zeggen?quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Een stelling innemen, gewoon netjes van bewijs voorzien worden, dat bewijs negeren en dan gewoon de stelling net zo hard weer posten.
Het mag, maar je wordt er als discussiepartner niet geloofwaardiger door.
Woke is echt, hier offtopic, maar weldegelijk echt. Dit ontkennen is gewoon trollen.
Ja? Wat is je punt hierquote:
Idd je zal eens proberen structurele problemen aan te pakken, gewoon aanklagen en in de doofpot ermee!quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als 'woke' echt is en blijkbaar heel slecht en immoreel is en kinderen geindoctrineerd worden daarmee in het onderwijs in public schools waarom klaagt DeSantis de verantwoordelijken daarvoor dan niet aan ipv van een vaag wetje uit te vaardigen waarbij hij ouders aanspoort leerkrachten in de gaten te houden op wat ze zeggen?
Welke structurele problemen worden er precies aangepakt met deze wet behalve dat die verwarring zaait over wat er wel en niet gezegd mag worden?quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd je zal eens proberen structurele problemen aan te pakken, gewoon aanklagen en in de doofpot ermee!
Zie woketopicquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Welke structurele worden er precies aangepakt met deze wet behalve dat die verwarring zaait over wat er wel en niet gezegd mag worden?
Ah je hebt geen antwoord blijkbaarquote:
Tel maar tot 10 ofzoquote:
Nou nou nou rustig meid.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom blijf je nou ondanks alle discussie over modden etc zo doodrammen. Ik geef je verdomme een heel fucking topic vol antwoord, alleen niet hier omdat het hier, zoals al meerdere malen verteld, OFFTOPIC is.
FFS doe nou eens niet de hele tijd alsof je 8 bent.
Dit is een subjectieve term die jij en anderen gebruiken voor media outlets die in overeenstemming zijn met de eigen ideologische vooringenomenheid. Blijkbaar valt deze journalist van de NRC ook in die categorie.quote:
Dit is natuurlijk vragen naar de bekende weg. Je weet heel goed waar het over gaat.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Welke structurele problemen worden er precies aangepakt met deze wet behalve dat die verwarring zaait over wat er wel en niet gezegd mag worden?
Don't tell me what to do, you're not my real momquote:
Omdat er een eenvoudig antwoord mogelijk is op een eenvoudige vraag en de wet van DeSantis niets anders is dan propaganda voor de verkiezingen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom blijf je nou ondanks alle discussie over modden etc zo doodrammen. Ik geef je verdomme een heel fucking topic vol antwoord, alleen niet hier omdat het hier, zoals al meerdere malen verteld, OFFTOPIC is.
En dat is gewoon onzinquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Omdat er een eenvoudig antwoord mogelijk is op een eenvoudige vraag en de wet van DeSantis niets anders is dan propaganda voor de verkiezingen.
Hihi, nee hoor meid, het is geen propaganda. Je kunt dit voor jezelf blijven herhalen, maar er staat overduidelijk in de wet waar deze voor bedoelt is. Jij wilt het alleen nu als dusdanig framen omdat je het niet eens bent met de wet. Als sterk links en progressief georinteerde user, een hartstochtelijke aanhangster van de Democraten, ben jij vr in de indoctrinatie van kinderen met woke gedachtegoed.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Omdat er een eenvoudig antwoord mogelijk is op een eenvoudige vraag en de wet van DeSantis niets anders is dan propaganda voor de verkiezingen.
Natuurlijk is dat wel zo. DeSantis en andere Republikeinse gouverneurs doen niet anders dan gebruik maken van de onderbuikgevoelens van het conservatieve deel van de bevolking. Net zoals dat gaat met het uithollen van Roe v Wade en de CRT-onderwijs nonsens.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is gewoon onzin. En dat geeft niet, maar als je gewoon niet mee wil praten en je riedeltje door wil blijven drammen als een kind, more power to you hoor.
Nee. Deze discussie is dus inmiddels bij de gemiddelde Amerikaan binnengekomen, dat had je kunnen lezen als je even naar het woketopic was gegaan.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel zo. DeSantis en andere Republikeinse gouverneurs doen niet anders dan gebruik maken van de onderbuikgevoelens van het conservatieve deel van de bevolking. Net zoals dat gaat met het uithollen van Roe v Wade en de CRT-onderwijs nonsens.
Ja precies! Het feit dat Disney en Apple zich erin mengen toont alleen maar aan dat het conservatieve beleid zelfs hen te ver gaat in hun propaganda? Over het algemeen zijn dit soort bedrijven toch meer gebaat bij een Republikeinse regering dan een Democratische. Kan je nagaan!quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee. Deze discussie is dus inmiddels bij de gemiddelde Amerikaan binnengekomen, dat had je kunnen lezen als je even naar het woketopic was gegaan.
Als het een geneuzel in de marge-dingetje was zouden megacorps als Apple en Disney zich er niet in mengen, dan zou het gewoon weer buiten het algemene nieuws blijven bij de bekende newsoutlets.
Maar het is daar gewoon openbaar het gesprek, zeker nadat Disney zich er in ging mengen.
Dan mag jij wel van mening zijn dat het een onbekend fenomeen is buiten BNW, dat is gewoon bewezen onjuist.
Goeie heuvel wel.
Ja, dat is een prima conclusie. Bedrijven staan altijd aan de juiste kant zoals BLM.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja precies! Het feit dat Disney en Apple zich erin mengen toont alleen maar aan dat het conservatieve beleid zelfs hen te ver gaat in hun propaganda?
Het gaat de goede kant op idd!quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is een prima conclusie. Bedrijven staan altijd aan de juiste kant zoals BLM.
Trofee voor deelname dan maar!
Sja, dat is jouw mening. Daar zal ik je niet op aanvallenquote:
Het toont vooral aan dat wokeisme grip heeft gekregen op dergelijke grote bedrijven. Het zijn namelijk woke werknemers die druk zetten op zo'n bedrijf, waarna er actie wordt ondernomen. Een schrikbarende ontwikkeling.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja precies! Het feit dat Disney en Apple zich erin mengen toont alleen maar aan dat het conservatieve beleid zelfs hen te ver gaat in hun propaganda?
Komt omdat elk bedrijf diversity and inclusion officers in dienst hebben moeten nemen, en die nemen weer alleen activisten die net zoals zijzelf denken aan. Dit is waarom de rot vooral bij Disney zo diep zit.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het toont vooral aan dat wokeisme grip heeft gekregen op dergelijke grote bedrijven. Het zijn namelijk woke werknemers die druk zetten op zo'n bedrijf, waarna er actie wordt ondernomen. Een schrikbarende ontwikkeling.
Niks schrikbarends aan, het is juist een vooruitgang dat een bedrijf rekening houdt met zijn werknemers?quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het toont vooral aan dat wokeisme grip heeft gekregen op dergelijke grote bedrijven. Het zijn namelijk woke werknemers die druk zetten op zo'n bedrijf, waarna er actie wordt ondernomen. Een schrikbarende ontwikkeling.
Waarom doen rechtse staten dat in de VS dan niet? Leg dat eens uit want er wordt hier geregeld gesproken over zaken die zouden plaatsvinden die gewoon strafrechterlijk te vervolgen zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd je zal eens proberen structurele problemen aan te pakken, gewoon aanklagen en in de doofpot ermee!
Waarom houdt een bedrijf rekening met zijn werknemers door een wet in een staat af te keuren of tegen te werken waardoor je niet meer met kleuters over seks mag praten dan?quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Niks schrikbarends aan, het is juist een vooruitgang dat een bedrijf rekening houdt met zijn werknemers?
Ja! Ik blijf dat wonderlijk vinden. Als het hele systeem zo immoreel en verrot zou zijn zou je zeggen dat het de moeite waard is om dat systeem aan te klagen om de kinderen te 'beschermen'?quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom doen rechtse staten dat in de VS dan niet? Leg dat eens uit want er wordt hier geregeld gesproken over zaken die zouden plaatsvinden die gewoon strafrechterlijk te vervolgen zijn.
Gewoon aanklagen gebeurt dus niet en dan is mijn vraag waarom.
Florida is rechts lijkt me?quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom doen rechtse staten dat in de VS dan niet? Leg dat eens uit want er wordt hier geregeld gesproken over zaken die zouden plaatsvinden die gewoon strafrechterlijk te vervolgen zijn.
Gewoon aanklagen gebeurt dus niet en dan is mijn vraag waarom.
Waarom zou een staat niet gewoon wetgeving maken ipv mensen aan te klagen?quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:00 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja! Ik blijf dat wonderlijk vinden. Als het hele systeem zo immoreel en verrot zou zijn zou je zeggen dat het de moeite waard is om dat systeem aan te klagen om de kinderen te 'beschermen'?
Dat moeten ze helemaal niet, dat is een eigen keuze, er is geen enkele wet die ze daartoe verplicht. Mijn vrouw werkt bij een groot Amerikaans, internationaal bedrijf wat altijd prat ging op het feit dat ze met RNC buttons op kantoor rondliepen en daar is ook een diversity officer zonder dat er ooit ook maar een "activist" is aangenomen, strerker nog, diversity officers mogen helemaal niemand aannemen, die mogen adviseren en beoordelen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt omdat elk bedrijf diversity and inclusion officers in dienst hebben moeten nemen, en die nemen weer alleen activisten die net zoals zijzelf denken aan. Dit is waarom de rot vooral bij Disney zo diep zit.
Wat versta je precies onder 'seks' en geef eens aan waarbij dat structureel zodanig gebeurt dat het niet op die leeftijd afgestemd is? Mag je het hebben over twee papa's of mama's als kinderen daar vragen over stellen?quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom houdt een bedrijf rekening met zijn werknemers door een wet in een staat af te keuren of tegen te werken waardoor je niet meer met kleuters over seks mag praten dan?
Werken er kleuters bij Disney en Apple? En zo ja, praten ze daar dan mee over seks?
Hoe zit dat?
Het zijn niet alle werknemers, slechts een radicaal progressieve groep. Er is bij bijvoorbeeld Disney ook een meer conservatieve groep werknemers die het bedrijf vroegen in een mail om politieke neutraliteit.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Niks schrikbarends aan, het is juist een vooruitgang dat een bedrijf rekening houdt met zijn werknemers?
Wettelijk gezien, nee. Maatschappelijk gezien ontkom je er niet aan, ook in NL wordt het meer en meer gemeengoed.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat moeten ze helemaal niet, dat is een eigen keuze, er is geen enkele wet die ze daartoe verplicht. Mijn vrouw werkt bij een groot Amerikaans, internationaal bedrijf wat altijd prat ging op het feit dat ze met RNC buttons op kantoor rondliepen en daar is ook een diversity officer zonder dat er ooit ook maar een "activist" is aangenomen, strerker nog, diversity officers mogen helemaal niemand aannemen, die mogen adviseren en beoordelen.
Florida is rechts en er loopt geen enkele rechtszaak tegen DIsney hierover laat staan een strafrechterlijk onderzoek.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Florida is rechts lijkt me?
Omdat het blijkbaar zo sneaky in het onderwijs is geslopen dat de autoriteiten van Florida het wetmatig willen aanpakken ipv de rechter elke keer. Wat is het probleem daarmee, wetgeving?
Zie woketopic, voor de 978236ste keerquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat versta je precies onder 'seks' en geef eens aan waarbij dat structureel zodanig gebeurt dat het niet op die leeftijd afgestemd is? Mag je het hebben over twee papa's of mama's als kinderen daar vragen over stellen?
Dus ze moeten dat niet en niemand in een bedrijf overruled de CEO, dat is totale onzin. Alleen de aandeelhouders en board kan dat doen. Je verzint gewoon van alles hier.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wettelijk gezien, nee. Maatschappelijk gezien ontkom je er niet aan, ook in NL wordt het meer en meer gemeengoed.
En wat ze op papier niet mogen zal allemaal wel, als je bij bijv Disney ziet wat daar allemaal bedrijfspolicy is, gelekt uit vergaderingen, dan is zo'n officer blijkbaar enorm invloedrijk. Zelfs de CEO werd overruled door wokeactivisten van binnenuit.
Dus het neigt naar downplayen en gaslighten dit.
Waarom moet ik me verantwoorden voor een wet die verdomme al is aangenomen precies?quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Florida is rechts en er loopt geen enkele rechtszaak tegen DIsney hierover laat staan een strafrechterlijk onderzoek.
Voor de zaken waar jij en anderen DIsney van beschuldigd is allang wetgeving, er is wetgeving voor grooming en pedofilie, of niet?
Gast denk aan je hart , dit soort reacties zijn echt niet nodig . Ik weet dat je beter kanquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zouden kinderen hier op school uitgebreid vragen over willen stellen? Daar is totaal geen reden voor.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat versta je precies onder 'seks' en geef eens aan waarbij dat structureel zodanig gebeurt dat het niet op die leeftijd afgestemd is? Mag je het hebben over twee papa's of mama's als kinderen daar vragen over stellen?
Neuh, maar je kan alles terugzien hoorquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus ze moeten dat niet en niemand in een bedrijf overruled de CEO, dat is totale onzin. Alleen de aandeelhouders en board kan dat doen. Je verzint gewoon van alles hier.
Neeehhh ik gun jullie je 'woke' bubbeltje en heb het liever over het verband daarmee met de Amerikaanse politiek/verkiezingen en dan is dit het juiste topicquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie woketopic, voor de 978236ste keer.
Staat daar allemaal in tientallen voorbeelden, kan je zelf ook nog op doorklikken voor nog honderden.
neequote:Op dinsdag 5 april 2022 18:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar je kan alles terugzien hoor.
Jij negeert ook het hele woketopic en doet alles af met "klopt niet".
Zeg dan gewoon dat je liever trollt, dat is tenminste eerlijk en kan ik mee leven hoorquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Neeehhh ik gun jullie je 'woke' bubbeltje en heb het liever over het verband daarmee met de Amerikaanse politiek/verkiezingen en dan is dit het juiste topic
Ah dan maar weer een ad hominem ...quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je liever trollt, dat is tenminste eerlijk en kan ik mee leven hoor.
Dit is niet waar. Je verspreidt fake news.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is een leuke poging tot gaslighting. Woke gedachtegoed bestaat natuurlijk wel degelijk en het wordt op Amerikaanse scholen ook gebruikt om kinderen mee te indoctrineren. Dat een weldenkende politieke partij zoals de Republikeinen hier tegen zijn is ook niet meer dan logisch.
Nee, als jij toegeeft expres argumenten te negeren om gewoon door te kunnen drammen met je eigen mening, dan geef je letterlijk toe dat je troltquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ah dan maar weer een ad hominem ...
Je negeert zelf het woke topic. Er staan meerdere reacties in, maar daar ga je niet op in.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, als jij toegeeft expres argumenten te negeren om gewoon door te kunnen drammen met je eigen mening, dan geef je letterlijk toe dat je trolt.
Kan je ad hominemmen tot je een ons weegt.
Dat klopt. En dit was mijn laatste post hier, succes verder.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar je kan alles terugzien hoor.
Jij negeert ook het hele woketopic en doet alles af met "klopt niet".
Ik gok voornamelijk omdat de ouders er bewust voor gekozen hebben om hun kind op zo'n school te zetten. Wil niet zeggen dat ik het daar mee eens ben trouwens, maar het is iig met medeweten van de ouders.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:11 schreef The_End het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Je verspreidt fake news.
Laten we wel even duidelijk zijn over indoctrinatie: de conservatieven hebben decennia lang hun christelijke en anti wetenschap propaganda lopen pushen op scholen en blijven dat doen. Vanwaar de selectieve verontwaardiging. Waarom sta je niet te roepen om een wet die godsdienst verbied op scholen?
Nee hoor, dit is verre van fake news. En ik ben in principe geen groot aanhanger van religieuze scholen. Maar vaak zijn deze wel opzichzelfstaand. Kortom, ouders hebben een keuze hun kinderen hierheen te sturen of niet. Publiek onderwijs zou politiek en religieus neutraal moeten zijn. En deze woke indoctrinatie gebeurt dus voornamelijk binnen publieke scholen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:11 schreef The_End het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Je verspreidt fake news.
Laten we wel even duidelijk zijn over indoctrinatie: de conservatieven hebben decennia lang hun christelijke en anti wetenschap propaganda lopen pushen op scholen en blijven dat doen. Vanwaar de selectieve verontwaardiging. Waarom sta je niet te roepen om een wet die godsdienst verbied op scholen?
Ok, dus ik verwijs naar een topic waar posts met bewijs in staan. Dat topic negeer je, maar omdat ik op wat andere posts niet gereageerd zou hebben terwijl ik dat verplicht ben ofzo bestaat woke niet.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:13 schreef The_End het volgende:
[..]
Je negeert zelf het woke topic. Er staan meerdere reacties in, maar daar ga je niet op in.
Dit is niet waar. Dit hebben republikeinen ook met wetgeving afgedwongen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok voornamelijk omdat de ouders er bewust voor gekozen hebben om hun kind op zo'n school te zetten. Wil niet zeggen dat ik het daar mee eens ben trouwens, maar het is iig met medeweten van de ouders.
Dat is onzin propaganda.quote:Deze indoctrinatie wordt gevoerd door activisten die er openlijk voor uitkomen het geheim te willen houden voor ouders.
Klein detail.
Dat topic negeer ik helemaal niet. Daar heb ik in gereageerd, maar daar wordt door oa jou niet meer in gereageerd.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, dus ik verwijs naar een topic waar posts met bewijs in staan. Dat topic negeer je, maar omdat ik op wat andere posts niet gereageerd zou hebben terwijl ik dat verplicht ben ofzo bestaat woke niet.
Zoiets?
Dan nog, daar hoef ik het niet mee eens te zijn om hier hier mee oneens te zijn lijkt me?quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:17 schreef The_End het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Dit hebben republikeinen ook met wetgeving afgedwongen.
[..]
Dat is onzin propaganda.
Dat is niet waar. Dit is oa door republikeinen afgedwongen in wetgeving. en jouw 'woke indoctrinatie' absoluut niet. Sterker nog; het bestaat alleen in dit soort fora en bij de republikeinen om lekker tegen iets onzinnigs aan te kunnen schoppen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is verre van fake news. En ik ben in principe geen groot aanhanger van religieuze scholen. Maar vaak zijn deze wel opzichzelfstaand. Kortom, ouders hebben een keuze hun kinderen hierheen te sturen of niet. Publiek onderwijs zou politiek en religieus neutraal moeten zijn. En deze woke indoctrinatie gebeurt dus voornamelijk binnen publieke scholen.
Je hebt er 1 link in gepost. En daarna zijn er nog 2 hele posts in gedaan.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:18 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat topic negeer ik helemaal niet. Daar heb ik in gereageerd, maar daar wordt door oa jou niet meer in gereageerd.
Tja, je kunt het blijven ontkennen. Doe dat vooral, maar de realiteit is helaas anders.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:19 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Dit is oa door republikeinen afgedwongen in wetgeving. en jouw 'woke indoctrinatie' absoluut niet. Sterker nog; het bestaat alleen in dit soort fora en bij de republikeinen om lekker tegen iets onzinnigs aan te kunnen schoppen.
En zodra het ook hier in NL te laat is hadden we er nu maar iets tegen moeten doenquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, je kunt het blijven ontkennen. Doe dat vooral, maar de realiteit is helaas anders.
Die mensen zijn het inmiddels zo gewend dat ze t niet meer zien.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, je kunt het blijven ontkennen. Doe dat vooral, maar de realiteit is helaas anders.
Dat is volgens mij allang het geval. Ik zag recent nog dat bijvoorbeeld organisaties zoals 'Gender Sexuality Alliance' ook actief zijn op veel Nederlandse scholen. Middelbare scholen gelukkig dan nog, maar dat zal over een jaar of twee drie ook wel de peuterspeelzaal zijn. Je zag immers ook zelf al op twitter waar het COC allemaal mee bezig is.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zodra het ook hier in NL te laat is hadden we er nu maar iets tegen moeten doen.
Nou, ik denk wel dat ze het zien. Maar op een of andere manier heeft Links altijd het idee dat ontkennen een goede discussietactiek is. Dus eerst iets heel erg radicaals pushen, en als mensen dit dan opmerken en terecht verontwaardigd over zijn, gewoon glashard ontkennen dat het bestaat.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Die mensen zijn het inmiddels zo gewend dat ze t niet meer zien.
Nou ja, ik denk dat ze een derde groep zijn, de groep die het allemaal ziet gebeuren en het er mee eens is. De activisten zelf.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is volgens mij allang het geval. Ik zag recent nog dat bijvoorbeeld organisaties zoals 'Gender Sexuality Alliance' ook actief zijn op veel Nederlandse scholen. Middelbare scholen gelukkig dan nog, maar dat zal over een jaar of twee drie ook wel de peuterspeelzaal zijn. Je zag immers ook zelf al op twitter waar het COC allemaal mee bezig is.
[..]
Nou, ik denk wel dat ze het zien. Maar op een of andere manier heeft Links altijd het idee dat ontkennen een goede discussietactiek is. Dus eerst iets heel erg radicaals pushen, en als mensen dit dan opmerken en terecht verontwaardigd over zijn, gewoon glashard ontkennen dat het bestaat.
Maar gelukkig zit hij vast niet op een openbare school waar hij 'gegroomed' wordt door woke linksquote:The abuse claims, made in an affidavit filed March 21, stated that as he faced criminal charges and possible impeachment in 2018, Eric Greitens repeatedly threatened to commit suicide unless she showed "specific public political support" for him. In one incident of child abuse, that she swore in the affidavit occurred in November 2019, one of their sons came home from a visit his father with a swollen face, bleeding gums and loose tooth and said his father had hit him.
Ohja dat Truth ding. Na de launch ook niets meer over gehoord.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:15 schreef Kijkertje het volgende:
Ah Elon Musk schijnt nu de Grote Redder van het Linkse Twitter te worden?![]()
[ twitter ]
Dan zal Trump binnenkort wel weer kunnen posten daar![]()
Truth schijnt hem niet zo te bevallen gek genoeg![]()
Nou af en toe hoor je nog wel eens wat hoorquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ohja dat Truth ding. Na de launch ook niets meer over gehoord.
Typicalquote:Op woensdag 6 april 2022 00:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nou af en toe hoor je nog wel eens wat hoor![]()
[ twitter ]
quote:It seems to happen when he’s focused on something else.
So, as former president Donald Trump was trying to persuade a group of historians to view his presidency as an unqualified success, he let it slip out: He had lost the 2020 election.
“By [my] not winning the election, he was the happiest man,” Trump said of South Korean President Moon Jae-in. See, Trump was explaining, he was going to make South Korea pay a ton of money for the United States to maintain its bases in his country. But there it was: Trump saying he didn’t win the election. A few sentences later, he was more explicit. “We had a deal. He was going to pay $5 billion — $5 billion a year. But when I didn’t win the election, he had to be the happiest.”
Wat is er zo mis aan het woke gedachtegoed dat kinderen er niet aan mogen worden blootgesteld?quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, nee hoor meid, het is geen propaganda. Je kunt dit voor jezelf blijven herhalen, maar er staat overduidelijk in de wet waar deze voor bedoelt is. Jij wilt het alleen nu als dusdanig framen omdat je het niet eens bent met de wet. Als sterk links en progressief georinteerde user, een hartstochtelijke aanhangster van de Democraten, ben jij vr in de indoctrinatie van kinderen met woke gedachtegoed.
Nee, dat is vooral je gekleurde mening. Niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 6 april 2022 06:24 schreef QuidProJoe het volgende:
Zouden de Democraten en hun uni-party Republikeinen onderhand spijt hebben van de stem- en verkiezingsfraude? Als ik de totale ondergang van de Democraten zou willen organiseren, dan had ik het niet beter kunnen doen dan wat er nu gebeurt. Pro-oorlog. Pro-grooming. Racistisch. Marxistisch.
Ieder individu dat Ontwaakt, zal nooit terugkeren naar de Liegende Media. De Blauwe wereld wordt met de dag kleiner en ze vechten voor hun voortbestaan.
Mening van kleur heet dat tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 april 2022 06:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat is vooral je gekleurde mening. Niets meer en niets minder.
Over dat pro-grooming gesproken, ben jij ook zo'n figuur die met kleine meisjes wil 'trouwen'? Het valt namelijk nogal op dat jij er ook veel mee bezig bent, en waar het hart vol van is loopt de mond van over.quote:Op woensdag 6 april 2022 06:24 schreef QuidProJoe het volgende:
Zouden de Democraten en hun uni-party Republikeinen onderhand spijt hebben van de stem- en verkiezingsfraude? Als ik de totale ondergang van de Democraten zou willen organiseren, dan had ik het niet beter kunnen doen dan wat er nu gebeurt. Pro-oorlog. Pro-grooming. Racistisch. Marxistisch.
Ieder individu dat Ontwaakt, zal nooit terugkeren naar de Liegende Media. De Blauwe wereld wordt met de dag kleiner en ze vechten voor hun voortbestaan.
Op het marxistische na is dat toch de republikeinse partij? Volg jij de politiek in de VS pas een jaar ofzo?quote:Op woensdag 6 april 2022 06:24 schreef QuidProJoe het volgende:
Dat hele grooming door te woke progressief links is gewoon een dekmantel van conservatief rechts om het stiekem mogelijk te maken dat een man van middelbare leeftijd met een minderjarig meisje kan trouwen.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Over dat pro-grooming gesproken, ben jij ook zo'n figuur die met kleine meisjes wil 'trouwen'? Het valt namelijk nogal op dat jij er ook veel mee bezig bent, en waar het hart vol van is loopt de mond van over.
[ twitter ]
En dan lees je verder en dan blijkt dat dit mogelijk is in 44 andere staten. Niet dat ik het goedkeur maar de selectieve verontwaardiging is wel weer bijzonder om te zien.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Over dat pro-grooming gesproken, ben jij ook zo'n figuur die met kleine meisjes wil 'trouwen'? Het valt namelijk nogal op dat jij er ook veel mee bezig bent, en waar het hart vol van is loopt de mond van over.
[ twitter ]
Inderdaad. Wekenlang horen we hoe de democraten pedofielen zijn, terwijl het dus al tientallen jaren de normaalste zaak is bij de republikeinen.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En dan lees je verder en dan blijkt dat dit mogelijk is in 44 andere staten. Niet dat ik het goedkeur maar de selectieve verontwaardiging is wel weer bijzonder om te zien.
Het lijkt er inderdaad op dat de Democraten er alles aan doen om te verliezen. Er zit geen logica in dit beleid, het is slechts de Republikeinen zijn voor dus dan zijn wij tegen beleid. En dat word dus in het extreme doorgevoerd tot het punt dat ze het indoctrineren van kleine kinderen mbt seksuele orintatie etc steunen. Zou dat trouwens ook de reden zijn waarom ze in NYC voorstander zijn voor mondluiers voor kleine kinderen?quote:Op woensdag 6 april 2022 06:24 schreef QuidProJoe het volgende:
En Democraten blijkbaar ook, in 44 staten is het blijkbaar mogelijk om met kinderen te trouwen. Wat mij betreft worden dit soort praktijken doormiddel van federale wetgeving verboden.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:44 schreef The_End het volgende:
[..]
Inderdaad. Wekenlang horen we hoe de democraten pedofielen zijn, terwijl het dus al tientallen jaren de normaalste zaak is bij de republikeinen.
En nu nog steeds kan blijkbaar in 44 staten lmao.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat hele grooming door te woke progressief links is gewoon een dekmantel van conservatief rechts om het stiekem mogelijk te maken dat een man van middelbare leeftijd met een minderjarig meisje kan trouwen.
Gewoon, net zoals dat vroeger kon.
En ondertussen maakt iedereen zich druk over lessen die kinderen weerbaarder maken.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:51 schreef Chivaz het volgende:
Overigens is Teddy Lui we behoorlijk hypocriet, als ik kijk in zijn staat Californi dan is er ook daar totaal geen enkele leeftijdsgrens die aangehouden word. Kortom het maakt niet uit hoe jong de bruid of bruidegom is, het is hartstikke legaal om te trouwen in Californi.
Een jongen van 6 word echt niet weerbaar door ze te vertellen over seksuele identiteit etc. Dat lijkt mij een mooie taak voor de ouders of anders wanneer seksualiteit een rol begint te spelen in hun leven.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
En ondertussen maakt iedereen zich druk over lessen die kinderen weerbaarder maken.
Juist die ouders die misbruik maken van hem? Grootste kans om misbruikt te worden is door je eigen ouders. Hoe meer taboe, hoe groter de kans.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een jongen van 6 word echt niet weerbaar door ze te vertellen over seksuele identiteit etc. Dat lijkt mij een mooie taak voor de ouders of anders wanneer seksualiteit een rol begint te spelen in hun leven.
Dus zeer jonge kinderen moeten allemaal les krijgen in seksualiteit omdat het thuis misschien wel eens mis kan gaan?quote:Op woensdag 6 april 2022 10:00 schreef The_End het volgende:
[..]
Juist die ouders die misbruik maken van hem? Grootste kans om misbruikt te worden is door je eigen ouders. Hoe meer taboe, hoe groter de kans.
Heb jij geen sexuele voorlichting gehad op school?quote:Op woensdag 6 april 2022 10:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus zeer jonge kinderen moeten allemaal les krijgen in seksualiteit omdat het thuis misschien wel eens mis kan gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |