quote:It seems to happen when he’s focused on something else.
So, as former president Donald Trump was trying to persuade a group of historians to view his presidency as an unqualified success, he let it slip out: He had lost the 2020 election.
“By [my] not winning the election, he was the happiest man,” Trump said of South Korean President Moon Jae-in. See, Trump was explaining, he was going to make South Korea pay a ton of money for the United States to maintain its bases in his country. But there it was: Trump saying he didn’t win the election. A few sentences later, he was more explicit. “We had a deal. He was going to pay $5 billion — $5 billion a year. But when I didn’t win the election, he had to be the happiest.”
Wat is er zo mis aan het woke gedachtegoed dat kinderen er niet aan mogen worden blootgesteld?quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, nee hoor meid, het is geen propaganda. Je kunt dit voor jezelf blijven herhalen, maar er staat overduidelijk in de wet waar deze voor bedoelt is. Jij wilt het alleen nu als dusdanig framen omdat je het niet eens bent met de wet. Als sterk links en progressief georiënteerde user, een hartstochtelijke aanhangster van de Democraten, ben jij vóór in de indoctrinatie van kinderen met woke gedachtegoed.
Nee, dat is vooral je gekleurde mening. Niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 6 april 2022 06:24 schreef QuidProJoe het volgende:
Zouden de Democraten en hun uni-party Republikeinen onderhand spijt hebben van de stem- en verkiezingsfraude? Als ik de totale ondergang van de Democraten zou willen organiseren, dan had ik het niet beter kunnen doen dan wat er nu gebeurt. Pro-oorlog. Pro-grooming. Racistisch. Marxistisch.
Ieder individu dat Ontwaakt, zal nooit terugkeren naar de Liegende Media. De Blauwe wereld wordt met de dag kleiner en ze vechten voor hun voortbestaan.
Mening van kleur heet dat tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 april 2022 06:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat is vooral je gekleurde mening. Niets meer en niets minder.
Over dat pro-grooming gesproken, ben jij ook zo'n figuur die met kleine meisjes wil 'trouwen'? Het valt namelijk nogal op dat jij er ook veel mee bezig bent, en waar het hart vol van is loopt de mond van over.quote:Op woensdag 6 april 2022 06:24 schreef QuidProJoe het volgende:
Zouden de Democraten en hun uni-party Republikeinen onderhand spijt hebben van de stem- en verkiezingsfraude? Als ik de totale ondergang van de Democraten zou willen organiseren, dan had ik het niet beter kunnen doen dan wat er nu gebeurt. Pro-oorlog. Pro-grooming. Racistisch. Marxistisch.
Ieder individu dat Ontwaakt, zal nooit terugkeren naar de Liegende Media. De Blauwe wereld wordt met de dag kleiner en ze vechten voor hun voortbestaan.
Op het marxistische na is dat toch de republikeinse partij? Volg jij de politiek in de VS pas een jaar ofzo?quote:Op woensdag 6 april 2022 06:24 schreef QuidProJoe het volgende:
Dat hele grooming door te woke progressief links is gewoon een dekmantel van conservatief rechts om het stiekem mogelijk te maken dat een man van middelbare leeftijd met een minderjarig meisje kan trouwen.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Over dat pro-grooming gesproken, ben jij ook zo'n figuur die met kleine meisjes wil 'trouwen'? Het valt namelijk nogal op dat jij er ook veel mee bezig bent, en waar het hart vol van is loopt de mond van over.
[ twitter ]
En dan lees je verder en dan blijkt dat dit mogelijk is in 44 andere staten. Niet dat ik het goedkeur maar de selectieve verontwaardiging is wel weer bijzonder om te zien.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Over dat pro-grooming gesproken, ben jij ook zo'n figuur die met kleine meisjes wil 'trouwen'? Het valt namelijk nogal op dat jij er ook veel mee bezig bent, en waar het hart vol van is loopt de mond van over.
[ twitter ]
Inderdaad. Wekenlang horen we hoe de democraten pedofielen zijn, terwijl het dus al tientallen jaren de normaalste zaak is bij de republikeinen.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En dan lees je verder en dan blijkt dat dit mogelijk is in 44 andere staten. Niet dat ik het goedkeur maar de selectieve verontwaardiging is wel weer bijzonder om te zien.
Het lijkt er inderdaad op dat de Democraten er alles aan doen om te verliezen. Er zit geen logica in dit beleid, het is slechts de Republikeinen zijn voor dus dan zijn wij tegen beleid. En dat word dus in het extreme doorgevoerd tot het punt dat ze het indoctrineren van kleine kinderen mbt seksuele oriëntatie etc steunen. Zou dat trouwens ook de reden zijn waarom ze in NYC voorstander zijn voor mondluiers voor kleine kinderen?quote:Op woensdag 6 april 2022 06:24 schreef QuidProJoe het volgende:
En Democraten blijkbaar ook, in 44 staten is het blijkbaar mogelijk om met kinderen te trouwen. Wat mij betreft worden dit soort praktijken doormiddel van federale wetgeving verboden.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:44 schreef The_End het volgende:
[..]
Inderdaad. Wekenlang horen we hoe de democraten pedofielen zijn, terwijl het dus al tientallen jaren de normaalste zaak is bij de republikeinen.
En nu nog steeds kan blijkbaar in 44 staten lmao.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat hele grooming door te woke progressief links is gewoon een dekmantel van conservatief rechts om het stiekem mogelijk te maken dat een man van middelbare leeftijd met een minderjarig meisje kan trouwen.
Gewoon, net zoals dat vroeger kon.
En ondertussen maakt iedereen zich druk over lessen die kinderen weerbaarder maken.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:51 schreef Chivaz het volgende:
Overigens is Teddy Lui we behoorlijk hypocriet, als ik kijk in zijn staat Californië dan is er ook daar totaal geen enkele leeftijdsgrens die aangehouden word. Kortom het maakt niet uit hoe jong de bruid of bruidegom is, het is hartstikke legaal om te trouwen in Californië.
Een jongen van 6 word echt niet weerbaar door ze te vertellen over seksuele identiteit etc. Dat lijkt mij een mooie taak voor de ouders of anders wanneer seksualiteit een rol begint te spelen in hun leven.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
En ondertussen maakt iedereen zich druk over lessen die kinderen weerbaarder maken.
Juist die ouders die misbruik maken van hem? Grootste kans om misbruikt te worden is door je eigen ouders. Hoe meer taboe, hoe groter de kans.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een jongen van 6 word echt niet weerbaar door ze te vertellen over seksuele identiteit etc. Dat lijkt mij een mooie taak voor de ouders of anders wanneer seksualiteit een rol begint te spelen in hun leven.
Dus zeer jonge kinderen moeten allemaal les krijgen in seksualiteit omdat het thuis misschien wel eens mis kan gaan?quote:Op woensdag 6 april 2022 10:00 schreef The_End het volgende:
[..]
Juist die ouders die misbruik maken van hem? Grootste kans om misbruikt te worden is door je eigen ouders. Hoe meer taboe, hoe groter de kans.
Heb jij geen sexuele voorlichting gehad op school?quote:Op woensdag 6 april 2022 10:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus zeer jonge kinderen moeten allemaal les krijgen in seksualiteit omdat het thuis misschien wel eens mis kan gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |