Linkse mensen zoeken ook gewoon randje pedofilie op met hun woke agenda.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan ken je de betekenis van het woord 'smaad' niet.
Overigens wel bijzonder hoe gepassioneerd er steeds naar pedofilie wordt gelinkt.
Waar het hart vol van is...
Smaadschrift kan best waar zijn. Iets kan alleen geen laster zijn als het waar is.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:04 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi. Het is geen smaad of laster als het waar is. Die Linksen toch, met hun allergie voor feiten en de waarheid.
Als je die rechtse propagnda als waar aanneemt zie je wel eens wat. Waarom kunnen er geen voor iedereen verfieerbare namen met bestelnummers voor die boeken genoemd worden.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bij libs of tiktok en Chris Rufos pagina komt genoeg aan bod.
Daar zijn al tig voorbeelden van gepost in dit topic, volgens mij had @HeatWave recent nog een hele reeks voorbeelden gepost in #100. En het wordt ook besproken in dit topic.quote:
Post 100 in dit topic is van kijkertje. Verder heeft heatwave in dat andere topic wat boze rechtsen gepost maar concreet lesmateriaal bestaand uit boeken met teksten die gecanceld moeten worden ben ik nog steeds nergens tegen gekomen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar zijn al tig voorbeelden van gepost in dit topic, volgens mij had @:HeatWave recent nog een hele reeks voorbeelden gepost in #100. En het wordt ook besproken in dit topic.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:55 schreef The_End het volgende:
Standaard MO van een pefofiel: roepen hoe erg het is, taboo creeeren rondom seksualiteit, kinderen misbruiken.
Ja ho even. Ik probeer over het algemeen niet meer op de man te spelen, niet meer te reageren op inhoudsloze posts met alleen "je hebt ongelijk".quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Post 100 in dit topic is van kijkertje. Verder heeft heatwave in dat andere topic wat boze rechtsen gepost maar concreet lesmateriaal bestaand uit boeken met teksten die gecanceld moeten worden ben ik nog steeds nergens tegen gekomen.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:48 schreef Basp1 het volgende:
Ha ha bnw in full swing. Ik vermoed nu echt dat er geen schriftelijk seksueel lesmateriaal voor kinderen onder de 10 bestaat omdat er nu weer gejankt moet worden over persoonlijke aanvallen.
Net zoals er nooit meer bewijzen gekomen zijn voor de met veel bombarie aangekondigde en nageprate grootschalige verkiezingsfraude.
Typisch…..quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je die rechtse propagnda als waar aanneemt zie je wel eens wat. Waarom kunnen er geen voor iedereen verfieerbare namen met bestelnummers voor die boeken genoemd worden.
Deel #100, niet post #100.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Post 100 in dit topic is van kijkertje. Verder heeft heatwave in dat andere topic wat boze rechtsen gepost maar concreet lesmateriaal bestaand uit boeken met teksten die gecanceld moeten worden ben ik nog steeds nergens tegen gekomen.
Zie woke topic, speciaal voor julliequote:Op dinsdag 5 april 2022 12:48 schreef Basp1 het volgende:
Ha ha bnw in full swing. Ik vermoed nu echt dat er geen schriftelijk seksueel lesmateriaal voor kinderen onder de 10 bestaat omdat er nu weer gejankt moet worden over persoonlijke aanvallen.
Net zoals er nooit meer bewijzen gekomen zijn voor de met veel bombarie aangekondigde en nageprate grootschalige verkiezingsfraude.
Lekker hypocriet. Waar is het bewijs van pedofiel lesmateriaal?quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Ja ho even. Ik probeer over het algemeen niet meer op de man te spelen, niet meer te reageren op inhoudsloze posts met alleen "je hebt ongelijk".
Maar dit gaat me ff te ver hoor. Eerst was er in deze reeks helemaal niets aan de hand op dit gebeid, toen kwam er (hier offtopic) bewijs en draaide men naar, het is maar sporadisch, paar vage voorbeelden blablabla.
Dan komt er in de vorm van een apart topic nog meer bewijs en dan zijn het opeens zaken die wel degelijk heel erg zijn maar zijn het de users die het aankaarten die schuldig zou zijn?
Serieus? Dat vind je zelf normaal discussieren?
Ik lees vooral angst, waarbij pedofilie wordt gebruikt om er een karikatuur van te maken.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:08 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Linkse mensen zoeken ook gewoon randje pedofilie op met hun woke agenda.
Het enge is dat hier ook nog hele Biden adoratieteam het komt verdedigen alsof hun eigen leven er vanaf hangt. Heel bizar en eng om te zien.
Tiktok als lesmateriaal?quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bij libs of tiktok en Chris Rufos pagina komt genoeg aan bod.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
dus de term rode rechsten mag ik dan niet meer gebruiken omdat dat al op de man spelen is?
Hopelijk ga je dan wel consequent alle kleuren en richtingen uit dit topic filteren.
Hier wat verplichte leesvoer voor jullie beiden : BNW / [BNW FB] Aldous Huxley was een visionairquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:52 schreef The_End het volgende:
[..]
Je zou beter even kunnen vragen of mensen die anderen voor pedofiel uitmaken even het bewijs daarvoor willen posten.
Ter herinnering en waarom er altijd een valide reden is om niet met bepaalde lieden hun "discussie" aan te gaan.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Ja ho even. Ik probeer over het algemeen niet meer op de man te spelen, niet meer te reageren op inhoudsloze posts met alleen "je hebt ongelijk".
Maar dit gaat me ff te ver hoor. Eerst was er in deze reeks helemaal niets aan de hand op dit gebeid, toen kwam er (hier offtopic) bewijs en draaide men naar, het is maar sporadisch, paar vage voorbeelden blablabla.
Dan komt er in de vorm van een apart topic nog meer bewijs en dan zijn het opeens zaken die wel degelijk heel erg zijn maar zijn het de users die het aankaarten die schuldig zou zijn?
Dat klopt toch? Als er maar sporadisch bewijs is wil het niet zeggen dat er structureel iets mis is?quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
'woke indoctrinatie' is gecreeerd door de republikeinen om iets te hebben om tegen aan te kunnen schoppen. Het bestaat helemaal niet in het echte leven. Hier komt het ook alleen in BNW voor.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:52 schreef HowardRoark het volgende:
Nee hoor, die wet is bedoelt om kinderen te beschermen tegen allerlei woke indoctrinatie. Dat jij daar meer achter zoekt kan natuurlijk verder prima, maar er zit niet meer achter. Wel erg passend voor BNW trouwens, dergelijke hersenspinsels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |