Wat verbergen ze?quote:
Het probleem is blijkbaar ook dat als je 'smart MAGA guys' (© Junior) zoekt de vijver waarin je vist een stuk kleiner isquote:Op maandag 4 april 2022 22:37 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
En nu donderstraalt de hele pump-and-dump oplichterij uiteraard in elkaar. Benieuwd waar het geld dat ze hebben opgehaald is gebleven.
Want ik heb niet de indruk dat er in de techniek is geinvesteerd.
quote:Reuters could not determine the exact date the two executives joined the firm, but they were working on the Truth Social app by the fall, according to two sources familiar with the venture.
As the company sought engineers that had both the requisite skills and compatible politics, Adams and Boozer fit the bill, another person familiar with the company said. To gauge whether potential recruits were a good fit, hiring managers explored candidates’ political ideology, in at least one case by scanning their social media profiles and listening to their appearances on podcasts, that person said.
The company’s political bent limited its hiring pool. At least one candidate rebuffed a recruitment overture, saying he couldn’t stomach working for Trump, the person familiar with the company said. Others who rejected the company's outreach said they were concerned about job security and feared the company and its employees might be prime targets for hackers, according to two people with knowledge of the firm's recruiting efforts.
Jezus, niet weer die fuckng laptop.quote:
Ik ben bang dat dat punt nooit bereikt gaat worden. Het zal altijd heel VERDACHT! blijvenquote:Op dinsdag 5 april 2022 04:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Jezus, niet weer die fuckng laptop.
Wat gaat dat een anticlimax worden zeg, als er straks na jaren geouwehoer eindelijk duidelijk wordt dat er geen reet aan boeiend materiaal op staat.
Zo zo besteden ze dan aandacht aan deze narratieven dat zien we nooit hier. Blijkbaar hebben ze het liever over disney, the muppets andere belachelijke narratieven maar het over deze andere media hebben dat staat echt niet in de foxdoctrine.quote:Op maandag 4 april 2022 18:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als ze bij FOX veel aandacht besteden aan narratieven afkomstig van bijvoorbeeld MSNBC, WaPo, New York Times, CNN of de Democratische Partij .. Ja, dan zullen de kijkers daar inderdaad met erg veel leugenaars geconfronteerd worden. In alle andere gevallen valt het enorm mee.
Hihi, en dit betrof dan de zogenaamde "feiten". Het is me ook wat met deze fantasten.quote:Op maandag 4 april 2022 20:54 schreef epicbeardman het volgende:
DNC To Pay $113,000 To Settle Steele Dossier Funding Investigation
https://www.huffpost.com/(...)59cce4b0d7ac3d56089d
[..]
Schaamteloos!
Inderdaad. Ik zie ook zelfs wat nieuwe geautoriseerde boodschappers de revue passeren. Je merkt dat de passionele aanhang van het Establishment er niet helemaal gerust op is. Ik ben nu al benieuwd wat de resultaten van de midterm elections gaan zijn in november. Al zullen de Blauwen nog wel een of andere grote MSM psy-op creëren in aanloop naar die verkiezingen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 06:21 schreef QuidProJoe het volgende:
De ratten verlaten het zinkende schip. Geen wonder dat het Establishment zo enorm in paniek is in BNW. Iedereen, behalve uiteraard die MSM overmatig gebruiken, ziet de wereld voor wat die werkelijk is.
Dan ken je de betekenis van het woord 'smaad' niet.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:04 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi. Het is geen smaad of laster als het waar is. Die Linksen toch, met hun allergie voor feiten en de waarheid.
Wel balen dat hun biolabs in Oekraine problemen hebben. Ze zijn doodsbang dat de Russen in handen krijgen wat ze daar hebben. Wellicht was daar iets dat tientallen miljoenen frauduleuze poststemmen zou kunnen garanderen?quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zie ook zelfs wat nieuwe geautoriseerde boodschappers de revue passeren. Je merkt dat de passionele aanhang van het Establishment er niet helemaal gerust op is. Ik ben nu al benieuwd wat de resultaten van de midterm elections gaan zijn in november. Al zullen de Blauwen nog wel een of andere grote MSM psy-op creëren in aanloop naar die verkiezingen.
Kan je even de feiten uiteenzetten over dit onderwerp?quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:04 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi. Het is geen smaad of laster als het waar is. Die Linksen toch, met hun allergie voor feiten en de waarheid.
Kijk hoe fanatiek de Trumpisten proberen hun eigen pedofiele perversiteiten, en die van hun vriendjes, te verhullen geeft dat te denken. Daarom denk ik dus dat ook QuidProJoe -DeSantisGOD komt van hem dacht ik- een stiekeme kinderlokker is. Zijn obsessie spat van het beeldscherm.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan ken je de betekenis van het woord 'smaad' niet.
Overigens wel bijzonder hoe gepassioneerd er steeds naar pedofilie wordt gelinkt.
Waar het hart vol van is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, aangezien er een grote groep mensen (lees: Blauwe stemmers en Blauwe politici) nogal gepassioneerd zijn over het indoctrineren van jonge kinderen met theorieën over seksualiteit en geslacht, dan wordt het allemaal nogal discutabel natuurlijk. Misschien moet je het probleem ook daar zoeken in plaats van bij de mensen die dit simpelweg opmerken en vervolgens zich er logischerwijs tegen verzetten.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan ken je de betekenis van het woord 'smaad' niet.
Overigens wel bijzonder hoe gepassioneerd er steeds naar pedofilie wordt gelinkt.
Waar het hart vol van is...
Pedofielen willen graag dat kinderen dom gehouden worden, zodat ze misbruik kunnen maken van die kinderen. Pedofielie kan floreren in een taboo sfeer.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou ja, aangezien er een grote groep mensen (lees: Blauwe stemmers en Blauwe politici) nogal gepassioneerd zijn over het indoctrineren van jonge kinderen met theorieën over seksualiteit en geslacht, dan wordt het allemaal wel een beetje discutabel natuurlijk. Misschien moet je het probleem ook daar zoeken in plaats van bij de mensen die dit simpelweg opmerken en vervolgens zich er logischerwijs tegen verzetten.
Ja, dat is ook zoiets: van lesmateriaal een karikatuur maken om zo een punt te kunnen vormen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou ja, aangezien er een grote groep mensen (lees: Blauwe stemmers en Blauwe politici) nogal gepassioneerd zijn over het indoctrineren van jonge kinderen met theorieën over seksualiteit en geslacht, dan wordt het allemaal nogal discutabel natuurlijk. Misschien moet je het probleem ook daar zoeken in plaats van bij de mensen die dit simpelweg opmerken en vervolgens zich er logischerwijs tegen verzetten.
Ik heb het vermoeden dat jij niet goed weet dat het woord 'karikatuur' precies inhoud. Nee, er wordt geen karikatuur gemaakt van lesmateriaal, er wordt simpelweg benoemd dat jonge kinderen in de VS lespakketten krijgen voorgeschoteld over seksualiteit en geslacht.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zoiets: van lesmateriaal een karikatuur maken om zo een punt te kunnen vormen.
Laat dat lesmateriaal eens zien.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat jij niet goed weet dat het woord 'karikatuur' precies inhoud. Nee, er wordt geen karikatuur gemaakt van lesmateriaal, er wordt simpelweg benoemd dat jonge kinderen in de VS lespakketten krijgen voorgeschoteld over seksualiteit en geslacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |