SPOILER: lokroepquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 14-04-2022 20:43:38 ]
quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kon weinig anders he
Jij mist de bal gewoon volledig, waardoor de terugspeelbal die netjes naast het doel gegeven werd alsnog het doel inging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom niet onder de bal blijven dan kan je hem voor het goal langspelen wtf
Jij bent niet goed wijs man, toto is bezig met zn muurtje gebeuren, in plaats van dat hij de bal gewoon dan over jou heentikt of in iig naar voren komt er uit het niets een terugspeelbal, die ik dan tenminste VOOR mij verwacht.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:40 schreef GGMM het volgende:
Je draait na je misser ook nog eens de verkeerde kant op
Hij kon hem niet over mij heen krijgen, omdat ik goed opgesteld stond.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij bent niet goed wijs man, toto is bezig met zn muurtje gebeuren, in plaats van dat hij de bal gewoon dan over jou heentikt of in iig naar voren komt er uit het niets een terugspeelbal, die ik dan tenminste VOOR mij verwacht.
Onzin, dat is juist zijn specialiteit.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kon hem niet over mij heen krijgen, omdat ik goed opgesteld stond.
Ik heb degene die ik heb gevonden al gepost.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:44 schreef Coco het volgende:
Laat je eigen fouten dan zien @:GGMM
Met je keeperscommentaar
Op het gifje is ALLE ruimte om de bal over jou heen te tikken bij iedere wallbounce.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen spelers als error, jos en chevy ja.
Expert Toto dacht daar blijkbaar anders over.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Op het gifje is ALLE ruimte om de bal over jou heen te tikken bij iedere wallbounce.
Er waren er meer.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb degene die ik heb gevonden al gepost.
Ik geef mijn fouten wel gewoon toe maak je geen zorgen.
Daarom rare keuze en totaal onverwachts inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Expert Toto dacht daar blijkbaar anders over.
Je was zeker weer tv aan het kijkenquote:Op zaterdag 2 april 2022 01:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Daarom rare keuze en totaal onverwachts inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer een foutje van mij gevonden
Een dubbele zelfs![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevonden @Oriente
@ChevyCaprice je trapt wel iets te vaak in dit soort "trucjes".
quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:50 schreef GGMM het volgende:
En even later viel de mooie goal(was nog mooier geweest als de pass van coco niet mislukt was)
Zoals de pass van toto mislukte zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Daar stond jij verkeerdquote:Op zaterdag 2 april 2022 01:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Zoals de pass van toto misluktte zeker.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:53 schreef GGMM het volgende:
Normaal is dat meer iets voor @3rr0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevonden @:oriente
@:chevycaprice je trapt wel iets te vaak in dit soort "trucjes".What can change the nature of a man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier wederom een foutje van mij @CocoVeel plezier ermee!
Ik ga hier iets te veel naar onder
quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:55 schreef GGMM het volgende:
Jammer dit gedrag van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Veel plezier ermee!What can change the nature of a man?
Jij vraagt er letterlijk omquote:
Het ging om 'veel plezier ermee' opmerking ernaast.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vraagt er letterlijk om
Terwijl m'n punt nooit was dat ik geen fouten maakte, het gaat erom dat jij er nogal moeite mee hebt je fouten toe te geven.
Ja, draai de boel even om nu je woest bentquote:Op zaterdag 2 april 2022 02:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Het ging om 'veel plezier ermee' opmerking ernaast.
Het gaat er juist om dat jij de eerste bent die op alles en iedereen begint te zeiken en uit te lachen, en naderhand met gifjes komt om kritiek te uiten. Daarnaast weet jij donders goed dat ik mijn fouten wel degelijk toegeef.
Verder zie je altijd wel je kans schoon om mensen te gaan afkraken -tijdens de potjes zelf-. Er is altijd wel iemand die je er dan uitpikt. Daar heb je al een aantal users mee weggejaagd.
Daarnaast vond ik het deze sessie jammer dat je @:chevycaprice maar bleef voeren zodat hij eindeloos blijft meegaan met het gezeur.
'Vermoeiende vent.' ~beroemde user
Ah ok, ik weet weer genoeg.quote:Op zaterdag 2 april 2022 02:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, draai de boel even om nu je woest bent
@:maxi-mus
Nee, oprecht niet. Dat was m'n punt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 02:06 schreef Coco het volgende:
Daarnaast weet jij donders goed dat ik mijn fouten wel degelijk toegeef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@EttovanBelgie dit is de goal van de avond![]()
Ik heb het over dat als ik vind dat ik hierin de oorzakelijke fout maak, ik geen probleem heb om dit toe te gevenquote:Op zaterdag 2 april 2022 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, oprecht niet. Dat was m'n punt.
Ik zeg niet dat ik daar de meest briljante keuze maak, maar jij moet dat gewoon nooit doen.
Nu verdraai je het tenminste al naar 'de oorzakelijke fout'.quote:Op zaterdag 2 april 2022 02:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb het over dat als ik vind dat ik hierin de oorzakelijke fout maak, ik geen probleem heb om dit toe te geven
Ik verdraai niks, jij komt net ook ineens met de toevoeging 'niet de meest briljante keuze'quote:Op zaterdag 2 april 2022 02:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu verdraai je het tenminste al naar 'de oorzakelijke fout'.
Ik gaf gewoon aan dat het fouten waren. Zoals gezegd, ik zal ook niet de meest voor de hand liggende keuze hebben gemaakt.
Prima cocoquote:Op zaterdag 2 april 2022 02:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik verdraai niks, jij komt net ook ineens met de toevoeging 'niet de meest briljante keuze'
Ik ‘trap’ daar alleen in als ik of verwacht dat een ander de andere kant dekt en dat gebeurt niet, of als we achterstaan en er wel risico genomen moet worden, of als ik geen zin meer heb om in het doel voor de tigste keer een overtal tegen me te hebben omdat de rest slechts met aanvallen bezig is en niet denkt aan verdedigen.quote:
Ik ga nooit fouten toegeven die mij voor 100% in de schoenen worden geschoven echter waar ik niet (in mijn eentje) voor verantwoordelijk ben.quote:Op zaterdag 2 april 2022 02:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb het over dat als ik vind dat ik hierin de oorzakelijke fout maak, ik geen probleem heb om dit toe te geven
Ik ben geen( vroegere) 3rr0r die nooit fouten toegeeft. Zie het verleden.
In deze voorbeelden ben ik het deze keer niet mee eens. Dat kan, maar dan hoeft er niet via onderhandse sneren er maar lacherig gedaan over worden.
Gedrag dat zich ook al uit op het veld, wat jammer is.
Blijf je nou nog steeds bezig?quote:Op zaterdag 2 april 2022 02:34 schreef GGMM het volgende:
Wel een beetje kansloos om 3rr0r er constant bij te betrekken tbh
primaquote:Op zaterdag 2 april 2022 02:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Blijf je nou nog steeds bezig?
Ga slapen.
Daar trapt iedereen in het begin in hoor, wij spelen alleen al langer.quote:Op zaterdag 2 april 2022 02:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik ‘trap’ daar alleen in als ik of verwacht dat een ander de andere kant dekt en dat gebeurt niet, of als we achterstaan en er wel risico genomen moet worden, of als ik geen zin meer heb om in het doel voor de tigste keer een overtal tegen me te hebben omdat de rest slechts met aanvallen bezig is en niet denkt aan verdedigen.
Jij brengt het alsof ik me er altijd dom in laat luizen echter is dat dus niet zo. Jullie zeggen niks over de vele malen dat ik wel succesvol op diezelfde manier aanvallen snel afstop en de aanvaller in mijn team zo in goede scoringskans zet.quote:Op zaterdag 2 april 2022 02:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar trapt iedereen in het begin in hoor, wij spelen alleen al langer.
Het is niet dom, en het is niet altijd. Wel het meest van iedereen. Echter is dat normaal omdat wij al veel langer spelen en al eerder tegen dit soort manieren van spelen aanliepen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 02:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij brengt het alsof ik me er altijd dom in laat luizen echter is dat dus niet zo. Jullie zeggen niks over de vele malen dat ik wel succesvol op diezelfde manier aanvallen snel afstop en de aanvaller in mijn team zo in goede scoringskans zet.
Like gegeven!quote:Op zaterdag 2 april 2022 02:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Het ging om 'veel plezier ermee' opmerking ernaast.
Het gaat er juist om dat jij de eerste bent die op alles en iedereen begint te zeiken en uit te lachen, en naderhand met gifjes komt om kritiek te uiten. Daarnaast weet jij donders goed dat ik mijn fouten wel degelijk toegeef.
Verder zie je altijd wel je kans schoon om mensen te gaan afkraken -tijdens de potjes zelf-. Er is altijd wel iemand die je er dan uitpikt. Daar heb je al een aantal users mee weggejaagd.
Daarnaast vond ik het deze sessie jammer dat je @:chevycaprice maar bleef voeren zodat hij eindeloos blijft meegaan met het gezeur.
'Vermoeiende vent.' ~beroemde user
Je moet nooit het kind in jezelf verliezen, Neef Wuppie.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Alleen kinderen maken zich druk om een computerspelletje.
Grappig, dat had ik nog niet eens gezegd maar heel toevallig wist je dat ik dat bedoeldequote:Op zaterdag 2 april 2022 01:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wacht even... begrijp ik goed dat je denkt dat ik daar de bal in eigen doel wilde schieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Die jongen moet de frustraties uit zijn leven even hier uiten.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Grappig, dat had ik nog niet eens gezegd maar heel toevallig wist je dat ik dat bedoelde![]()
![]()
Gast doe nou niet alsof je niet weet waar de fuck die over gaat maat.
Mij ontgaat niks hier hoor, wees maar niet bang. Ik smijt altijd de keiharde feiten op tafel, de waarheid komt hier altijd boven water.
Maandag had ik je ook al door, en hiervan kan je moeilijk zeggen dat je het deed om de bal uit het doel te houden he, je schoot er hier namelijk ook weer recht op eigen doel afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Inderdaad, ontkennen wordt nu wel erg lastig.quote:
Nee vrijdag en maandagquote:
Lieve jongen is dat.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee vrijdag en maandag
Maak je geen zorgen, op de dagen dat er gespeeld wordt krijg je ruim van tevoren een mention van @:oriente
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=ogXK5fcqQCQquote:
Ondanks deze act en het feit dat je er niks van kan ben ik blij dat je meedoetquote:Op dinsdag 5 april 2022 00:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
oh en...
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL KAZIMIERZA DEYNI POLSKIEGOOOOO
[ afbeelding ]
keiveel goals gemaakt gisteren hoorquote:Op dinsdag 5 april 2022 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ondanks deze act en het feit dat je er niks van kan ben ik blij dat je meedoet
Net als Tsjok en Gert!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=D7NERQExEOIquote:
Misschien rond de lunch.quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:04 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk krijgen we nog gifjes en stats vanavond.
Nee, dat was zijn pass aan mij toen ik tegen jou scoordequote:Op vrijdag 8 april 2022 00:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit vond je zijn mooiste waarschijnlijk
[ afbeelding ]
Als je gewoon op let is daar niets aan de handquote:Op vrijdag 8 april 2022 00:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit vond je zijn mooiste waarschijnlijk
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WERELDGOAL en niet andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie GODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als jij gewoon niet compleet onnodig schiet ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 00:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je gewoon op let is daar niets aan de hand![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:11 schreef GGMM het volgende:
Goal @:mc-m*@CocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dit zegt trouwens genoeg over je ware intenties.quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je gewoon op let is daar niets aan de hand
Nog 0x sorry gehoord voor een trieste eigen goal, altijd is het mijn schuld lol.
En maar volhouden dat je zogenaamd echt zo slecht bent
Moderator DIG
quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit zegt trouwens genoeg over je ware intenties.
Nog 0x sorry gehoord voor een trieste eigen goal, altijd is het mijn schuld lol.
En maar volhouden dat je zogenaamd echt zo slecht bent
Gaan we weer.![]()
Moet wel zeggen dat ik in godsnaam niet weet waarom ik naar beneden ging.quote:
Dus deze lag misschien deels aan mij.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
We hebben een doorbraakquote:Op vrijdag 8 april 2022 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik in godsnaam niet weet waarom ik naar beneden ging.
Dus deze lag misschien deels aan mij.![]()
Stop eens met je act.quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit zegt trouwens genoeg over je ware intenties.
En maar volhouden dat je zogenaamd echt zo slecht bentWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik doe niet aan actsquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@MC-MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@OrienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie @GGMMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GGMM @WazaaaaaWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:15 schreef Coco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:MC-MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:orienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie @:GGMMErg mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:GGMM @:wazaaaaa![]()
3v1 - als je ook Toto meetelt die bovenin inloopt. Niemand loopt mee.
Toen was ik woest
Wel erg mooi afgerond @Scrummie![]()
![]()
Hier kon je niks aan doen en goed afgerond door scrumquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:17 schreef GGMM het volgende:
Toen was ik woest
Wel erg mooi afgerond @:scrummie![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:17 schreef GGMM het volgende:
Toen was ik woest
Wel erg mooi afgerond @:scrummie
Dank.
Maar wel eens, jij werd gedwongen om ruimte naar Deyna een beetje af te dekken waardoor ik de ruimte had voor het (iets te trage wat mij betreft) schot.![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=9ZVjxfKlpcAquote:What can change the nature of a man?![]()
#bedanktvoorhethostenCoco
Dat was erg gezellig
Oke ik begon chagrijnig, maar op een gegeven moment kwam de sfeer erin!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:52 schreef GGMM het volgende:
Erg mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice![]()
(je nam een kwartier de tijd om die bal terug te spelen @MC-M, voortaan graag iets sneller)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wederom
Ik heb nu bewijs dat dit bewust gebeurt.
Hopelijk grijpt host @Coco in![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:55 schreef GGMM het volgende:
ah ja, dat krijgen we later vandaag natuurlijk ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wederom
Ik heb nu bewijs dat dit bewust gebeurt.
Hopelijk grijpt host @:coco inOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:53 schreef GGMM het volgende:
Ik denk vaak te lang na voordat ik een bal speel. Gebeurt helaas te vaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice![]()
(je nam een kwartier de tijd om die bal terug te spelen @:mc-m, voortaan graag iets sneller)![]()
Kan gebeuren maatquote:Op zaterdag 9 april 2022 01:04 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik denk vaak te lang na voordat ik een bal speel. Gebeurt helaas te vaak.Oefening baart kunst!
![]()
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL KAZIMIERZA DEYNA POLSKIEGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOmnibus in omnibus.
Stop met deze act.quote:Op maandag 11 april 2022 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL KAZIMIERZA DEYNA POLSKIEGOOOOOOOOOOOOOOOOOOWhat can change the nature of a man?![]()
@JR-Style-93 @MC-M @T3hTommay @Tchock @ChevyCaprice @FireFox1 @Wazaaaaa @-jos-
(Een aantal users tag ik niet omdat ze dat irritant vinden)![]()
quote:Op maandag 11 april 2022 20:10 schreef Oriente het volgende:
Hopelijk is het vanavond een beetje gezelligHet begint al @Orientequote:![]()
Namen en rugnummersquote:Op maandag 11 april 2022 21:23 schreef Oriente het volgende:
@:Jr-Style-93 @:mc-m @:t3htommay @:tchock @:chevycaprice @:firefox1 @:wazaaaaa @:-jos-
(Een aantal users tag ik niet omdat ze dat irritant vinden)What can change the nature of a man?![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=AaMF71kyoPsquote:What can change the nature of a man?![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:ZIE BOVEN BIJNA VOLquote:![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=AaMF71kyoPsquote:
BOMVOLWhat can change the nature of a man?![]()
Moderator DIG
Ja kijk maar weer weg iddquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Vind ik ook.quote:
Erg hè die spelbedervers. Hoe sneu
Moderator DIG
#BedanktVoorHetHostenCoco!What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
#BedanktVoorHetHostenCoco!
Dat was het laatste half uurtje alsnog gezellig.
Als die gek volgende keer weer één van zijn aanvallen krijgt ben ik weg, ben nu wel klaar met z'n persoonlijkheid.![]()
Kijk en hier geef je dus toe dat je bewust bezig bent.quote:
Nooit sorry zeggen, altijd ligt het aan mij
Spelbederver ben je.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik zeg geen sorry voor iets wat kan gebeuren. Dan ben ik de hele avond aan het excuses maken!quote:Op maandag 11 april 2022 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk en hier geef je dus toe dat je bewust bezig bent.
Nooit sorry zeggen, altijd ligt het aan mij
Spelbederver ben je.
Je moet je gewoon niet zo verschrikkelijk aanstellen, met je gedram en gescheld een uur lang.![]()
Of jij speelt normaal meequote:Op maandag 11 april 2022 23:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zeg geen sorry voor iets wat kan gebeuren. Dan ben ik de hele avond aan het excuses maken!
Je moet je gewoon niet zo verschrikkelijk aanstellen, met je gedram en gescheld een uur lang.
Moderator DIG
Oh jij vindt het normaal wat je doetquote:
Moderator DIG
....quote:Op maandag 11 april 2022 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh jij vindt het normaal wat je doet
Welterusten.![]()
Lol begin jij ook al?quote:Op maandag 11 april 2022 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ligt ook consequent aan jouw gedrag.
Nee het begint bij de actie van 1 persoon. Daarop reageer ikBlijkbaar ben ik de enige die het ziet, maar ik verzet me nu eenmaal tegen rattenstreken. Bijna raar hè!
Moderator DIG
Ik vind jouw gedrag ook al een behoorlijke tijd vermoeiend hoor.quote:
Zoek er gewoon hulp voor.Oh.![]()
Waarvoor?quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind jouw gedrag ook al een behoorlijke tijd vermoeiend hoor.
Zoek er gewoon hulp voor.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
De reden dat je elke week een meltdown krijgt om een simpel spelletje op het internet.quote:
Daar zal vast meer achter zitten.Oh.![]()
Ben je psycholoog of zo?quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De reden dat je elke week een meltdown krijgt om een simpel spelletje op het internet.
Daar zal vast meer achter zitten.
Nee in VBL-kringen betekent elke zin van meer dan 5 woorden die je plaatst al een meltdown. Zal wel duiden op een verschil in intelligentieniveau.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Omdat iedereen je negatieve gedrag zat is. Altijd maar praten, maar niets boeiends zeggen.quote:
Ik kwam vrij laat in de room, maar ik begreep al snel dat iedereen maar wat blij waren dat je eerder vertrok.
Zoek hulp.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja waren ze van slag?quote:Op dinsdag 12 april 2022 01:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat iedereen je negatieve gedrag zat is. Altijd maar praten, maar niets boeiends zeggen.
Ik kwam vrij laat in de room, maar ik begreep al snel dat iedereen maar wat blij waren dat je eerder vertrok.
Zoek hulp.![]()
De enige die hulp moet zoeken is degene die van kritische opmerkingen zo van de leg raakt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Misschien kan CC het beter bij autoracen laten?Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=1bGkI2yTcMsquote:What can change the nature of a man?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@T3hTommay probeer voortaan een kwartier eerder een beslissing te nemen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:07 schreef GGMM het volgende:
Dan moet je niet achter Toto gaan lopen, ik wilde de bal naar je spelen op hét momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:T3hTommay probeer voortaan een kwartier eerder een beslissing te nemen.![]()
![]()
Gewoon boven me richten als je het teveel risico vindt om hem er tussendoor te gevenquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:09 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dan moet je niet achter Toto gaan lopen, ik wilde de bal naar je spelen op hét moment![]()
![]()
Wij waren efficiënt samen jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ketchupflesje was zowaar even open.![]()
Mocht wel weer eens, de laatste tijd raakte ik geen knikker.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mocht wel weer eens, de laatste tijd raakte ik geen knikker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]Absolute wereldgoal dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]Heb je ook die combinatie tussen JR en mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was tegen mijn teamquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je ook die combinatie tussen JR en mij
Dus nee![]()
Maar ik neem aan dat je deze bedoelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@T3hTommay je kan in plaats van typen ook JR eens aan de goede kant gaan dekken![]()
![]()
Klopt, al heb je er dan niks aan als je de verkeerde schaatsen aan hebt.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa
Maar je staat aanvallend wel vaak goed opgesteldOh.![]()
Ach het is een beginquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, al heb je er dan niks aan als je de verkeerde schaatsen aan hebt.
Er zijn genoeg spelers die de verkeerde schaatsen aanhebben en ook nog eens verkeerd lopen.
Maar ik noem geen namen![]()
![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=vs4lQnNSksQquote:What can change the nature of a man?![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=HYjjg80mi6Aquote:What can change the nature of a man?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een heerlijke pass zeg![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2022 22:10 schreef GGMM het volgende:
BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een heerlijke pass zeg
Moderator DIG
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bedankt![]()
![]()
xDGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie belemmert @ChevyCaprice met uitverdedigen en schiet de bal blind tegen toto aan waardoor we bijna een tegengoal incasseerden.
Ik zou hier flink pissig om worden als ik @ChevyCaprice was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie
Even in slow motion, zodat je wat beter kan analyseren wat hier nou misging.![]()
Net als je uitverdedigenquote:Op donderdag 14 april 2022 22:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Ik sta er überhaupt niet in met dit account jongens.
De grap mislukt daardoor een beetje![]()
Kazimierz Deyna maakt je zaterdag wel in.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei nog mention Etto even dan spelen we 4v4, maar niemand luisterde.Omnibus in omnibus.
Daarvoor moet je wel een keer in het team van m'n tegenstander loten.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kazimierz Deyna maakt je zaterdag wel in.![]()
dat zei ikquote:Op donderdag 14 april 2022 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei nog mention Etto even dan spelen we 4v4, maar niemand luisterde.![]()
Ja ik wou dat ik dat kon maar ik ga toch weer max 3 uur slaap pakken, m'n oma is er binnenkort ook vandoor, als 't goed is zie ik haar zaterdag en ik denk dat ik dan maar afscheid van haar neem (zonder dat tegen haar te zeggen) want sinds m'n opa dood is is ze alweer 4 kilo kwijt en ze eet niet meer, weegt nog 41 kilo en plast bloed en zoekt alleen maar continu naar m'n opaquote:Op donderdag 14 april 2022 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
het is 23:00 maat. We gaan zo slapen.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik nu tegen jou loop te zeuren, sorry, moet 't even kwijt of zo, teringzooi allemaal![]()
Besteld, met nummer 12 en DEYNA op rug:
https://www.uksoccershop.com/p-16571/poland-1970s-white.html
Vervangt een ouder exemplaar dat ik reeds in 2000 aanschafte.Omnibus in omnibus.
dude... sterkte manquote:Op donderdag 14 april 2022 22:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja ik wou dat ik dat kon maar ik ga toch weer max 3 uur slaap pakken, m'n oma is er binnenkort ook vandoor, als 't goed is zie ik haar zaterdag en ik denk dat ik dan maar afscheid van haar neem (zonder dat tegen haar te zeggen) want sinds m'n opa dood is is ze alweer 4 kilo kwijt en ze eet niet meer, weegt nog 41 kilo en plast bloed en zoekt alleen maar continu naar m'n opa
Ik weet eigenlijk niet waarom ik nu tegen jou loop te zeuren, sorry, moet 't even kwijt of zo, teringzooi allemaalOmnibus in omnibus.
Jezus wat een kutzooiquote:Op donderdag 14 april 2022 22:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja ik wou dat ik dat kon maar ik ga toch weer max 3 uur slaap pakken, m'n oma is er binnenkort ook vandoor, als 't goed is zie ik haar zaterdag en ik denk dat ik dan maar afscheid van haar neem (zonder dat tegen haar te zeggen) want sinds m'n opa dood is is ze alweer 4 kilo kwijt en ze eet niet meer, weegt nog 41 kilo en plast bloed en zoekt alleen maar continu naar m'n opa
Ik weet eigenlijk niet waarom ik nu tegen jou loop te zeuren, sorry, moet 't even kwijt of zo, teringzooi allemaal
Sterkte maat. M'n Stiefmoeder is ook 6kilo afgevallen toen m'n vader overleed (ergens in de 50kg) en kwam uiteindelijk ook goed, dat hoort er helaas ook een beetje bij, maar dat is geen zekerheidje, het kan 2 kanten opgaan helaas.
Sterkte makker. Hopelijk komt ze er bovenop.![]()
quote:Op donderdag 14 april 2022 22:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waarom ik nu tegen jou loop te zeuren, sorry, moet 't even kwijt of zo, teringzooi allemaal
Sterkte ouwe reus.![]()
Ja kan ik me goed voorstellen van toen je pa overleed, dat is natuurlijk ook ontzettend heftig en ik ben heel blij dat je stiefmoeder er goed bovenop is gekomen. Mijn oma komt er sowieso niet meer bovenop maar die is ook wel een stukje ouder en zwakker dan jouw stiefmoeder natuurlijk. Bedank maat.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus wat een kutzooi
Sterkte maat. M'n Stiefmoeder is ook 6kilo afgevallen toen m'n vader overleed (ergens in de 50kg) en kwam uiteindelijk ook goed, dat hoort er helaas ook een beetje bij, maar dat is geen zekerheidje, het kan 2 kanten opgaan helaas.
Sterkte makker. Hopelijk komt ze er bovenop.![]()
Wat een klotzezooiquote:Op donderdag 14 april 2022 22:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja kan ik me goed voorstellen van toen je pa overleed, dat is natuurlijk ook ontzettend heftig en ik ben heel blij dat je stiefmoeder er goed bovenop is gekomen. Mijn oma komt er sowieso niet meer bovenop maar die is ook wel een stukje ouder en zwakker dan jouw stiefmoeder natuurlijk. Bedank maat.![]()
![]()
Pff, sterkte maat de komende tijd.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja kan ik me goed voorstellen van toen je pa overleed, dat is natuurlijk ook ontzettend heftig en ik ben heel blij dat je stiefmoeder er goed bovenop is gekomen. Mijn oma komt er sowieso niet meer bovenop maar die is ook wel een stukje ouder en zwakker dan jouw stiefmoeder natuurlijk. Bedank maat.
Als steun een nummer van de lokale held Ede Staal.
![]()
Sterkte makkerquote:Op donderdag 14 april 2022 22:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waarom ik nu tegen jou loop te zeuren, sorry, moet 't even kwijt of zo, teringzooi allemaal![]()
Sterkte Toto.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waarom ik nu tegen jou loop te zeuren, sorry, moet 't even kwijt of zo, teringzooi allemaalOh.![]()
Heel veel sterkte kerel.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waarom ik nu tegen jou loop te zeuren, sorry, moet 't even kwijt of zo, teringzooi allemaalWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Alleen als @Oriente er ook is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:05 schreef Scrummie het volgende:
Is er vanavond hax @:Coco?
De goede vrijdag editie?What can change the nature of a man?![]()
Ik ga pas morgenochtend naar mijn ouders dus ik ben er vanavond wel ja, hopelijk hebben we minstens 8 man![]()
Ik ga in de vroege middag.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:22 schreef Oriente het volgende:
Ik ga pas morgenochtend naar mijn ouders dus ik ben er vanavond wel ja, hopelijk hebben we minstens 8 manWhat can change the nature of a man?![]()
Ik bestel vast Pad Thai @Wazaaaaaquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:42 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk gedraagt Chevy zich ook weer eens.
@EttovanBelgie hopelijk kom je ook
@T3hTommay en @MC-M ook nog
@-jos- zien we ook nooit meer, zou ie vastzitten?
@3rr0r zit nog steeds in een tropisch paradijs NBA te kijken
@FireFox1 heeft vast wel tijd![]()
Waarom haat jij @Dj_Day-V ?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik bestel vast Pad Thai @:Wazaaaaa
@:EttovanBelgie hopelijk kom je ook
@:T3htommay en @:mc-m ook nog
@:-jos- zien we ook nooit meer, zou ie vastzitten?
@:3rr0r zit nog steeds in een tropisch paradijs NBA te kijken
@:firefox1 heeft vast wel tijdWhat can change the nature of a man?![]()
Klopt. Voorlopig ben ik nog wel even daar.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik bestel vast Pad Thai @:Wazaaaaa
@:EttovanBelgie hopelijk kom je ook
@:T3htommay en @:mc-m ook nog
@:-jos- zien we ook nooit meer, zou ie vastzitten?
@:3rr0r zit nog steeds in een tropisch paradijs NBA te kijken
@:firefox1 heeft vast wel tijd
Jij sterkte met verlies van je opa, lees het nu. En ook met de situatie van je oma.![]()
Dankje maat en geniet ervan daarquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klopt. Voorlopig ben ik nog wel even daar.
Jij sterkte met verlies van je opa, lees het nu. En ook met de situatie van je oma.![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=p_BFWUKbY_gquote:What can change the nature of a man?![]()
Bijna VOL KOMT ALLENquote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=p_BFWUKbY_gquote:
Kom nou BIJNA VOL![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=p_BFWUKbY_gquote:What can change the nature of a man?![]()
Wtf waarom ban? :") @CocoGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik wilde even Waz feliciteren(en blijkbaar gingen jullie door dus ik had nog wel even willen spelen
)
Moderator DIG
Al besproken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:34 schreef GGMM het volgende:
Dat was gezelligVond ook Scrummie
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie![]()
![]()
Die "toch nog" zeker vanwege deze actie van jequote:Op zaterdag 16 april 2022 00:34 schreef Scrummie het volgende:
Toch nog best gezellig geworden.
Moderator DIG
Wat een rare zwarte vlekken op jouw schermquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die "toch nog" zeker vanwege deze actie van je
[ afbeelding ]
Geen wonder dat je dingen niet of half ziet![]()
Dat kwam van VLCquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare zwarte vlekken op jouw scherm
Geen wonder dat je dingen niet of half zietnu is het fixed.
Moderator DIG
@Cocoquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Graag reactie, en tevens reden van mijn onterechte ban.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nu is die hele gif uit verhoudingquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kwam van VLCnu is het fixed.
![]()
En als je nou nog niet doorhebt dat scrummie gewoon (laat ik het vriendelijk zeggen) verdedigend niet zo sterk is, dan snap je er niks van.
Hij trapt ook 100 keer in hetzelfde trucje, nou en![]()
![]()
Ik gebruik je gewoon als muurtje, dat kan prima op dat momentquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
En je moet niet zo drammen.![]()
Nu niet meer. Na 2 wijzigingen komt alles toch nog goedquote:
Moderator DIG
Dat hij na honderden keren nog niet doorheeft dat dat soort ballen mokerdom zijn lijkt me anders ook nogal sterk.quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:40 schreef GGMM het volgende:
En als je nou nog niet doorhebt dat scrummie gewoon (laat ik het vriendelijk zeggen) verdedigend niet zo sterk is, dan snap je er niks van.
Hij trapt ook 100 keer in hetzelfde trucje, nou enGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
3rr0r trapt toch ook nog steeds elke keer in het "toto-trucje"quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat hij na honderden keren nog niet doorheeft dat dat soort ballen mokerdom zijn lijkt me anders ook nogal sterk.
Soms leren mensen dingen gewoon niet. Get over it![]()
![]()
En als die er wel ingaat is het zeker mijn schuldquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gebruik je gewoon als muurtje, dat kan prima op dat moment.
En je moet niet zo drammen.
Dat drammen viel wel mee vandaag. Alleen hier vraag ik om verklaringen
Moderator DIG
Die heb je gekregen. Nou je smoel houden en je bed in.quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En als die er wel ingaat is het zeker mijn schuld
Dat drammen viel wel mee vandaag. Alleen hier vraag ik om verklaringen![]()
Eerst Ziggo Race caféquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die heb je gekregen. Nou je smoel houden en je bed in.
Moderator DIG
Er joinde vandaag nogal veel fake users.quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
@:coco
Graag reactie, en tevens reden van mijn onterechte ban.What can change the nature of a man?![]()
Als dat het ergste is valt er prima te spelen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Er joinde vandaag nogal veel fake users.![]()
![]()
Niks van gemerktquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Er joinde vandaag nogal veel fake users.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Leugensquote:Op zaterdag 16 april 2022 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
3rr0r trapt toch ook nog steeds elke keer in het "toto-trucje"
Soms leren mensen dingen gewoon niet. Get over it![]()
Wat een elegantie, tweebenengenotquote:
DEYNAAAA![]()
Ja!quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties Forumhop: Hop naar: