Grappig, dat had ik nog niet eens gezegd maar heel toevallig wist je dat ik dat bedoeldequote:Op zaterdag 2 april 2022 01:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wacht even... begrijp ik goed dat je denkt dat ik daar de bal in eigen doel wilde schieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Die jongen moet de frustraties uit zijn leven even hier uiten.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Grappig, dat had ik nog niet eens gezegd maar heel toevallig wist je dat ik dat bedoelde![]()
![]()
Gast doe nou niet alsof je niet weet waar de fuck die over gaat maat.
Mij ontgaat niks hier hoor, wees maar niet bang. Ik smijt altijd de keiharde feiten op tafel, de waarheid komt hier altijd boven water.
Maandag had ik je ook al door, en hiervan kan je moeilijk zeggen dat je het deed om de bal uit het doel te houden he, je schoot er hier namelijk ook weer recht op eigen doel afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Inderdaad, ontkennen wordt nu wel erg lastig.quote:
Nee vrijdag en maandagquote:
Lieve jongen is dat.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee vrijdag en maandag
Maak je geen zorgen, op de dagen dat er gespeeld wordt krijg je ruim van tevoren een mention van @:oriente
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: