Voel jij je ook zo'n onbegrepen genie?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Momenteel kan alleen ik dat, als jullie nou even hard gaan trainen kunnen we tikki takka doen.
Regelmatig, vooral als ik zelf het hardst lach om mijn eigen grappen.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Voel jij je ook zo'n onbegrepen genie?
Hoe vet.quote:
Niet op servers met "n00b = ban" in de titel klikken.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:34 schreef Syntix het volgende:
Ik word constant gebanned. Zolang dat duurt is deze game gewoon KUT.
Je kan ook zelf een room openen en wat oefenen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:34 schreef Syntix het volgende:
verander je naam.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:34 schreef Syntix het volgende:
Ik zat ze even te fucken vanmiddagquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:45 schreef Grifte het volgende:
Paxcon hoezo zit jij in die clan [HP], dat zijn echt stuk voor stuk idioten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Werkt dit? Zoja, in de OP ermee!quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:03 schreef tralalala het volgende:
Lokroep:Dit boeit echt niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Werkt dit? Zoja, in de OP ermee!
Oke, dacht al. Zat gister in zo'n room, waar vier van die HP kleuters alleen maar met een of andere Sanne aan het flirten waren, maar dan op puber niveau met 3000x :$ enzulks. Wij op Fok rapen gewoon ingame onze targetsquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zat ze even te fucken vanmiddag
Vonden ze niet zo leuk dat mensen dat zomaar voor hun naam gingen zetten
Die sanne is een of andere trollquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oke, dacht al. Zat gister in zo'n room, waar vier van die HP kleuters alleen maar met een of andere Sanne aan het flirten waren, maar dan op puber niveau met 3000x :$ enzulks. Wij op Fok rapen gewoon ingame onze targets
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wie wil er HaxBallquote:
Barbara Barend iets voor jou?quote:
Stuur Sanne eens door naar GGMM's Room, dan doen wij de rest wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die sanne is een of andere troll
Stuurde vanmiddag in de game een linkje naar een fake facebook wat zij dan voor moest stellen
Waarom quote je mij niet debiel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wie wil er HaxBall
Nou nou nouquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom quote je mij niet debiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Johannes erin, Cavaliers eruit.
Een beetje wel hoor, maar dat was juist leuk! Ik mistte een Groningse tongval.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: