Ach het is een beginquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, al heb je er dan niks aan als je de verkeerde schaatsen aan hebt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=vs4lQnNSksQquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=HYjjg80mi6Aquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een heerlijke pass zeg![]()
quote:Op donderdag 14 april 2022 22:10 schreef GGMM het volgende:
BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een heerlijke pass zeg
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bedankt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie belemmert @ChevyCaprice met uitverdedigen en schiet de bal blind tegen toto aan waardoor we bijna een tegengoal incasseerden.
Ik zou hier flink pissig om worden als ik @ChevyCaprice was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie
Even in slow motion, zodat je wat beter kan analyseren wat hier nou misging.
Net als je uitverdedigenquote:Op donderdag 14 april 2022 22:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Ik sta er überhaupt niet in met dit account jongens.
De grap mislukt daardoor een beetje
Kazimierz Deyna maakt je zaterdag wel in.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei nog mention Etto even dan spelen we 4v4, maar niemand luisterde.
Daarvoor moet je wel een keer in het team van m'n tegenstander loten.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kazimierz Deyna maakt je zaterdag wel in.
dat zei ikquote:Op donderdag 14 april 2022 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei nog mention Etto even dan spelen we 4v4, maar niemand luisterde.
Ja ik wou dat ik dat kon maar ik ga toch weer max 3 uur slaap pakken, m'n oma is er binnenkort ook vandoor, als 't goed is zie ik haar zaterdag en ik denk dat ik dan maar afscheid van haar neem (zonder dat tegen haar te zeggen) want sinds m'n opa dood is is ze alweer 4 kilo kwijt en ze eet niet meer, weegt nog 41 kilo en plast bloed en zoekt alleen maar continu naar m'n opaquote:Op donderdag 14 april 2022 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
het is 23:00 maat. We gaan zo slapen.
dude... sterkte manquote:Op donderdag 14 april 2022 22:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja ik wou dat ik dat kon maar ik ga toch weer max 3 uur slaap pakken, m'n oma is er binnenkort ook vandoor, als 't goed is zie ik haar zaterdag en ik denk dat ik dan maar afscheid van haar neem (zonder dat tegen haar te zeggen) want sinds m'n opa dood is is ze alweer 4 kilo kwijt en ze eet niet meer, weegt nog 41 kilo en plast bloed en zoekt alleen maar continu naar m'n opa
Ik weet eigenlijk niet waarom ik nu tegen jou loop te zeuren, sorry, moet 't even kwijt of zo, teringzooi allemaal
Jezus wat een kutzooiquote:Op donderdag 14 april 2022 22:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja ik wou dat ik dat kon maar ik ga toch weer max 3 uur slaap pakken, m'n oma is er binnenkort ook vandoor, als 't goed is zie ik haar zaterdag en ik denk dat ik dan maar afscheid van haar neem (zonder dat tegen haar te zeggen) want sinds m'n opa dood is is ze alweer 4 kilo kwijt en ze eet niet meer, weegt nog 41 kilo en plast bloed en zoekt alleen maar continu naar m'n opa
Ik weet eigenlijk niet waarom ik nu tegen jou loop te zeuren, sorry, moet 't even kwijt of zo, teringzooi allemaal
quote:Op donderdag 14 april 2022 22:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja kan ik me goed voorstellen van toen je pa overleed, dat is natuurlijk ook ontzettend heftig en ik ben heel blij dat je stiefmoeder er goed bovenop is gekomen. Mijn oma komt er sowieso niet meer bovenop maar die is ook wel een stukje ouder en zwakker dan jouw stiefmoeder natuurlijk. Bedank maat.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus wat een kutzooi
Sterkte maat. M'n Stiefmoeder is ook 6kilo afgevallen toen m'n vader overleed (ergens in de 50kg) en kwam uiteindelijk ook goed, dat hoort er helaas ook een beetje bij, maar dat is geen zekerheidje, het kan 2 kanten opgaan helaas.
Sterkte makker. Hopelijk komt ze er bovenop.
Wat een klotzezooiquote:Op donderdag 14 april 2022 22:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja kan ik me goed voorstellen van toen je pa overleed, dat is natuurlijk ook ontzettend heftig en ik ben heel blij dat je stiefmoeder er goed bovenop is gekomen. Mijn oma komt er sowieso niet meer bovenop maar die is ook wel een stukje ouder en zwakker dan jouw stiefmoeder natuurlijk. Bedank maat.
Pff, sterkte maat de komende tijd.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja kan ik me goed voorstellen van toen je pa overleed, dat is natuurlijk ook ontzettend heftig en ik ben heel blij dat je stiefmoeder er goed bovenop is gekomen. Mijn oma komt er sowieso niet meer bovenop maar die is ook wel een stukje ouder en zwakker dan jouw stiefmoeder natuurlijk. Bedank maat.
Sterkte makkerquote:Op donderdag 14 april 2022 22:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sterkte Toto.quote:Op donderdag 14 april 2022 22:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |