SPOILER: lokroepquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 14-04-2022 20:43:38 ]
quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kon weinig anders he
Jij mist de bal gewoon volledig, waardoor de terugspeelbal die netjes naast het doel gegeven werd alsnog het doel inging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom niet onder de bal blijven dan kan je hem voor het goal langspelen wtf
Jij bent niet goed wijs man, toto is bezig met zn muurtje gebeuren, in plaats van dat hij de bal gewoon dan over jou heentikt of in iig naar voren komt er uit het niets een terugspeelbal, die ik dan tenminste VOOR mij verwacht.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:40 schreef GGMM het volgende:
Je draait na je misser ook nog eens de verkeerde kant op
Hij kon hem niet over mij heen krijgen, omdat ik goed opgesteld stond.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij bent niet goed wijs man, toto is bezig met zn muurtje gebeuren, in plaats van dat hij de bal gewoon dan over jou heentikt of in iig naar voren komt er uit het niets een terugspeelbal, die ik dan tenminste VOOR mij verwacht.
Onzin, dat is juist zijn specialiteit.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kon hem niet over mij heen krijgen, omdat ik goed opgesteld stond.
Ik heb degene die ik heb gevonden al gepost.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:44 schreef Coco het volgende:
Laat je eigen fouten dan zien @:GGMM
Met je keeperscommentaar
Op het gifje is ALLE ruimte om de bal over jou heen te tikken bij iedere wallbounce.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen spelers als error, jos en chevy ja.
Expert Toto dacht daar blijkbaar anders over.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Op het gifje is ALLE ruimte om de bal over jou heen te tikken bij iedere wallbounce.
Er waren er meer.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb degene die ik heb gevonden al gepost.
Ik geef mijn fouten wel gewoon toe maak je geen zorgen.
Daarom rare keuze en totaal onverwachts inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Expert Toto dacht daar blijkbaar anders over.
Je was zeker weer tv aan het kijkenquote:Op zaterdag 2 april 2022 01:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Daarom rare keuze en totaal onverwachts inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer een foutje van mij gevonden
Een dubbele zelfs![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevonden @Oriente
@ChevyCaprice je trapt wel iets te vaak in dit soort "trucjes".
quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:50 schreef GGMM het volgende:
En even later viel de mooie goal(was nog mooier geweest als de pass van coco niet mislukt was)
Zoals de pass van toto mislukte zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Daar stond jij verkeerdquote:Op zaterdag 2 april 2022 01:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Zoals de pass van toto misluktte zeker.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:53 schreef GGMM het volgende:
Normaal is dat meer iets voor @3rr0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevonden @:oriente
@:chevycaprice je trapt wel iets te vaak in dit soort "trucjes".What can change the nature of a man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier wederom een foutje van mij @CocoVeel plezier ermee!
Ik ga hier iets te veel naar onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |