De reden dat je elke week een meltdown krijgt om een simpel spelletje op het internet.quote:
Ben je psycholoog of zo?quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De reden dat je elke week een meltdown krijgt om een simpel spelletje op het internet.
Daar zal vast meer achter zitten.
Omdat iedereen je negatieve gedrag zat is. Altijd maar praten, maar niets boeiends zeggen.quote:
Ja waren ze van slag?quote:Op dinsdag 12 april 2022 01:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat iedereen je negatieve gedrag zat is. Altijd maar praten, maar niets boeiends zeggen.
Ik kwam vrij laat in de room, maar ik begreep al snel dat iedereen maar wat blij waren dat je eerder vertrok.
Zoek hulp.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=1bGkI2yTcMsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@T3hTommay probeer voortaan een kwartier eerder een beslissing te nemen.![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:07 schreef GGMM het volgende:
Dan moet je niet achter Toto gaan lopen, ik wilde de bal naar je spelen op hét momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:T3hTommay probeer voortaan een kwartier eerder een beslissing te nemen.![]()
Gewoon boven me richten als je het teveel risico vindt om hem er tussendoor te gevenquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:09 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dan moet je niet achter Toto gaan lopen, ik wilde de bal naar je spelen op hét moment
Wij waren efficiënt samen jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ketchupflesje was zowaar even open.
Mocht wel weer eens, de laatste tijd raakte ik geen knikker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mocht wel weer eens, de laatste tijd raakte ik geen knikker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]Absolute wereldgoal dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]Heb je ook die combinatie tussen JR en mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was tegen mijn teamquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je ook die combinatie tussen JR en mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@T3hTommay je kan in plaats van typen ook JR eens aan de goede kant gaan dekken![]()
Klopt, al heb je er dan niks aan als je de verkeerde schaatsen aan hebt.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa
Maar je staat aanvallend wel vaak goed opgesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |