Dit zegt trouwens genoeg over je ware intenties.quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je gewoon op let is daar niets aan de hand
quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit zegt trouwens genoeg over je ware intenties.
Nog 0x sorry gehoord voor een trieste eigen goal, altijd is het mijn schuld lol.
En maar volhouden dat je zogenaamd echt zo slecht bent
Moet wel zeggen dat ik in godsnaam niet weet waarom ik naar beneden ging.quote:
We hebben een doorbraakquote:Op vrijdag 8 april 2022 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik in godsnaam niet weet waarom ik naar beneden ging.
Dus deze lag misschien deels aan mij.
Stop eens met je act.quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit zegt trouwens genoeg over je ware intenties.
Nog 0x sorry gehoord voor een trieste eigen goal, altijd is het mijn schuld lol.
En maar volhouden dat je zogenaamd echt zo slecht bent
Ik doe niet aan actsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@MC-MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@OrienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie @GGMMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GGMM @WazaaaaaWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:15 schreef Coco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:MC-MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:orienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie @:GGMMErg mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:GGMM @:wazaaaaa![]()
3v1 - als je ook Toto meetelt die bovenin inloopt. Niemand loopt mee.
Toen was ik woest
Wel erg mooi afgerond @Scrummie![]()
![]()
Hier kon je niks aan doen en goed afgerond door scrumquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:17 schreef GGMM het volgende:
Toen was ik woest
Wel erg mooi afgerond @:scrummie![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:17 schreef GGMM het volgende:
Toen was ik woest
Wel erg mooi afgerond @:scrummie
Dank.
Maar wel eens, jij werd gedwongen om ruimte naar Deyna een beetje af te dekken waardoor ik de ruimte had voor het (iets te trage wat mij betreft) schot.![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=9ZVjxfKlpcAquote:What can change the nature of a man?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: