Er is voor een paar jaar genoeg, grootste probleem is de productie op te starten en dat op te kunnen schalen naar gebieden die het nodig hebben. Daarom is daadkracht in besluitvaardig beleid nu nodig.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:43 schreef fubaaar22 het volgende:
Zijn er eigenlijk nog potentiële gasvelden. In Europa die we snel operationeel kunnen maken?
Groningen weer vol los maar nog meer?
Walgelijk inderdaad, maar goed. We hebben in Nederland nou eenmaal een hoop wereldvreemde linkse bakfiets gezinnetjes die boven modaal verdienen, en volledig vegetarisch leven, dat zij de levens van de armere burgers verwoesten zal ze een zorg zijn, alleen het klimaat dat telt bij die lui..quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:56 schreef Catatafishh het volgende:
Het is overigens wel balen dat wij net nu we een energiecrisis in gaan dat met types doen als Rob Jetten, Kajsa Ollengren en Siegrid Kaag. Onze minister van klimaat verwisselt een m3 gas met een kwh electriciteit. Onze minister van defensie past geslachtsdiscriminatie toe en onze minister van financiën speecht liever over blikjes red bull in de maas dan een koopkrachtdebat bij te wonen. Zorgwekkend.
Onder de wadden zit nog net zoveel als in Groningen ,quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:45 schreef Vallon het volgende:
[..]
Even bij de les blijven.... anderen dan Putin zeiden dat het niet hoefde.
Vanochtend heeft Putin als Presiden het decreet bekrachtigd. Ik ga beniewd zijn naar het (juridische) transcript dat hij zijn handelspartners gaat (laten) sturen.
Ja en dan gaat Rusland nog verder kapot. We hebben al kunnen zien dat Putin zich weinig aantrekt van het wel en wee van Oekraïners maar ook zijn eigen volk.quote:
Draghi hoopt(e) ws vooral zo Italië in de wind van Putin te kunnen houden zodat het dan geen onvriendelijk land zou zijn. Puur formeel kan ik (en zal je) niets vinden dat Rusland dit heeft toegezegd anders dan wellicht zo de haar bekend verdeeldheid te kunnen zaaien.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:49 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik las dat die het tegen Draghi had gezegd. Dat mag wel een crimineel zijn maar ik denk niet dat die liegt.
Ik denk dat er dan wel een uitzondering gemaakt word.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Onder de wadden zit nog net zoveel als in Groningen ,
maar in dit land laten we liever de inwoners zakken dan dat er een aanslag gepleegd wordt op het waddenzand, want dat mag niet zakken he,
Denk om de zee hondjes
https://waddenvereniging.(...)E6EwWlBoC3_IQAvD_BwE
Jij maakt wat mee hè?quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:38 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
V.S. hoort bij NATO net zoals Nederland. Dus we zijn samen verantwoordelijk voor de oorlogen die we starten, daar hebben we als burger wel invloed op.
En 9/11 was niet de reden waarom ze Irak binnenvielen
Ondanks de klap had het me nog goed gesmaaktquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij maakt wat mee hè?
Broodje kroketmeneer wordt geslagen door oom agent https://www.dumpert.nl/item/100026590_79a5e2c9
boeit mij echt helemaal nulquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:54 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Ja en dan gaat Rusland nog verder kapot. We hebben al kunnen zien dat Putin zich weinig aantrekt van het wel en wee van Oekraïners maar ook zijn eigen volk.
Dat hebben we naar verluid aan de chinezen te dankenquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:51 schreef BEFEM het volgende:
Maar heel dat dreigen met stoppen met gas enzo maakt des te duidelijker wat voor idioot idee hij had met Oekraïne binnenvallen. Je komt nu met je grootste troefkaart tegen West europa net op het moment dat het lente wordt!
Mij dus ook niet. Jammer voor de burger die anti Poetin daar is, maar je kunt niet de hele wereld redden daar waar dictators zitten.quote:
Zeg dat maar niet tegen elektrische bakfietsers die vinden dat de Wadden puur natuur is en wier bronnen van leven daarom niet ten dienste mag staan van de mensheid of het land.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:55 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan wel een uitzondering gemaakt word.
Stoltenberg: Russische troepen trekken zich niet terugquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:57 schreef polderturk het volgende:
Als de Russen zich daadwerkelijk gaan terugtrekken rond Kiev
5 jaar? Mochten ze willen, tel er maar een paar bij en dat is zonder onverwachte vertragingen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:01 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
De inwoners van Moergestel zullen het vast enorm waarderen dat alle bezwaarprocedures en inspraakavonden aan de kant worden geschoven zodat zij 5 jaar lang in een bouwput wonen waarna er een haastig opgetuigde kerncentrale in hun achtertuin staat.
Zet ze dan in Groningen, genoeg lege vlaktes en goed voor de werkgelegenheidquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
5 jaar? Mochten ze willen, tel er maar een paar bij en dat is zonder onverwachte vertragingen.
Geheel mee eens. Dit is echt een extreme situatie. Maar ik denk dat hierdoor het westen straks razendsnel gaat verduurzamen en de afhankelijkheid van niet duurzame bronnen snel gaat afbouwen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen elektrische bakfietsers die vinden dat de Wadden puur natuur is en wier bronnen van leven daarom niet ten dienste mag staan van de mensheid of het land.
Oea manier zijn mensen die tekorten zijn ontgroeid niet in staat om te begrijpen dat veel mensen niet hun keuze en kansen hebben (gekregen) die zij als normaal recht wel opeisen.
Ik ben voor allerlei belangen maar stel het op prijs dat we eerst te eten, een warm en veilig dak hebben voordat we aandacht kunnen gaan hebben voor de omgevingsfactoren.
Op het moment dat de eigen energievoorziening in gevaar komt, onderdeel van fysiologische basisvoorwaarden, moet je die eerst veiligstellen voordat je je weer bezig kunt houden maken om wat er nog meer groeit en bloeit als verwachting(en).
Ik zet ze helemaal nergens, ik zeg alleen dat 5 jaar bouwtijd te optimistisch is.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zet ze dan in Groningen, genoeg lege vlaktes en goed voor de werkgelegenheid
Nog geen fractie, bovendien staan de Wadden op de werelderfgoedlijst van Unesco. Moeten we zuinig mee omgaan.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Onder de wadden zit nog net zoveel als in Groningen ,
maar in dit land laten we liever de inwoners zakken dan dat er een aanslag gepleegd wordt op het waddenzand, want dat mag niet zakken he,
Denk om de zee hondjes
https://waddenvereniging.(...)E6EwWlBoC3_IQAvD_BwE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |