*Zelf spelen met warme balletjes kunt u hier doen: https://draw.inker.one/#/wc/gsquote:Nu Portugal het WK-ticket heeft veiliggesteld, staat het vast dat Nederland vrijdag bij de loting is ingedeeld in Pot 2. Hoe gaat die loting precies in zijn werk?
De loting in het Doha Exhibition and Convention Center begint om 19.00 uur lokale tijd, wanneer het in Nederland 18.00 uur is. Omdat de laatste drie tickets pas tijdens de interlandperiode in juni worden vergeven (de laatste Europese play-offs en de intercontinentale barrages) is er sprake van een incomplete loting. Al deze landen worden sowieso ingedeeld in Pot 4.
In Pot 1 zitten naast gastheer Qatar de zeven hoogst genoteerde landen op de FIFA-ranking die zich hebben geplaatst voor het eindtoernooi: België, Brazilië, Frankrijk, Argentinië, Engeland, Spanje en Portugal. Nederland belandt in Pot 2. De precieze samenstelling van de potten communiceert de FIFA donderdag, rond de publicatie van de nieuwe FIFA-ranking.
De loting kent een overzichtelijk verloop, in die zin dat er wordt begonnen met Pot 1 en wordt geëindigd met Pot 4. De landen krijgen ook meteen een nummer mee, waardoor het speelschema in de groepsfase direct vaststaat. Razendsnel wordt dus duidelijk tegen welk land Nederland zijn eerste WK-wedstrijd sinds 12 juli 2014 gaat afwerken. De positie van Qatar staat vast: A1. De andere groepshoofden worden daarna netjes uitgesmeerd over de groepen B tot en met H.
Spreiding
Het principe van de FIFA is dat - als het ook maar enigszins kan - geen enkele groep meer dan één vertegenwoordiger van hetzelfde continent telt. Dat is voor alle werelddelen haalbaar, behalve Europa. De regel is dat elke poule minimaal één en maximaal twee Europese landen telt. In de praktijk komt dat neer op vijf groepen met twee Europese teams.
Deze geografische spreiding wordt ook gehanteerd bij het indelen van de nog onbekende winnaars van de intercontinentale play-offs. Qatar zal dus niet uit kunnen komen tegen de winnaar van de strijd tussen de nummer vijf van Azië en de nummer vijf van Zuid-Amerika.
De 22ste editie van het WK begint op maandag 21 november en eindigt op zondag 18 december.
WK-DEELNEMERS:
Continent Tickets Gekwalificeerd
Afrika 5 Ghana, Senegal, Kameroen, Tunesië, Marokko
Azië 5 of 6 Qatar, Japan, Iran, Saudi-Arabië, Zuid-Korea
Europa 13 België, Kroatië, Denemarken, Engeland, Frankrijk, Nederland, Duitsland, Servië, Spanje, Zwitserland, Portugal, Polen
Noord- en Midden-Amerika 3 of 4 Canada
Oceanië 0 of 1
Zuid-Amerika 4 of 5 Argentinië, Brazilië, Ecuador, Uruguay
Bron van de tekst: https://www.vi.nl/nieuws/(...)ver-de-wk-loting#_=_
Aldi-aids.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gestemd op de poll in dit erg leuke topic.
We gaan winnen maat. Samen op de banken voor oranje. @:paul
Zou Abbink dit grapje echt niet snappen?quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:22 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn nauwelijks echt leuke lotingen mogelijk valt me op.
Dit kan niet.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Abbink dit grapje echt niet snappen?
[ twitter ]
Die wedstrijden van Oranje waren ook niet om aan te zien. Het leukste speelde Nederland toen ze al met 2-0 achter stonden tegen Braziliequote:Op donderdag 31 maart 2022 20:30 schreef hvan het volgende:
;.
De laatste was België, Nederland, Marokko en Saoedi Arabië. Oftewel zelfde groep als in 1994.
Nog wat meer corrupte regimes in Afrika en Azië pleasen zodat de FIFA-bobo's weer herkozen worden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:21 schreef Halcon het volgende:
Ook de loting maar eens gedaan.
Nederland bij Kameroen, Engeland en Zuid-Korea. Verder behalve Argentinië - Kroatië en Duitsland - Spanje weinig om naar uit te kijken in de 1e ronde.
En dan moeten er in de toekomst 48 landen mee gaan doen
ohja ik ga natuurlijk het WK moddenquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gestemd op de poll in dit erg leuke topic.
We gaan winnen maat. Samen op de banken voor oranje. @:paul
Ik ga alles op alles zetten op het solliciteren voor WK mod.quote:
gezllig doen we het samenquote:Op donderdag 31 maart 2022 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga alles op alles zetten op het solliciteren voor WK mod.
Nederland tegen de Solomon Eilandenquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:21 schreef Halcon het volgende:
Ook de loting maar eens gedaan.
Nederland bij Kameroen, Engeland en Zuid-Korea. Verder behalve Argentinië - Kroatië en Duitsland - Spanje weinig om naar uit te kijken in de 1e ronde.
En dan moeten er in de toekomst 48 landen mee gaan doen
Dus dat klote kind is er eigenlijk verantwoordelijk voor dat wij die eerste ster niet pakte?!quote:
Nederland - België op het WK lijkt me fantastisch, zeker als ze aan elkaar gewaagd zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop op een makkelijke loting maar heb zo het idee dat het België gaat worden.
Is Belgie intussen een beetje aan het verjongen?quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland - België op het WK lijkt me fantastisch, zeker als ze aan elkaar gewaagd zijn.
Als we ze pakken zou het geweldig zijn ja.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland - België op het WK lijkt me fantastisch, zeker als ze aan elkaar gewaagd zijn.
Valt tegen. Nog steeds veel oude garde. Tegen Ierland speelden ze trouwens wel met een b-elftal, met jongens als Theate, Boyata, Dendoncker, Saelemaekers, Vanaken etc. Dat is niet heel bijzonder allemaal.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is Belgie intussen een beetje aan het verjongen?
Nederland - Wales is wel een affiche hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als ik het zo snel bekijk is Qatar (uiteraard) het meest gunstig uit pot 1.
Pot 3 eigenlijk alleen zaak om Polen en Servie te ontlopen, de rest is wel lood om oud ijzer daar.
Uit pot 4 wil je liever niet een Mexico of Wales treffen denk ik (mits die laatste zich plaatst). Verder zal het ook wel.
Ik ben ooit naar Nederland - Wales geweest. In 2008, uitzwaaiwedstrijd voor het EK. Baalde toen dat Giggs niet meer met Wales meedeed. Met de wetenschap van nu dat het een rare kwibus is, ben ik daar blij om!quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Nederland - Wales is wel een affiche hoor.
@:mexicanobakker
Dus als je de kans had gehad om Maradonna nog eens te zien spelen zou je ook overslaan?quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:39 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik ben ooit naar Nederland - Wales geweest. In 2008, uitzwaaiwedstrijd voor het EK. Baalde toen dat Giggs niet meer met Wales meedeed. Met de wetenschap van nu dat het een rare kwibus is, ben ik daar blij om!
Tot zover deze anekdote.
Of Marc Overmars!quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus als je de kans had gehad om Maradonna nog eens te zien spelen zou je ook overslaan?
Wales zit ook bij ons in de Nations League-poule toch.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Nederland - Wales is wel een affiche hoor.
@:mexicanobakker
Touché. Eigenlijk baal ik nog steeds dat ik Giggs niet gezien heb.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus als je de kans had gehad om Maradonna nog eens te zien spelen zou je ook overslaan?
Mexico zit bij ons in Pot 2 toch?quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als ik het zo snel bekijk is Qatar (uiteraard) het meest gunstig uit pot 1.
Pot 3 eigenlijk alleen zaak om Polen en Servie te ontlopen, de rest is wel lood om oud ijzer daar.
Uit pot 4 wil je liever niet een Mexico of Wales treffen denk ik (mits die laatste zich plaatst). Verder zal het ook wel.
Precies, ik vond het in het seizoen dat onderbroken werd door Corona ook heel jammer dat ik Promes niet live in de Kuip heb kunnen zien, maar dat vind ik nu ook helemaal niet meer erg!quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:39 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik ben ooit naar Nederland - Wales geweest. In 2008, uitzwaaiwedstrijd voor het EK. Baalde toen dat Giggs niet meer met Wales meedeed. Met de wetenschap van nu dat het een rare kwibus is, ben ik daar blij om!
Tot zover deze anekdote.
Hier trap ik niet in.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, ik vond het in het seizoen dat onderbroken werd door Corona ook heel jammer dat ik Promes niet live in de Kuip heb kunnen zien, maar dat vind ik nu ook helemaal niet meer erg!
Lewa valt voor mijn gevoel ook altijd tegen op toernooien. Servië lijkt mij het pittigste trouwens.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Polen is eigenlijk altijd matig, daar ben ik niet bang voor. Senegal/Japan/Marokko lijkt me nog het lastigst, in willekeurige volgorde.
Tactisch vaak matig, pakken we wel joh.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Polen is eigenlijk altijd matig, daar ben ik niet bang voor. Senegal/Japan/Marokko lijkt me nog het lastigst, in willekeurige volgorde.
Servië vind ik moeilijk in te schatten. Senegal heeft wel gewoon de beste spelers denk ik, maar ja het blijven Afrikaanse slagers.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lewa valt voor mijn gevoel ook altijd tegen op toernooien. Servië lijkt mij het pittigste trouwens.
Senegal is nou typisch zo'n team wat we zo oprollen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Servië vind ik moeilijk in te schatten. Senegal heeft wel gewoon de beste spelers denk ik, maar ja het blijven Afrikaanse slagers.
Wel een puike kwalificatie in ieder geval, en vond ze tegen Portugal ook wel goed. Lijkt mij zo'n vervelend team dat NL niet ligt. Afrikaanse landen vallen altijd door de mand, daar ben ik niet zo bang voor ook al hebben ze goede spelers. Tadic weer tegen Dumbfries zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Servië vind ik moeilijk in te schatten. Senegal heeft wel gewoon de beste spelers denk ik, maar ja het blijven Afrikaanse slagers.
O ja. Dat plaatje in de OP is een beetje onduidelijk. VS zit ook in pot 2 dan.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mexico zit bij ons in Pot 2 toch?
Brazilië, Nederland, Polen, Kameroen, zoiets zou nog wel pittig zijn, maar dat zou wel erg ongelukkig geloot zijn.
Ach ja, de altijd vervelende Tadic.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Tadic weer tegen Dumbfries zou wel leuk zijn.
Wel vies veel geluk gehad met die onterecht afgekeurde goal. Anders hadden ze het WK gezien de lastige play-offs waarschijnlijk niet eens gehaald.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een puike kwalificatie in ieder geval, en vond ze tegen Portugal ook wel goed. Lijkt mij zo'n vervelend team dat NL niet ligt. Afrikaanse landen vallen altijd door de mand, daar ben ik niet zo bang voor ook al hebben ze goede spelers.
Teams zoals Senegal zijn echt vrij matig hoor, als je ze tegen Europese/Zuid-Amerikaanse teams zet.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook gewoon.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
O ja. Dat plaatje in de OP is een beetje onduidelijk. VS zit ook in pot 2 dan.
Maar wel groot en sterk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Afrikaanse landen worden vaak toch tactisch kapot gespeeld dus daar ben ik niet zo bang voor
Beter nu dan in de QF of SF, toch?quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eigenlijk maakt het mij erg weinig uit, alleen Marokko liever niet want gedoe. Naja, en Portugal want dat is altijd ellende.
Even afkloppen.
Dit ja.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Teams zoals Senegal zijn echt vrij matig hoor, als je ze tegen Europese/Zuid-Amerikaanse teams zet.
Die Afrika Cup moet je wat dat aangaat wel met een grote korrel zout nemen.
Voorkeur is denk ik Qatar, Engeland of België uit Pot 1.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:57 schreef MC-M het volgende:
Groepsfase komen we sowieso wel door. Hopen op een Europees land in pot 1, dan sowieso geen Europees land uit pot 3. Pot 4, heeft alleen Canada wat aardige spelers.
Twee vingers in de neus.
Ik heb er vertrouwen in dat Louis tegen elke ploeg een passend strijdplan bedenkt!quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:04 schreef MC-M het volgende:
[..]
Beter nu dan in de QF of SF, toch?
Verlies je die maar, ga je alsnog wel door.
Poule des Doodsen (Poules des Doods?) zijn met dat nieuwe systeem bijna onmogelijk gewordenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:22 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn nauwelijks echt leuke lotingen mogelijk valt me op.
Frankrijkquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Poule des Doodsen (Poules des Doods?) zijn met dat nieuwe systeem bijna onmogelijk geworden
Brazilië
Nederland
Servië
Canada
lijkt mij de moeilijkste optie
Dit kan ook nietquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Frankrijk
Nederland
Marokko (als ze die bondscoach ontslaan)
Mexico
quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Frankrijk
Nederland
Marokko (als ze die bondscoach ontslaan)
Mexico
quote:
Dat plaatje klopt niet (meer), Mexico en de VS zijn nu zeker van Pot 2 en Costa Rica of Nieuw-Zeeland komt in Pot 4quote:
Ohquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat plaatje klopt niet (meer), Mexico en de VS zijn nu zeker van Pot 2 en Costa Rica of Nieuw-Zeeland komt in Pot 4
quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:29 schreef hhh38 het volgende:
Complimenten voor de OP trouwens @:maxi-mus!
COMPLIMENTEN!!!quote:
Dat VS en Mexico nog als optie voor Pot 4 staan klopt niet meer. Dit was nog voor de laatste speelronde van CONCACAFquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Zo staat het toch exact in dat plaatje? Als je alleen even naar de potten kijkt.
Dat kan!quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:42 schreef Caland het volgende:
Ok dan zeg ik
Frankrijk
Nederland
Marokko
Peru
Als moeilijkste poule. Owee als dit ook niet kan!!!
Dat kan, als Peru wint van Australië of UAE.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:42 schreef Caland het volgende:
Ok dan zeg ik
Frankrijk
Nederland
Marokko
Peru
Dit kan.......quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:42 schreef Caland het volgende:
Ok dan zeg ik
Frankrijk
Nederland
Marokko
Peru
Eerder werden de landen buiten Pot 1 ingedeeld op continent toch?quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Poule des Doodsen (Poules des Doods?) zijn met dat nieuwe systeem bijna onmogelijk geworden
Brazilië
Nederland
Servië
Canada
lijkt mij de moeilijkste optie
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eerder werden de landen buiten Pot 1 ingedeeld op continent toch?
Alles zit dan weer dicht ivm corona.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk erover na om mij deze wereldcup helemaal onder te dompelen in het Thialf sfeertje en met een oranje klomp op mijn hoofd aan te sluiten in de polonaise van het plaatselijk dorpscafé.
Waarvan akte.
Ik gok rond kwart voor 7 ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik zit totaal niet te wachten op de speech van de altijd corrupte Gianni trouwens, kunnen mensen in dit topic roepen wanneer de loting echt begint?
Graag mention als de daadwerkelijke loting begint.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:07 schreef Zipportal het volgende:
Doe Canada maar een keer. Pas één keer eerder tegen gevoetbald.
https://nl.wikipedia.org/(...)s_Canada_-_Nederland
Ter educatie.
En hoe geweldig Qatar is! Dat iedereen, maar dan ook echt iedereen, heus wel welkom is!quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik zit totaal niet te wachten op de speech van de altijd corrupte Gianni trouwens, kunnen mensen in dit topic roepen wanneer de loting echt begint?
1,2,3, FIFA!quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En hoe geweldig Qatar is! Dat iedereen, maar dan ook echt iedereen, heus wel welkom is!
De beelden van dit spektakel.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:07 schreef Zipportal het volgende:
Doe Canada maar een keer. Pas één keer eerder tegen gevoetbald.
https://nl.wikipedia.org/(...)s_Canada_-_Nederland
Ter educatie.
Wat een inspiratieloze muziek. Had gehoopt op Omar SouleymanGodquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
HET WK LIED
![]()
Hayya Hayya (Better Together) | FIFA World Cup 2022™ Official Soundtrack
20.000x het woord 'together'.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
HET WK LIED
![]()
Mogen vrouwen ook komen kijken?quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:04 schreef MC-M het volgende:
[..]
20.000x het woord 'together'.
Je verwacht het... wel.
Saai. Totaal niet pakkend.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
HET WK LIED
![]()
Het leven zit vol teleurstellingen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:53 schreef Piebe het volgende:
[..]
Ik zag het.
Voor niks een OP in elkaar geflanst
Ik niet, ik vind Aziaten maar vies volk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:02 schreef Piebe het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar Japan, Maakte het vier jaar geleden Belgie nog behoorlijk moeilijk.
Als er één land buiten kampioen moet worden dat niet in Europa of Zuid-Amerika ligt, dan staat Japan bij mij denk ik het hoogst aangeschreven.
@KingRolandquote:Op vrijdag 1 april 2022 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind Aziaten maar vies volk.
Je bedoelt de FIFA-bobo's?quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:33 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
NPO2 neemt in ieder geval RUIM de tijd voor het gebabbel.
Lekker inclusiefquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
HET WK LIED
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bedoelt de FIFA-bobo's?
Alsof die in de buurt van de wereldtitel gaan komenquote:Op vrijdag 1 april 2022 17:02 schreef Piebe het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar Japan, Maakte het vier jaar geleden Belgie nog behoorlijk moeilijk.
Als er één land buiten kampioen moet worden dat niet in Europa of Zuid-Amerika ligt, dan staat Japan bij mij denk ik het hoogst aangeschreven.
USA - Iranquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Engeland - Nederland - Iran - Canada zou een leuke loting zijn.
En dat voor dat geldquote:
Nee natuurlijk niet, maar dan nogquote:
Leve het thuiswerkenquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
VIER WEDSTRIJDEN OP EEN DAG
Dat wordt verlof opnemen.
We kunnen eerst rustig gaan etenquote:De verwachting is dat rond 18:40 uur de eerste balletjes uit de koker worden gehaald.
In de laatste 10 minuten achterkomen en dan dat Portugal die tijd gaat rekkenquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:12 schreef TheVulture het volgende:
Zolang het maar niet het altijd walgelijke Portugal wordt
Daar vinden we vast weer ons Waterlooquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:12 schreef TheVulture het volgende:
Zolang het maar niet het altijd walgelijke Portugal wordt
It's not going to Rome helaasquote:
De Slag van Neurenbergquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar vinden we vast weer ons Waterloo
[ afbeelding ]
Waarom gaan we dan nog loten?quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:21 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een debiel gelul over quatar
ga gewoon loten debieltjes
van gaal is gewoon een achterlijke idoot
nederland zal in quatar gewoon op allerlei manieren genaaid worden
eerste ronde eruit
Van Gaal is er niet eens, hansworst.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:21 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een debiel gelul over quatar
ga gewoon loten debieltjes
van gaal is gewoon een achterlijke idoot
nederland zal in quatar gewoon op allerlei manieren genaaid worden
eerste ronde eruit
omdat we in die pot zitten pipoquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom gaan we dan nog loten?
Barbara Barend?quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat we in die pot zitten pipo
Welke pot? Zitten we daar wel echt in?quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat we in die pot zitten pipo
John van den Brom is het daar niet mee eensquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
John van den Brom is het daar niet mee eens
Echt hè. Die hoopt weer op baantje terug bij Al Jazeera of rt today.quote:
Ik vind het belangrijker dat Spanje in de avond speelt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:11 schreef hhh38 het volgende:
Hoop wel dat Nederland vooral 's avonds speelt
Bedankt Ixnay.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:28 schreef klaasweetalles het volgende:
het is allemaal gelul
er zijn nul doden daar gevallen
die man lult uit echt zijn debiele nek met logistiek
We vragen het ervaringsdeskundige @DeeBeequote:Op vrijdag 1 april 2022 18:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt hè. Die hoopt weer op baantje terug bij Al Jazeera of rt today.
Iedereen die wel eens in Qatar en vooral Dubai komt weet dat er helemaal niets verbetert is.
Is ook al een half uur bezig op de andere zenders her en derquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
ik dacht dat die loting om zes uur zou beginnen
wat is dit voor debiele shit
Fleuwwrrrquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik trek die R van Fleur echt heel slecht.
Je pik in haar mondje jassen, dan heb je daar geen last meer van.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik trek die R van Fleur echt heel slecht.
Ze is wel zeker over van allesquote:
Dat we ooit nog maar een seconde dachten dat ie ook maar een haar (no pun intended) beter was dan Blatterquote:
Wow.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je pik in haar mondje jassen, dan heb je daar geen last meer van.
Stukje Qatar Glory.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:31 schreef Caland het volgende:
Hooligans
Zo vanuit het niets
Ja die gaan vast naar Qatar Fleurrrr
Er is al een hele ceremonie aan de gang, denk ook dat ze dat bewust niet uitzenden als een soort van statementquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:31 schreef MC-M het volgende:
Wat duurt dit lang. Straks ook nog een hele ceremonie zeker.
Gewoon slopen, net als Spanje in 2014.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:31 schreef RipCity het volgende:
Volgorde van wedstrijden
Oranje opent het WK tegen een land uit Pot 1, speelt daarna tegen een land uit Pot 4 en sluit af tegen een land uit Pot 3.
Meteen zwaarste wedstrijd als eerst
Kon toch niet 2 landen uit zelfde werelddeel idd behalve Europa.. nos…..quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:33 schreef Caland het volgende:
Nee je kan niet bij Qatar Iran en Saudi Arabie in een poule komen
Dat weet toch iedereen
bleke chineesquote:
Goede grapquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Afgesproken in de McDonald’s van Zwolle.
wc potquote:
Wat een achterlijk wijf inderdaadquote:
die zal jij nooit tegelijk hebbenquote:
Dikke kans inderdaadquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:38 schreef Marcoss het volgende:
Jermaine Jenas.. dat zal vast de 123e keus zijn geweest?
Die is tegenwoordig toch een beetje gek of zo (maar goed, Amerikaans).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |