Precies, ik vond het in het seizoen dat onderbroken werd door Corona ook heel jammer dat ik Promes niet live in de Kuip heb kunnen zien, maar dat vind ik nu ook helemaal niet meer erg!quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:39 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik ben ooit naar Nederland - Wales geweest. In 2008, uitzwaaiwedstrijd voor het EK. Baalde toen dat Giggs niet meer met Wales meedeed. Met de wetenschap van nu dat het een rare kwibus is, ben ik daar blij om!
Tot zover deze anekdote.
Hier trap ik niet in.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, ik vond het in het seizoen dat onderbroken werd door Corona ook heel jammer dat ik Promes niet live in de Kuip heb kunnen zien, maar dat vind ik nu ook helemaal niet meer erg!
Lewa valt voor mijn gevoel ook altijd tegen op toernooien. Servië lijkt mij het pittigste trouwens.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Polen is eigenlijk altijd matig, daar ben ik niet bang voor. Senegal/Japan/Marokko lijkt me nog het lastigst, in willekeurige volgorde.
Tactisch vaak matig, pakken we wel joh.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Polen is eigenlijk altijd matig, daar ben ik niet bang voor. Senegal/Japan/Marokko lijkt me nog het lastigst, in willekeurige volgorde.
Servië vind ik moeilijk in te schatten. Senegal heeft wel gewoon de beste spelers denk ik, maar ja het blijven Afrikaanse slagers.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lewa valt voor mijn gevoel ook altijd tegen op toernooien. Servië lijkt mij het pittigste trouwens.
Senegal is nou typisch zo'n team wat we zo oprollen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Servië vind ik moeilijk in te schatten. Senegal heeft wel gewoon de beste spelers denk ik, maar ja het blijven Afrikaanse slagers.
Wel een puike kwalificatie in ieder geval, en vond ze tegen Portugal ook wel goed. Lijkt mij zo'n vervelend team dat NL niet ligt. Afrikaanse landen vallen altijd door de mand, daar ben ik niet zo bang voor ook al hebben ze goede spelers. Tadic weer tegen Dumbfries zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Servië vind ik moeilijk in te schatten. Senegal heeft wel gewoon de beste spelers denk ik, maar ja het blijven Afrikaanse slagers.
O ja. Dat plaatje in de OP is een beetje onduidelijk. VS zit ook in pot 2 dan.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mexico zit bij ons in Pot 2 toch?
Brazilië, Nederland, Polen, Kameroen, zoiets zou nog wel pittig zijn, maar dat zou wel erg ongelukkig geloot zijn.
Ach ja, de altijd vervelende Tadic.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Tadic weer tegen Dumbfries zou wel leuk zijn.
Wel vies veel geluk gehad met die onterecht afgekeurde goal. Anders hadden ze het WK gezien de lastige play-offs waarschijnlijk niet eens gehaald.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een puike kwalificatie in ieder geval, en vond ze tegen Portugal ook wel goed. Lijkt mij zo'n vervelend team dat NL niet ligt. Afrikaanse landen vallen altijd door de mand, daar ben ik niet zo bang voor ook al hebben ze goede spelers.
Teams zoals Senegal zijn echt vrij matig hoor, als je ze tegen Europese/Zuid-Amerikaanse teams zet.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook gewoon.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
O ja. Dat plaatje in de OP is een beetje onduidelijk. VS zit ook in pot 2 dan.
Maar wel groot en sterk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Afrikaanse landen worden vaak toch tactisch kapot gespeeld dus daar ben ik niet zo bang voor
Beter nu dan in de QF of SF, toch?quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eigenlijk maakt het mij erg weinig uit, alleen Marokko liever niet want gedoe. Naja, en Portugal want dat is altijd ellende.
Even afkloppen.
Dit ja.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Teams zoals Senegal zijn echt vrij matig hoor, als je ze tegen Europese/Zuid-Amerikaanse teams zet.
Die Afrika Cup moet je wat dat aangaat wel met een grote korrel zout nemen.
Voorkeur is denk ik Qatar, Engeland of België uit Pot 1.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:57 schreef MC-M het volgende:
Groepsfase komen we sowieso wel door. Hopen op een Europees land in pot 1, dan sowieso geen Europees land uit pot 3. Pot 4, heeft alleen Canada wat aardige spelers.
Twee vingers in de neus.
Ik heb er vertrouwen in dat Louis tegen elke ploeg een passend strijdplan bedenkt!quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:04 schreef MC-M het volgende:
[..]
Beter nu dan in de QF of SF, toch?
Verlies je die maar, ga je alsnog wel door.
Poule des Doodsen (Poules des Doods?) zijn met dat nieuwe systeem bijna onmogelijk gewordenquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:22 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn nauwelijks echt leuke lotingen mogelijk valt me op.
Frankrijkquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Poule des Doodsen (Poules des Doods?) zijn met dat nieuwe systeem bijna onmogelijk geworden
Brazilië
Nederland
Servië
Canada
lijkt mij de moeilijkste optie
Dit kan ook nietquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Frankrijk
Nederland
Marokko (als ze die bondscoach ontslaan)
Mexico
quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Frankrijk
Nederland
Marokko (als ze die bondscoach ontslaan)
Mexico
quote:
Dat plaatje klopt niet (meer), Mexico en de VS zijn nu zeker van Pot 2 en Costa Rica of Nieuw-Zeeland komt in Pot 4quote:
Ohquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat plaatje klopt niet (meer), Mexico en de VS zijn nu zeker van Pot 2 en Costa Rica of Nieuw-Zeeland komt in Pot 4
quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:29 schreef hhh38 het volgende:
Complimenten voor de OP trouwens @:maxi-mus!
COMPLIMENTEN!!!quote:
Dat VS en Mexico nog als optie voor Pot 4 staan klopt niet meer. Dit was nog voor de laatste speelronde van CONCACAFquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Zo staat het toch exact in dat plaatje? Als je alleen even naar de potten kijkt.
Dat kan!quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:42 schreef Caland het volgende:
Ok dan zeg ik
Frankrijk
Nederland
Marokko
Peru
Als moeilijkste poule. Owee als dit ook niet kan!!!
Dat kan, als Peru wint van Australië of UAE.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:42 schreef Caland het volgende:
Ok dan zeg ik
Frankrijk
Nederland
Marokko
Peru
Dit kan.......quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:42 schreef Caland het volgende:
Ok dan zeg ik
Frankrijk
Nederland
Marokko
Peru
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |