Eerder werden de landen buiten Pot 1 ingedeeld op continent toch?quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Poule des Doodsen (Poules des Doods?) zijn met dat nieuwe systeem bijna onmogelijk geworden
Brazilië
Nederland
Servië
Canada
lijkt mij de moeilijkste optie
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eerder werden de landen buiten Pot 1 ingedeeld op continent toch?
Alles zit dan weer dicht ivm corona.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk erover na om mij deze wereldcup helemaal onder te dompelen in het Thialf sfeertje en met een oranje klomp op mijn hoofd aan te sluiten in de polonaise van het plaatselijk dorpscafé.
Waarvan akte.
Ik gok rond kwart voor 7 ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik zit totaal niet te wachten op de speech van de altijd corrupte Gianni trouwens, kunnen mensen in dit topic roepen wanneer de loting echt begint?
Graag mention als de daadwerkelijke loting begint.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:07 schreef Zipportal het volgende:
Doe Canada maar een keer. Pas één keer eerder tegen gevoetbald.
https://nl.wikipedia.org/(...)s_Canada_-_Nederland
Ter educatie.
En hoe geweldig Qatar is! Dat iedereen, maar dan ook echt iedereen, heus wel welkom is!quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik zit totaal niet te wachten op de speech van de altijd corrupte Gianni trouwens, kunnen mensen in dit topic roepen wanneer de loting echt begint?
1,2,3, FIFA!quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En hoe geweldig Qatar is! Dat iedereen, maar dan ook echt iedereen, heus wel welkom is!
De beelden van dit spektakel.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:07 schreef Zipportal het volgende:
Doe Canada maar een keer. Pas één keer eerder tegen gevoetbald.
https://nl.wikipedia.org/(...)s_Canada_-_Nederland
Ter educatie.
Wat een inspiratieloze muziek. Had gehoopt op Omar SouleymanGodquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
HET WK LIED
![]()
Hayya Hayya (Better Together) | FIFA World Cup 2022™ Official Soundtrack
20.000x het woord 'together'.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
HET WK LIED
![]()
Mogen vrouwen ook komen kijken?quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:04 schreef MC-M het volgende:
[..]
20.000x het woord 'together'.
Je verwacht het... wel.
Saai. Totaal niet pakkend.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
HET WK LIED
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |