Welke pot? Zitten we daar wel echt in?quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat we in die pot zitten pipo
John van den Brom is het daar niet mee eensquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
John van den Brom is het daar niet mee eens
Echt hè. Die hoopt weer op baantje terug bij Al Jazeera of rt today.quote:
Ik vind het belangrijker dat Spanje in de avond speelt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:11 schreef hhh38 het volgende:
Hoop wel dat Nederland vooral 's avonds speelt
Bedankt Ixnay.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:28 schreef klaasweetalles het volgende:
het is allemaal gelul
er zijn nul doden daar gevallen
die man lult uit echt zijn debiele nek met logistiek
We vragen het ervaringsdeskundige @DeeBeequote:Op vrijdag 1 april 2022 18:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt hè. Die hoopt weer op baantje terug bij Al Jazeera of rt today.
Iedereen die wel eens in Qatar en vooral Dubai komt weet dat er helemaal niets verbetert is.
Is ook al een half uur bezig op de andere zenders her en derquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
ik dacht dat die loting om zes uur zou beginnen
wat is dit voor debiele shit
Fleuwwrrrquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik trek die R van Fleur echt heel slecht.
Je pik in haar mondje jassen, dan heb je daar geen last meer van.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik trek die R van Fleur echt heel slecht.
Ze is wel zeker over van allesquote:
Dat we ooit nog maar een seconde dachten dat ie ook maar een haar (no pun intended) beter was dan Blatterquote:
Wow.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je pik in haar mondje jassen, dan heb je daar geen last meer van.
Stukje Qatar Glory.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:31 schreef Caland het volgende:
Hooligans
Zo vanuit het niets
Ja die gaan vast naar Qatar Fleurrrr
Er is al een hele ceremonie aan de gang, denk ook dat ze dat bewust niet uitzenden als een soort van statementquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:31 schreef MC-M het volgende:
Wat duurt dit lang. Straks ook nog een hele ceremonie zeker.
Gewoon slopen, net als Spanje in 2014.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:31 schreef RipCity het volgende:
Volgorde van wedstrijden
Oranje opent het WK tegen een land uit Pot 1, speelt daarna tegen een land uit Pot 4 en sluit af tegen een land uit Pot 3.
Meteen zwaarste wedstrijd als eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |