SPOILER: Line-upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.23 april, 21:00 uur:
Adriatic Pre Party (link)
[ Bericht 3% gewijzigd door koffieleuk op 27-03-2022 22:30:01 ]Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Denk beter dan 8ste plaatsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:05 schreef koffieleuk het volgende:
Zo benieuwd wat dit in 2020 had gedaan.
Had alleen het verzoek voor Subwoolfer gelezenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:06 schreef NailQueen het volgende:
WAAROM HEEFT NIEMAND MIJ GEROOPEN VOOR THE ROOP?![]()
DAT MOEST TOCH PAS BIJ SUNWOOLFERquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:06 schreef NailQueen het volgende:
Sowiesoquote:
[...]quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Heb 'm even gemute hoor, krijg er koppijn van.
Nouja er is wel in het andere actieve topic gepost.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:06 schreef NailQueen het volgende:
Jij was toch ook zeer gecharmeerd van hem?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:07 schreef Guanabana het volgende:
Zo leuk om hem weer te zien. Waren toch wel een van m'n favo's in 2021![]()
Hierdoor heb ik gelukkig nog een stuk gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja er is wel in het andere actieve topic gepost.
Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Jij was toch ook zeer gecharmeerd van hem?
Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:08 schreef Cee het volgende:
Boh, die eerste tonen van Discoteque toen, dreunend door de Ahoy.![]()
Eventjes rustig NQ, er zijn ouderen in dit topic.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:09 schreef NailQueen het volgende:
IK WIL DAT THE ROOP NAAR AMSTERDAM KOMT. EIC OF GROTE SONGFESTIVALFEEST. MAAKT MIJ NIET UIT!
Uitstekend openingsnummerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:08 schreef Cee het volgende:
Boh, die eerste tonen van Discoteque toen, dreunend door de Ahoy.![]()
Die horen allang op bed te liggen!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Eventjes rustig NQ, er zijn ouderen in dit topic.
Wie zegt dat dat niet zo is?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die horen allang op bed te liggen!
Je geeft Strani nu te veel credits.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:10 schreef ijs_beer het volgende:
Buiten alle dansjes om ook gewoon een charismatische performer.
ik had het over d Lee Towersquote:
Ik doe mee met The Roop zodra The Roop gewoon netjes rustig op een stoel zit. Of in bed ligt. Dn doe ik mee, NQ.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
DAN DOE JE GEWOON MEE MET THE ROOP!
Laat die spaanse heupen eens zien Strani!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe mee met The Roop zodra The Roop gewoon netjes rustig op een stoel zit. Of in bed ligt. Dn doe ik mee, NQ.
Ik had niet verwacht deze post van jou te zien, maar you do you!quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht deze post van jou te zien, maar you do you!
Komt denk ik niet door de controlequote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:22 schreef NailQueen het volgende:
Mag je bananen meenemen bij AFAS Live? Ik vraag dit voor een vriend.
Ja ditquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
Dit zouden ook beste twee willekeurige spanjaarden kunnen zijn nu.
Of Chanel en een willekeurige spanjaard.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
Ik durf te wedden dat @Strani in een van de pakken zitquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
Ik denk dat ze minder problemen van bananen maken dan van wolvenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:22 schreef NailQueen het volgende:
Mag je bananen meenemen bij AFAS Live? Ik vraag dit voor een vriend.
Niet hier, NQ, niet hier.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laat die spaanse heupen eens zien Strani!
En tegelijkertijd hier posten. Erg knap.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat @:strani in een van de pakken zit
Fucking zweten in dit pak man, moeilijk typen zo.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En tegelijkertijd hier posten. Erg knap.
Ik snap niet wat de Zwede.....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Fucking zweten in dit pak man, moeilijk typen zo.
NOH!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:25 schreef Momo het volgende:
Je moet trouwens niet je haas op instagram zetten met een tag dan krijg je dm's van jagers met kapot gebeten hazen
Als ie nou niet zo'n zeikstem had.quote:
Was eerst een beetje meh hierover, maar vind hem steeds leukerquote:
Zou tof zijn als het Carl Espen is.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:25 schreef Momo het volgende:
Ik denk nog steeds dat die astronaut JOWST is
Ja dat doet ie dan wel weer goed.quote:
quote:
SPOILER: StandaardgrapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Alleen als hij cht niets beters te doen heeftquote:
Er is vast ergens een wet tshirt contest inderdaadquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Alleen als hij cht niets beters te doen heeft
Heb wel zin in Achille Lauro straks in Turijn als edge lordquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Verreweg de beste artiest die San Marino heeft gestuurd ooit. Valentina komt niet de buurt.
Je gaat nu wel heel makkelijk aanquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Verreweg de beste artiest die San Marino heeft gestuurd ooit. Valentina komt niet de buurt.
Ik geloof dat Freaky echt wel de finale had bereikt. Dat was een gevaarlijke dark horse.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
Jaquote:
QFTquote:
Nog niet zo goed in ieder geval.quote:
try not to flinch, wowquote:
wtf gehalte was echt te hoogquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:40 schreef NailQueen het volgende:
Adrenalina is wel de grootste verassing van de afgelopen jaren. De staging liet zich aan de wensen over, maar het had echt potentie.
Vind haar juist jeugdig voor haar leeftijdquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Nooit leuk nummer gevonden.
Vind haar ook overkomen alsof ze 60 is
Oh apartquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Vind haar juist jeugdig voor haar leeftijd
Stukje holland meegenomen naar huis.quote:
Ik wil er op mijn 60ste ook zo uitzien!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Nooit leuk nummer gevonden.
Vind haar ook overkomen alsof ze 60 is
Wel een fitte hippe 60'erquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil er op mijn 60ste ook zo uitzien!
Dan pas?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil er op mijn 60ste ook zo uitzien!
Wie eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe kan zij er nog zo goed utizien op haar 40ste?
Was gewoon terechtquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
Conchita.![]()
Nog steeds niet helemaal over die 2plek in 2014 heen.
Zelfs op hun 42ste!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie eigenlijk?
En sommige mensen zien er op hun 40e nog best ok uit hoor
Ik was toen heel boos maar moest achteraf toch wel accepteren dat haar lied gewoon heel goed was. Maar die hele act eromheen blijf ik walgelijk vinden.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
Conchita.![]()
Huh wat dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:45 schreef Strani het volgende:
Maar die hele act eromheen blijf ik walgelijk vinden.
Ik hoor nu ook wel dat het goed in elkaar stak toen hoor.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
Conchita.![]()
Maar ik was op de avond zelf ook kwaad, woedend hoorquote:
Dat overdramatische gedoe bij de voting vooral, maar ook in het algemeen hoor. Dat ze ook het volgende jaar weer overal te zien moest zijn.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Maar ik was op de avond zelf ook kwaad, woedend hoor
Oja dat, daar is een hele leuke Lucky TV vanquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:47 schreef Strani het volgende:
Dat overdramatische gedoe bij de voting vooral,
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja dat, daar is een hele leuke Lucky TV van
Ik was gerriteerd, terwijl ik eigenlijk geen stuiver gaf om de kansen van CATSquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Maar ik was op de avond zelf ook kwaad, woedend hoor
Heb ik gemist, zo even kijken jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja dat, daar is een hele leuke Lucky TV van
Ik vond het ook geweldig, was ook echt goed gezongen, goed verhaal en goed in beeld gebracht. Vond het zelfs een prima liedquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:49 schreef Guanabana het volgende:
Denk dat Conchita wel in mijn top 3 staat van winnaars afgelopen 10 jaar?Nee weet niet. Misschien wel.
Wij beslissen wel voor je. Nee.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:49 schreef Guanabana het volgende:
Denk dat Conchita wel in mijn top 3 staat van winnaars afgelopen 10 jaar?Nee weet niet. Misschien wel.
Ik ook, maar toen bleek het ineens niet een beetje goed te gaan maar fantastisch geweldig goed en ik zag ‘ons’ winnen en dan wint er uiteindelijk een oubollig Bondnummer.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was gerriteerd, terwijl ik eigenlijk geen stuiver gaf om de kansen van CATS
Middenmoot voor mij gok ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik besef nu dat je over drie jaar dit niet eens meer kan zeggen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:49 schreef Guanabana het volgende:
Bij mijn Facebookherinneringen verscheen vorig jaar ook ineens een post uit mei 2014 met daarin alleen het woord 'Kutoostenrijk'. Ik heb een vermoeden waarom dat wasquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, maar toen bleek het ineens niet een beetje goed te gaan maar fantastisch geweldig goed en ik zag ‘ons’ winnen en dan wint er uiteindelijk een oubollig Bondnummer.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik besef nu dat je over drie jaar dit niet eens meer kan zeggen.
Gokje: voor Running Scared?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:52 schreef Cee het volgende:
Van de afgelopen 10 jaar (of, winnaars) staat RLAP nog wel op 9 maar volgend jaar op 10 tenzij dit jaar Chanel wint.
Nou zal ik waarschijnlijk niet bepaald de doelgroep zijn maar ik geloof niet dat ik drag ooit zal begrijpenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:55 schreef NailQueen het volgende:
In 2014 was ik ook geen fan van Conchita. De laatste jaren ben ik steeds meer fan geworden van drag en snap ik haar opteden. Maar ik vind het nog steeds geen terechte winnaar.
Mijn mind is alleen nog maar blown als iemand ouder is dan ikquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:56 schreef Guanabana het volgende:
WTF, mind is blown, Conchita is jonger dan ik.
[ afbeelding ]
Oei, en jij bent jonger dan ikquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:56 schreef Guanabana het volgende:
WTF, mind is blown, Conchita is jonger dan ik.
[ afbeelding ]
Ga nou eens kijken naar Drag Race Espana!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou zal ik waarschijnlijk niet bepaald de doelgroep zijn maar ik geloof niet dat ik drag ooit zal begrijpen
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn mind is alleen nog maar blown als iemand ouder is dan ik
Nee joh gekquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ga nou eens kijken naar Drag Race Espana!
En je hebt nog wel zo'n mooie drag-naam! Zonde.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou zal ik waarschijnlijk niet bepaald de doelgroep zijn maar ik geloof niet dat ik drag ooit zal begrijpen
Dan doe je zelf toch gewoon mee? We hebben je net ook al zien optreden. En nee, niet als Subwoolfer.quote:
Ik vind Drag Race best vermakelijk, maar kan het alleen in lage doses aanquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En je hebt nog wel zo'n mooie drag-naam! Zonde.
Daarom ben ik dit jaar ook zo’n fan van Moldavi.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn mind is alleen nog maar blown als iemand ouder is dan ik
In de zin dat mensen daar zelden onze leeftijd halen, of?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarom ben ik dit jaar ook zo’n fan van Moldavi.
Ach wat is missen.quote:
Sterker nog, dit jaar zijn ze deze al gepasseerd!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
In de zin dat mensen daar zelden onze leeftijd halen, of?
Hoe is het mgelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Sterker nog, dit jaar zijn ze deze al gepasseerd!
Ik had niet gedacht dat deze show zo lang zou duren en nu wil ik het volhoudenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:03 schreef NailQueen het volgende:
Zeg, jullie kunnen ook gewoon naar Johnny Logan kijken in 1993 he?
Ik ook, heb een soort bodemdrift nu.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat deze show zo lang zou duren en nu wil ik het volhouden
Prachtwoord!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook, heb een soort bodemdrift nu.
quote:
Wat nieuwe namen dus ten opzichte van vorige week. En we gaan vanavond horen of Pia Maria kan zingenquote:Australia - Sheldon Riley - Not the Same
Austria - LUM!X feat. Pia Maria - Halo
Belgium - Jrmie Makiese - Miss You
Bulgaria - Intelligent Music Project - Intention
Croatia - Mia Dimsic - Guilty Pleasure
Czech Republic - We Are Domi - Lights Off
Denmark - Reddi - The Show
Estonia - Stefan - Hope
France - Alvan & Ahez - Fulenn
Germany - Malik Harris - Rockstars
Ireland - Brooke - That's Rich
Latvia - Citi Zeni - Eat Your Salad
Lithuania - Monika Liu - Sentimentai
Malta - Emma Muscat - I Am What I Am
North Macedonia - Andrea - Circles
Norway - Subwoolfer - Give That Wolf a Banana
Poland - Ochman - River
Romania - WRS - Llmame
Spain - Chanel - SloMo
Sweden - Cornelia Jakobs - Hold Me Closer
United Kingdom - Sam Ryder - Space Man
Guest performances: SuRie (United Kingdom 2018), Victoria (Bulgaria 2021), Eye Cue (North Macedonia 2018), Aidan (Malta NF 2022), James Newman (United Kingdom 2021), KEiiNO (Norway 2019), The Roop (Lithuania 2021)
Oh ja grapje, ik had de datum verkeerd overgenomenquote:Op zaterdag 2 april 2022 16:25 schreef Funhouse het volgende:
London Eurovision Party is toch morgen pas?
Dan geldt dit ook voor morgen. Al denk ik dat ik gewoon meekijkquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:45 schreef NailQueen het volgende:
Willen jullie mij nu wel roopen als The Roop komt? En Stefan?
Vind het ‘t meest frappant dat James Newman komt aangezien die pas geleden nog alle insta posts met referentie naar ESF heeft verwijderd.quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:54 schreef NailQueen het volgende:
Vind het trouwens vrij "random" dat Eye Cue komt. Dat was best een blamage in 2018
(James Newman ook, maar die komt tenminste uit de VK)
Oh nice, dan kan iedereen vanavond meedoen met 2003 terugkijkenquote:Op zaterdag 2 april 2022 16:25 schreef Funhouse het volgende:
London Eurovision Party is toch morgen pas?
Would love to maar ik zit in Griekenland nu.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh nice, dan kan iedereen vanavond meedoen met 2003 terugkijken![]()
@:Cee Alf Poier
@:Aoibhin
8 uur!quote:
Dat laatstequote:Op zondag 3 april 2022 13:01 schreef molloot200 het volgende:
Blijkbaar doet Wiwi vanmiddag een stream van iets van de pre-party? Wellicht live interviews met artiesten o.i.d.? Geen idee
Verslag van de wiwi stream?quote:Op zondag 3 april 2022 13:36 schreef molloot200 het volgende:
Brooke (Ierland):
-Staging gaat anders zijn dan bij de Ierse finale.
-Ze doet niet de pyjama aan in Turijn.
-Kleuren op de stage: pink, blue, green
Yes, ik volg het een beetje half, ik deel wel alleen de details die over staging etc. worden gegeven, ik ga niet van iedereen noemen wat hun favorieten zijn en zoquote:
Want dat hebben we nog niet eerder gezienquote:Op zondag 3 april 2022 15:26 schreef molloot200 het volgende:
Emma Muscat (Malta) gaat op de Eurovision stage achter haar piano zitten.
Gelijk benoemd tot lidquote:Op zondag 3 april 2022 17:24 schreef molloot200 het volgende:
Die eerste ontmoeting van Cornelia Jakobs en Citi Zeni op de stream
Ja, maar dat podium met draaiende cirkels achter kan de Melfest staging nog weleens naar een hoger niveau tillen bijvoorbeeld in het laatste refrein.quote:Op zondag 3 april 2022 17:26 schreef koffieleuk het volgende:
"Green circle will come to Italy"
Enigszins copy paste van Melfest, zoals verwacht
Die jongen op de achtergrondquote:Op zondag 3 april 2022 17:54 schreef koffieleuk het volgende:
Denk dat je met dit stel wel een gezellige avond kan hebben
[ twitter ]
Nee, maar het wordt allemaal in HD op genomen en later op YouTube gezet!quote:Op zondag 3 april 2022 20:29 schreef Guanabana het volgende:
Wordt het vanavond nou wel of niet uitgezonden/gestreamd?
Ik dacht ook meteen aan laag plafond en Maastrichtquote:Op zondag 3 april 2022 22:13 schreef Meke het volgende:
Het ziet er wel een beetje uit als een feestje in de bedrijfskantine?
Komt wellicht door het lage plafond, maar goed dat we Maastricht geskipt hebben![]()
Ja, ze hebben echt een slechte venuequote:Op zondag 3 april 2022 22:13 schreef Meke het volgende:
Het ziet er wel een beetje uit als een feestje in de bedrijfskantine?
Komt wellicht door het lage plafond, maar goed dat we Maastricht geskipt hebben![]()
Jaquote:
Hij had twee pogingen nodig las ikquote:
Dat zal ongetwijfeld een leuke avond zijnquote:Op zondag 3 april 2022 22:40 schreef Momo het volgende:
Als iemand in Amsterdam zijn laatste trein mist dan kun je altijd nog stappen met de jongens van Citi Zeni
QFTquote:
Alleen die in Amsterdam, doen Nederlandse acts eigenlijk nooit naar buitenlandse pre parties gaan. Behalve Duncan in 2019 een keer naar Londen.quote:Op zondag 3 april 2022 23:20 schreef Aadrianus het volgende:
Gaat S10 ook naar een van de preparty’s?
Dat hele deel waar Citi Zeni de stream overnam, geweldig. Wat een leuke gasten.quote:Op zondag 3 april 2022 17:54 schreef koffieleuk het volgende:
Denk dat je met dit stel wel een gezellige avond kan hebben
[ twitter ]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je er als artiest voor kiest om wel in een hotellobby op te gaan treden, maar vervolgens niet naar een professionele zaal als EiC gaat..quote:
It’s not the same.quote:Op maandag 4 april 2022 08:49 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je er als artiest voor kiest om wel in een hotellobby op te gaan treden, maar vervolgens niet naar een professionele zaal als EiC gaat..
Aparte keuze inderdaad, misschien toch de connectie UK/AUS.quote:Op maandag 4 april 2022 08:49 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je er als artiest voor kiest om wel in een hotellobby op te gaan treden, maar vervolgens niet naar een professionele zaal als EiC gaat..
Dat gaat ook niet meer weg, denk ik.quote:Op maandag 4 april 2022 08:56 schreef TheVulture het volgende:
Net een stukje VK gezien, die gezichtsuitdrukkingen worden steeds extremer, Super Grover.
Denk dat het vooral het schema is, hij zei dat nog in Australi moet repeteren, kleding passen etc.quote:Op maandag 4 april 2022 08:49 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
40 uur in het vliegtuig om in een dorpskantine op te tredenquote:Op maandag 4 april 2022 09:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat het vooral het schema is, hij zei dat nog in Australi moet repeteren, kleding passen etc.
Ja en wat een ongemakkelijk podium daar sowieso, ziet er heel vreemd uit.quote:Op maandag 4 april 2022 08:49 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja, het ziet er echt heel slick uit. Ik krijg er een beetje Fuego-vibes wel van inmiddels. Ik denk toch wel dat het een kanshebber is op top 5quote:Op maandag 4 april 2022 09:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tot in de puntjes voorbereid dit he, gaat wel goed scoren daardoor ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |