SPOILER: Line-upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.23 april, 21:00 uur:
Adriatic Pre Party (link)
[ Bericht 3% gewijzigd door koffieleuk op 27-03-2022 22:30:01 ]Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Denk beter dan 8ste plaatsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:05 schreef koffieleuk het volgende:
Zo benieuwd wat dit in 2020 had gedaan.
Had alleen het verzoek voor Subwoolfer gelezenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:06 schreef NailQueen het volgende:
WAAROM HEEFT NIEMAND MIJ GEROOPEN VOOR THE ROOP?![]()
DAT MOEST TOCH PAS BIJ SUNWOOLFERquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:06 schreef NailQueen het volgende:
Sowiesoquote:
[...]quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Heb 'm even gemute hoor, krijg er koppijn van.
Nouja er is wel in het andere actieve topic gepost.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:06 schreef NailQueen het volgende:
Jij was toch ook zeer gecharmeerd van hem?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:07 schreef Guanabana het volgende:
Zo leuk om hem weer te zien. Waren toch wel een van m'n favo's in 2021![]()
Hierdoor heb ik gelukkig nog een stuk gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja er is wel in het andere actieve topic gepost.
Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Jij was toch ook zeer gecharmeerd van hem?
Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:08 schreef Cee het volgende:
Boh, die eerste tonen van Discoteque toen, dreunend door de Ahoy.![]()
Eventjes rustig NQ, er zijn ouderen in dit topic.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:09 schreef NailQueen het volgende:
IK WIL DAT THE ROOP NAAR AMSTERDAM KOMT. EIC OF GROTE SONGFESTIVALFEEST. MAAKT MIJ NIET UIT!
Uitstekend openingsnummerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:08 schreef Cee het volgende:
Boh, die eerste tonen van Discoteque toen, dreunend door de Ahoy.![]()
Die horen allang op bed te liggen!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Eventjes rustig NQ, er zijn ouderen in dit topic.
Wie zegt dat dat niet zo is?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die horen allang op bed te liggen!
Je geeft Strani nu te veel credits.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:10 schreef ijs_beer het volgende:
Buiten alle dansjes om ook gewoon een charismatische performer.
ik had het over dé Lee Towersquote:
Ik doe mee met The Roop zodra The Roop gewoon netjes rustig op een stoel zit. Of in bed ligt. Dán doe ik mee, NQ.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
DAN DOE JE GEWOON MEE MET THE ROOP!
Laat die spaanse heupen eens zien Strani!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe mee met The Roop zodra The Roop gewoon netjes rustig op een stoel zit. Of in bed ligt. Dán doe ik mee, NQ.
Ik had niet verwacht deze post van jou te zien, maar you do you!quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht deze post van jou te zien, maar you do you!
Komt denk ik niet door de controlequote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:22 schreef NailQueen het volgende:
Mag je bananen meenemen bij AFAS Live? Ik vraag dit voor een vriend.
Ja ditquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
Dit zouden ook beste twee willekeurige spanjaarden kunnen zijn nu.
Of Chanel en een willekeurige spanjaard.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
Ik durf te wedden dat @Strani in een van de pakken zitquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
Ik denk dat ze minder problemen van bananen maken dan van wolvenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:22 schreef NailQueen het volgende:
Mag je bananen meenemen bij AFAS Live? Ik vraag dit voor een vriend.
Niet hier, NQ, niet hier.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laat die spaanse heupen eens zien Strani!
En tegelijkertijd hier posten. Erg knap.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat @:strani in een van de pakken zit
Fucking zweten in dit pak man, moeilijk typen zo.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En tegelijkertijd hier posten. Erg knap.
Ik snap niet wat de Zwede.....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Fucking zweten in dit pak man, moeilijk typen zo.
NOH!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:25 schreef Momo het volgende:
Je moet trouwens niet je haas op instagram zetten met een tag dan krijg je dm's van jagers met kapot gebeten hazen
Als ie nou niet zo'n zeikstem had.quote:
Was eerst een beetje meh hierover, maar vind hem steeds leukerquote:
Zou tof zijn als het Carl Espen is.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:25 schreef Momo het volgende:
Ik denk nog steeds dat die astronaut JOWST is
Ja dat doet ie dan wel weer goed.quote:
quote:
SPOILER: StandaardgrapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |