Oei, en jij bent jonger dan ikquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:56 schreef Guanabana het volgende:
WTF, mind is blown, Conchita is jonger dan ik.
[ afbeelding ]
Ga nou eens kijken naar Drag Race Espana!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou zal ik waarschijnlijk niet bepaald de doelgroep zijn maar ik geloof niet dat ik drag ooit zal begrijpen
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn mind is alleen nog maar blown als iemand ouder is dan ik
Nee joh gekquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ga nou eens kijken naar Drag Race Espana!
En je hebt nog wel zo'n mooie drag-naam! Zonde.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou zal ik waarschijnlijk niet bepaald de doelgroep zijn maar ik geloof niet dat ik drag ooit zal begrijpen
Dan doe je zelf toch gewoon mee? We hebben je net ook al zien optreden. En nee, niet als Subwoolfer.quote:
Ik vind Drag Race best vermakelijk, maar kan het alleen in lage doses aanquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En je hebt nog wel zo'n mooie drag-naam! Zonde.
Daarom ben ik dit jaar ook zo’n fan van Moldavië.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn mind is alleen nog maar blown als iemand ouder is dan ik
In de zin dat mensen daar zelden onze leeftijd halen, of?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarom ben ik dit jaar ook zo’n fan van Moldavië.
Ach wat is missen.quote:
Sterker nog, dit jaar zijn ze deze al gepasseerd!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
In de zin dat mensen daar zelden onze leeftijd halen, of?
Hoe is het mógelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Sterker nog, dit jaar zijn ze deze al gepasseerd!
Ik had niet gedacht dat deze show zo lang zou duren en nu wil ik het volhoudenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:03 schreef NailQueen het volgende:
Zeg, jullie kunnen ook gewoon naar Johnny Logan kijken in 1993 he?
Ik ook, heb een soort bodemdrift nu.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat deze show zo lang zou duren en nu wil ik het volhouden
Prachtwoord!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook, heb een soort bodemdrift nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |