Ik snap de Hongaarse positie ook niet. Hongarije heeft in het verleden zelf ook genoeg te lijden gehad van de Sovjet bezetting. Hoe komt het dat zij zo anders in de wedstrijd zitten dan andere voormalige Sovjet-staten?quote:Op zondag 27 maart 2022 12:15 schreef Perrin het volgende:
Is Hongarije nog wel een bevriende staat?
[ twitter ]
Ik juist niet. Biden kraamt veel te veel retorieke onzin uit.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:13 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Hij heeft daar gewoon gelijk. Dat had hij in het hele NATO verhaal. Sowieso vond ik zijn buitenlands beleid lang zo slecht niet. Terwijl ik het verder een gevaarlijke circusaap vind. De oplossingen waar hij nu mee komt (vliegtuig met chinese vlag bv) zijn dan weer van een kleuterschoolniveau. Ben blij dat Biden de westerse wereld aanvoert
Heel vreemd. De kleding ziet er niet uit als Russische militairen. Er ligt er zelfs een bij met kleding die ook het Oekranese leger deels gebruikt(broek).quote:Op zondag 27 maart 2022 11:41 schreef polderturk het volgende:
Het lijkt erop dat Oekrane met een opmars bezig is.
[ twitter ]
Ja, en dan ga je ineens gekke dingen doen zoals oproepen tot tribunalen, galgjes bouwen en met fakkels bij iemand aan de voordeur staan.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik lees geen goed verhaal dat Baudet een "Putin lover" zou zijn die als half spion zou fungeren.
Tis ronduit eng dat het zo opgezweept wordt in dit land. Doodenge propaganda. Eenieder die er in tuimelt of erger nog die zich ermee inmengt moet zich kapot schamen.
Van Klaver weten we dat hij geen verstand heeft en leeft op "de juiste idealen hebben" en verder niet nadenkt.
Maar als bij Op1 zo een militair expert zit te filosoferen over Baudet alsof die het land heeft verraden en daarvoor berecht moet worden en dat kan gewoon zonder weerstand kan uitspreken...
Lol. Het gaat gewoon veel te ver.
Algemeen afvies: laat je niet ophitsen door ophitsers. Want als je het wel doet ben je gewoon weer een van de vele propaganda puppets.
Ondanks hoe begrijpelijk het is en verschrikkelijke dingen rusland doet, moeit nooit afzakken naar dit soort barbaarse methoden. Want wat maakt jou idealen dan beter dan idealen van de agressor?quote:Op zondag 27 maart 2022 11:55 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Russische soldaten hebben al genoeg gedaan dat we al lang het punt van wat deugt en niet gepasseerd zijn. Bombarderen (ondertussen ook steeds meer met fosfor) en beschieten van ziekenhuizen, scholen, woonhuizen, ambulances, vluchtelingen, verkrachtingen enz enz enz enz.
Dusja lekker boeiend dit.
Gaan we dit serieus nemen?quote:Op zondag 27 maart 2022 12:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik heb wat woorden van dat tijdschema vertaald, een beetje door elkaar helaas :
[ twitter ] capitulatie overwinning consumptie 9:00 uur Oekrane is gevestigd 13:00 de verovering van Kiev 18:00 Gazmanov's concert
12:00 lunch
Ten westen van Kherson boeken de Oekraeners wel terreinwinst. Maar ten noorden van Kherson verliezen ze weer terrein. In ieder geval is Odessa voorlopig of definitief niet meer in de gevarenzone.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:24 schreef Cherni het volgende:
[..]
Heel vreemd. De kleding ziet er niet uit als Russische militairen. Er ligt er zelfs een bij met kleding die ook het Oekranese leger deels gebruikt(broek).
Nee, als ik alle twitter berichten moet geloven waren de Russen allang de eigen grens overgeschopt. Maar in de draad oor veranderd er in de map nauwelijks iets.
Putin had 't graag zelf doorgegeven maar handig dat Trump het voor hem gedaan heeft.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:09 schreef nomina het volgende:
[..]
Zo, wat wordt Stoltenberg en eigenlijk ook de meeste Europese leiders treffend van repliek gediend.
De eerste 2 minuten holle bedriegende retoriek van Stoltenberg. Normaal gesproken spelen andere politici het toneelstukje mee, maar Trump dus niet. Stoltenberg probeert het nog af en toe maar loopt natuurlijk helemaal vast.
Ik probeer ook eens wat van de andere kant te zoeken.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:27 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ten westen van Kherson boeken de Oekraeners wel terreinwinst. Maar ten noorden van Kherson verliezen ze weer terrein. In ieder geval is Odessa voorlopig of definitief niet meer in de gevarenzone.
Wat??quote:Op zondag 27 maart 2022 10:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ze zijn bang voor Russische heropvoeding in Siberi. Mensen moeten paspoorten en telefoons afgeven aan de Russen. Garandeert het Rode Kruis dat ze niet gemarteld, gedood of afgevoerd worden naar een Siberisch werk-concentratiekamp waar ze vervolgens doodgehongerd worden?
liever Trump?quote:Op zondag 27 maart 2022 12:24 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik juist niet. Biden kraamt veel te veel retorieke onzin uit.
dit is opgenomen in Ruslandquote:Op zondag 27 maart 2022 12:31 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik probeer ook eens wat van de andere kant te zoeken.
Nu delen de Russen daar voedsel en medicijnen die uit. Dat is een mooi stukje propaganda.
Maar de kledij waar het mij dan om gaat ziet er wel totaal anders uit. Althans wel professioneler.
Dit zijn Oekranse soldaten, verkleed als Russische soldaten om mooie filmpjes op te nemen vanuit Russische kant om de Russen te kunnen beschuldigen van propagandaquote:Op zondag 27 maart 2022 12:31 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik probeer ook eens wat van de andere kant te zoeken.
Nu delen de Russen daar voedsel en medicijnen uit. Dat is een mooi stukje propaganda.
Maar de kledij waar het mij dan om gaat ziet er wel totaal anders uit. Althans wel professioneler.
Waar zei hij dat hij uit de NATO wou stappen?quote:Op zondag 27 maart 2022 12:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Trump is een idioot maar hier had hij een keer gelijk ja. De conclusie die hij eraan verbond was echter voor Europa rampzalig. Hij heeft serieus met het idee gespeeld om uit de NAVO te stappen. En ik denk dat hij het had gedaan als hij de verkiezingen had gewonnen.
Als de VS onder Trump uit de NAVO was gestapt dan had Poetin eigenlijk gewoon vrij spel gehad om elk land in Oost-Europa aan te vallen.
Voor Europa is het een zegen dat Biden is gekozen en niet Trump.
Goh wellicht omdat zijn been eraf isquote:Op zondag 27 maart 2022 12:35 schreef Perrin het volgende:
Los van de nogal ongelukkig woordkeuze van de opvolger van de verdwenen minister ziet die soldaat er meer uit als een angstige krijgsgevangene dan als een trotse heldhaftige Rus..
[ twitter ]
Lijkt me sterk aangezien je GPS niet selectief kan blokkeren... Je kan wel de crypto erop gooien maar dan moet iedereen weer de cryptosleutel hebben en zonder die sleutel rijdt iedereen met zijn TomTom weer het kanaal in bwvs. Daarnaast is GLONASS ook gewoon een accuraat systeem hoor.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:51 schreef PluggieOD het volgende:
Het schijnt dat GPS geblocked is voor de Russen (iig ten dele in de Ukraine), dat ze nu alleen GLONASS nog over hebben. Wat 85% minder accuraat zou zijn.
Iemand hier iets over gelezen/gehoord?
quote:
Dus Ukraine is Rusland binnen gevallen om voor de Russen propaganda videos te maken omdat de Russen te druk zijn met het platbombarderen van kinderen?quote:Op zondag 27 maart 2022 12:39 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dit zijn Oekranse soldaten, verkleed als Russische soldaten om mooie filmpjes op te nemen vanuit Russische kant om de Russen te kunnen beschuldigen van propaganda
Ik ben geen expert maar het lijkt me wel mogelijk om de satelieten gewoon "uit" te zetten zodra ze over Russisch grondgebied komen. Dan wordt het al een stuk lastiger voor ze.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien je GPS niet selectief kan blokkeren... Je kan wel de crypto erop gooien maar dan moet iedereen weer de cryptosleutel hebben en zonder die sleutel rijdt iedereen met zijn TomTom weer het kanaal in bwvs. Daarnaast is GLONASS ook gewoon een accuraat systeem hoor.
Wat zei hij?quote:Op zondag 27 maart 2022 12:51 schreef Idisrom het volgende:
Twan Huijs haalt Chamberlain aan.![]()
![]()
Laat Twan eerst zich wat meer verdiepen in de geschiedenis.
Landverradende russenhoer baudet (wanneer wordt 'ie, net als zijn voorgangsters in mei '45, publiekelijk kaalgeschoren?) zit zelf ook in de tweede kamer en bevestigt hiermee dus dat hij ook n van die "ongelofelijke sukkels" is.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:53 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Het is ook niet meer subtiel he die liefde voor Poetin
Zeker, maar dat wij gevaar liepen door ons zo afhankelijk te maken is iets waar we ook zelf verantwoordelijk voor waren. Hoe zuur de vruchten daar ook van waren. Het uit de NATO stappen van Trump was een enorme wakeup call geweest. Nu heeft Putin die zelf gegeven.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Trump is een idioot maar hier had hij een keer gelijk ja. De conclusie die hij eraan verbond was echter voor Europa rampzalig. Hij heeft serieus met het idee gespeeld om uit de NAVO te stappen. En ik denk dat hij het had gedaan als hij de verkiezingen had gewonnen.
Als de VS onder Trump uit de NAVO was gestapt dan had Poetin eigenlijk gewoon vrij spel gehad om elk land in Oost-Europa aan te vallen.
Voor Europa is het een zegen dat Biden is gekozen en niet Trump.
Precies. WEF confirmedquote:Op zondag 27 maart 2022 12:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Dus Ukraine is Rusland binnen gevallen om voor de Russen propaganda videos te maken omdat de Russen te druk zijn met het platbombarderen van kinderen?
Lijkt mij dat dit in de Oekrane is opgenomen. Deze Engelse journalist die wel een liefde heeft met de Donbas lijkt mij oprecht in deze. Uiteraard willen de Russen even laten zien dat ze het goed voor hebben met het volk. Dat zie ik dan wel als een stuk propaganda.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Dus Ukraine is Rusland binnen gevallen om voor de Russen propaganda videos te maken omdat de Russen te druk zijn met het platbombarderen van kinderen?
Terecht punt. Ergens in een eerder topic kwam er een oproep langs naar Russische soldaten om zich over te geven, met voorbeelden van soldaten die dat hadden gedaan en goed werden behandeld. Dat maak je op deze manier weer kapot.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:54 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Ja, en dan als "tegenprestatie" bombarderen de Russen een school.
Want ja "De nazi's schieten gevangen in hun been". Plus dat als Russen dit zien, ze zich niet meer overgeven.
Allemaal niet zo handig. Heel cru: film het dan niet.
Wil Orban nou beide kanten `te vriend` houden?quote:Op zondag 27 maart 2022 12:15 schreef Perrin het volgende:
Is Hongarije nog wel een bevriende staat?
[ twitter ]
Ik denk meer dat ie het minimale doet om nog net een beetje te kunnen verbergen dat Hongarije richting Wit Rusland aan het gaan is, een Russische vazal.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Wil Orban nou beide kanten `te vriend` houden?
De frustratie druipt werkelijk van deze post af, schitterend!quote:Op zondag 27 maart 2022 01:17 schreef Za het volgende:
[..]
Tuurlijk ze waren dolgelukkig daar. Daarom had je voor de invasie desnoods binnen 2 weken aan elke arm een prachtige Oekraense postorder bruid.
Ongeacht hoe je eruit ziet: I love you so much baby!
Ja ukraine is een oorlog begonnen tegen rusland, vraag maar aan Baudetquote:Op zondag 27 maart 2022 12:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Rusland lijkt signalen ook soms te verstoren.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien je GPS niet selectief kan blokkeren... Je kan wel de crypto erop gooien maar dan moet iedereen weer de cryptosleutel hebben en zonder die sleutel rijdt iedereen met zijn TomTom weer het kanaal in bwvs. Daarnaast is GLONASS ook gewoon een accuraat systeem hoor.
Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.quote:Op zondag 27 maart 2022 03:08 schreef ipa84 het volgende:
[..]
De berekeningen zijn dat deze oorlog Rusland tussen de 20 a 60 miljard per dag kost.
er is ook nog galileo GPSquote:Op zondag 27 maart 2022 12:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kapotte steden, dode soldaten aan beide kanten, een bevolking die je puur haat...quote:Op zondag 27 maart 2022 13:09 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.
Ik ben niet de enige die de tekst door google translate heeft gehaaldquote:
Een bloeiende wapenindustrie. Jammer dat pensioenfondsen daar niet meer in mogen investeren. Schandalige opmerking van mijn kant uiteraard.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:09 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.
Dat snap ik maar dat het pamflet berhaupt uitgegeven zou zijn bedoel ikquote:Op zondag 27 maart 2022 13:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die de tekst door google translate heeft gehaald
Ik weet niet of zoiets mogelijk is. Daarbij heb je het dan ook voor iedereen uitgeschakeld, dus ook voor de Oekraieners...quote:Op zondag 27 maart 2022 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben geen expert maar het lijkt me wel mogelijk om de satelieten gewoon "uit" te zetten zodra ze over Russisch grondgebied komen. Dan wordt het al een stuk lastiger voor ze.
Dat is algemeen bekend, doen ze bij bv. die lui in Litouwen ook. Ook de marine heeft daar regelmatig mee te maken.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:07 schreef Aether het volgende:
Rusland lijkt signalen ook soms te verstoren.
Planes and smartwatches near Finland's Russian border had GPS issues, and not for the first time
https://www.euronews.com/(...)nd-not-for-the-first
Aan de soldaten misschien? Die zijn in enkele gevallen gedood omdat ze in verwachting van een bloemengroet niet in, maar op hun tanks zaten.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:14 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dat het pamflet berhaupt uitgegeven zou zijn bedoel ik
Duitsland heeft het licht gezien.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:18 schreef polderturk het volgende:
Een hele lijst aan Duitse hoogwaardigheidsbekleders eisen een einde aan de import van Russische olie en gas.
[ twitter ]
Huilenquote:Op zondag 27 maart 2022 09:24 schreef ludovico het volgende:
https://www.dagelijksesta(...)or-dit-soort-dingen/
Ik meen het. Dit is doodenge propaganda. Het gebrek aan weerstand aan die tafel spreekt boekdelen.
Ik noem dan ook GLONASSquote:Op zondag 27 maart 2022 13:09 schreef michaelmoore het volgende:
er is ook nog galileo GPS
https://www.euspa.europa.eu/european-space/galileo/What-Galileo
er zijn meerdere systemen en Rusland heeft zelf ook GPS satellieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |