abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 maart 2022 @ 12:19:41 #251
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_204238984
quote:
15s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:15 schreef Perrin het volgende:
Is Hongarije nog wel een bevriende staat?
[ twitter ]
Ik snap de Hongaarse positie ook niet. Hongarije heeft in het verleden zelf ook genoeg te lijden gehad van de Sovjet bezetting. Hoe komt het dat zij zo anders in de wedstrijd zitten dan andere voormalige Sovjet-staten?
pi_204238997
Die BBC-journalist in Buitenhof lijkt mij niet echt een objectieve verslaggever
  zondag 27 maart 2022 @ 12:23:35 #253
8369 speknek
Another day another slay
pi_204239002
Inderdaad, dat Trump hamerde op de 2% was niet omdat hij het goed voorhad met de NAVO. In het beste geval gebruikte hij het om beschermingsgeld af te troggelen, maar nog waarschijnlijker was hij door Putin benvloed om de NAVO op te blazen. Of op zijn minst werd hem aangereikt hierop te leunen, net zoals dat hij de legersteun aan Zelensky introk zodat Oekrane wat documenten over Hunter zou fabriceren.

Als de afpersing lukt is het goed voor hem, als het niet lukt is het goed voor Rusland en daarom via financile steun aan de Trump Organization ook goed voor hem.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_204239006
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:13 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Hij heeft daar gewoon gelijk. Dat had hij in het hele NATO verhaal. Sowieso vond ik zijn buitenlands beleid lang zo slecht niet. Terwijl ik het verder een gevaarlijke circusaap vind. De oplossingen waar hij nu mee komt (vliegtuig met chinese vlag bv) zijn dan weer van een kleuterschoolniveau. Ben blij dat Biden de westerse wereld aanvoert
Ik juist niet. Biden kraamt veel te veel retorieke onzin uit.
pi_204239007
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 11:41 schreef polderturk het volgende:
Het lijkt erop dat Oekrane met een opmars bezig is.

[ twitter ]
Heel vreemd. De kleding ziet er niet uit als Russische militairen. Er ligt er zelfs een bij met kleding die ook het Oekranese leger deels gebruikt(broek).

Nee, als ik alle twitter berichten moet geloven waren de Russen allang de eigen grens overgeschopt. Maar in de draad oor veranderd er in de map nauwelijks iets.
  zondag 27 maart 2022 @ 12:25:50 #256
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204239013
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 09:23 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik lees geen goed verhaal dat Baudet een "Putin lover" zou zijn die als half spion zou fungeren.

Tis ronduit eng dat het zo opgezweept wordt in dit land. Doodenge propaganda. Eenieder die er in tuimelt of erger nog die zich ermee inmengt moet zich kapot schamen.

Van Klaver weten we dat hij geen verstand heeft en leeft op "de juiste idealen hebben" en verder niet nadenkt.

Maar als bij Op1 zo een militair expert zit te filosoferen over Baudet alsof die het land heeft verraden en daarvoor berecht moet worden en dat kan gewoon zonder weerstand kan uitspreken...

Lol. Het gaat gewoon veel te ver.

Algemeen afvies: laat je niet ophitsen door ophitsers. Want als je het wel doet ben je gewoon weer een van de vele propaganda puppets.
Ja, en dan ga je ineens gekke dingen doen zoals oproepen tot tribunalen, galgjes bouwen en met fakkels bij iemand aan de voordeur staan.

Denk dat je je gezien de geschiedenis wat drukker moet maken om de labiele puppets in je eigen gelederen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204239017
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 11:55 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Russische soldaten hebben al genoeg gedaan dat we al lang het punt van wat deugt en niet gepasseerd zijn. Bombarderen (ondertussen ook steeds meer met fosfor) en beschieten van ziekenhuizen, scholen, woonhuizen, ambulances, vluchtelingen, verkrachtingen enz enz enz enz.

Dusja lekker boeiend dit.
Ondanks hoe begrijpelijk het is en verschrikkelijke dingen rusland doet, moeit nooit afzakken naar dit soort barbaarse methoden. Want wat maakt jou idealen dan beter dan idealen van de agressor?
pi_204239023
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik heb wat woorden van dat tijdschema vertaald, een beetje door elkaar helaas :
[ twitter ] capitulatie overwinning consumptie 9:00 uur Oekrane is gevestigd 13:00 de verovering van Kiev 18:00 Gazmanov's concert
12:00 lunch

Gaan we dit serieus nemen?
pi_204239024
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:24 schreef Cherni het volgende:

[..]
Heel vreemd. De kleding ziet er niet uit als Russische militairen. Er ligt er zelfs een bij met kleding die ook het Oekranese leger deels gebruikt(broek).

Nee, als ik alle twitter berichten moet geloven waren de Russen allang de eigen grens overgeschopt. Maar in de draad oor veranderd er in de map nauwelijks iets.
Ten westen van Kherson boeken de Oekraeners wel terreinwinst. Maar ten noorden van Kherson verliezen ze weer terrein. In ieder geval is Odessa voorlopig of definitief niet meer in de gevarenzone.
pi_204239032
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:09 schreef nomina het volgende:

[..]
Zo, wat wordt Stoltenberg en eigenlijk ook de meeste Europese leiders treffend van repliek gediend.

De eerste 2 minuten holle bedriegende retoriek van Stoltenberg. Normaal gesproken spelen andere politici het toneelstukje mee, maar Trump dus niet. Stoltenberg probeert het nog af en toe maar loopt natuurlijk helemaal vast.
Putin had 't graag zelf doorgegeven maar handig dat Trump het voor hem gedaan heeft.
pi_204239044
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:27 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Ten westen van Kherson boeken de Oekraeners wel terreinwinst. Maar ten noorden van Kherson verliezen ze weer terrein. In ieder geval is Odessa voorlopig of definitief niet meer in de gevarenzone.
Ik probeer ook eens wat van de andere kant te zoeken.

Nu delen de Russen daar voedsel en medicijnen uit. Dat is een mooi stukje propaganda.

Maar de kledij waar het mij dan om gaat ziet er wel totaal anders uit. Althans wel professioneler.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cherni op 27-03-2022 12:38:22 ]
  zondag 27 maart 2022 @ 12:33:47 #262
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204239058
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 10:32 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ze zijn bang voor Russische heropvoeding in Siberi. Mensen moeten paspoorten en telefoons afgeven aan de Russen. Garandeert het Rode Kruis dat ze niet gemarteld, gedood of afgevoerd worden naar een Siberisch werk-concentratiekamp waar ze vervolgens doodgehongerd worden?
Wat??

Hoe kan het Rode Kruis in hemelsnaam de veiligheid van die mensen garanderen? In een oorlog zijn de mensen die het Rode Kruis helpt haast per definitie in gevaar. Moet het Rode Kruis al hun leden terugtrekken uit Oekrainse ziekenhuizen, omdat ze niet kunnen garanderen dat de mensen daar niet gebombardeerd zullen worden?

Als de Russen die mensen naar Siberische werkkampen sturen, dan zal het RK trachten toegang tot die kampen te krijgen. Het RK was trouwens oorspronkelijk opgericht om medische hulp aan gewonde soldaten op het slagveld te verlenen. Daar kwamen later andere zaken bij zoals het bezoeken van krijgsgevangenen en briefwisseling met hun familie mogelijk te maken. Maar om die taken uit te voeren was het RK altijd afhankelijk van de medewerking van de machthebbers ter plaatse.

Dat is hier niet anders. Het is niet het RK dat bepaalt waar die mensen heen gaan. Als de Russen enkel evacuatie naar Rusland toelaten, dan kan het RK daar niets aan veranderen. En ik vermoed dat die mensen niet door Russische soldaten met geweld op de bus gezet werden, want dan zou het RK verdere medewerking weigeren. Denk trouwens dat als je kinderen risico lopen te sterven van ondervoeding of uitdroging, evacuatie naar Rusland vermijden niet je eerste prioriteit is.
are we infinite or am I alone
  zondag 27 maart 2022 @ 12:35:20 #263
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204239080
Los van de nogal ongelukkig woordkeuze van de opvolger van de verdwenen minister ziet die soldaat er meer uit als een angstige krijgsgevangene dan als een trotse heldhaftige Rus..
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_204239096
Twan Huijs is ook een slechte vooringenomen presentator.
pi_204239099
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:24 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Ik juist niet. Biden kraamt veel te veel retorieke onzin uit.
liever Trump?
  zondag 27 maart 2022 @ 12:38:30 #266
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_204239100
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:31 schreef Cherni het volgende:

[..]

Nu delen de Russen daar voedsel en medicijnen die uit. Dat is een mooi stukje propaganda.

Maar de kledij waar het mij dan om gaat ziet er wel totaal anders uit. Althans wel professioneler.
dit is opgenomen in Rusland
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_204239108
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:31 schreef Cherni het volgende:

[..]

Nu delen de Russen daar voedsel en medicijnen uit. Dat is een mooi stukje propaganda.

Dit zijn Oekranse soldaten, verkleed als Russische soldaten om mooie filmpjes op te nemen vanuit Russische kant om de Russen te kunnen beschuldigen van propaganda
pi_204239136
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:18 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Trump is een idioot maar hier had hij een keer gelijk ja. De conclusie die hij eraan verbond was echter voor Europa rampzalig. Hij heeft serieus met het idee gespeeld om uit de NAVO te stappen. En ik denk dat hij het had gedaan als hij de verkiezingen had gewonnen.

Als de VS onder Trump uit de NAVO was gestapt dan had Poetin eigenlijk gewoon vrij spel gehad om elk land in Oost-Europa aan te vallen.

Voor Europa is het een zegen dat Biden is gekozen en niet Trump.
Waar zei hij dat hij uit de NATO wou stappen?
  zondag 27 maart 2022 @ 12:43:54 #269
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204239161
quote:
9s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:35 schreef Perrin het volgende:
Los van de nogal ongelukkig woordkeuze van de opvolger van de verdwenen minister ziet die soldaat er meer uit als een angstige krijgsgevangene dan als een trotse heldhaftige Rus..
[ twitter ]
Goh wellicht omdat zijn been eraf is :')
  zondag 27 maart 2022 @ 12:44:34 #270
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204239174
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 10:51 schreef PluggieOD het volgende:
Het schijnt dat GPS geblocked is voor de Russen (iig ten dele in de Ukraine), dat ze nu alleen GLONASS nog over hebben. Wat 85% minder accuraat zou zijn.

Iemand hier iets over gelezen/gehoord?
Lijkt me sterk aangezien je GPS niet selectief kan blokkeren... Je kan wel de crypto erop gooien maar dan moet iedereen weer de cryptosleutel hebben en zonder die sleutel rijdt iedereen met zijn TomTom weer het kanaal in bwvs. Daarnaast is GLONASS ook gewoon een accuraat systeem hoor.
  zondag 27 maart 2022 @ 12:47:25 #271
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_204239190
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:38 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dit is opgenomen in Rusland
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:39 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Dit zijn Oekranse soldaten, verkleed als Russische soldaten om mooie filmpjes op te nemen vanuit Russische kant om de Russen te kunnen beschuldigen van propaganda
Dus Ukraine is Rusland binnen gevallen om voor de Russen propaganda videos te maken omdat de Russen te druk zijn met het platbombarderen van kinderen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_204239204
Dagboek uit Cherson: https://www.theguardian.com/world/2022/mar/26/kherson-diary-we-have-deaths-from-lack-of-medication-more-than-from-bullets

Elke dag protesteren en met traangas bestookt worden, geslagen worden, mensen die links en rechts opgepakt worden, mensen die voedselhulp gebracht door Russen weigeren en verbranden, boeren die potten jam achterlaten met briefjes erbij voor de Russen ("guess where the poison is"), en vluchten kost gewoon geld (voor omkopen, en er wordt ook opgelicht).
pi_204239211
Twan Huijs haalt Chamberlain aan. 8)7 8)7

Laat Twan eerst zich wat meer verdiepen in de geschiedenis.
  zondag 27 maart 2022 @ 12:54:22 #274
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204239240
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:44 schreef AchJa het volgende:

[..]
Lijkt me sterk aangezien je GPS niet selectief kan blokkeren... Je kan wel de crypto erop gooien maar dan moet iedereen weer de cryptosleutel hebben en zonder die sleutel rijdt iedereen met zijn TomTom weer het kanaal in bwvs. Daarnaast is GLONASS ook gewoon een accuraat systeem hoor.
Ik ben geen expert maar het lijkt me wel mogelijk om de satelieten gewoon "uit" te zetten zodra ze over Russisch grondgebied komen. Dan wordt het al een stuk lastiger voor ze.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204239241
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:51 schreef Idisrom het volgende:
Twan Huijs haalt Chamberlain aan. 8)7 8)7

Laat Twan eerst zich wat meer verdiepen in de geschiedenis.
Wat zei hij?
pi_204239249
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 23:53 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Het is ook niet meer subtiel he die liefde voor Poetin
Landverradende russenhoer baudet (wanneer wordt 'ie, net als zijn voorgangsters in mei '45, publiekelijk kaalgeschoren?) zit zelf ook in de tweede kamer en bevestigt hiermee dus dat hij ook n van die "ongelofelijke sukkels" is.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204239257
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:18 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Trump is een idioot maar hier had hij een keer gelijk ja. De conclusie die hij eraan verbond was echter voor Europa rampzalig. Hij heeft serieus met het idee gespeeld om uit de NAVO te stappen. En ik denk dat hij het had gedaan als hij de verkiezingen had gewonnen.

Als de VS onder Trump uit de NAVO was gestapt dan had Poetin eigenlijk gewoon vrij spel gehad om elk land in Oost-Europa aan te vallen.

Voor Europa is het een zegen dat Biden is gekozen en niet Trump.
Zeker, maar dat wij gevaar liepen door ons zo afhankelijk te maken is iets waar we ook zelf verantwoordelijk voor waren. Hoe zuur de vruchten daar ook van waren. Het uit de NATO stappen van Trump was een enorme wakeup call geweest. Nu heeft Putin die zelf gegeven.

Overigens vind ik aan de andere kant dat we NAVO zonder de VS niet te klein hoeven maken. Uiteraard staan we met de VS een veelvoud sterker, maar vrij spel voor Putin gaat wel erg ver. Ook zonder de VS hadden we met de vele legers waaronder het Britse , Franse en Italiaanse leger behoorlijk wat weerstand op de been kunnen brengen. Dan reken ik even op dat ook de Turken eruit gestapt zouden zijn. Anders speelden ook zij een substantile rol icm de andere legers. Plus de fanatieke inslag in het oosten.
pi_204239276
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
[..]
Dus Ukraine is Rusland binnen gevallen om voor de Russen propaganda videos te maken omdat de Russen te druk zijn met het platbombarderen van kinderen?
Precies. WEF confirmed
pi_204239279
quote:

[..]
[..]
Lijkt mij dat dit in de Oekrane is opgenomen. Deze Engelse journalist die wel een liefde heeft met de Donbas lijkt mij oprecht in deze. Uiteraard willen de Russen even laten zien dat ze het goed voor hebben met het volk. Dat zie ik dan wel als een stuk propaganda.

Maar waar het mij om ging was de kledij die er heel anders uitziet dan in de vaak getoonde twitter berichten die allemaal als zoete koek geslikt worden.
  zondag 27 maart 2022 @ 12:58:09 #280
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204239288
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 11:54 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Ja, en dan als "tegenprestatie" bombarderen de Russen een school.

Want ja "De nazi's schieten gevangen in hun been". Plus dat als Russen dit zien, ze zich niet meer overgeven.

Allemaal niet zo handig. Heel cru: film het dan niet.
Terecht punt. Ergens in een eerder topic kwam er een oproep langs naar Russische soldaten om zich over te geven, met voorbeelden van soldaten die dat hadden gedaan en goed werden behandeld. Dat maak je op deze manier weer kapot.

Of, ze zijn er achter gekomen dat menselijkheid tonen niet werkte, dat deze soldaten dat slechts zien als zwakte om misbruik van te maken en dat ze alleen reageren op geweld.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 27 maart 2022 @ 13:01:05 #281
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204239316
quote:
15s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:15 schreef Perrin het volgende:
Is Hongarije nog wel een bevriende staat?
[ twitter ]
Wil Orban nou beide kanten `te vriend` houden?
  zondag 27 maart 2022 @ 13:03:20 #282
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204239330
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 13:01 schreef Momo het volgende:

[..]
Wil Orban nou beide kanten `te vriend` houden?
Ik denk meer dat ie het minimale doet om nog net een beetje te kunnen verbergen dat Hongarije richting Wit Rusland aan het gaan is, een Russische vazal.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_204239335
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 01:17 schreef Za het volgende:

[..]
Tuurlijk ze waren dolgelukkig daar. Daarom had je voor de invasie desnoods binnen 2 weken aan elke arm een prachtige Oekraense postorder bruid.
Ongeacht hoe je eruit ziet: I love you so much baby!
De frustratie druipt werkelijk van deze post af, schitterend! _O-
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 27 maart 2022 @ 13:06:45 #284
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_204239352
quote:

[..]
[..]
Ja ukraine is een oorlog begonnen tegen rusland, vraag maar aan Baudet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_204239359
quote:

[..]
Rusland lijkt signalen ook soms te verstoren.

Planes and smartwatches near Finland's Russian border had GPS issues, and not for the first time
https://www.euronews.com/(...)nd-not-for-the-first
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204239366
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 03:08 schreef ipa84 het volgende:

[..]
De berekeningen zijn dat deze oorlog Rusland tussen de 20 a 60 miljard per dag kost.
Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. :')
  zondag 27 maart 2022 @ 13:09:32 #287
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_204239368
quote:

[..]
er is ook nog galileo GPS
https://www.euspa.europa.eu/european-space/galileo/What-Galileo
er zijn meerdere systemen en Rusland heeft zelf ook GPS satellieten
pi_204239375
Chinese oil and gas company cancels $500m investment in Russia
https://www.telegraph.co.(...)stment-russia-dodge/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 27 maart 2022 @ 13:11:22 #289
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204239377
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 13:09 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Kapotte steden, dode soldaten aan beide kanten, een bevolking die je puur haat...
Prachtig doelen bereikt....
  zondag 27 maart 2022 @ 13:13:25 #290
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_204239389
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:27 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Gaan we dit serieus nemen?
Ik ben niet de enige die de tekst door google translate heeft gehaald
twitter

ipv van opstaan krijg ik abonneren en ipv ontbijt ochtendthee
Als dat ding echt is, is dit wel degelijk de vertaling. En het komt wel overeen met het verhaal dat de Russen instrumenten en zondagse uniformen mee hadden (ipv voldoende eten)
pi_204239397
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 13:09 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Een bloeiende wapenindustrie. Jammer dat pensioenfondsen daar niet meer in mogen investeren. Schandalige opmerking van mijn kant uiteraard.

Enfin het zou voor iedereen beter zijn als de Russen zich terugtrekken en wij onafhankelijk gaan worden van Rusland/China. En in ons leger gaan investeren.
pi_204239399
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 13:13 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ik ben niet de enige die de tekst door google translate heeft gehaald
Dat snap ik maar dat het pamflet berhaupt uitgegeven zou zijn bedoel ik
  zondag 27 maart 2022 @ 13:16:07 #293
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_204239411
Oekraine is nu toch begonnen met de export van Graan via het spoor

Oekrane begint met graanexport naar Europa over het spoor
  zondag 27 maart 2022 @ 13:16:40 #294
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204239414
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben geen expert maar het lijkt me wel mogelijk om de satelieten gewoon "uit" te zetten zodra ze over Russisch grondgebied komen. Dan wordt het al een stuk lastiger voor ze.
Ik weet niet of zoiets mogelijk is. Daarbij heb je het dan ook voor iedereen uitgeschakeld, dus ook voor de Oekraieners...
  zondag 27 maart 2022 @ 13:17:51 #295
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204239423
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2022 13:07 schreef Aether het volgende:
Rusland lijkt signalen ook soms te verstoren.

Planes and smartwatches near Finland's Russian border had GPS issues, and not for the first time
https://www.euronews.com/(...)nd-not-for-the-first
Dat is algemeen bekend, doen ze bij bv. die lui in Litouwen ook. Ook de marine heeft daar regelmatig mee te maken.
pi_204239433
Een hele lijst aan Duitse hoogwaardigheidsbekleders eisen een einde aan de import van Russische olie en gas.

twitter
  zondag 27 maart 2022 @ 13:19:52 #297
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_204239443
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 13:14 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Dat snap ik maar dat het pamflet berhaupt uitgegeven zou zijn bedoel ik
Aan de soldaten misschien? Die zijn in enkele gevallen gedood omdat ze in verwachting van een bloemengroet niet in, maar op hun tanks zaten.
pi_204239446
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 13:18 schreef polderturk het volgende:
Een hele lijst aan Duitse hoogwaardigheidsbekleders eisen een einde aan de import van Russische olie en gas.

[ twitter ]
Duitsland heeft het licht gezien.
Nou Nederland nog..
pi_204239450
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 09:24 schreef ludovico het volgende:
https://www.dagelijksesta(...)or-dit-soort-dingen/

Ik meen het. Dit is doodenge propaganda. Het gebrek aan weerstand aan die tafel spreekt boekdelen.
Huilen :')
  zondag 27 maart 2022 @ 13:21:31 #300
13456 AchJa
Shut up!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')