niet veel verwacht ik , ik denk dat ze meer verpleeg en verzorg en computerwerk doen dan door de modder kriuipen , bedenk dat apart slapen er niet bij of haast onmogelijk isquote:Op zondag 27 maart 2022 00:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Hoeveel van die meiden zijn er inmiddels gesneuveld?
klopt, Trump had veel respect voor Poetin, die zag voor zichzelf ook wel een soort tsaren rol weggelegdquote:Op zondag 27 maart 2022 07:52 schreef Korenfok het volgende:
[..]
die 2% norm is opbouwend en was alafgepsorken doel is per 2024. Juist dat hoe trump dit deed, maakt hem een rusische asset. Puur navo destabiliseren. trump was een trol, en erg voorspelbaar. Poetin vraagt, En trump likt eerst poetins zijn reet en daarna doet hij wat Poetin wil.
Over die 2% norm had Trump inderdaad groot gelijk. Voor de rest zou het met Trump als premier van de VS op een drama zijn uitgelopen: de NAVO was dan extreem zwak geweest. Met Trump als president had men onderling niets kunnen afstemmen en wegens zijn karakter, daden en onderling wantrouwen en verschil in persoonlijkheid.quote:Op zondag 27 maart 2022 07:50 schreef descon het volgende:
[..]
Trump had een goed punt dat de overige landen zich niet aan de 2% regel hielden. Dreigen met uit de Nato stappen vind ik niet eens zo gek.
Das het zelfde dat jij elke keer het grootste gedeelte van de rekening zou pakken in de kroeg terwijl er afgesproken is om dit eerlijk te verdelen. 1 of 2 keer is prima, als het standaard word zeg je er ook wat van en uiteindelijk ga je niet meer mee.
Ook is Trump minder voorspelbaar, das niet fijn als tegenstander.
Je snapt dat "veranderde zijn mening volledig" in deze zin op technocratisch advies is gebaseerd.quote:Op zondag 27 maart 2022 06:00 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Tja, als hij had gezegd "if I had won the election" ipv die BS over rigged elections, dan had hij misschien een punt gehad. Want ik acht het best mogelijk dat Putin het niet zou gedaan hebben met een onvoorspelbare Trump in het Witte Huis.
Heb het al eerder geschreven, Trump negeert wat z'n adviseurs zeggen, zo gaf hij in 2018? het bevel om alle Amerikaanse burgers in Zuid Korea (de families van de troepen die daar gelegerd zijn ) te evacueren (een bevel dat genegeerd werd). Trump veranderde z'n mening over Syrië volledig nadat hij een video van stervende of dode babies had gezien. De volgende dag vlogen de kruisraketten.
Biden is voorspelbaar, Putin rekende er allicht op dat die zou doen wat hij doet: wel wapens sturen maar niet rechtstreeks tussenkomen. Iets waar hhij bij Trump nooit zeker van kon zijn.
Die 2% was nota bene een vastgelegde afspraak onder Obama. Het was dus niet iets specifieks aan Trump, afgezien van dat hij het er meer over had.quote:Op zondag 27 maart 2022 08:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Over die 2% norm had Trump inderdaad groot gelijk. Voor de rest zou het met Trump als premier van de VS op een drama zijn uitgelopen: de NAVO was dan extreem zwak geweest. Met Trump als president had men onderling niets kunnen afstemmen en wegens zijn karakter, daden en onderling wantrouwen en verschil in persoonlijkheid.
Dat weet ik, ik bedoelde ermee dat dat ongenoegen Trump niet verweten kon worden, maar verder snappen mensen die denken dat het er met Trump veel beter voor zou staan het totaal niet. Europa en de VS waren destijds nota bene verwikkeld in een pseudo handelsoorlog.quote:Op zondag 27 maart 2022 08:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die 2% was nota bene een vastgelegde afspraak onder Obama. Het was dus niet iets specifieks aan Trump, afgezien van dat hij het er meer over had.
Hier is Trump dan weer scherp en zegt wat niemand wil zeggen.quote:Op zondag 27 maart 2022 08:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die 2% was nota bene een vastgelegde afspraak onder Obama. Het was dus niet iets specifieks aan Trump, afgezien van dat hij het er meer over had.
Trump, Baudet en en vele anderen wilden uit de Navo. Precies zoals het Kremlin het graag zag.quote:Op zondag 27 maart 2022 08:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier is Trump dan weer scherp en zegt wat niemand wil zeggen.
Daar gaat het niet over.quote:Op zondag 27 maart 2022 08:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Trump, Baudet en en vele anderen wilden uit de Navo. Precies zoals het Kremlin het graag zag.
Hier Obama in 2014 die in essentie hetzelfde zegt: https://www.atlanticcounc(...)e-can-t-do-it-alone/quote:Op zondag 27 maart 2022 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over.
Hij zegt dat Duitsland slecht betaald, veel geld geeft aan Rusland door voor 60% afhankelijk te zijn maar voor hetzelfde deel beschermd wil worden.
Dit is inderdaad een beetje gek.
Obama zegt dat iedere lid van NATO meer moet doen als bijdrage , evenveel als de USAquote:Op zondag 27 maart 2022 09:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hier Obama in 2014 die in essentie hetzelfde zegt: https://www.atlanticcounc(...)e-can-t-do-it-alone/
Het is destijds ook vastgelegd in een document als een afspraak, maar ik heb geen zin om die te zoeken.
Trump is een idioot. Maar het is wel grappig om te zien dat mensen hier niet kunnen toegeven dat hij hier gewoon gelijk had. Vinger op de zere plek, met gebeurtenissen achteraf die dat bevestigen.quote:Op zondag 27 maart 2022 08:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Trump, Baudet en en vele anderen wilden uit de Navo. Precies zoals het Kremlin het graag zag.
Op basis van die tweet? Jezusmina.quote:Op zondag 27 maart 2022 01:29 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Is deze man nou niet gewoon een gevaar voor onze samenleving? Eerst stookt hij de hele boel op tijdens corona en kweekte hij massaal wappies met zijn waanideeën, en nu is hij weer pro Poetin..
Blijf het vreemd vinden hoe deze man ooit zoveel zetels heeft kunnen halen.. Toch wel een beetje teleurgesteld in het Nederlandse volk die massaal op deze vent heeft gestemd..
Want dat is het enigequote:
Ja, dat zie en zag je Obama gelukkig niet doen.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Poetin is smart, zegt ie nu weer
wat een gek die Trump
https://twitter.com/annea(...)NGRx1MGQNNShXT2QM7Og
Troll.quote:
Yup, maar tegelijkertijd is er veel weerstand tegen duurzame energie, waarbij klimaatverandering zelfs wordt afgeschilderd als een hoax en is de transitie naar duurzame energie een manier om de bevolking te pesten.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:08 schreef wpor het volgende:
[..]
Trump is een idioot. Maar het is wel grappig om te zien dat mensen hier niet kunnen toegeven dat hij hier gewoon gelijk had. Vinger op de zere plek, met gebeurtenissen achteraf die dat bevestigen.
In die mate qua energie afhankelijk zijn van een land waartegen je je met een NATO aan het wapenen bent is natuurlijk gek.
Mirror talk.quote:
Ik lees geen goed verhaal dat Baudet een "Putin lover" zou zijn die als half spion zou fungeren.quote:
Hoezo? Het is een feit dat verraders en mensen die met de vijand heulen in oorlogstijd een nogal korte levensduur hebben.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:24 schreef ludovico het volgende:
https://www.dagelijksesta(...)or-dit-soort-dingen/
Ik meen het. Dit is doodenge propaganda. Het gebrek aan weerstand aan die tafel spreekt boekdelen.
Ik heb tijdens een roadtrip naar signapore in 2013 de steden langs de trans siberie express tm novosibirsk bezocht en het is in mijn optiek toch niet echt armoe troef, gewoon redelijk verwesterd met werkend internet in hotels.quote:Op zondag 27 maart 2022 03:37 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Omdat buiten Moskou en St Petersburg die steden niks voorstellen. Die 2 steden zijn ook redelijk moderne steden en hebben/hadden ook best veel westerse bedrijven die daarzo hun markt hadden. Daar buiten is het gewoon armoetroef zeker wat infrastructuur betreft.
Leuke verdachtmaking maar niet heus en dan met zulke consequenties gaan dwepen.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoezo? Het is een feit dat verraders en mensen die met de vijand heulen in oorlogstijd een nogal korte levensduur hebben.
Hij zegt 'in een iets verdere fase'. Dat is vrij interpreteerbaar. Ik interpreteer het als de fase waarin wij daadwerkelijk in oorlog zijn met Rusland. En in die fase mag je dit niet tolereren vind ik. Dus nee, niet extreem.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Leuke verdachtmaking maar niet heus en dan met zulke consequenties gaan dwepen.
Je vindt het niet extreem nee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |