abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204228176
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Tuurlijk, dat staat zo mooi op Al Jazeera en Pravda.
Geen enkel Europees land stak ook maar een poot uit.
Hoe goed staat dat op onze conto?
pi_204228209
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:40 schreef Za het volgende:

[..]
Het installeren van een no fly zone an sich, waar Zelensky om schreeuwt, zal door de Russen als een oorlogsverklaring worden opgevat en daarmee zouden we afstevenen op een derde wereldoorlog.

Om die reden kan ik Zelensky niet anders zien als iemand die wegens zijn eigen ijdelheid blijft zitten in een niet te winnen conflict, met onnodig duizenden doden van zijn bevolking en een complete volksverhuizing tot gevolg.
Intussen het Westen dagelijks ophitsend tot acties waarmee ze zich in een derde wereldoorlog zouden storten.
Want hij moet maar op zijn knien gaan voor een tirannieke gek die zich als rupsje nooitgenoeg door Europa wil vreten? Bijzondere visie dit. Je draait alles om, net als Putin.
  Moderator zaterdag 26 maart 2022 @ 16:02:15 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204228216
quote:

[..]
Het installeren van een no fly zone an sich, waar Zelensky om schreeuwt, zal door de Russen als een oorlogsverklaring worden opgevat en daarmee zouden we afstevenen op een derde wereldoorlog.
Lijkt me wat overdreven hoor

Sterker nog het lijkt me prima mogelijk dat hij met opgeheven hoofd nog iets van 'it would've worked too if it wasnt for those meddling kids' de troepen terugtrekt tot Donbass en de Krim

Maar daar is het misschien nog te vroeg voor

Niemand gaat een wereldoorlog starten om Oekrane, zo belangrijk is het allemaal echt niet

quote:
Om die reden kan ik Zelensky niet anders zien als iemand die wegens zijn eigen ijdelheid blijft zitten in een niet te winnen conflict, met onnodig duizenden doden van zijn bevolking en een complete volksverhuizing tot gevolg.
Intussen het Westen dagelijks ophitsend tot acties waarmee ze zich in een derde wereldoorlog zouden storten.
Zelensky is niet de architect hier, hij heeft niet zo heel veel keuze
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 16:06:37 #157
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_204228247
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:56 schreef Za het volgende:

[..]
Denk je?
Waarom beginnen we er dan niet aan? Overwegen we het zelfs niet?
Ik ben voor, hoor.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 26 maart 2022 @ 16:07:23 #158
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_204228256
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:58 schreef Za het volgende:

[..]
Geen enkel Europees land stak ook maar een poot uit.
Hoe goed staat dat op onze conto?
We kunnen het goedmaken door NATO Putin Ukraine uit te laten flikkeren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_204228258
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:51 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Aha, dus de regering van een autonoom land vraagt luchtondersteuning boven eigen grondgebied van een derde partij. Poetin, die daar al helemaal niks te zoeken heeft, ziet dat als een oorlogsverklaring en dreigt met een derde wereldoorlog

En dan is Zelensky de oorlogshitser :')
Ja, absurd.
Maar NAVO is ook zeer agressief en imperialistisch omdat ze landen toelaten tot het bondgenootschap en de EU helemaal door landen de mogelijkheid te geven lid te worden nadat ze aan een heel eisenpakket voldoen, wat decennialang kan duren.
Poetin kon dan ook niet anders dan het Russische volk behoeden voor al dat onheil door Oekrane binnen te vallen...

Wat dat betreft is de Russische propaganda best effectief. Zelfs in Nederland zijn er mensen die het zijn gaan geloven.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_204228285
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De vraag is vooral waarom je dit berhaupt ter berde brengt.
Het is Heel Wat Anders dan de filmpjes van putin al vissend, met ontblote borst op een paard (?) en meer van die beelden.
Dat geeft een heel ander beeld van een Stoere Leider, die zich momenteel verstopt.
Oude filmpjes laat heruitzenden, of laat knippen en plakken om een minister in leven te laten lijken.
pi_204228299
quote:

[..]
Ah, dus om te voorkomen dat er oorlog uitbreekt in Oekrane mag Oekrane niet zijn eigen luchtruim verdedigen..

Helder!

quote:
Dus eigenlijk vind je dat Oekrane zich moet overgeven aan de agressor.
Wat nou als Oekrane dat zelf niet wil?

quote:
Ja, begrijpelijk.
Poetin is bezig met een milde politionele actie in Oekrane, ter ondersteuning van de Oekraense overheid die niet zelf in staat is het land te zuiveren van ongewenste stromingen.
Dat moeten we toch kunnen begrijpen en Poetin gewoon zijn gang laten gaan. Hij heeft immers het beste met iedereen voor.
Al die tegenwerking maakt hem alleen maar boos, en dan heeft hij het recht kernwapens in te zetten.
Het is per slot van rekening allemaal de schuld van ons.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_204228310
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 16:02 schreef sp3c het volgende:

Sterker nog het lijkt me prima mogelijk dat hij met opgeheven hoofd nog iets van 'it would've worked too if it wasnt for those meddling kids' de troepen terugtrekt tot Donbass en de Krim

De meeste doelen die ten grondslag lagen aan het conflict zijn bereikt, dus het zal idd niet zo lang meer duren.
pi_204228316
Hulporganisaties slaan alarm over tekort aan opvangplekken niet-Oekraense vluchtelingen

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2022 16:17:35 (Verduidelijking ) ]
pi_204228321
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 13:33 schreef Za het volgende:

[..]
Stel dat er zulke beelden waren van Putin, sexy dansjes in latex, met zijn geslachtsdeel naar voren in een gay groepje op pumps, wat de media en men hier daarmee zou aanvangen.

Maar dat ik ze deel van Zelensky maakt my homofoob :')

Zet de video in de OP anders:

Klopt, je doet het niet om Zelenski te prijzen.
Wat dat betreft pas je uitstekend op het Oekraene deel van BNW. Daar wordt Zelenski ook afgeschilderd als een halve nicht.

En ondertussen maar volhouden dat Oekrane een nazi wespennest is, waar ingegrepen moest worden.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 16:18:43 #165
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_204228341
quote:
Ja maar die moeten gewoon terug he
we gaan toch geen huizen of zo bouwen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_204228344
quote:
Waar hebben ze op de heenweg geslapen dan ?

Dan hadden ze beter daar kunnen blijven.
pi_204228356
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 16:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, je doet het niet om Zelenski te prijzen.
Wat dat betreft pas je uitstekend op het Oekraene deel van BNW. Daar wordt Zelenski ook afgeschilderd als een halve nicht.

En ondertussen maar volhouden dat Oekrane een nazi wespennest is, waar ingegrepen moest worden.
Dat is ook een mooie, alsof Oekraine een broeinest van woke is _O-

De woke mensen zullen nog lelijk opkijken hoe het er in Oekraine aan toe gaat. Als ze denken dat Polen en Hongarije al extreem zijn
  zaterdag 26 maart 2022 @ 16:21:36 #168
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_204228366
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 13:15 schreef Za het volgende:

[..]
Meer een soort georchestreerde volksverhuizing.

En ondertussen gaat hun leider gewoon door met zijn pogingen het conflict militair te escaleren.
spring jij eens van een viaaduct af
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_204228380
Goorlappen.

Oekraners worden naar het verre oosten van Rusland gedeporteerd.

Om te kotsen gewoon.

Smerige Nazis.

twitter
  Moderator zaterdag 26 maart 2022 @ 16:24:22 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204228389
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 16:14 schreef Za het volgende:

[..]
De meeste doelen die ten grondslag lagen aan het conflict zijn bereikt, dus het zal idd niet zo lang meer duren.
Er is nu meer NAVO aan de grens dan voor de oorlog, het denazificeren lukt ook nog niet echt en van een neutraal Oekrane dat geen aanspraak maakt op Donbass e.d. is nog totaal geen sprake

Dus nee, de doelen zijn nog lang niet bereikt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204228397
quote:

[..]
Zelenskyy staat niet alleen, Zelenskyy is niet de enige die trots (in ijdelheid )’ de agressor terug over de eigen landsgrenzen wil bonjouren.
Heel de Oekraense bevolking is net zo trots (ijdel).
twitter

En die oproepen en filmpjes zijn niet in eerste instantie voor ons, ze zijn allereerst voor de eigen bevolking, laten weten dat de regering achter ze staat en doet wat ze kunnen.
Ten tweede zijn ze voor ene Vladimir Vladimirowitsj, vooral de tweets spoke with .
Ten derde zijn ze voor de Russische en rest van Europese bevolking.
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 26-03-2022 16:38:50 ]
pi_204228411
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 16:25 schreef Anton91 het volgende:

[..]
De gemeente Amsterdam denkt daar volgens mij anders over. Want zij hadden gister bewust de keuze gemaakt om de samenwerking met een bedrijf/persoon die 140 opvang plekken had te stoppen.
Volgens mij mochten daar geen niet Oekraense vluchtelingen naar toe.
pi_204228433
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 14:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh...dus hij is niet gewoon de leider van een land wat aangevallen is en zich probeert te verdedigen tegen agressie met alle mogelijke middelen? Weer wat geleerd.

Maar hoe noem jij Poetin dan die dit conflict begonnen is?
@Za
pi_204228469
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 16:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Heb je gelijk in, las het verkeerd.
pi_204228516
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 16:22 schreef polderturk het volgende:
Goorlappen.

Om te kotsen gewoon.

Smerige Nazis.

[ twitter ]
Ja, dit riep ik al vanaf het begin tegen mensen die zeiden dat Oekraine maar meteen moest opgeven om 'levens te redden'. De meeste levens zullen verloren gaan in Siberi. Strijden dus.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 16:41:05 #177
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204228531
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 14:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zelenski wel. Tenminste die dreigt dat Ruslands troepen binnenkort in onze achtertuin staan.
Me dunkt dat je je daar dan ook weinig druk over hoeft te maken. Denk niet dat putin luistert naar Zelensky.
Scorched earth
pi_204228547
quote:

[..]

In een oorlog, want dit "niet te winnen conflict" is gewoon een oorlog, zijn er sowieso geen winnaars.
En Zelensky is die oorlog niet begonnen. Hij is gewoon de gekozen president van een soeverein land. En hij weigert te buigen voor de agressor die deze oorlog is begonnen en feitelijk in dat land niets te zoeken heeft.

Ik denk dat, op de 'etnische Russen' na (met uitzonderingen overigens), Zelensky de steun heeft van nagenoeg de gehele Oekraense bevolking op dit moment. Dat hij ijdel is zal best; de man is een acteur die het tot leidend politicus heeft geschopt. Alle acteurs en alle bestuurders hebben meer dan genoeg (en ook vaak te veel) aan ijdelheid. Maar ik vind dat Zelensky het prima doet. Ik vermoed dat zijn standvastigheid heel veel Oekraners moed geeft, en zal blijven geven (hoop ik).

De doden die op dit moment vallen in Oekrane zijn de schuld van Poetin en zijn kontlikkende bende in het Kremlin.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_204228552
quote:

[..]
Nou, dan hoef je je dus niet zo aan te stellen over Zelensky, of de wapenleveringen, of de NAVO. Poetin is bijna klaar met z'n bevrijding.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 26 maart 2022 @ 16:45:03 #180
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204228572
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 16:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

Niemand gaat een wereldoorlog starten om Oekrane, zo belangrijk is het allemaal echt niet
[..]

ik had eigenlijk verwacht dat Putin omwille van de sancties zou escaleren. Maw het Westen ook schade bezorgen (sabotage onderzeese kabels, mijnen op vaarroutes, ... )
are we infinite or am I alone
  zaterdag 26 maart 2022 @ 16:46:17 #181
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204228578
twitter
pi_204228586
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 14:19 schreef Za het volgende:

[..]
Dat hij wordt aangevallen staat niet ter discussie.

Maar de continue roep om wapens en ingrijpen van de NAVO kan niet licht opgevat worden.
Dus als je land wordt aangevallen mag je niet om hulp vragen.
Dan moet je op de grond gaan liggen met je pootjes omhoog.
Anders ben je een oorloghitser...

Weer wat geleerd.
pi_204228594
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 13:20 schreef Za het volgende:

[..]
Of weer gaan dansen en zingen in de gay scne.
Talentje hoor:

Je geeft zelf het goede voorbeeld zie ik.

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 00:02 schreef Za het volgende:

Reageer inhoudelijk of donder op.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 16:50:12 #184
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204228598
quote:
Michael Gove’s Homes for Ukraine scheme risks operating as “Tinder for sex traffickers” according to experts. The warning comes as evidence emerges that UK-based criminals are targeting women and children fleeing the war.

A letter from 16 refugee and anti-trafficking organisations to communities secretary Gove warns that the scheme in its present form is potentially dangerous for refugees who have fled Ukraine.

It says the initiative, which allows would-be hosts to be matched with Ukrainians seeking sanctuary in the UK, effectively mimics the dating app Tinder’s signature “swipe left, swipe right” approach to rejecting or selecting a partner, and has insufficient safeguards.
https://www.theguardian.c(...)ickers-say-charities
  zaterdag 26 maart 2022 @ 16:52:04 #185
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_204228610
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 16:45 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
ik had eigenlijk verwacht dat Putin omwille van de sancties zou escaleren. Maw het Westen ook schade bezorgen (sabotage onderzeese kabels, mijnen op vaarroutes, ... )
Of meer pogingen internet/betalingsverkeer plat te leggen.
Kennelijk blijft er niet veel over van een budget als iedereen eerst een vet jacht moet betalen. ;)
Wat niet is, kan nog komen, natuurlijk.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 maart 2022 @ 16:54:31 #186
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_204228628
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 16:55:17 #187
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204228636
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 14:43 schreef Tijger_m het volgende:

Maar hoe noem jij Poetin dan die dit conflict begonnen is?
"De eckte Sterke Man" :)
Scorched earth
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 maart 2022 @ 16:58:50 #188
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_204228662
quote:
De video die NOS toont is in ieder geval vanaf hier opgenomen
https://goo.gl/maps/EAw4HajHLg7veth58
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 16:59:23 #189
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204228664
quote:

[..]
_O-
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_204228678
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 16:22 schreef polderturk het volgende:
Goorlappen.

Om te kotsen gewoon.

Smerige Nazis.

[ twitter ]
Deden ze met de Baltische staten ook 70+ jaar geleden. Verplaatsen naar Siberie, vervangen voor Russen
En dan daarna miepen om die Russen als zo'n land onafhankelijk wordt
  zaterdag 26 maart 2022 @ 17:03:23 #191
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204228691
quote:
Die kruisraket zal haar doel bereikt hebben. Veel verder kon ze niet vliegen, Lviv ligt 60 km van de Poolse grens.
pi_204228702
Ik zie filmpjes voorbij komen van Oekraense soldaten die de familie van een omgekomen Russische soldaat opbellen om ze uit te lachen e.d.
Ongetwijfeld flikken de Russen ook smerige dingen maar als je zulke dingen doet ben je echt ziek in je hoofd.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 17:05:42 #193
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204228704
twitter
pi_204228706
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 17:01 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Deden ze met de Baltische staten ook 70+ jaar geleden. Verplaatsen naar Siberie, vervangen voor Russen
En dan daarna miepen om die Russen als zo'n land onafhankelijk wordt
Yup, zelfde geldt voor Oekrane, de Russen die daar wonen zijn in de plaats gekomen van de vermoorde Oekraense bevolking tijdens holomordor.
pi_204228709
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 22:19 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Dit. Het is allemaal slap jankvolk.
Hoewel ik eigenlijk vind dat het andersom is, en dat Trump hier teveel 'eer' krijgt. Zijn 'fake news' bs heeft hij van Poetin c.s. gejat. Niet andersom.

Het Kremlin roept al sinds mensenheugenis: nietes nietes nietes nietes. Leugens. Propaganda van het 'westen'.
En het Kremlin heeft zijn eigen staatspropaganda (kranten, radio, tv) die het land beheerst.
Zoals Donald in de USA ook graag wilde. Alle oppositie en verzet de mond snoeren.

Trump was/is niet voor niets zo onder de indruk van de macht van figuren als Xi, Poetin en Kim. Hij is de plagiator, niet Poetin of 1 van die andere dictators.

(Beetje off-topic, maar ik wilde het ff kwijt. ;))
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 17:07:11 #196
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204228712
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 16:49 schreef Salina het volgende:

[..]
Je geeft zelf het goede voorbeeld zie ik.
[..]

Wat een ontzettend giftige reacties staan er onder dat filmpje.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 26 maart 2022 @ 17:07:58 #197
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204228715
twitter
pi_204228726
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 16:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom niet?
pi_204228728
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 17:09 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Waarom niet?
Omdat de eigenaar dat niet wilde.
pi_204228741
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 16:52 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Of meer pogingen internet/betalingsverkeer plat te leggen.
Kennelijk blijft er niet veel over van een budget als iedereen eerst een vet jacht moet betalen. ;)
Wat niet is, kan nog komen, natuurlijk.
Ik had ook veel meer technische aanvallen verwacht van een kaliber die alleen Staten kunnen uitvoeren. Een Amerika heeft zeker weten die middelen, maar Rusland is beroofd een derdewereld land gebleken. Zelfs het internet krijgen ze er niet uit. Het is dan hun voorvaderen ooit kernwapens hebben ontwikkeld, anders bestonden ze waarschijnlijk niet eens meer.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 maart 2022 @ 17:13:02 #202
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_204228744
Lviv, een brandstofopslag lijkt hetgeen te zijn dat geraakt is.
https://twitter.com/trtha(...)e_8lao3KI-JuZvlWiJIw

Dat is hier:
https://www.google.nl/map(...)g!2e0!7i13312!8i6656
pi_204228751
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 17:10 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Omdat de eigenaar dat niet wilde.
Ah, ik wil geen belasting betalen.
pi_204228776
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 17:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Lviv, een brandstofopslag lijkt hetgeen te zijn dat geraakt is.
https://twitter.com/trtha(...)e_8lao3KI-JuZvlWiJIw

Dat is hier:
https://www.google.nl/map(...)g!2e0!7i13312!8i6656
quote:
Twee raketaanvallen vonden plaats in Lviv op zaterdagmiddag - volgens voorlopige gegevens raakten 5 mensen gewond, vertelde het hoofd van de Lviv OVA Maksym Kozytskyi aan Telegram.

"Er waren twee raketaanvallen in Lviv. De informatie dat er een treffer was in een huis of andere infrastructuurvoorzieningen werd niet bevestigd. Volgens voorlopige gegevens raakten vijf mensen gewond. De dreiging van een raketaanval is er nog steeds. Blijf in de schuilkelders', schreef Kozytsky.

Burgemeester Andriy Sadovy van Lviv waarschuwde ook voor "mogelijke herhaalde beschietingen" .

Het luchtalarmregime in Lviv, eerder aangekondigd voor de explosies, is nog steeds aan de gang.

Zaterdagmiddag werd bekend dat de stad onder vuur kwam te liggen . Er werden explosies gehoord en dikke zwarte rook steeg op in de lucht boven de stad.

De burgemeester van Lviv, Andriy Sadovy, waarschuwde voor "mogelijke herhaalde beschietingen" na een raketaanval op de stad in de middag van 26 maart.

"Leven! Herhaalde beschietingen zijn mogelijk. Blijf ondergedoken", schreef Sadovyi in de Telegram.

Het luchtalarmregime in Lviv, eerder aangekondigd voor de explosies, is nog steeds aan de gang.

Zaterdagmiddag werd bekend dat de stad onder vuur kwam te liggen . Er werden explosies gehoord en dikke zwarte rook steeg op in de lucht boven de stad.

Maksym Kozytskyi, hoofd van de Lviv OVA, meldde "drie krachtige explosies in de buurt van Lviv vanaf de kant van Kryvyi Rih."

De laatste raketaanval op Lviv vond plaats op 18 maart bij een vliegtuigreparatiefabriek , waarbij n persoon gewond raakte. In de nacht van 13 maart vuurden Russische troepen 30 raketten af ​​op de Yavoriv-testlocatie in de regio van Lviv - 35 mensen werden gedood en 134 raakten gewond, zowel militair als burger.
Bron Radiosvoboda https://www-radiosvoboda-(...)r_hl=nl&_x_tr_pto=sc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')