Geen enkel Europees land stak ook maar een poot uit.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tuurlijk, dat staat zo mooi op Al Jazeera en Pravda.
Want hij moet maar op zijn knien gaan voor een tirannieke gek die zich als rupsje nooitgenoeg door Europa wil vreten? Bijzondere visie dit. Je draait alles om, net als Putin.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:40 schreef Za het volgende:
[..]
Het installeren van een no fly zone an sich, waar Zelensky om schreeuwt, zal door de Russen als een oorlogsverklaring worden opgevat en daarmee zouden we afstevenen op een derde wereldoorlog.
Om die reden kan ik Zelensky niet anders zien als iemand die wegens zijn eigen ijdelheid blijft zitten in een niet te winnen conflict, met onnodig duizenden doden van zijn bevolking en een complete volksverhuizing tot gevolg.
Intussen het Westen dagelijks ophitsend tot acties waarmee ze zich in een derde wereldoorlog zouden storten.
Lijkt me wat overdreven hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:40 schreef Za het volgende:
[..]
Het installeren van een no fly zone an sich, waar Zelensky om schreeuwt, zal door de Russen als een oorlogsverklaring worden opgevat en daarmee zouden we afstevenen op een derde wereldoorlog.
Zelensky is niet de architect hier, hij heeft niet zo heel veel keuzequote:Om die reden kan ik Zelensky niet anders zien als iemand die wegens zijn eigen ijdelheid blijft zitten in een niet te winnen conflict, met onnodig duizenden doden van zijn bevolking en een complete volksverhuizing tot gevolg.
Intussen het Westen dagelijks ophitsend tot acties waarmee ze zich in een derde wereldoorlog zouden storten.
Ik ben voor, hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:56 schreef Za het volgende:
[..]
Denk je?
Waarom beginnen we er dan niet aan? Overwegen we het zelfs niet?
We kunnen het goedmaken door NATO Putin Ukraine uit te laten flikkeren.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:58 schreef Za het volgende:
[..]
Geen enkel Europees land stak ook maar een poot uit.
Hoe goed staat dat op onze conto?
Ja, absurd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Aha, dus de regering van een autonoom land vraagt luchtondersteuning boven eigen grondgebied van een derde partij. Poetin, die daar al helemaal niks te zoeken heeft, ziet dat als een oorlogsverklaring en dreigt met een derde wereldoorlog
En dan is Zelensky de oorlogshitser
Het is Heel Wat Anders dan de filmpjes van putin al vissend, met ontblote borst op een paard (?) en meer van die beelden.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De vraag is vooral waarom je dit berhaupt ter berde brengt.
Ah, dus om te voorkomen dat er oorlog uitbreekt in Oekrane mag Oekrane niet zijn eigen luchtruim verdedigen..quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:40 schreef Za het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vind je dat Oekrane zich moet overgeven aan de agressor.quote:Om die reden kan ik Zelensky niet anders zien als iemand die wegens zijn eigen ijdelheid blijft zitten in een niet te winnen conflict, met onnodig duizenden doden van zijn bevolking en een complete volksverhuizing tot gevolg.
Ja, begrijpelijk.quote:Intussen het Westen dagelijks ophitsend tot acties waarmee ze zich in een derde wereldoorlog zouden storten.
De meeste doelen die ten grondslag lagen aan het conflict zijn bereikt, dus het zal idd niet zo lang meer duren.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:02 schreef sp3c het volgende:
Lijkt me wat overdreven hoor
Sterker nog het lijkt me prima mogelijk dat hij met opgeheven hoofd nog iets van 'it would've worked too if it wasnt for those meddling kids' de troepen terugtrekt tot Donbass en de Krim
Maar daar is het misschien nog te vroeg voor
Klopt, je doet het niet om Zelenski te prijzen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:33 schreef Za het volgende:
[..]
Stel dat er zulke beelden waren van Putin, sexy dansjes in latex, met zijn geslachtsdeel naar voren in een gay groepje op pumps, wat de media en men hier daarmee zou aanvangen.
Maar dat ik ze deel van Zelensky maakt my homofoob
Zet de video in de OP anders:
Ja maar die moeten gewoon terug hequote:
Dat is ook een mooie, alsof Oekraine een broeinest van woke isquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, je doet het niet om Zelenski te prijzen.
Wat dat betreft pas je uitstekend op het Oekraene deel van BNW. Daar wordt Zelenski ook afgeschilderd als een halve nicht.
En ondertussen maar volhouden dat Oekrane een nazi wespennest is, waar ingegrepen moest worden.
spring jij eens van een viaaduct afquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:15 schreef Za het volgende:
[..]
Meer een soort georchestreerde volksverhuizing.
En ondertussen gaat hun leider gewoon door met zijn pogingen het conflict militair te escaleren.
Er is nu meer NAVO aan de grens dan voor de oorlog, het denazificeren lukt ook nog niet echt en van een neutraal Oekrane dat geen aanspraak maakt op Donbass e.d. is nog totaal geen sprakequote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:14 schreef Za het volgende:
[..]
De meeste doelen die ten grondslag lagen aan het conflict zijn bereikt, dus het zal idd niet zo lang meer duren.
Zelenskyy staat niet alleen, Zelenskyy is niet de enige die trots (in ijdelheid )’ de agressor terug over de eigen landsgrenzen wil bonjouren.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:40 schreef Za het volgende:
[..]
Om die reden kan ik Zelensky niet anders zien als iemand die wegens zijn eigen ijdelheid blijft zitten in een niet te winnen conflict, met onnodig duizenden doden van zijn bevolking en een complete volksverhuizing tot gevolg.
Volgens mij mochten daar geen niet Oekraense vluchtelingen naar toe.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
De gemeente Amsterdam denkt daar volgens mij anders over. Want zij hadden gister bewust de keuze gemaakt om de samenwerking met een bedrijf/persoon die 140 opvang plekken had te stoppen.
@Zaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh...dus hij is niet gewoon de leider van een land wat aangevallen is en zich probeert te verdedigen tegen agressie met alle mogelijke middelen? Weer wat geleerd.
Maar hoe noem jij Poetin dan die dit conflict begonnen is?
Heb je gelijk in, las het verkeerd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Volgens mij mochten daar geen niet Oekraense vluchtelingen naar toe.
Ja, dit riep ik al vanaf het begin tegen mensen die zeiden dat Oekraine maar meteen moest opgeven om 'levens te redden'. De meeste levens zullen verloren gaan in Siberi. Strijden dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:22 schreef polderturk het volgende:
Goorlappen.
Oekraners worden naar het verre oosten van Rusland gedeporteerd.
Om te kotsen gewoon.
Smerige Nazis.
[ twitter ]
Me dunkt dat je je daar dan ook weinig druk over hoeft te maken. Denk niet dat putin luistert naar Zelensky.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelenski wel. Tenminste die dreigt dat Ruslands troepen binnenkort in onze achtertuin staan.
In een oorlog, want dit "niet te winnen conflict" is gewoon een oorlog, zijn er sowieso geen winnaars.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:40 schreef Za het volgende:
[..]
Nou, dan hoef je je dus niet zo aan te stellen over Zelensky, of de wapenleveringen, of de NAVO. Poetin is bijna klaar met z'n bevrijding.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:14 schreef Za het volgende:
[..]
De meeste doelen die ten grondslag lagen aan het conflict zijn bereikt, dus het zal idd niet zo lang meer duren.
ik had eigenlijk verwacht dat Putin omwille van de sancties zou escaleren. Maw het Westen ook schade bezorgen (sabotage onderzeese kabels, mijnen op vaarroutes, ... )quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lijkt me wat overdreven hoor
Sterker nog het lijkt me prima mogelijk dat hij met opgeheven hoofd nog iets van 'it would've worked too if it wasnt for those meddling kids' de troepen terugtrekt tot Donbass en de Krim
Maar daar is het misschien nog te vroeg voor
Niemand gaat een wereldoorlog starten om Oekrane, zo belangrijk is het allemaal echt niet
[..]
Dus als je land wordt aangevallen mag je niet om hulp vragen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:19 schreef Za het volgende:
[..]
Dat hij wordt aangevallen staat niet ter discussie.
Maar de continue roep om wapens en ingrijpen van de NAVO kan niet licht opgevat worden.
Je geeft zelf het goede voorbeeld zie ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:20 schreef Za het volgende:
[..]
Of weer gaan dansen en zingen in de gay scne.
Talentje hoor:
quote:
https://www.theguardian.c(...)ickers-say-charitiesquote:Michael Gove’s Homes for Ukraine scheme risks operating as “Tinder for sex traffickers” according to experts. The warning comes as evidence emerges that UK-based criminals are targeting women and children fleeing the war.
A letter from 16 refugee and anti-trafficking organisations to communities secretary Gove warns that the scheme in its present form is potentially dangerous for refugees who have fled Ukraine.
It says the initiative, which allows would-be hosts to be matched with Ukrainians seeking sanctuary in the UK, effectively mimics the dating app Tinder’s signature “swipe left, swipe right” approach to rejecting or selecting a partner, and has insufficient safeguards.
Of meer pogingen internet/betalingsverkeer plat te leggen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:45 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
ik had eigenlijk verwacht dat Putin omwille van de sancties zou escaleren. Maw het Westen ook schade bezorgen (sabotage onderzeese kabels, mijnen op vaarroutes, ... )
"De eckte Sterke Man"quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:43 schreef Tijger_m het volgende:
Maar hoe noem jij Poetin dan die dit conflict begonnen is?
De video die NOS toont is in ieder geval vanaf hier opgenomenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Explosies in Lviv. Kan uit de beelden nog niet helemaal opmaken waar
https://nos.nl/liveblog/2(...)heid-bij-navo-heilig
https://twitter.com/yugan(...)mnXflhdVbFFy-4NgCfhg
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:14 schreef Za het volgende:
[..]
Deden ze met de Baltische staten ook 70+ jaar geleden. Verplaatsen naar Siberie, vervangen voor Russenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:22 schreef polderturk het volgende:
Goorlappen.
Oekraners worden naar het verre oosten van Rusland gedeporteerd.
Om te kotsen gewoon.
Smerige Nazis.
[ twitter ]
Die kruisraket zal haar doel bereikt hebben. Veel verder kon ze niet vliegen, Lviv ligt 60 km van de Poolse grens.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Explosies in Lviv. Kan uit de beelden nog niet helemaal opmaken waar
https://nos.nl/liveblog/2(...)heid-bij-navo-heilig
https://twitter.com/yugan(...)mnXflhdVbFFy-4NgCfhg
Yup, zelfde geldt voor Oekrane, de Russen die daar wonen zijn in de plaats gekomen van de vermoorde Oekraense bevolking tijdens holomordor.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:01 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Deden ze met de Baltische staten ook 70+ jaar geleden. Verplaatsen naar Siberie, vervangen voor Russen
En dan daarna miepen om die Russen als zo'n land onafhankelijk wordt
Hoewel ik eigenlijk vind dat het andersom is, en dat Trump hier teveel 'eer' krijgt. Zijn 'fake news' bs heeft hij van Poetin c.s. gejat. Niet andersom.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:19 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dit. Het is allemaal slap jankvolk.
Wat een ontzettend giftige reacties staan er onder dat filmpje.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:49 schreef Salina het volgende:
[..]
Je geeft zelf het goede voorbeeld zie ik.
[..]
Waarom niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Volgens mij mochten daar geen niet Oekraense vluchtelingen naar toe.
Ik had ook veel meer technische aanvallen verwacht van een kaliber die alleen Staten kunnen uitvoeren. Een Amerika heeft zeker weten die middelen, maar Rusland is beroofd een derdewereld land gebleken. Zelfs het internet krijgen ze er niet uit. Het is dan hun voorvaderen ooit kernwapens hebben ontwikkeld, anders bestonden ze waarschijnlijk niet eens meer.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:52 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Of meer pogingen internet/betalingsverkeer plat te leggen.
Kennelijk blijft er niet veel over van een budget als iedereen eerst een vet jacht moet betalen.
Wat niet is, kan nog komen, natuurlijk.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Lviv, een brandstofopslag lijkt hetgeen te zijn dat geraakt is.
https://twitter.com/trtha(...)e_8lao3KI-JuZvlWiJIw
Dat is hier:
https://www.google.nl/map(...)g!2e0!7i13312!8i6656
Bron Radiosvoboda https://www-radiosvoboda-(...)r_hl=nl&_x_tr_pto=scquote:Twee raketaanvallen vonden plaats in Lviv op zaterdagmiddag - volgens voorlopige gegevens raakten 5 mensen gewond, vertelde het hoofd van de Lviv OVA Maksym Kozytskyi aan Telegram.
"Er waren twee raketaanvallen in Lviv. De informatie dat er een treffer was in een huis of andere infrastructuurvoorzieningen werd niet bevestigd. Volgens voorlopige gegevens raakten vijf mensen gewond. De dreiging van een raketaanval is er nog steeds. Blijf in de schuilkelders', schreef Kozytsky.
Burgemeester Andriy Sadovy van Lviv waarschuwde ook voor "mogelijke herhaalde beschietingen" .
Het luchtalarmregime in Lviv, eerder aangekondigd voor de explosies, is nog steeds aan de gang.
Zaterdagmiddag werd bekend dat de stad onder vuur kwam te liggen . Er werden explosies gehoord en dikke zwarte rook steeg op in de lucht boven de stad.
De burgemeester van Lviv, Andriy Sadovy, waarschuwde voor "mogelijke herhaalde beschietingen" na een raketaanval op de stad in de middag van 26 maart.
"Leven! Herhaalde beschietingen zijn mogelijk. Blijf ondergedoken", schreef Sadovyi in de Telegram.
Het luchtalarmregime in Lviv, eerder aangekondigd voor de explosies, is nog steeds aan de gang.
Zaterdagmiddag werd bekend dat de stad onder vuur kwam te liggen . Er werden explosies gehoord en dikke zwarte rook steeg op in de lucht boven de stad.
Maksym Kozytskyi, hoofd van de Lviv OVA, meldde "drie krachtige explosies in de buurt van Lviv vanaf de kant van Kryvyi Rih."
De laatste raketaanval op Lviv vond plaats op 18 maart bij een vliegtuigreparatiefabriek , waarbij n persoon gewond raakte. In de nacht van 13 maart vuurden Russische troepen 30 raketten af op de Yavoriv-testlocatie in de regio van Lviv - 35 mensen werden gedood en 134 raakten gewond, zowel militair als burger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |