Dat van die vertrouwelingen is iets wat ik nog maar moet zien. Dat vertellen we elkaar graag in onze regionen maar of dat ook feitelijk zo is, is maar de vraag. Een paar twitterende spijtoptanten overtuigen mij in elk geval nietquote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook niet out in the open doen. Maar Poetin op subtiele wijze uitschakelen en dan het Russische leger pakken. Die man is zoveel vertrouwelingen kwijt dat het zo moeilijk niet kan zijn om uit te vogelen in welke berg hij zou kunnen zitten. Het zou mij niets verbazen als dat makkelijker en sneller gaat dan Hoessein en Bin Laden die ze moesten hebben.
Oh...dus hij is niet gewoon de leider van een land wat aangevallen is en zich probeert te verdedigen tegen agressie met alle mogelijke middelen? Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:14 schreef Za het volgende:
[..]
Ik deel deze mening niet.
Het is een ophitser die het gehele westen in een 3e wereldoorlog wil storten.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:39 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat is net het voordeel van met een tank rijden. Maakt niet uit of er iets in de weg staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt ook niet licht opgevat en de steun wordt wel gegeven in wapens maar niet in ingrijpen, ik snap niet waar jij vandaan haalt dat het anders is dan dat, eigenlijk, of waarom je hier zo'n issue van meent te moeten maken. De NAVO lidstaten zijn aardig in staat om zelf te bepalen wat ze wel en niet gaan doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:19 schreef Za het volgende:
[..]
Dat hij wordt aangevallen staat niet ter discussie.
Maar de continue roep om wapens en ingrijpen van de NAVO kan niet licht opgevat worden.
lijkt me logisch dat wanneer een machtige oligarch iemand op de presidentszetel krijgt dat die machtige oligarch dan ook nog veel te zeggen heeft achter de schermenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:39 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dit is weer totaal iets anders. Net zeg je nog dat je weet wat er achter de schermen gebeurt, nu gaat het weer over Biden. Is het zo moeilijk om een uitspraak te doen en die uitspraak te onderbouwen, in plaats van bij navraag de hele tijd over iets ander beginnen of het weer anders te formuleren?
Wat gebeurt er nu achter de schermen in Oekraïne? Wat heeft Biden hiermee te maken? Waar baseer je je nou precies op en wat wil je er mee zeggen?
denk het niet, andersom ook niet gok ik zomaarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Heeft Poetin de EU weleens rechtstreeks bedreigt met nucleaire wapens of inval?
Nee, dat zinnetje waar ik op reageer zeg ik van dat is common sense. Dat andere is emotionele chantage. En dat laatste daar heb ik het helemaal niet over. Je moet reageren op de dingen die ik zeg en niet op de dingen die ik niet zeg. M.a.w. niet allemaal andere dingen erbij gaan halen waar ik helemaal niet over praat.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:37 schreef EinarBoe het volgende:
Wat is er common sense aan loze beschuldigingen over hitsen als iemand vraagt om steun?
Zelenski wel. Tenminste die dreigt dat Ruslands troepen binnenkort in onze achtertuin staan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk het niet, andersom ook niet gok ik zomaar
als Zelenski de Russische troepen bevelen kon geven dan was dit topic na deel 2 ofzo weggezaktquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelenski wel. Tenminste die dreigt dat Ruslands troepen binnenkort in onze achtertuin staan.
Zijn genoeg mensen met expertise het met je eens hoor, neem een Rob de Wijk.quote:
Bij defensie noemen we het zichtblok "episcoop" en de van binnenuit draaibare richtkijker "periscoop"...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:35 schreef crystal_meth het volgende:
Eerste keer dat ik het woord episcoop tegenkom, ik zou zoiets een periscoop noemen. Staat een discussie over op tanknet.org.
Dat heb ik ook wel een beetje idd, maar weet ook dat het makkelijk oordelen is vanuit m'n veilige positie hier in NL.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:27 schreef sp3c het volgende:
nu irriteert dat gezeur van Zelensky me ook al een tijdje hoor maar om nu te doen alsof het levensgevaarlijke praatjes zijn ofzo ...
wat zijn die blokken aan weerszijden van het kanon?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij defensie noemen we het zichtblok "episcoop" en de van binnenuit draaibare richtkijker "periscoop"...
Dit bedoel ik dus:
[ afbeelding ]
De episcopen zijn vaste blokken waar je behalve doorheen kijken verder niks mee kunt. De peri kun je allen kanten opdraaien, zoomen, richten etc.
airbagsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat zijn die blokken aan weerszijden van het kanon?
kan het niet plaatsen
Die spiegels zijn wel leukquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij defensie noemen we het zichtblok "episcoop" en de van binnenuit draaibare richtkijker "periscoop"...
Dit bedoel ik dus:
[ afbeelding ]
De episcopen zijn vaste blokken waar je behalve doorheen kijken verder niks mee kunt. De peri kun je alle kanten opdraaien, zoomen, richten etc.
zou ik binnenin plaatsenquote:
Radarsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan het niet plaatsen
Onderdeel van het Trophy APS...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:52 schreef sp3c het volgende:
kan het niet plaatsen
Nee, het is totaal geen emotionele chantage. Het is daadwerkelijk een zaak van leven en dood. Je kop in het zand steken en doen alsof het niet zo is, dat is pas laakbaar. Zelensky doet helemaal niets fout in zijn oproepen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, dat zinnetje waar ik op reageer zeg ik van dat is common sense. Dat andere is emotionele chantage. En dat laatste daar heb ik het helemaal niet over. Je moet reageren op de dingen die ik zeg en niet op de dingen die ik niet zeg. M.a.w. niet allemaal andere dingen erbij gaan halen waar ik helemaal niet over praat.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit is vast een showmodel voor de Fransen, zien die het front ook eens...
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit is vast een showmodel voor de Fransen, zien die het front ook eens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |