abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 maart 2022 @ 14:59:14 #126
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204227675
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 14:57 schreef tjoptjop het volgende:
Heeft een tank eigenlijk een sleutel? Of kun je gewoon binnenstappen en wegrijden als je zo'n ding ergens ziet staan?
Niet als zeg maar een auto... Zit vaak gewoon een startknop/ hendel in...
pi_204227681
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 14:59 schreef AchJa het volgende:

[..]
Niet als zeg maar een auto... Zit vaak gewoon een startknop/ hendel in...
Goed om te weten
  zaterdag 26 maart 2022 @ 15:00:35 #128
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204227683
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 14:58 schreef tjoptjop het volgende:
:D

Ik kan me niet voorstellen dat je er in een oorlogssituatie ook maar íéts aan hebt
Nee, als je onder pantser rijdt heb je er sowieso niks aan... Daarbij gaan ze er in gevechtssituaties gewoon af hoor, rij je lekker stiekem tegen de bosrand aan schittert de zon steeds in die spiegel...
  zaterdag 26 maart 2022 @ 15:01:32 #129
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_204227698
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 14:57 schreef tjoptjop het volgende:
Heeft een tank eigenlijk een sleutel? Of kun je gewoon binnenstappen en wegrijden als je zo'n ding ergens ziet staan?
Pantservoertuigen worden nog al eens afgesloten met een stevig hangslot.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator zaterdag 26 maart 2022 @ 15:03:49 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204227718
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 14:58 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
:D

Ik kan me niet voorstellen dat je er in een oorlogssituatie ook maar íéts aan hebt
als je ze achter je tractor aanhangt gebruik je sowieso je eigen spiegeltjes
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 15:05:30 #131
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204227726
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 14:39 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Hij zal blijven doorgaan Ilang hij leeft of zolang de oorlog voortduurt. De Oekraïense regering begrijpt heel goed dat, als ze niet dagelijks de aandacht blijven opeisen, we hier allang met andere zaken bezig zouden zijn. Dan lezen we op een kwade dag dat Rusland alsnog over het land is heengewalst en halen we onze schouders op.
Dat wil de Oekraïense regering dus pertinent niet.

[..]
Ik denk niet dat de 6 tot 12 pagina's die m'n krant dagelijks besteedt aan het conflict het gevolg zijn van Zelensky's oproepen.

De herhaalde kritiek (van zelensky en de Oost-Europese EU landen) op Duitsland's invoer van Russisch gas lijkt me ook niet verstandig . Het zal Duitsland veel geld kosten om onafhankelijk van Russisch gas te worden. Lijkt me dat je hen dan beter zelf tot de beslissing laat komen. Want er zal in de toekomst nog veel geld nodig zijn (heropbouw Oekraine, EU budget etc.) , dan wil je niet dat Duitsland kan zeggen: "wij hebben omwille van jullie reeds zoveel kosten gemaakt".
are we infinite or am I alone
pi_204227729
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 14:37 schreef EinarBoe het volgende:

Wat is er common sense aan loze beschuldigingen over hitsen als iemand vraagt om steun? Is dit dezelfde common sense die volgens jou ons zou moeten dwingen om als laffe takken Europa in te laten nemen door Rusland want stel je voor dat Poetin boos wordt?
Hij wil dat het Westen Russische vliegtuigen uit de lucht gaat schieten.

Besef je wel wat dat zou betekenen?
Dan is het gedaan met je beschuitje met Nutella eten bij moeders aan tafel.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 15:07:07 #133
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_204227733
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 14:43 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die arme tank heeft zeker net een trekker gezien?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 26 maart 2022 @ 15:08:20 #134
pi_204227740
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:06 schreef Za het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin. Mijn beschuitje komt pas in gevaar als Putin op grote schaal met nukes gaat smijten, niet vanwege uit de lucht vallende Russische jets.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_204227759
quote:

[..]

Waarom zouden we dan geen beschuit meer kunnen eten? Het is niet dat de wereld per direct verdwijnt ofzo
pi_204227766
quote:

[..]

Want dan gaat Zelensky ons bedanken door nukes op Europa te gooien?
  Moderator zaterdag 26 maart 2022 @ 15:13:32 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204227772
quote:

[..]

Niet helemaal

Als ze niet meer boven Oekraïne vliegen hoeven ze ook niet afgeschoten te worden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204227775
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:05 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Ik denk niet dat de 6 tot 12 pagina's die m'n krant dagelijks besteedt aan het conflict het gevolg zijn van Zelensky's oproepen.

De herhaalde kritiek (van zelensky en de Oost-Europese EU landen) op Duitsland's invoer van Russisch gas lijkt me ook niet verstandig . Het zal Duitsland veel geld kosten om onafhankelijk van Russisch gas te worden. Lijkt me dat je hen dan beter zelf tot de beslissing laat komen. Want er zal in de toekomst nog veel geld nodig zijn (heropbouw Oekraine, EU budget etc.) , dan wil je niet dat Duitsland kan zeggen: "wij hebben omwille van jullie reeds zoveel kosten gemaakt".
Met wederopbouw valt volgens mij juist een boel geld te verdienen. Laat onverlet dat het op een gegeven moment mooi geweest is met de 'eisen' van Zelensky. We doen met zn allen wat we kunnen volgens mij
pi_204227788
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:14 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Met wederopbouw valt volgens mij juist een boel geld te verdienen. Laat onverlet dat het op een gegeven moment mooi geweest is met de 'eisen' van Zelensky. We doen met zn allen wat we kunnen volgens mij
Er zullen partijen zijn die er goed aan verdienen, maar als maatschappij als geheel kost het alleen maar

https://en.wikipedia.org/wiki/Parable_of_the_broken_window
pi_204227863
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 14:57 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Nee, het is totaal geen emotionele chantage. Het is daadwerkelijk een zaak van leven en dood. Je kop in het zand steken en doen alsof het niet zo is, dat is pas laakbaar. Zelensky doet helemaal niets fout in zijn oproepen.
Dat is het we. En dat heeft niets te maken met je kop in het zand steken. Nogmaals, reageer op de dingen die ik zeg en niet op de dingen die ik niet zeg. Je haalt er van alles bij om m'n punt af te wijzen, maar ik heb het helemaal niet over die dingen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 15:32:36 #141
117098 Hathor
Effe niet
pi_204227933
quote:

[..]

En het westen heeft al meermaals aangegeven dat niet te gaan doen, dus maak je niet zo druk.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204227994
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:13 schreef sp3c het volgende:

Niet helemaal

Als ze niet meer boven Oekraïne vliegen hoeven ze ook niet afgeschoten te worden
Het installeren van een no fly zone an sich, waar Zelensky om schreeuwt, zal door de Russen als een oorlogsverklaring worden opgevat en daarmee zouden we afstevenen op een derde wereldoorlog.

Om die reden kan ik Zelensky niet anders zien als iemand die wegens zijn eigen ijdelheid blijft zitten in een niet te winnen conflict, met onnodig duizenden doden van zijn bevolking en een complete volksverhuizing tot gevolg.
Intussen het Westen dagelijks ophitsend tot acties waarmee ze zich in een derde wereldoorlog zouden storten.
pi_204228019
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 14:19 schreef Za het volgende:

[..]
Dat hij wordt aangevallen staat niet ter discussie.

Maar de continue roep om wapens en ingrijpen van de NAVO kan niet licht opgevat worden.
Vladimir Poetin… met z'n malle aanvallen…
Die hele Poetin hè, even los van het uitroken van steden… even los daarvan… wat heeft ie nou eigenlijk verkeerd gedaan… Als je nou even niet emotioneel wordt, en het gewoon even rationeel en geopolitiek bekijkt… Nou?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_204228022
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:32 schreef Hathor het volgende:

maak je niet zo druk.
?
Ik ben de rust zelve.
pi_204228072
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:42 schreef OllieA het volgende:

Vladimir Poetin… met z'n malle aanvallen…
Die hele Poetin hè, even los van het uitroken van steden… even los daarvan… wat heeft ie nou eigenlijk verkeerd gedaan… Als je nou even niet emotioneel wordt, en het gewoon even rationeel en geopolitiek bekijkt… Nou?
U is gevangen door de propaganda oorlog?

Mag ik je er op attenderen dat tijdens de grootste brandhaard van covid in Lombardije, waarbij de lijken dagenlang in de huizen bleven liggen, en er geen medische hulp noch materiaal meer voor handen was, niet 1 Europees land te hulp schoot, maar Poetin niet aarzelde om vliegtuigen vol medische beschermingsmiddelen, personeel en colonnes militairen naar Lombardije stuurde om de mensen te helpen in de ergste covid crisis die wij gekend hebben in Europa.
pi_204228110
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:40 schreef Za het volgende:
Het installeren van een no fly zone an sich, waar Zelensky om schreeuwt, zal door de Russen als een oorlogsverklaring worden opgevat en daarmee zouden we afstevenen op een derde wereldoorlog.
Aha, dus de regering van een autonoom land vraagt luchtondersteuning boven eigen grondgebied van een derde partij. Poetin, die daar al helemaal niks te zoeken heeft, ziet dat als een oorlogsverklaring en dreigt met een derde wereldoorlog

En dan is Zelensky de oorlogshitser :')
  zaterdag 26 maart 2022 @ 15:54:01 #147
pi_204228132
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:40 schreef Za het volgende:

[..]
Dat zou dan Putins fout zijn.
quote:
Om die reden kan ik Zelensky niet anders zien als iemand die wegens zijn eigen ijdelheid blijft zitten in een niet te winnen conflict, met onnodig duizenden doden van zijn bevolking en een complete volksverhuizing tot gevolg.
Intussen het Westen dagelijks ophitsend tot acties waarmee ze zich in een derde wereldoorlog zouden storten.
Die reden, en dus jouw conclusie, is dus fout.

Nogmaals, Putin is de agressor, hij valt Ukraine binnen met idiote argumenten als Nazisme, Tsarisme, en "ik voel me aangevallen want ik krijg niet overal mijn egoïstische klote-zin in" en Zelinsky heeft alle recht om om hulp te vragen bij de verdediging van zijn land.

Als Putin met atoombommen wenst te reageren i.p.v. met terugtrekking, is dat Putin's fout. Van niemand anders.
pi_204228136
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:51 schreef tjoptjop het volgende:

Aha, dus de regering van een autonoom land vraagt luchtondersteuning boven eigen grondgebied van een derde partij. Poetin, die daar al helemaal niks te zoeken heeft, ziet dat als een oorlogsverklaring en dreigt met een derde wereldoorlog

En dan is Zelensky de oorlogshitser :')
Lees je in.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 15:55:18 #149
pi_204228142
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:48 schreef Za het volgende:

[..]
U is gevangen door de propaganda oorlog?

Mag ik je er op attenderen dat tijdens de grootste brandhaard van covid in Lombardije, waarbij de lijken dagenlang in de huizen bleven liggen, en er geen medische hulp noch materiaal meer voor handen was, niet 1 Europees land te hulp schoot, maar Poetin niet aarzelde om vliegtuigen vol medische beschermingsmiddelen, personeel en colonnes militairen naar Lombardije stuurde om de mensen te helpen in de ergste covid crisis die wij gekend hebben in Europa.
Tuurlijk, dat staat zo mooi op Al Jazeera en Pravda.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 15:55:27 #150
13456 AchJa
Shut up!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')