Gedaan, hij heeft gelijk.quote:
Denk je?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat zou dan Putins fout zijn.
Hep gestaan op Feesboekquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is dit het nieuwe: "Doe zelf onderzoek!!!"... ?
Geen enkel Europees land stak ook maar een poot uit.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tuurlijk, dat staat zo mooi op Al Jazeera en Pravda.
Want hij moet maar op zijn knien gaan voor een tirannieke gek die zich als rupsje nooitgenoeg door Europa wil vreten? Bijzondere visie dit. Je draait alles om, net als Putin.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:40 schreef Za het volgende:
[..]
Het installeren van een no fly zone an sich, waar Zelensky om schreeuwt, zal door de Russen als een oorlogsverklaring worden opgevat en daarmee zouden we afstevenen op een derde wereldoorlog.
Om die reden kan ik Zelensky niet anders zien als iemand die wegens zijn eigen ijdelheid blijft zitten in een niet te winnen conflict, met onnodig duizenden doden van zijn bevolking en een complete volksverhuizing tot gevolg.
Intussen het Westen dagelijks ophitsend tot acties waarmee ze zich in een derde wereldoorlog zouden storten.
Lijkt me wat overdreven hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:40 schreef Za het volgende:
[..]
Het installeren van een no fly zone an sich, waar Zelensky om schreeuwt, zal door de Russen als een oorlogsverklaring worden opgevat en daarmee zouden we afstevenen op een derde wereldoorlog.
Zelensky is niet de architect hier, hij heeft niet zo heel veel keuzequote:Om die reden kan ik Zelensky niet anders zien als iemand die wegens zijn eigen ijdelheid blijft zitten in een niet te winnen conflict, met onnodig duizenden doden van zijn bevolking en een complete volksverhuizing tot gevolg.
Intussen het Westen dagelijks ophitsend tot acties waarmee ze zich in een derde wereldoorlog zouden storten.
Ik ben voor, hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:56 schreef Za het volgende:
[..]
Denk je?
Waarom beginnen we er dan niet aan? Overwegen we het zelfs niet?
We kunnen het goedmaken door NATO Putin Ukraine uit te laten flikkeren.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:58 schreef Za het volgende:
[..]
Geen enkel Europees land stak ook maar een poot uit.
Hoe goed staat dat op onze conto?
Ja, absurd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Aha, dus de regering van een autonoom land vraagt luchtondersteuning boven eigen grondgebied van een derde partij. Poetin, die daar al helemaal niks te zoeken heeft, ziet dat als een oorlogsverklaring en dreigt met een derde wereldoorlog
En dan is Zelensky de oorlogshitser
Het is Heel Wat Anders dan de filmpjes van putin al vissend, met ontblote borst op een paard (?) en meer van die beelden.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De vraag is vooral waarom je dit berhaupt ter berde brengt.
Ah, dus om te voorkomen dat er oorlog uitbreekt in Oekrane mag Oekrane niet zijn eigen luchtruim verdedigen..quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:40 schreef Za het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vind je dat Oekrane zich moet overgeven aan de agressor.quote:Om die reden kan ik Zelensky niet anders zien als iemand die wegens zijn eigen ijdelheid blijft zitten in een niet te winnen conflict, met onnodig duizenden doden van zijn bevolking en een complete volksverhuizing tot gevolg.
Ja, begrijpelijk.quote:Intussen het Westen dagelijks ophitsend tot acties waarmee ze zich in een derde wereldoorlog zouden storten.
De meeste doelen die ten grondslag lagen aan het conflict zijn bereikt, dus het zal idd niet zo lang meer duren.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:02 schreef sp3c het volgende:
Lijkt me wat overdreven hoor
Sterker nog het lijkt me prima mogelijk dat hij met opgeheven hoofd nog iets van 'it would've worked too if it wasnt for those meddling kids' de troepen terugtrekt tot Donbass en de Krim
Maar daar is het misschien nog te vroeg voor
Klopt, je doet het niet om Zelenski te prijzen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:33 schreef Za het volgende:
[..]
Stel dat er zulke beelden waren van Putin, sexy dansjes in latex, met zijn geslachtsdeel naar voren in een gay groepje op pumps, wat de media en men hier daarmee zou aanvangen.
Maar dat ik ze deel van Zelensky maakt my homofoob
Zet de video in de OP anders:
Ja maar die moeten gewoon terug hequote:
Dat is ook een mooie, alsof Oekraine een broeinest van woke isquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, je doet het niet om Zelenski te prijzen.
Wat dat betreft pas je uitstekend op het Oekraene deel van BNW. Daar wordt Zelenski ook afgeschilderd als een halve nicht.
En ondertussen maar volhouden dat Oekrane een nazi wespennest is, waar ingegrepen moest worden.
spring jij eens van een viaaduct afquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:15 schreef Za het volgende:
[..]
Meer een soort georchestreerde volksverhuizing.
En ondertussen gaat hun leider gewoon door met zijn pogingen het conflict militair te escaleren.
Er is nu meer NAVO aan de grens dan voor de oorlog, het denazificeren lukt ook nog niet echt en van een neutraal Oekrane dat geen aanspraak maakt op Donbass e.d. is nog totaal geen sprakequote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:14 schreef Za het volgende:
[..]
De meeste doelen die ten grondslag lagen aan het conflict zijn bereikt, dus het zal idd niet zo lang meer duren.
Zelenskyy staat niet alleen, Zelenskyy is niet de enige die trots (in ijdelheid )’ de agressor terug over de eigen landsgrenzen wil bonjouren.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:40 schreef Za het volgende:
[..]
Om die reden kan ik Zelensky niet anders zien als iemand die wegens zijn eigen ijdelheid blijft zitten in een niet te winnen conflict, met onnodig duizenden doden van zijn bevolking en een complete volksverhuizing tot gevolg.
Volgens mij mochten daar geen niet Oekraense vluchtelingen naar toe.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
De gemeente Amsterdam denkt daar volgens mij anders over. Want zij hadden gister bewust de keuze gemaakt om de samenwerking met een bedrijf/persoon die 140 opvang plekken had te stoppen.
@Zaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh...dus hij is niet gewoon de leider van een land wat aangevallen is en zich probeert te verdedigen tegen agressie met alle mogelijke middelen? Weer wat geleerd.
Maar hoe noem jij Poetin dan die dit conflict begonnen is?
Heb je gelijk in, las het verkeerd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Volgens mij mochten daar geen niet Oekraense vluchtelingen naar toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |