abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 maart 2022 @ 15:56:10 #151
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_204228150
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:54 schreef Za het volgende:

[..]
Lees je in.
Gedaan, hij heeft gelijk.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_204228157
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Dat zou dan Putins fout zijn.

Denk je?
Waarom beginnen we er dan niet aan? Overwegen we het zelfs niet?
pi_204228170
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:55 schreef AchJa het volgende:

[..]
Is dit het nieuwe: "Doe zelf onderzoek!!!"... ?
Hep gestaan op Feesboek
pi_204228176
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Tuurlijk, dat staat zo mooi op Al Jazeera en Pravda.
Geen enkel Europees land stak ook maar een poot uit.
Hoe goed staat dat op onze conto?
pi_204228209
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:40 schreef Za het volgende:

[..]
Het installeren van een no fly zone an sich, waar Zelensky om schreeuwt, zal door de Russen als een oorlogsverklaring worden opgevat en daarmee zouden we afstevenen op een derde wereldoorlog.

Om die reden kan ik Zelensky niet anders zien als iemand die wegens zijn eigen ijdelheid blijft zitten in een niet te winnen conflict, met onnodig duizenden doden van zijn bevolking en een complete volksverhuizing tot gevolg.
Intussen het Westen dagelijks ophitsend tot acties waarmee ze zich in een derde wereldoorlog zouden storten.
Want hij moet maar op zijn knien gaan voor een tirannieke gek die zich als rupsje nooitgenoeg door Europa wil vreten? Bijzondere visie dit. Je draait alles om, net als Putin.
  Moderator zaterdag 26 maart 2022 @ 16:02:15 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204228216
quote:

[..]
Het installeren van een no fly zone an sich, waar Zelensky om schreeuwt, zal door de Russen als een oorlogsverklaring worden opgevat en daarmee zouden we afstevenen op een derde wereldoorlog.
Lijkt me wat overdreven hoor

Sterker nog het lijkt me prima mogelijk dat hij met opgeheven hoofd nog iets van 'it would've worked too if it wasnt for those meddling kids' de troepen terugtrekt tot Donbass en de Krim

Maar daar is het misschien nog te vroeg voor

Niemand gaat een wereldoorlog starten om Oekrane, zo belangrijk is het allemaal echt niet

quote:
Om die reden kan ik Zelensky niet anders zien als iemand die wegens zijn eigen ijdelheid blijft zitten in een niet te winnen conflict, met onnodig duizenden doden van zijn bevolking en een complete volksverhuizing tot gevolg.
Intussen het Westen dagelijks ophitsend tot acties waarmee ze zich in een derde wereldoorlog zouden storten.
Zelensky is niet de architect hier, hij heeft niet zo heel veel keuze
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 16:06:37 #157
pi_204228247
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:56 schreef Za het volgende:

[..]
Denk je?
Waarom beginnen we er dan niet aan? Overwegen we het zelfs niet?
Ik ben voor, hoor.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zaterdag 26 maart 2022 @ 16:07:23 #158
pi_204228256
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:58 schreef Za het volgende:

[..]
Geen enkel Europees land stak ook maar een poot uit.
Hoe goed staat dat op onze conto?
We kunnen het goedmaken door NATO Putin Ukraine uit te laten flikkeren.
pi_204228258
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 15:51 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Aha, dus de regering van een autonoom land vraagt luchtondersteuning boven eigen grondgebied van een derde partij. Poetin, die daar al helemaal niks te zoeken heeft, ziet dat als een oorlogsverklaring en dreigt met een derde wereldoorlog

En dan is Zelensky de oorlogshitser :')
Ja, absurd.
Maar NAVO is ook zeer agressief en imperialistisch omdat ze landen toelaten tot het bondgenootschap en de EU helemaal door landen de mogelijkheid te geven lid te worden nadat ze aan een heel eisenpakket voldoen, wat decennialang kan duren.
Poetin kon dan ook niet anders dan het Russische volk behoeden voor al dat onheil door Oekrane binnen te vallen...

Wat dat betreft is de Russische propaganda best effectief. Zelfs in Nederland zijn er mensen die het zijn gaan geloven.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_204228285
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De vraag is vooral waarom je dit berhaupt ter berde brengt.
Het is Heel Wat Anders dan de filmpjes van putin al vissend, met ontblote borst op een paard (?) en meer van die beelden.
Dat geeft een heel ander beeld van een Stoere Leider, die zich momenteel verstopt.
Oude filmpjes laat heruitzenden, of laat knippen en plakken om een minister in leven te laten lijken.
pi_204228299
quote:

[..]
Ah, dus om te voorkomen dat er oorlog uitbreekt in Oekrane mag Oekrane niet zijn eigen luchtruim verdedigen..

Helder!

quote:
Dus eigenlijk vind je dat Oekrane zich moet overgeven aan de agressor.
Wat nou als Oekrane dat zelf niet wil?

quote:
Ja, begrijpelijk.
Poetin is bezig met een milde politionele actie in Oekrane, ter ondersteuning van de Oekraense overheid die niet zelf in staat is het land te zuiveren van ongewenste stromingen.
Dat moeten we toch kunnen begrijpen en Poetin gewoon zijn gang laten gaan. Hij heeft immers het beste met iedereen voor.
Al die tegenwerking maakt hem alleen maar boos, en dan heeft hij het recht kernwapens in te zetten.
Het is per slot van rekening allemaal de schuld van ons.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_204228310
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 16:02 schreef sp3c het volgende:

Lijkt me wat overdreven hoor

Sterker nog het lijkt me prima mogelijk dat hij met opgeheven hoofd nog iets van 'it would've worked too if it wasnt for those meddling kids' de troepen terugtrekt tot Donbass en de Krim

Maar daar is het misschien nog te vroeg voor
De meeste doelen die ten grondslag lagen aan het conflict zijn bereikt, dus het zal idd niet zo lang meer duren.
pi_204228316
Hulporganisaties slaan alarm over tekort aan opvangplekken niet-Oekraense vluchtelingen

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2022 16:17:35 (Verduidelijking ) ]
pi_204228321
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 13:33 schreef Za het volgende:

[..]
Stel dat er zulke beelden waren van Putin, sexy dansjes in latex, met zijn geslachtsdeel naar voren in een gay groepje op pumps, wat de media en men hier daarmee zou aanvangen.

Maar dat ik ze deel van Zelensky maakt my homofoob :')

Zet de video in de OP anders:

Klopt, je doet het niet om Zelenski te prijzen.
Wat dat betreft pas je uitstekend op het Oekraene deel van BNW. Daar wordt Zelenski ook afgeschilderd als een halve nicht.

En ondertussen maar volhouden dat Oekrane een nazi wespennest is, waar ingegrepen moest worden.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 16:18:43 #165
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_204228341
quote:
Ja maar die moeten gewoon terug he
we gaan toch geen huizen of zo bouwen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_204228344
quote:
Waar hebben ze op de heenweg geslapen dan ?

Dan hadden ze beter daar kunnen blijven.
pi_204228356
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 16:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, je doet het niet om Zelenski te prijzen.
Wat dat betreft pas je uitstekend op het Oekraene deel van BNW. Daar wordt Zelenski ook afgeschilderd als een halve nicht.

En ondertussen maar volhouden dat Oekrane een nazi wespennest is, waar ingegrepen moest worden.
Dat is ook een mooie, alsof Oekraine een broeinest van woke is _O-

De woke mensen zullen nog lelijk opkijken hoe het er in Oekraine aan toe gaat. Als ze denken dat Polen en Hongarije al extreem zijn
  zaterdag 26 maart 2022 @ 16:21:36 #168
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_204228366
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 13:15 schreef Za het volgende:

[..]
Meer een soort georchestreerde volksverhuizing.

En ondertussen gaat hun leider gewoon door met zijn pogingen het conflict militair te escaleren.
spring jij eens van een viaaduct af
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_204228380
Goorlappen.

Oekraners worden naar het verre oosten van Rusland gedeporteerd.

Om te kotsen gewoon.

Smerige Nazis.

twitter
  Moderator zaterdag 26 maart 2022 @ 16:24:22 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204228389
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 16:14 schreef Za het volgende:

[..]
De meeste doelen die ten grondslag lagen aan het conflict zijn bereikt, dus het zal idd niet zo lang meer duren.
Er is nu meer NAVO aan de grens dan voor de oorlog, het denazificeren lukt ook nog niet echt en van een neutraal Oekrane dat geen aanspraak maakt op Donbass e.d. is nog totaal geen sprake

Dus nee, de doelen zijn nog lang niet bereikt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204228397
quote:

[..]
Zelenskyy staat niet alleen, Zelenskyy is niet de enige die trots (in ijdelheid )’ de agressor terug over de eigen landsgrenzen wil bonjouren.
Heel de Oekraense bevolking is net zo trots (ijdel).
twitter

En die oproepen en filmpjes zijn niet in eerste instantie voor ons, ze zijn allereerst voor de eigen bevolking, laten weten dat de regering achter ze staat en doet wat ze kunnen.
Ten tweede zijn ze voor ene Vladimir Vladimirowitsj, vooral de tweets spoke with .
Ten derde zijn ze voor de Russische en rest van Europese bevolking.
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 26-03-2022 16:38:50 ]
pi_204228411
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 16:25 schreef Anton91 het volgende:

[..]
De gemeente Amsterdam denkt daar volgens mij anders over. Want zij hadden gister bewust de keuze gemaakt om de samenwerking met een bedrijf/persoon die 140 opvang plekken had te stoppen.
Volgens mij mochten daar geen niet Oekraense vluchtelingen naar toe.
pi_204228433
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 14:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh...dus hij is niet gewoon de leider van een land wat aangevallen is en zich probeert te verdedigen tegen agressie met alle mogelijke middelen? Weer wat geleerd.

Maar hoe noem jij Poetin dan die dit conflict begonnen is?
@Za
pi_204228469
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 16:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens mij mochten daar geen niet Oekraense vluchtelingen naar toe.
Heb je gelijk in, las het verkeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')